Vielä ei minua heitellä kivillä kuoliaaksi tai pistetä ristille roikkumaan syyttömänä mutta kuitenkin käy syyttömänä tämän läpitte ja kun lapset vietiin valheellisin syin ihmiset tuomisevat eikä usko
https://vm.tiktok.com/ZNdYLJ2WC/
Eihän tämmöistä voisi koskaa saisi hyvälle ihmiselle tapahtua myös kuulemma jeesus kuitenkin oli olemassa oikeasti on todisteita tai esim nähty kuolleista nousseena.
Kuinka moni ihminen kun läheinen on lähtenyt nähnyt sen elävänä. Olen nähnyt esim Eetun tai miehen äidin. Tämäkin illuusio tulee kun suree niin näkee sen erehdyttävästi joku ihminen voi muistuttaa ketä suree.
Ehkä kyseinen asia varmasti jeesuksen kohdalla kuolleista kuolleena noussut toinen teoria on minulla on että häntä on voiteilla hoidettu jotka parantaa mirhamilla esim
” Mirhaa palsamointiin ja tautien parantamiseen
Mirha (ruots. myrra, saks. Myrrhe, engl. myrrh) on oikeastaan suitsukeaine, mutta siitä muodostui jo varhain ensisijaisesti sairauksien hoidossa käytetty lääke. Mirha on Lähi-idässä ja Välimeren alueella kasvavien pienikokoisten Commiphora-puiden kuoren halkeamista valuvaa eritettä. Se jähmettyi kyynelen muotoisiksi kappaleiksi, joiden koko saattoi vaihdella herneestä kanamunaan. Mirhan väri vaihteli keltaisesta tumman ruskeaan. Sitä on käytetty yleisesti ruumiiden palsamoinnissa mätänemistä estävänä ja hyvää tuoksua levittävänä aineena.
Mirhan ominaisuudet ja hoidon kohteet ovat samantapaiset kuin suitsukkeen. Sitä voitiin käyttää lääkkeenä muiden yrttien sijasta tai niiden ohella hyvin monissa sairauksissa. Se oli aineosana myös kymmeniä eri rohdoksia sisältäneissä mitridaatissa ja teriakissa, jotka olivat kuuluisia vastamyrkkyjä ja yleislääkkeitä satojen vuosien ajan. Näiden lääkkeiden käyttö perustui eräitä harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta vanhalta ajalta periytyneisiin menettelytapoihin ja taikauskoon. Mirha ja olibanum olivat mukana suomalaisessa farmakopeassa vielä vuonna 1937.
Aretaioksen kirjassa mirha mainitaan hoitona kitakielekkeen sairauksissa, keuhkopussintulehduksessa, veriyskässä ja melankoliassa. Celsuksen mukaan mirha oli yhdistävää, tulehdusta kypsyttävää, märänmuodostusta edistävää, ärsyttävää ja syövyttävää.
Naantalin luostarin lääkekirjassa mirha oli varsin monikäyttöinen. Sillä oli kyky vahvistaa vatsaa ja vetää haavoja kiinni. Samoin se poisti haavoista kuollutta lihaa ja kasvatti niissä hyvää ja elävää lihaa. Mirha puhdisti rinnassa olevia pahoja nesteitä, jotka vahingoittivat maksaa, keuhkoja ja sydäntä. Se poisti pahan hajun suusta ja kaiken pahan hammastarhasta ja puhdisti ja lääkitsi mätähaavat huulissa.
Lisäksi mirha kelpasi pitkälliseen yskään, vialliseen hengen kulkuun, sivujen särkyyn ja sisushaavoihin. Jos sitä pidettiin kielen alla ja nieleskeltiin, niin valuva neste lievitti painunutta ääntä ja teki sen kirkkaaksi. Jo yksi jyvänen auttoi vilutaudin iskiessä, ja silmävoiteeseen sekoitettuna mirha auttoi saamaan kirkkaan näön. Erityisesti mirha vahvisti kohtua, kuivatti sen ylimääräisiä nesteitä ja auttoi kohdussa olevaa siitettyä lasta. Jos lapsi kuoli kohtuun, toi mirha sen sieltä pois.
Mirha tehosi myös loisiin ja syöpäläisiin. Se tappoi matoja korvista, ajoi suolinkaiset vatsasta ja voiteisiin sekoitettuna ehkäisi kirppujen ja täiden tulon. Viiniin sekoitettuna ja pään pesuun käytettynä mirha tepsi päänsärkyyn. Se auttoi myös nukkumaan ja vahvisti aivoja. Öljyssä, viinissä tai muissa juomissa otettuna sen sanottiin olevan hyväksi ennen juominkeja.
Benedictus Olai ilmoitti lääkärikirjassaan, että mirha oli vahvistavaa, puoleensa vetävää, lihaa kasvattavaa ja yhdistävää. Teoksessa esitetyissä lääkkeissä se on tavallisesti yksi monista valmistusaineista, toisinaan suitsukkeen ohella. Sisäisesti käytettyinä lääkemuotoina mainitaan lääkejuomat, siirappi, pulveri, pilleri, pastilli eli morselli, suuvesi ja emätinpuikko sekä ulkoisesti käytettyinä pulveri, voide, laastari ja lääkepuuro (haude). Kulkutaudin aikana voitiin huoneissa pirskottaa myös mirhaa sisältävää vettä tartunnan ehkäisemiseen.
Tauteja ja tilanteita, joissa mirhaa voitiin käyttää, mainitaan kirjassa hyvin runsaasti. Niitä ovat mm. hammassärky, rakkulat kielessä, yskä, hengenahdistus, paise kurkussa, oksettaminen, miehuuden menetys, myrkyllinen ilma, kulkutaudit rikkailla, tuoreet haavat, kuollut liha haavassa, liian runsaat tai niukat kuukautiset, valkovuoto, kohdunkaulan paise, sikiön kuoleman kohtuun ja ennenaikainen synnytys. Aivan uutena hoidon kohteena mainitaan kuppatauti ja sen oireet. Tämä tautihan oli ilmaantunut Eurooppaan vasta 1400-luvun lopussa Kolumbuksen merimiesten Amerikan-tuomisena.”
Minulle tulee sama olo kuin Jeesukselle oli
43
402
Vastaukset
Ouh se linkkikin tuohon mirhamiin
https://www.duodecimlehti.fi/duo93932- Anonyymi
Avatkaa guben linkit sieltä voi löytyä hot girl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tisuja tissiposkille
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät minusta noin paljon, olet minun helistin.
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin näyttää ettei avaa noita tik tok linkkejä oikein
- Anonyymi
HO HO HO puuttuu vielä.
- Anonyymi
Meinasit aloittaa maalailu-urakan ns alusta kokien tätä palstaäijän luomaa hahmoa? Oisit poikaparka kokeillu kunnallisvaaleissa onneas kun tämä tarve vaikuttaa on niin suuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasit aloittaa maalailu-urakan ns alusta kokien tätä palstaäijän luomaa hahmoa? Oisit poikaparka kokeillu kunnallisvaaleissa onneas kun tämä tarve vaikuttaa on niin suuri
Persut tosin kyykkäs pahasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut tosin kyykkäs pahasti
Meneekö tämä niin, että älli merkkaa jonkun kommentin avauksen jne ja tälli tulee perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö tämä niin, että älli merkkaa jonkun kommentin avauksen jne ja tälli tulee perässä
One do the talking other one walking
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
One do the talking other one walking
Älli määrää tämä tämä ja tälli tulee louskansa kanssa perässä, vielä hyvin ehtii pyhän ennenku kysellään enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älli määrää tämä tämä ja tälli tulee louskansa kanssa perässä, vielä hyvin ehtii pyhän ennenku kysellään enempää
Olihan tämä lähityöryhmän nomad stadista vai sieltä missä ilmeisesti radonkäryt ja sisäilmaongelmat on vieny monelta järjen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan tämä lähityöryhmän nomad stadista vai sieltä missä ilmeisesti radonkäryt ja sisäilmaongelmat on vieny monelta järjen
Veikkaan kotkan pesää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan kotkan pesää
Siellä se nyt syynää uskomatta että mulle vinoillaan eihän tässä näin pitänyt käydä. Poreissa varmaan koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan kotkan pesää
Eli mänsesteristä on.
- Anonyymi
Nivea mieshän voisi kokeilla tuota mirhamia, mutta se silmissä saattaisi olla vähän tujua.
- Anonyymi
Onko tämä lapsekas palstaäijän hahmojen perässä ravaaminen työtä vai?
Mille näyttäytyy ettei avaa sitä minkä kärsimystarinan yritin näyttää. Noh youtubesta nyt jotain kyseisestä näytelmästä on.
https://youtu.be/2OJbQ4q5zUU- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä suren.🫥
Liskolla ehdit palstasetä surra vielä enemmän
- Anonyymi
Lämminhän se on turkis karvan päällä.
- Anonyymi
Olet sekaisin ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Ottaako katkeraa parkaa päähän kun tämä palstaäijän luomaan surrealistiseen hahmoon liittyvä maalitus tussahti pahasti?
- Anonyymi
Mielenkiintoista mun mielestä.
- Anonyymi
Jeesuksen ja sinun tapaukset on ihan eri asia!
Kyllä nyt meillä on sanoja viitteitä syyttömiä molemmat joutua saamaan rangaistus mihin ei ole syylistynyt.
Vaikka tuomiot on erilaisia sitä että käyn sitä polkua syyttömänä kun ihmiset kokee saada minua heitellä kivillä johon en ole syyllistynyt ja lapset viety pelkästää ennakkoluulojen takia.
- Anonyymi
Ja mikähän tämän kymmenen lapsen uskovaista äitiä esittävän äijän tapaus mahtaa olla? Minun mielestä mieluusti niuvanniemen sairaala, mutta koska ei ole suvereeneja ajatuksia, koen etten voi sitä itse ehdotella ja käskytellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän tämän kymmenen lapsen uskovaista äitiä esittävän äijän tapaus mahtaa olla? Minun mielestä mieluusti niuvanniemen sairaala, mutta koska ei ole suvereeneja ajatuksia, koen etten voi sitä itse ehdotella ja käskytellä
No mutta vähän väriä skoudejen harmaaseen arkeen- sakea nainen n kuusisataa kuvakaappausta sekä täsmälliset ohjeet kuinka toimia. Ohhoh
- Anonyymi
Mistä tiedät Jeesuksen syvimmätkin tuntemukset, kaikki Jeesuksen synnitkin ja salaiset suunnitelmatkin?
Uskon hänen tarinan mukaan auttavan ihmisiä vapaaehtoisesti tuskin ihminen on tyhmä, jos osasi käyttää esim kasveja kuin mirhamia. Varmasti tietäjät jotain tätejä ja setiä olivat ja on opettanut lasta jo lapsesta lähtien . Mirhamilla oli monia parantavia vaikutuksia luulen hänen taitavan lääketaitoja ja siitä isäänsä juhlistavan Jumalana.
https://www.duodecimlehti.fi/duo93932
Olihan Jumala lapsensa näköinen kun tehnyt ihmisen itsensä kaltaisen myös luotu geenien kautta eloo myös muiden dna kautta muinais ihmisiä eloon. Kuin jeesustakin on suuniteltu. Eikä olisi ensimmäinen kerta, jos joku älykkö olisi syntynyt väärään aikaan. Helposti asioita pystyy tietämään elämässä eteenpäin syyseurauksien kautta.
Lastensuojelun pitäisi olla vanhempien tuki ja turva. Valitettavasti se on niin paljon kiinni siitä, minkälainen työntekijä on vastassa ja miten persoonat natsaavat.
- Anonyymi
Lastensuojelu ei ole vanhempien tuki ja turva, ei sellaiseksi tarkoitettukaan. Lastensuojelun tehtävänä on ainoastaan varmistaa lapsen oikeus turvalliseen lapsuuteen, kun lapsen vanhemmat eivät itse (ja omien sosiaalisten kontaktien avulla) siihen kykene.
Joillain vanhemmilla on epärealistinen käsitys kyvyistään huoltajina ja sen seurauksena syytetään lasua lasten huostaanotosta.
- Sheena Juuri niin ei ollut tukea eikä natsannut persoonat ja halusin vaihtaa työntekijää ja hakea muualta muuta palvelua myös tieto oli tästä mutta eivät antaneet vaan veivät lapset muuten minulla olisi ollut jo tuki.
Anonyymi kirjoitti:
Lastensuojelu ei ole vanhempien tuki ja turva, ei sellaiseksi tarkoitettukaan. Lastensuojelun tehtävänä on ainoastaan varmistaa lapsen oikeus turvalliseen lapsuuteen, kun lapsen vanhemmat eivät itse (ja omien sosiaalisten kontaktien avulla) siihen kykene.
Joillain vanhemmilla on epärealistinen käsitys kyvyistään huoltajina ja sen seurauksena syytetään lasua lasten huostaanotosta.
- SheenaLue lakia kyllä kuuluu auttaa perhettä ja vanhempia. Laki on sellainen jos on sotkua tilata ensin siivouspalvelu yms. Tämän asianajaja kertoi.
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaLaki on ensisijaisesti noudatettava. Senkin vuoksi ne on pulassa. Heillä on esim valheita, valheisiin ja vääristyneitä tietoa tehty lausuntoja eli sijoituksen jälkeen ja jättänyt tärkeät lausunnot toimittamatta. Myös ovat lapselta saamien mukaan on sairaalassa tippunut ennen lääkärin käytiä tuolilta varmasti tullut muutama jälki ja kuhmu tämänkin sain tietää myös perhehoitajalta. Että lapset kun vievät, eivätkä edes pidä huolta kyllä se nyt vähän ramasee mitä kaikkea matkan aikana tapahtunut kun kuullut lapselta onneksi tuli nauhalle.
Kyllä on toimittu niin luvattomasti lapset kuuluvat kotio ja lapsi pelkää mennä perhehoitajan luo kun pelkää suuttuvan ja itkee hirveästi kotona kun joutuu palaamaan
https://finlex.fi/fi/lainsaadanto/2007/417#chp_1__sec_1__heading- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lue lakia kyllä kuuluu auttaa perhettä ja vanhempia. Laki on sellainen jos on sotkua tilata ensin siivouspalvelu yms. Tämän asianajaja kertoi.
Älä puhu potaskaa äläkä usko siihen. Täysin naurettava väite, että lastensuojelun tehtävä on tilata siivouspalvelu, jos on sotkuista 😂😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu potaskaa äläkä usko siihen. Täysin naurettava väite, että lastensuojelun tehtävä on tilata siivouspalvelu, jos on sotkuista 😂😂😂😂😂
Noh eipä silloin ollut sellaista sotkua, että olisi tarvinnut. Kyllä se lukee antaa palvelut ennen kuin viedään. Molemmat asianajajat tämän ovat sanoneet.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Noh eipä silloin ollut sellaista sotkua, että olisi tarvinnut. Kyllä se lukee antaa palvelut ennen kuin viedään. Molemmat asianajajat tämän ovat sanoneet.
Asianajajat sanovat mitä tahansa päästääkseen sinusta eroon ja sanovat he mitä tahansa ymmärrät sen kuitenkin väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Asianajajat sanovat mitä tahansa päästääkseen sinusta eroon ja sanovat he mitä tahansa ymmärrät sen kuitenkin väärin.
Kuule en tiennyt siitä vastakun toivat esiin noissa neuvotteluissa annan heille työnskelyn rauhan.
- Anonyymi
No justiinsa joo
- Anonyymi
Palstan kokemattomilla sinkkumiehilläkin on olo kuin Jeesuksella.
Sellaiset miehet on kultaa, jotka ei joka naisen tutkijoita. Itseäni kammottaa pöpöt kovin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056