Kauhea ihminen tuo Purra.

Anonyymi-ap

7

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petettiinkö äänestäjiä? Joidenki mielestä pettiin, toiset taas sanovat olevan tämän Persussuomalaisten tarkoituskin.

• Anonyymi

Duunaripuolueesta tuli rikkaiden runkkukäsi.

• Anonyymi

Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi: »Tule, minä näytän sinulle, millainen tuomio annetaan sille suurelle portolle, joka asuu suurten vesien äärellä, sille, jonka kanssa maailman kuninkaat ovat irstailleet ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet.» Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.
      Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa. Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: »Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti.» Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni.
      Enkeli sanoi minulle:
      »Miksi ihmettelet? Minä paljastan sinulle naisen salaisuuden ja häntä kantavan pedon salaisuuden, tuon, jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      »Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.
      »Tässä tarvitaan ymmärrystä ja viisautta. Seitsemän päätä tarkoittaa seitsemää vuorta, joilla nainen istuu. Myös kuninkaita on seitsemän. Viisi näistä on jo poissa, kuudes on vallassa. Yksi ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, hänen on määrä hallita vain vähän aikaa. Peto itse – se, joka on ollut mutta jota ei enää ole – on kahdeksas kuningas ja samalla yksi noista seitsemästä. Se joutuu tuhon omaksi.
      »Kymmenen sarvea, jotka näit, tarkoittavat kymmentä kuningasta, jotka eivät ole vielä nousseet valtaan mutta saavat myöhemmin kuninkuuden yhdessä pedon kanssa, kuitenkin vain hetkeksi aikaa. Yksissä tuumin he antavat valtansa ja voimansa pedon palvelukseen. Nuo kaikki käyvät taisteluun Karitsaa vastaan, mutta Karitsa voittaa heidät, sillä hän on herrojen Herra ja kuninkaiden Kuningas. Hänen kanssaan saavat voiton hänen uskollisensa, kaikki kutsutut ja valitut.»
      Vielä enkeli sanoi:
      »Vedet, jotka näit, ne, joiden äärellä portto asuu, ovat kansoja, joukkoja, maita ja kieliä. Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon ja repivät hänet paljaaksi ja alastomaksi, syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tuhkaksi. Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa pedolle siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat.
      »Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kaikkia hallitsijoita.»

• Anonyymi

Huora ja peto
      Minun kanssani tuli puhumaan yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa. Hän sanoi: »Tule. Näytän sinulle, miten suurten vesien rannalla asuva kuuluisa huora saa tuomion. Maailman kuninkaat kävivät huorissa hänen luonaan, ja maan asukkaat tulivat humalaan tuon huoran viinistä.»
      Enkeli otti minut mukaansa, ja siirryin hengessäni asumattomalle seudulle. Näin naisen, joka istui kirkkaanpunaisen pedon selässä. Peto oli kirjoitettu täyteen Jumalaa pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      Naisen puku oli purppurainen ja kirkkaanpunainen. Sen koristeina oli kultakirjailua, jalokiviä ja helmiä. Kädessään naisella oli kultainen malja, joka oli täynnä tuon huoran inhottavaa saastaa. Hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, jolla on salattu merkitys: »Suuri Babylon, kaikkien törkeyksien ja huorien äiti.» Minä näin, että nainen oli aivan humalassa pyhien ja Jeesuksen todistajien verestä. Olin aivan ihmeissäni tästä uskomattomasta näystä.
      Peto tulee ja menee
      Enkeli sanoi minulle: »Miksi ihmettelet? Paljastan sinulle, mikä salattu merkitys on naisella ja häntä kantavalla seitsenpäisellä ja kymmensarvisella pedolla. Näkemäsi peto oli ennen olemassa, mutta enää sitä ei ole. Se nousee vielä kerran syvyydestä mutta tuhoutuu. Maan asukkaat huomaavat ihmeekseen, että peto on ollut ja mennyt ja taas tulossa. Ihmeissään ovat varsinkin ne, joiden nimi ei ole luomisesta saakka ollut elämän kirjassa.»
      Pedon merkitys
      »Viisas ymmärtää tämän: Seitsemän päätä merkitsee seitsemää vuorta, joiden päällä nainen istuu. Päät merkitsevät myös seitsemää kuningasta. Viisi heistä on jo mennyt ja yksi on nyt vallassa. Viimeinen ei ole vielä tullut. Kun hän tulee, hänen on hallittava jonkin aikaa. Kahdeksas kuningas on tuo peto, joka oli olemassa muttei ole enää. Se on samaa joukkoa kuin nuo seitsemän muuta ja tulee tuhoutumaan.
      Sinä näit myös kymmenen sarvea. Ne ovat kymmenen tulevaa kuningasta, jotka saavat vallan pedon lyhyen valtakauden ajaksi. Yhteistuumin he antavat valtansa ja voimansa pedon käyttöön. He taistelevat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa voittaa heidät. Hän on herrojen Herra ja kuninkaiden Kuningas. Hänen kanssaan saavat olla ne, jotka ovat hänelle uskollisia ja jotka hän on valinnut ja kutsunut.»
      Huoran ja vesien merkitys
      Enkeli sanoi vielä: »Sinä näit vedet, joiden rannalla huora asuu. Ne ovat maita, kansoja ja muita ihmisryhmiä, eri kielten puhujia. Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto alkavat vihata huoraa. Ne riistävät hänet paljaaksi ja alastomaksi, syövät hänen lihansa ja polttavat hänet poroksi. Jumala näet laittoi oman suunnitelmansa heidän mieleensä: yhteistuumin he luovuttavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat toteutuvat.
      Näkemäsi nainen taas on suuri kaupunki, joka pitää maailman kuninkaita vallassaan.»

• Anonyymi

Taisit vähän päästellä höyryjä, tällä palstalla ei kannattaisi noin pitkiä saarnoja julkaista, kukaan ei viitsi edes lukea.

• Anonyymi

Nyt saadaan kauan ootettuja veronalennuksia kun on Perussuomalainen valtionvarain ministeri kiitoksia Purralle siitä. Kepu ja Vasurit olisivat varmasti halunnut nostaa veroja.

• Anonyymi

Hallitus on oikealla asialla ihmisille on saatava ostovoimaa. Eläkeläisten verot ei kuitenkaan laske.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1752
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1748
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      179
      1425
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe