Mun tyttöystävän yhden exän tyttöystävä kuka on melkein normaali tyyppi niin hän on yhden vaikeasti kehitysvammaisen henkilön ystävä kuka on 5-6 vuotiaan lapsen tasolla vaikka hän on jo melkein 30 vuotias ja hänellä on sellainen myös että hän ei ymmärrä ja tajua joitakin asioita mitä sen ikäiset lapset ymmärtää ja tajuaa, niin onko teidän mielestä se ihan täysin normaalia että kun se mun tyttöystävän exän tyttöystävä on sen henkilön ystävä? Ja mä haluan sen takia kysyä teiltä tätä koska tämä asia on vaivannut ja painanut mun mieltä jo niin pitkän aikaa.
Onko tämä ihan normaalia
Anonyymi-ap
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaan sinä toisten asioita märehdit, varsinkin kun asianosaiset ei kuulu sinun elämääsi näköjään millään tavalla. Ainoastaan siinä tapauksessa että tiedät 100% varmuudella että tuo nainen käyttää tätä kehitysvammaista jollain tavalla hyväkseen voit puuttua ja tehdä huoli-ilmoituksen tästä kehitysvammaisesta. Muuten heidän ystävyytensä ei sinulle kuulu, eikä ole sinun asiasi siihen millään tavalla puuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884