Jokos ne kaikki eläinraukat saatu hyvään kotiin.Vai onkos ne lihoiksi laitettu?
Sen kaikkien tunteman tien varressa.
Onkos lantakasat lanattu pitkin pihoja,kuopat täytetty?
Eläinten hyvinvointia katsellaan
21
1055
Vastaukset
- Anonyymi
On siitä ohi ajeltu,sonnan keskellä eläinparat.
- Anonyymi
Kapustan eläin rievut
- AnonyymiUUSI
Tässä tais nyt olla kyse niistä vanhan koulun eläintenpitäjästä..
- Anonyymi
Harmillista sini raukka hevosia ei myydäkkään eikä lopeteta kun kielto on peruttu mahtaa nyt vituttaa😂😂😂
- Anonyymi
Miksi mulla pitäs vituttaa? Lopulita päätöstä eläinrääkkäjille ei ole vielä tehty.. keskytetetty vain lopullista tuomiota varten😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Miksi vituttais😂 sehän oli vain välipäätös ennen lopullista tuomiota🤣
- Anonyymi
muistakaa ajaa hitaasti! kerkiätte nähdä enemmän!!!
- Anonyymi
Ja kuvata myös :D
- Anonyymi
On se hienon näköinen piha,miten siellä sonnan keskellä voi elää kukaan?
- Anonyymi
Miten te näätte sinne pihaan se talohan on edessä?? Käytteks te öisin kyyläämässä or what ???
- Anonyymi
Parempi pihalla ku päässä
- Anonyymi
On täällä paljon paljon kauheampiakin ,eikä ole edes eläimiä!!
- Anonyymi
Onko kukaan käynyt kuvaamassa kapustassa kätkän pleissiä, siellä ne eläin rievut todellakin kärsii ja varmaan lapsetkin .
- AnonyymiUUSI
Kyllä.. koko porukka kärsii.. idiooteista ihmisistä👌niinkuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Jaa.. täällä muiden asiattomia postauksia saa olla muilla mutta minun totuudenmukaset ja todistetusti tapahtuneet poistetaan.. pitäskö täss ihan alkaa rikosilmoituksia tekemään suomi24,stä kun täällä kuitenkin saa näköjään olla nimiä ja muita vaikka ne säännöissä kielletään?
- AnonyymiUUSI
Sini onko sinulla kaikki ok ? Näyttää aika pahalta nuo kirjoitukset
- AnonyymiUUSI
No mutta kiitos kysymästä! Kaikkihan on vallan hyvin👌 ei tartte ko 10 miljoonan lottovoiton niin kaikki on täydellistä💪🔥💯 kuinka sinulla? Onko niin sanoakseni kaikki muumit siellä laaksossa?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651