Tökerö otsikko, mutta tositarina. Itse olen isokokoinen, ja siis miehisyyteni on myös isokokoinen, ja se on aiheuttanut minulle pelkästään ongelmia koko elämäni ajan. Jo nuorena naiset alkoivat piirittämään minua ja lähestymään, tulivat lähelle ja juttelemaan ties mitä. Minua alkoi ärsyttämään koko tilanne todella paljon ja halusin vaan eroon heistä. Kun joka paikassa mihin menin niin naiset lähestyivät ja lähentelivät, hississä, hammaslääkärissä(hammaslääkäri itse), optikolla, vaatekaupassa, juhlissa, missä tahansa. Ja tämä alkoi jo nuorena, varmaan viisitoistavuotiaana. Aloin karttamaan naisia sen seurauksena, enkä siedä enää naisia juuri ollenkaan. Alkoi inhottamaan se ilme mikä naisille tulee kun he näkevät minut ja huomaavat "sen" koon.
Toisten miesten ei tarvitse olla yhtään kateellisia, teidän normaalikokoisten miesten elämä on sujunut varmasti paljon paremmin kuin minulla.
Ja kun naiset sanovat ettei sen koolla ole merkitystä niin he valehtelevat täysillä. On sillä heille paljonkin merkitystä, mutta muut meriitit mitä mies on saavuttanut saattavat ajaa sen koon edelle. Tai jos mies on muulla tavoin sopiva naisen elämäntavoitteita täyttämään niin se on naiselle merkitsevämpää kuin "sen" koko. Usko pois, nainen tekee tälläisiä laskelmia päässään koko ajan, että mistä tulee plussaa j a mistä miinusta.
Kun miehellä on iso se
Anonyymi-ap
0
453
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 103500
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397