Erobiisiketju (vaihtelun vuoksi)

Anonyymi-ap

55

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se. Sanat ainakin ajatuksia herättävät. Haluatko sanoa jollekin jotakin? :)

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Ei ole tarvetta sanoa täällä kenellekään mitään eroon liittyvää, koska mulla ei ole palstarakkautta.

• Anonyymi
    • ABBA - When All Is Said And Done (1981)
      https://www.youtube.com/watch?v=tUh4u-lYEhM

Kinkut olivat 31v (Agnetha; kauniimpi, blondi) ja 36v (Frida) kun tuo biisi julkaistiin 1981 lopulla, ja sitten ABBA lopetti levytykset sekä esiintymiset 1982 keväällä. Kinkkujen seksuaalisuus oli varmaankin jo pahasti heikentynyt kun lyriikkaankin piti saada: "slightly worn, but dignified, and not too old for sex". Mutta muuten erittäin kaunis ja kaihoisa erobiisi:

Thanks for all your generous love,
      and thanks for all the fun
      Neither you nor I'm to blame
      when all is said and done

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan kamalaa luritustahan se olikin 🤭

Abba musikaalille hymyilin muodollisesti, kun sellaisen eräs toi tullessaan katseltavaksi. Ai jai, kaipailin siinä omaa genreäni kuuneltavaksi, mut näin jälkeenpäin käyhän se hyvin nostalgiasta, tosi pienissä määrin, kun joistakin Abban kappaleista käyn edelleen voimaan huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kamalaa luritustahan se olikin 🤭

Abba musikaalille hymyilin muodollisesti, kun sellaisen eräs toi tullessaan katseltavaksi. Ai jai, kaipailin siinä omaa genreäni kuuneltavaksi, mut näin jälkeenpäin käyhän se hyvin nostalgiasta, tosi pienissä määrin, kun joistakin Abban kappaleista käyn edelleen voimaan huonosti.

Käyt voimaan

Joo siis meriliikenne on niin heiluvaa, että mieluummin sitä lentää. Lisäksi sellaiset paikat kuin Tukholma, Oslo ja Utö ovat aika nähtyjä, joten jokin uusi villitys olisi tilauksessa.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyt voimaan

Joo siis meriliikenne on niin heiluvaa, että mieluummin sitä lentää. Lisäksi sellaiset paikat kuin Tukholma, Oslo ja Utö ovat aika nähtyjä, joten jokin uusi villitys olisi tilauksessa.

(reps)

Mjoo

Pohdin tässä, että onkohan keskustelukumppanini käynyt ABBA-museossa?

Luultavasti ei, sillä muuten hän olisi jo maininnut siitä.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyt voimaan

(reps)

Ööö, en ymmärrä kuinka päädyin tähän? Sen on pitänyt tapahtua samalla hetkellä, astuin edelliseen liidokkiin. Kuin itse aika sovittaisi sormustaan siihen sopiviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Pohdin tässä, että onkohan keskustelukumppanini käynyt ABBA-museossa?

Luultavasti ei, sillä muuten hän olisi jo maininnut siitä.

(hirn)

Ei ole käynyt siinä museossa.

Katsomme eri suuntaan. Olen korkealla sillalla, spiidi ka möntti. Tulee lunta, on jouluisia valoja, musiikkia radiosta. karvanopat ja kanelia luukuista, renkaat eivät pidä ja olemme jumissa.

Mikä siinä onkin, että liika läheisyys tekee yksinäiseksi. Olen siis siinä ja poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole käynyt siinä museossa.

Katsomme eri suuntaan. Olen korkealla sillalla, spiidi ka möntti. Tulee lunta, on jouluisia valoja, musiikkia radiosta. karvanopat ja kanelia luukuista, renkaat eivät pidä ja olemme jumissa.

Mikä siinä onkin, että liika läheisyys tekee yksinäiseksi. Olen siis siinä ja poissa.

Ei ole käynyt

No kyllä tasan varmaan olen.

(Jos itsestään puhuu sen kolmannessa persoonassa, on kirjoittamisen suhteen hukassa)

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole käynyt

No kyllä tasan varmaan olen.

(Jos itsestään puhuu sen kolmannessa persoonassa, on kirjoittamisen suhteen hukassa)

(naurua)

Ah niinkö? :)

No mietitäänpäs. Kumpiko sitä sitten ymmärtäisi paremmin, jos toinen on palanut siihen kiinni ja toisella on siihen valtavasti etäisyyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah niinkö? :)

No mietitäänpäs. Kumpiko sitä sitten ymmärtäisi paremmin, jos toinen on palanut siihen kiinni ja toisella on siihen valtavasti etäisyyttä?

Mjoo

Hyvä kysymys.

Lähtökohtaisesti olen aina sitä mieltä, että lounas on parempi kuin päivällinen.

(hihitystä)

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Siitä on jo 15 vuotta aikaa, kun olen eronnut viimeksi. En kuuntele erobiisejä. Niin ei nyt tule mieleenkään mitään.

Jasu

• Anonyymi

Valse triste

Kuolemanvalssi on mielestäni koko musiikkihistorian hienoin teos, koska xxxx xxxxxx xxxxxxxx-xxxxxxxxx.

Mutta musiikissa on eräs kummallinen piirre, ja se on hetkellisyys.

Ei ole kahta samaa vetoa, vaikka olisi tallenne.

(hihitystä)

https://youtu.be/ZlzkeuJvRiM?si=4JFnDFR846tP86UP

.

• Anonyymi

Löysin jännän musiikkisivuston, joka vihaa muusikkoja jotka ottavat rahaa tekemistään levyistä, tuolta saa kokolevyjjä ladattua ilmaiseksi, vain rock, kylläkin:

rockboxk:

https://rawkbawx.rocks/

• Mesmeroivaa varpi-, polvi, ja reisityöskentelyä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

hmm... niin tuo rockboxinkaan toiminta ei taida olla aian lain kirjaimen mukaista, no mitäs lähettävät, minä vain vastaanotan heidän lähettämäänsä, itse en lähetä bittiäkään ulospäin.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ohi, ihan hirvee määrä eroja.

Tietynlaiset kirjoitukset ovat omiaan ylläpitämään ryhmähenkeä. Onhan se ihan hyvä ja ihailtava asia.
      Vastailen näihin joskus itsekin, mutta enimmäkseen jätän väliin.

Samaan ääneneen laulaminen on monesti tosi tylsää. Sen lisäksi sisäsiittoisuus tekee tyhmäksi. Se sopii minkä tahansa toiminnan kuihtumiseen, jos sitä ryhmäkurin vedoten ja enkelikuoron keinoin ylläpidetään.

Viimeksi eilen todistin outoa hyökkäystä, joka kohdistui minuun irl. Halusin vaihtaa muutaman sanan mielenkiintoisten tahon kanssa, joka oli toiselle se taho, joka pidetään pihalla.

Edellinen ei liity siis tänne mitenkään, mutta toiminee täälläkin samalla tavalla. Uhkan todellinen luonne voi tietysti olla joskus epäselvä.

Hieman erikoista oli saada tämä uhkaus, ellen toimi kuten ryhmässä pitää. En välittänyt vaan lähdin. Toki lupasin hänelle etten käsittele 'vääriä' asioita.

:)

Ääh. Nyt siis oikeesti joku järki käteen. Lähdetään katsomaan vaikka linnunpönttojä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

..mä kokeilin kun tuo rockbox-juttu ihan ehkä no tekijänoikeuksia rikkova sivusto vahingossa törmäsin tuollaiseen, kokeillut tarkkailla että kauanko kestää kun tuo suljetaan heh.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Jihuu!

Kerrankin hyvää musaa.

(hihitystä)

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aih, sattuu silmiin :)

Kuuntele tätä rumpalia (rummuin soittelija).

Kaikki muusikot, semi-musisoivat ja muut hihhulit puhuvat politiikkaa, kun tulisi laskea kapuloita.

(hihitystä)

https://youtu.be/5ClCaPmAA7s?si=CVYUuc267UouuuHa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntele tätä rumpalia (rummuin soittelija).

Kaikki muusikot, semi-musisoivat ja muut hihhulit puhuvat politiikkaa, kun tulisi laskea kapuloita.

(hihitystä)

https://youtu.be/5ClCaPmAA7s?si=CVYUuc267UouuuHa

Hyvä musaa, nämä kaikki 3. Tallennan omalle listalle myös! :)

• Anonyymi

• https://www.youtube.com/watch?v=NrgmdOz227I

Yesterday (Remastered 2009) · The Beatles

• Anonyymi

"Ei vapaata vangita voi, me kumpikin tiesimme sen..."

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe