Olen houkutellut tyttöystävääni kokeilemaan kolmenkimppaan ja on välillä suostuvainen ja sitten taas peruu.
Tehtiin pihalle krillikatos kaverin kanssa.
Kun saimme homman valmiiksi niin päästiin nauttimaan virvokkeista sisälle.
Istuin sohvalle ja kaveri nojatuoliin.
Vaimoni tuli sohvalle makoilemaan laittaen päänsä syliini.
Silittelin hiuksia ja vaimoni kylkeä ja ujutin käteni rinnan päälle hieroen.
Vaimo katsoi kysyvästi minua ja minä nyökkäsin.
Sain jatkaa ja aloin pikkuhiljaa nostamaan puseron helmaa ilman kieltoa vaimon seuratessa kaverini ilmeitä.
Sain puseron nostettua ja rinnat paljaaksi kaverini katsellessa.
Kutsuin kaverin sohvalle ja hän sai vaimoniq jalat syliinsä.
Aloin nostaa vaimon hameen helmaa ja vaimo kääntyi selälleen saimme hameen ylös jolloin aikaisin sen ja riisuimme hameen ja pikkarit pois vaimon nostaessa pyllyään helpottaen riisumista.
Hieroimme rintoja ja sormeilimme pillua ja siliteltiin vartaloa.
Vaimo sanoi jonkun ajan päästä että mennään sänkyyn kun kerran haluatte ilmeisesti kimppaa kanssani.
Mentiin makkariin ja vaimoni halusi toisen panemaan ja vieras koreita kaveri sai ensin panna vaimoani eikä kestänyt pitkään kun kaveri laski spermat vaimoni pilluun ja vaihdoimme paikkaa.
Toinen hieroi ja silitteli samalla kun toinen pani. En kestänyt minäkään pitkään kunnes Sain siemenet vaimoni pilluun. Tällä aikaa kaveri oli saanut uuden erektion ja vaihdoimme jälleen paikkaa.
Vaimoni sai molemmilta 3 satsia spermaa ja pienemmän orgasmin ja ison kunnon orgasmin jonka jälkeen pesulle ja huilimaan.
Ystävämme jäi vielä yöksi ja vaimoni oli tyytyväinen kun sai kahta miestä. Heräsin yöllä pari kertaa kun kaveri pani vaimoa en itse jaksanut nousta mutta katselin kunnes nukahdin.
Saatiin vaimo mukaan
Anonyymi-ap
3
688
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttöystävästä tuli vaimo melko nopeasti....
- Anonyymi
Sama tarina aina kerran vuodessa.
Koita nyt keksiä jo uusi, tämä on kulunut.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2602700puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581670Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771344
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085