Kiusaaja töissä

Anonyymi-ap

Tunnetko piston sydämessä? Ei, et tietenkään. Se on sinun luonteesi. Hallitset työyhteisöä. Kaikki on samaa mieltä kuin sinä tai he eivät puhu mitään. Yhdelle olet kääntänyt selän ja kukaan ei uskalla puuttua asiaan, koska pelkäävät joutua sinun myrkyllisiin hampaisiin. Näin ulkopuolisen silmin, työyhteisönne on mätä vain sinun takiasi. Voi, minkälaisia saamattomia ja ilkeitä te olette kaikki. Voin pahoin, kun minun pitää vielä hetki kestää teitä. Paljon olen nähnyt, mutta tämä on huippu. En usko, että kukaan teistä voi hyvin. Esihenkilö on surkea, joka ei niin tyhmä etteikö hän tätä näe. Tämän aiheuttaa yksi henkilö ja näen hänen lävitseen. Tosi surkea ja säälittävä ja iljettävä naishenkilö. Pelottava työympäristö. Keskusteltuani asiasta tämän henkilön kanssa, joka on jätetty yksin, joukon ulkopuolelle, hän on todella surullinen asiasta. Työ motivoi häntä kuitenkin niin paljon ettei työyhteisö pääse sitä pilaamaan. Hänellä on hyvä tuki joukko ystäviä ja läheisiä ja työ vie niin paljon aikaa ettei hän ehdi murehtia näitä lähellä olevia tyyppejä. Hän tietää, että niillä ei ole hyvä olla, mutta ovat valinneet tuon tien. Ennen niin ihanat työkaverit eivät ole enään mitään. Toivon todellakin, että jokin suurempi voima antaa rangaistuksen tälle koko ryhmälle. Loppukeskustelussa tulen antamaan palautetta esihenkilölle tästä surkeasta työyhteisöstä, tästä todella ihanasta ihmisestä, joka on jätetty melekosen yksin sekä tästä heikosta esihenkilötyöstä. Tiedän, että hän on heikoilla tässä ja siitä on hankala selviytyä. Onni on se, että minä voin jatkaa matkaa uusiin tehtäviin. Opin paljon tästä harjoittelusta tulevaan työhöni. Ja tiedän kenet haluan minun tiimiin myöhemmin. Ja ketä tai keitä en koskaan tule ottamaan enkä suosittelemaan kenellekään. Todella surkeita tapauksia.

3

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Käännä toinen poski ja olet voittaja!

• Anonyymi
      UUSI

Aina kannattaa kostaa.

• Anonyymi
        UUSI

Älä käännä toista poskea vaan lyö takaisin. Jos et osaa, niin opettele ja lyö sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2536
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      198
      984
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      942
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      825
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe