Ärsyttää kun elämme sellaisessa valtiossa jossa kukaan ei ymmärrä seksistä ja sen olemisesta osana tervettä elämää, yhtään mitään.
Kaikki on Raamatulla päähän lyötyjä, joiden mielestä jopa seksuaaliset ajatukset pitää pysyä pois.
Jokainen on koulusta töihin eläviä suorittajia. Suoriutuminen on osa isien ja äitien kultalapsi ihmisyyttä. Seksi on lähetyssaarnaaja asento kerta laukeamisella ja heti ollaan paksuna.
Kukaan ei edes osaa eikä halua keskustella kumppaninsa kanssa seksuaalisista haluistaan. Sitten tilaistoimattomat tilastot, eli parisuhteet kokevat jatkuvia kumppaninsa tekemiä raiskauksia parisuhteen sisällä.
Keskustelu ja sopimukset on avain. Siitä kohti tantraa ja nymfiyttä ja siten positiiviseen psykologiseen hyvään elämään.
Nyt on paljon keskustelua koulujen opetuksesta ja kauhuissaan ovat just ne joille itselleen on opetettu samat seksuaali opetukset koulussa, ja nämä eivät hyväksy lapsilleen sitä.
Miksi televisiossa ei ole presidentin puheen lisäksi ohjelmia joissa opetetaan aikuisillekin tervettä seksiä.!
Suomen kuuluisin mediapersoona joka on seksuaaliterapeutti, khilström, ei sekään osaa seksiä ja on vasta oppinut suulla hyväilyn kun hänelle se vasta opetettiin. Miksi meillä on julkkis ammatissaan, joka ei ole edes luonnollisesti lahjakas? Mistä raamattu piiristä Khilström on löydetty? Riittääkö Suomen kansalaisille tämä taso? Olemmeko maailman onnellisin kansa vain siksi että onnellisuuden mittana on Hitlerin ja Freudin mittayksiköt?
Kukaan ei osaa rakastella.
10
166
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se menee.
- Anonyymi
Olet menettänyt jotain tärkeää. Häveliäisyys ja esteellisyys on terveyttä ja osa tärkeää prosessia. Koirat on erilaisia.
- Anonyymi
🤣🤣Voi Jeesus niin.
- Anonyymi
Ketä uskaltaa rakastaa nykyisin, jollei toista tunne riittävästi on aina vaara tulla väärin ymmärretyksi. Syyllistäminen on helppoa. Totuuden puhuminen paljon vaikeampaa. Sen on elämä opettanut ainakin itselle. Harvalle kannata enää uskoutua?
- Anonyymi
No pistä mies ne liperit sitten kaulaan jos se tuo lisää tunnelmaa, trololoo. Ihmisten naurettavien ajatusten vesitys on just näin helppoa mitä tulee tähän visvaiseen naissukupuolen objektisointiin yhdistämällä em kirjoitukset naisiin
- Anonyymi
Ps pilli ja pulla- tämä nk navanalusosastoko se pitää teidän uppoavaa laivaa pystyssä? 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps pilli ja pulla- tämä nk navanalusosastoko se pitää teidän uppoavaa laivaa pystyssä? 🥱
Te nasut olette vähän kaoottisia myös näiden bimbi-bibeliakselien suhteen. Voimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te nasut olette vähän kaoottisia myös näiden bimbi-bibeliakselien suhteen. Voimia
Ja siunausta siunausta.
- Anonyymi
Oon miettiny samaa aina. Että ei siinä kauheasti seksistä pääse nauttimaan, kun heti rykästään parilla työnnöllä paksuksi. Seksi on muutakin. Voi kun saisi nautiskella..
- Anonyymi
Päivän pannu paristoilla kepulisti. Ikiuisuuskemikaaleihin ei kannata sotkeutua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628