Olemme olleet yli30v avioliitossa.Seksiä ei ole ollut juuri lainkaan enää vuosiin.Ei myöskään muuta läheisyyttä.Kärsin paljon koska olen tunneihminen.Poikamme 29v kuoli 2kk sitten .Oma koti on myyty velkojen takia .Minulla on vielä tunteita miestäni kohtaan.Hän 12v minua nuorempi.Onko minulla enää mahdollisuutta muuttaa elämääni vai ottaako kuolema minut omakseni???
Rakkaus avioliitossa
4
650
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa jo arkku valmiiksi tuvan nurkkaan ja pehmusta se.
- Anonyymi
Joskus alkoholi muuttaa persoonallisuutta, kuten kävi minun vaimolle ja siksi lähdin kävelemään 5 v sitten, kyllä sä selviät ja huomaat elämän tulleen paremmaksi. Jaksamista se vaatii ja asioiden ymmärtämistä.
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne. Usein keskustelu helpottaa ja tuo uusia näkökulmia. Jos haluat keskustella tilanteestasi ulkopuolisen auttavan tahon kanssa, niin laitan tähän tiedoksi infoa niistä.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Lisäksi ma ja to klo 15–21 sekä ti ja ke klo 15–19 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.
Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkkeinä Parisuhde, koti ja perhe ryhmä: https://tukinet.net/teemat/parisuhde-koti-ja-perhe-1801261251/forum/ sekä Apua, mikä ihmissuhde! ryhmä https://tukinet.net/teemat/apua-mika-ihmissuhde/forum/
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:
- MIELI Kriisipuhelin
MIELI Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504