Miksi tämä otsikko ja viesti on poistettu? Suomessa pitäisi olla kuitenkin vielä sananvapaus. Ja tämänkin asia on yleistä tietoa joka on totta.
https://www.youtube.com/watch?v=GbO4Lw73fVY&ab_channel=IlkkaVakkuri
Siemenpuut ja avohakkuu
18
242
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kun linkissä "ilkkavakkuri", niin sen viestit joutaaki uskontohömppä palsoille.
Tietää heti että se on sitä ihtiään joka ei todellakaan tervejärkisimpiä kiinnosta. kännisen höpinät eli väärä palsta- Anonyymi
Varmaan sentakia kun sefu on vihervasemmiston aivopesmä woke ja nehän ei luonnollisesti kestä totuutta. On vain ainoa ja yksi mielipide ja se on heidän muita ei saa olle eikä hyväksyä.Vakkuri on huippuasiantuntija maisteri,upseeri,luennoitsija jne..
- Anonyymi
"Varmaan kun linkissä "ilkkavakkuri", niin sen viestit joutaaki uskontohömppä palsoille."
Tuossa ylhäällä juurikin sellaisen henkilön mielipide joka on täydellisesti valtamedian aivopesemä. Pyrkisit joskus aattelemaan omillakin aivoilla. - Anonyymi
Näitä vankkuri-palstoja on jo joka ketjussa yhden sekopään linkittämänä vaikka kuinka pajon. Kaikki muut, jotka ovat vankkuriin ihastuneet löytänevät helposti herran omat sivut, josta tuoreimmat viisautensa löytävät.
Kiittäkäämme sedua kerrankin:KIITOS SEDU, KUN ARMAHDIT MEITÄ,KIITOKSII, KIITOKSII- Anonyymi
elä ole niin uteilias.
- Anonyymi
Ison saappaan mielipide /mollonaaman
- Anonyymi
Siemen syöksyt sofian puutarhan vakoon hyvittää kaiken-
siemen ku siemen. - Anonyymi
"Näitä vankkuri-palstoja on jo joka ketjussa yhden sekopään linkittämänä vaikka kuinka pajon. Kaikki muut, jotka ovat vankkuriin ihastuneet löytänevät helposti herran omat sivut, josta tuo"
Siis tämä on isosaappan mielipide ja sehän onkin ä***Ö - Anonyymi
Ilkka kertoo totuuden niistä lampaista jotka lukevat lehtiä ja uskovat kaiken. Vaikka kouluissa on alettu opettamaan mediakriittisyyttä ja epäilemään jos lähdetiedot ei ole luotettavia. Silti iltasanomat, iltalehti lasketaan siellä luotettavaksi samoin YLE.
Koska miten ne nyt voisi valehdella. No sepä se. Myöskin meidän presidentti valehteli että Biden on ihan kunnossa ja kykenevä hoitamaan asioita. Ei ollut
Vaikka kaiki tiesivät ettei ollut. Ja lehdet myllytti että Trump on paha ja Biden porskuttaa. Miksi? Koska sotaa Ukrainassa ei haluta lopettaa se on pimeä bisnes. Sori vaan te miljoonat sivulliset uhrit. Toiset tekee rahaa. Sama meno Israelissa. Maailma on turhan raaka paikka.
Niin Ilkka kertoo puolueettomasti että media ja yle vääristelee miltei kaikki asiat.- Anonyymi
No aika sekavan kirjoituksen sait väsättyä.Eihän siitä puutu kuin paskominen, koronapiikit ja yönylkky noin äkkiä vilkaistuna.
Syvällisestihän noihin tuherruksiin ei voi suhtautua eikä kommentoida.
Hyvää kevättä ja jaksuhalit! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika sekavan kirjoituksen sait väsättyä.Eihän siitä puutu kuin paskominen, koronapiikit ja yönylkky noin äkkiä vilkaistuna.
Hyvää kevättä ja jaksuhalit!https://www.youtube.com/watch?v=siDlMt9fqRE&ab_channel=IlkkaVakkuri hhk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kevättä ja jaksuhalit!JIESIO....
- Anonyymi
Vakkuri on hyvin suosittu rehellisten ja järki-ihmisten mielestä.
- Anonyymi
Se pulttiauto oli savenmaan kauppa-auto. Savenmaa myy kyllä laatutavaraa.
- Anonyymi
Olen tilannut savemaan kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tilannut savemaan kaupasta
Olisit tilannu sen tippuneen ruuvis, nyt myöhäistä joo
- Anonyymi
Siemenpuuhakkuu ja avohakkuu ovat parhaita metsän uudistamistapoja
- Anonyymi
Avohakkuu kyllä,mutta uudistamisessa sekametsää tilalle,jos se alue on ollut esm sekamesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2082838Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071251Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161211Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3361092- 1111023
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 85977
- 66904
- 46884
- 53871