Voiko palstalta

Anonyymi-ap

Löytää rakkauden?:)

33

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas! 😘❤️
      Hetikö nyt aamusta! =)

    • Anonyymi

      Kyllä voi☺️

    • Uskon siihen vakaasti.

    • Anonyymi

      En tiedä voiko miltä tahansa palstalta, mutta voi vastaan ylimalkaan.

      T. 15 v palstalta löytämänsä kanssa elänyt.

      Jasu

      • Anonyymi

        Löysit dynaamisen rakkauden. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysit dynaamisen rakkauden. :)

        Iaskin..väärin

        Heh, on siinä jotain oltava kun pisimpään jaksanut katsella, kun ketään aiempaa. Edellisiä katselin 7 vuotta kumpaakin exää. Eli tää on jo vetäny kahden edestä enkat. 😂

        Jasu


      • Anonyymi

        Häh?

        Siis mitä ihmettä täällä puhutaan?

        Siis ihan tosissaan?

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?

        Siis mitä ihmettä täällä puhutaan?

        Siis ihan tosissaan?

        (hihitystä)

        Siis tod hieno.

        Ihan tässä menee mietteliääksi.

        (jätän hihittelemättä ja mietiskelen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?

        Siis mitä ihmettä täällä puhutaan?

        Siis ihan tosissaan?

        (hihitystä)

        Tosissaan niin. 🙂

        Ei kai se paikka, vaan se kohtaaminen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosissaan niin. 🙂

        Ei kai se paikka, vaan se kohtaaminen.

        Jasu

        Mjoo

        Minusta tämä oli oikein mukava uutinen, sillä pidän kaikenlaisesta järkyttävästä, niin kuin maanjäristyksistä. On ihan ok mun mielestä että matto alta lähtee lentoon ja omena putoaa päähän.

        Se on jotenkin… normaalia.

        Tarkoitan tällä sitä havahduin jonkinlaisesta unesta tai horroksesta ja äkkiä näin asiat aivan toisin kuin vielä hetki sitten.

        Olen niin rutinoitunut paukuttaja, että multa tuntuu kadonneen kyky hahmottaa erilaisia mahdollisuuksia.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Minusta tämä oli oikein mukava uutinen, sillä pidän kaikenlaisesta järkyttävästä, niin kuin maanjäristyksistä. On ihan ok mun mielestä että matto alta lähtee lentoon ja omena putoaa päähän.

        Se on jotenkin… normaalia.

        Tarkoitan tällä sitä havahduin jonkinlaisesta unesta tai horroksesta ja äkkiä näin asiat aivan toisin kuin vielä hetki sitten.

        Olen niin rutinoitunut paukuttaja, että multa tuntuu kadonneen kyky hahmottaa erilaisia mahdollisuuksia.

        (hihitystä)

        Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.

        Jasu

        Juuri näin

        Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.

        Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.

        Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.

        Eli siksi järkytykseni.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.

        Jasu

        Juuri näin

        Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.

        Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.

        Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.

        Eli siksi järkytykseni.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.

        Jasu

        Juuri näin

        Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.

        Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.

        Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.

        Eli siksi järkytykseni.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin

        Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.

        Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.

        Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.

        Eli siksi järkytykseni.

        (hihitystä)

        Nyt olen Funeau eri mieltä. Sanoilla on itselleni hyvinkin paljon merkitystä. Myös se sävelmä, mikä niistä muodostuu. Ja mitä kauniimpi sävelmä, sen viehättävämpi se ihminen, joka luo niitä.

        Olen ällistynyt. Tyyppi joka satuilee ja tarinoi mitä kiehtovillimmilla tavoilla ei näe tätä.

        Ja mitä Jasuun tulee, etkö muka asiaa tiennyt? Eikö sua kosketa yksilöt ja mieleesi jää paljonkin joiden kuiden privaattiasiat? Tässä valossa tietysti ymmärrän ettei sua sanat kosketa, eikä yksilöt, jotka niitä luovat. Omituista.

        Ja muutoin, vastaus aloitukseen. Kyllä voi ja usean kohdalla tämä käynyt toteen. Myös allekirjoittaneen.


    • Tuskin, mutta tekoälyparit löytää toisensa. On se niin somaa

    • Voi.

    • Anonyymi

      Löysin palstalta kerran lompakon. Baarikuitteja oli paljon, muuten tyhjä. Tuli mieleen Viinamies...?

    • Anonyymi

      Ehkä jollain saattaa olla niinkin hyvä tuuri mu luultavasti todennäköisyys on pienempi kuin tinderissä tai vastaavassa

    • Anonyymi

      On mahdollista.

    • Anonyymi

      Kyllä voi. Ette uskoisi silmiänne jos tietäisitte ketä täällä käy.

    • Anonyymi

      Kyyllä kai.
      Ainahan sitä säpinää syntyy, kun sukupuolet kohtaa jollakin tavalla. Saattaa täällä olla pitemmässä puussa löytää Oikea.

      Itse kyllä lähtisin etsimään kohdetta harrastuksen kautta. Jos ei työpaikalla ole naisenemmistöä. Tosin olen sellaisenkin hulinan keskiöön joskus joutunut. Pikkukaupungin JR. Kerron myöhemmin.

      Harrastus tietty sellainen että jakauma sukupuolten välillä tasan tai vastakkaista puolta enemmän.

      Mies 65

    • Anonyymi

      Voiko palstalta löytää rakkauden?

      Mielestäni ihmisen tulisi etsiä itsestään rakkautta sen sijaan että häärää kaikenlaisissa puskissa etsimässä vattuja.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Joo
        Oon samoilla linjoilla.
        Mitä suotta rehkii selvän asian eteen.

        Vadelmavertaukseen. Joutuu pensaat lähtemään kuopistaan löytääkseen poimijansa.

        Mies 65


    • Anonyymi

      palsta ja rakkaus 🤔, en usko

      • Anonyymi

        Varo, jeesus tulee :) On sen nähty hiippailevan täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo, jeesus tulee :) On sen nähty hiippailevan täälläkin.

        jeesuksen kera tai ilman, en usko sittenkään 😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh, nyt tulee! Ei voi mitään! Valo :)

        https://youtu.be/Z_vudMC_028

        Uskottavuusongelmia lisävalaistuksesta huolimatta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottavuusongelmia lisävalaistuksesta huolimatta 🙂

        Ihmiset menevät sekaisin, jos niille näyttää liian paljon ihmeitä kerralla 😌

        Jätän sinut nyt pieneen odotuksen tilaan seuraavaa kertaa varten... 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset menevät sekaisin, jos niille näyttää liian paljon ihmeitä kerralla 😌

        Jätän sinut nyt pieneen odotuksen tilaan seuraavaa kertaa varten... 😀

        Sopii 🙂


    • Anonyymi

      Voi löytää jos kelpaa viinamies.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe