Löytää rakkauden?:)
Voiko palstalta
33
521
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas! 😘❤️
Hetikö nyt aamusta! =) - Anonyymi
Kyllä voi☺️
Uskon siihen vakaasti.
- Anonyymi
En tiedä voiko miltä tahansa palstalta, mutta voi vastaan ylimalkaan.
T. 15 v palstalta löytämänsä kanssa elänyt.
Jasu- Anonyymi
Löysit dynaamisen rakkauden. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysit dynaamisen rakkauden. :)
Iaskin..väärinHeh, on siinä jotain oltava kun pisimpään jaksanut katsella, kun ketään aiempaa. Edellisiä katselin 7 vuotta kumpaakin exää. Eli tää on jo vetäny kahden edestä enkat. 😂
Jasu - Anonyymi
Häh?
Siis mitä ihmettä täällä puhutaan?
Siis ihan tosissaan?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
Siis mitä ihmettä täällä puhutaan?
Siis ihan tosissaan?
(hihitystä)Siis tod hieno.
Ihan tässä menee mietteliääksi.
(jätän hihittelemättä ja mietiskelen) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
Siis mitä ihmettä täällä puhutaan?
Siis ihan tosissaan?
(hihitystä)Tosissaan niin. 🙂
Ei kai se paikka, vaan se kohtaaminen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosissaan niin. 🙂
Ei kai se paikka, vaan se kohtaaminen.
JasuMjoo
Minusta tämä oli oikein mukava uutinen, sillä pidän kaikenlaisesta järkyttävästä, niin kuin maanjäristyksistä. On ihan ok mun mielestä että matto alta lähtee lentoon ja omena putoaa päähän.
Se on jotenkin… normaalia.
Tarkoitan tällä sitä havahduin jonkinlaisesta unesta tai horroksesta ja äkkiä näin asiat aivan toisin kuin vielä hetki sitten.
Olen niin rutinoitunut paukuttaja, että multa tuntuu kadonneen kyky hahmottaa erilaisia mahdollisuuksia.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Minusta tämä oli oikein mukava uutinen, sillä pidän kaikenlaisesta järkyttävästä, niin kuin maanjäristyksistä. On ihan ok mun mielestä että matto alta lähtee lentoon ja omena putoaa päähän.
Se on jotenkin… normaalia.
Tarkoitan tällä sitä havahduin jonkinlaisesta unesta tai horroksesta ja äkkiä näin asiat aivan toisin kuin vielä hetki sitten.
Olen niin rutinoitunut paukuttaja, että multa tuntuu kadonneen kyky hahmottaa erilaisia mahdollisuuksia.
(hihitystä)Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.
JasuJuuri näin
Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.
Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.
Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.
Eli siksi järkytykseni.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.
JasuJuuri näin
Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.
Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.
Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.
Eli siksi järkytykseni.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas taidan nähdä mahdollisuuksia vähän kaikkialla, kyse on kuitenkin omasta avoimuudesta asialle. Jos on päättänyt ettei palstalta mitään löydä, niin ei löydäkkään. Toisaalta etsimällä sitten taas mitään hyvää harvoin löytääkään. Silloin pitää olla avoin sillekin, kohtaamiselle epätavallisessa paikassa.
JasuJuuri näin
Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.
Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.
Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.
Eli siksi järkytykseni.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Tällaisten keskustelupalstojen ongelma ovat sanat. Tämä kuulostaa aivan älyttömältä, mutta näin asian koen.
Mielestäni on niin, että vaikka mitä kirjoitettaisiin, kuinka viisaasti, hauskasti tai terävästi, niin sanojen yhteisarvo on zip zero. Edes määrä ei luo määrää tai laatu laatua, vaan ruutu on kuin tyhjä.
Ei siinä oikeastaan lue mitään. Ja jos tällaisista lähtökohdista yrittää hypätä ihmissuhteeseen, niin melkoinen temppu on.
Eli siksi järkytykseni.
(hihitystä)Nyt olen Funeau eri mieltä. Sanoilla on itselleni hyvinkin paljon merkitystä. Myös se sävelmä, mikä niistä muodostuu. Ja mitä kauniimpi sävelmä, sen viehättävämpi se ihminen, joka luo niitä.
Olen ällistynyt. Tyyppi joka satuilee ja tarinoi mitä kiehtovillimmilla tavoilla ei näe tätä.
Ja mitä Jasuun tulee, etkö muka asiaa tiennyt? Eikö sua kosketa yksilöt ja mieleesi jää paljonkin joiden kuiden privaattiasiat? Tässä valossa tietysti ymmärrän ettei sua sanat kosketa, eikä yksilöt, jotka niitä luovat. Omituista.
Ja muutoin, vastaus aloitukseen. Kyllä voi ja usean kohdalla tämä käynyt toteen. Myös allekirjoittaneen.
Tuskin, mutta tekoälyparit löytää toisensa. On se niin somaa
Voi.
- Anonyymi
Löysin palstalta kerran lompakon. Baarikuitteja oli paljon, muuten tyhjä. Tuli mieleen Viinamies...?
- Anonyymi
Ehkä jollain saattaa olla niinkin hyvä tuuri mu luultavasti todennäköisyys on pienempi kuin tinderissä tai vastaavassa
- Anonyymi
On mahdollista.
- Anonyymi
Kyllä voi. Ette uskoisi silmiänne jos tietäisitte ketä täällä käy.
- Anonyymi
Kyyllä kai.
Ainahan sitä säpinää syntyy, kun sukupuolet kohtaa jollakin tavalla. Saattaa täällä olla pitemmässä puussa löytää Oikea.
Itse kyllä lähtisin etsimään kohdetta harrastuksen kautta. Jos ei työpaikalla ole naisenemmistöä. Tosin olen sellaisenkin hulinan keskiöön joskus joutunut. Pikkukaupungin JR. Kerron myöhemmin.
Harrastus tietty sellainen että jakauma sukupuolten välillä tasan tai vastakkaista puolta enemmän.
Mies 65 - Anonyymi
Voiko palstalta löytää rakkauden?
Mielestäni ihmisen tulisi etsiä itsestään rakkautta sen sijaan että häärää kaikenlaisissa puskissa etsimässä vattuja.
(hirn)- Anonyymi
Joo
Oon samoilla linjoilla.
Mitä suotta rehkii selvän asian eteen.
Vadelmavertaukseen. Joutuu pensaat lähtemään kuopistaan löytääkseen poimijansa.
Mies 65
- Anonyymi
palsta ja rakkaus 🤔, en usko
- Anonyymi
Varo, jeesus tulee :) On sen nähty hiippailevan täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo, jeesus tulee :) On sen nähty hiippailevan täälläkin.
jeesuksen kera tai ilman, en usko sittenkään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeesuksen kera tai ilman, en usko sittenkään 😂
Ooh, nyt tulee! Ei voi mitään! Valo :)
https://youtu.be/Z_vudMC_028 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh, nyt tulee! Ei voi mitään! Valo :)
https://youtu.be/Z_vudMC_028Uskottavuusongelmia lisävalaistuksesta huolimatta 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskottavuusongelmia lisävalaistuksesta huolimatta 🙂
Ihmiset menevät sekaisin, jos niille näyttää liian paljon ihmeitä kerralla 😌
Jätän sinut nyt pieneen odotuksen tilaan seuraavaa kertaa varten... 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset menevät sekaisin, jos niille näyttää liian paljon ihmeitä kerralla 😌
Jätän sinut nyt pieneen odotuksen tilaan seuraavaa kertaa varten... 😀Sopii 🙂
- Anonyymi
Voi löytää jos kelpaa viinamies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514