Olen kirjoitellut tänne koko aikuisikäni, joten minulla on jonkinlainen käsitys kaikesta tästä.
Jos joku tämän faktan haluaa kieltää, niin se sopii varmaan kaikille.
On olemassa eräs aihe, teema tai yksityiskohta, josta en ole koskaan maininnut täällä (tai tuolla) sanaakaan. En kenellekään. Koskaan.
Eli siis miksi sisäreiteni ovat huutaneet minulle jo neljättä päivää?
En osaa edes niiden kieltä.
(hihitystä)
Vakava aihe
21
278
Vastaukset
- Anonyymi
Siis aiwan kammottavaa
Reidet ovat allekirjoittaneen herkin alue - ja varsinkin sisä- sellaiset.
Jos voisin elää ilman kevätreisiäni, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.
Siis tämä fyysinen, fysikaalinen ja metafyysinen jomotus on yksinkertaisesti kammottavaa.
(reps)- Anonyymi
Kreisi jomotus
Minä en ymmärrä sitä miksi näin tulee olla, sillä olen aina kuvitellut olevani itseni ruorissa, ratissa tai puikoissa.
Mutta sitten tulevat reiteni, jotka eivät anna tilaa ajatella, toimia tai edes unelmoida, koska ne vain huutavat kaiken päälle jostain, jota en tajua.
Siis tämä lähes sattuu.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreisi jomotus
Minä en ymmärrä sitä miksi näin tulee olla, sillä olen aina kuvitellut olevani itseni ruorissa, ratissa tai puikoissa.
Mutta sitten tulevat reiteni, jotka eivät anna tilaa ajatella, toimia tai edes unelmoida, koska ne vain huutavat kaiken päälle jostain, jota en tajua.
Siis tämä lähes sattuu.
(hihitystä)Kipu
Kivusta puhuttaessa on muistettava pari seikkaa.
Kipua on monenlaista. Itse suorastaan haistan kivun, oli sitten kyseessä ihminen tai eläin.
Mutta vaikka kuinka kiemurtelisin, niin reiteni eivät hellitä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipu
Kivusta puhuttaessa on muistettava pari seikkaa.
Kipua on monenlaista. Itse suorastaan haistan kivun, oli sitten kyseessä ihminen tai eläin.
Mutta vaikka kuinka kiemurtelisin, niin reiteni eivät hellitä.
(naurua)Lukijalle
Kuvittele jomotukseni, ja ota siitä puolet pois, niin palkitsen sinut ruhtinaallisesti.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukijalle
Kuvittele jomotukseni, ja ota siitä puolet pois, niin palkitsen sinut ruhtinaallisesti.
(hihitystä)5. päivä
En uskalla kuin koputella seuraavan päivän kantta, sillä se vielä nukkuu unissansa.
Ei ole mitään jakoa nostaa päivän kantta päivään tulevaan kurkistaakseen.
Mutta reiteni, ne dominoivat kaikkea, jopa minua, niiden haltijaa.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5. päivä
En uskalla kuin koputella seuraavan päivän kantta, sillä se vielä nukkuu unissansa.
Ei ole mitään jakoa nostaa päivän kantta päivään tulevaan kurkistaakseen.
Mutta reiteni, ne dominoivat kaikkea, jopa minua, niiden haltijaa.
(hirn)Anatomia
Kun tällainen jyskytys, jyminä ja hiljainen meteli alkaa, niin on sen vietävänä.
Se perkele hiipii ihmiskehoon ja aloittaa piinansa, joka ei lopu teellä, tuopilla tai Helsingin Sanomilla.
On kuin reisistäni puuttuisi jotain oleellista. Ne kirkuvat minulle, mutta minä en osaa auttaa niitä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anatomia
Kun tällainen jyskytys, jyminä ja hiljainen meteli alkaa, niin on sen vietävänä.
Se perkele hiipii ihmiskehoon ja aloittaa piinansa, joka ei lopu teellä, tuopilla tai Helsingin Sanomilla.
On kuin reisistäni puuttuisi jotain oleellista. Ne kirkuvat minulle, mutta minä en osaa auttaa niitä.
(hirn)Yksityiskohta
Analysoin tarkkaan puheitani, ja huomasin puheissani vakavia puutteita.
Ensinnäkin kuvailemani kipu ei ole kipua, vaan tuskaa, joka lähentelee onnellisuuden ruusutarhoja, kevyitä käsiä ja syviä katseita.
Tämä kokemus on äärimmäisen haavoittuva, herkkä ja hajoava hetkessä, joka tuntuu ikuisuudelta.
Olla kuin alaston rannalla, pehmeä kilpikonna tai uusi rapu.
(hirn) - Anonyymi
Kääri ensi kerralla ylös myös hihat 😁 ettet keskity vain lahkeitten alueeseen
- Anonyymi
No miksköhän säihky sääri….
- Anonyymi
Kenelle sinä mielestäsi houreilet kun vastailet tälle palstaäijälle- onko sinulla jokin myrkyllinen obsessio naiseen? Kyl o
- Anonyymi
Älä ratsasta niin usein. Tee jotain muuta muuten.
- Anonyymi
Olet tehnyt omalle tasollesi hieman liian rankan treenin reisien lähentäjälaitteella eli adductorilla. 🦵🦵 Kahden päivän polte olisi sopivampi kuin neljän. 🤔
Tulkattuna tuo "huuto" tarkoittaa, että nyt kannattaa levätä, juoda paljon vettä ja syödä paljon proteiinia. Parin päivän kuluttua kevyt kävely palauttaa lihaksia lisää.
Kun kipu on loppunut, sitten vain uutta treeniä, tällä kertaa vähän kevyempää. 🤔
🦄- Anonyymi
Täällä sitä muina naisina vaihdetaan puheenaihetta aivan toiseen. Miten meni perhepoliittinen keskustelu palstaäijän kanssa omasta mielestä?
- Anonyymi
Ahaa
Ok.
Eli siis huomenna kaikki on jo paremmin?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä sitä muina naisina vaihdetaan puheenaihetta aivan toiseen. Miten meni perhepoliittinen keskustelu palstaäijän kanssa omasta mielestä?
Menisit sinäkin töihin, niin saisit rahaa, eikä tarvitsisi aina valittaa kaikesta ja kaikille. 🤔
Elätkö yhteiskunnan piikkiin vai käytkö ansiotyössä?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit sinäkin töihin, niin saisit rahaa, eikä tarvitsisi aina valittaa kaikesta ja kaikille. 🤔
Elätkö yhteiskunnan piikkiin vai käytkö ansiotyössä?
🦄Entäpä itse- kompensoitko muutamia työtunteja kelan vai yksityisen rullassakin kautta? Niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä itse- kompensoitko muutamia työtunteja kelan vai yksityisen rullassakin kautta? Niin
Työkassan* kautta. Epäilen että liiton rahat on käytetty jo ajat sitten
- Anonyymi
Siis tod häiritsevää
Mä olen yleensä ihan rento tapaus, mutta tällaiset reisien migreenit ovat helvetin ärsyttäviä, sillä ei voi oikein keskittyä mihinkään niiden kitinältä.
Kuka stna nyt omia reisiään ajattelisi? Eihän normaalilla ihmisellä edes ole reisiä, sääriä tai polvia.
Kädet ihmisillä on, sillä ne näkyvät koko ajan.
(naurua) Jos on kovin paksut reidet, ne voi hankautua ikävästi. Kannattaa kokeilla Linolaa.
- Anonyymi
Treenaamisesta tuli mieleeni se miten tänään tuli dokumentti Anneli Saulista ja yhteys siihen aikaan jolloin treenasin tämän Suomen seksikkäimmäksi valitun naisen kanssa jotain 27-vuotta sitten.
Hän oli tyylikäs, vaikka jo tuolloin hänellä ikää jo oli.
Miksei olisi ollut tyylikäs ja tahdikas, paljon elämää nähny ja kokenut nainen kysymyksessä.
Maitotyttö taisi olla historiallisesti maineessa, jota miehet arvostivat ja myös huomioivat seksuaalisessa mielessä.
Kuvaus jossa Saulin alastonta stiluettia kuvattiin takaapäin on varmasti tuohon aikaan monelle miehelle ollut pieni "järkytys".
Mahtavan stiluetin omaava suomineito.
AV- Anonyymi
Mjoo
Oli oikein hyvä dokkari.
Juuri loppui.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056