3kimppa 3. pyörän näkökulmasta

Anonyymi-ap

Millaista on ollut mennä kolmanneksi pyöräksi jonkun pariskunnan kanssa? Miten olet sopinut heidän dynamiikkaansa? Onko seksi keskittynyt sinuun enemmän kuin pariskunnan toiseen puoliskoon?

5

1301

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kolmaspyörä vaan pariskunnan mies. Meillä seksi keskittyy seuraavasti.

2M 1N Seksi keskittyy vain vaimooni.

2N 1M Seksi keskittyy vuoroin vaimooni ja toiseen naiseen. Lopussa naiset keskittyyvät minuun.

• Anonyymi

Minun kohdallani tyydytin ensin naista ja mies seurasi sivusta. Myöhemmin hän liittyi mukaan ja usein panimme vuoretellen suuhun ja pilluun. Parasta oli kun nainen halusi tuplapanoa. Mies oli usein alla ja pani pilluun samalla kun minä panin takapäin peppuun. Ehkä nautinnollisin juttu oli kun yhdellä kerralla mies oli alla ja pani naista peppuun ja minä tulin päältä ja laitoin pilluun. Oli makea kyykkyasennosta laittaa nautinnollisesti ja hitaasti pilluun, kun samalla tunsi pepussa olevan kullin välilihan läpi. Pillu oli niin tiukka, kun toinen kalu oli peppureiässä.

• Anonyymi

Alkuun oli hiukan jännittävä tilanne, mutta lopussa seisoi... kiitos. Olen ollut itseäni 20 vuotta vanhemman parin kolmantena pyöränä. Emme ole muuten juurikaan missään tekemisissä, eli siis vain seksiä ja sitäkin vain vaimon kanssa. Mies ei osallistu millään tapaa.

• Anonyymi

Näistä en koskaan ole ollu innostunu josko olisin noita edes harrastuksena joskus kuvitellu tekeväni ni ukko ois saanu istua kiltisti vieressä ja katsella vai kuinka naista naidaan niin että nainen tyydytetään koska en usko noista on yksikään nainen kykenevä nauttimaan vaikka kuinka muuta väittäsivät

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1281
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      824
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    6. 32
      635
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43