Millaista on ollut mennä kolmanneksi pyöräksi jonkun pariskunnan kanssa? Miten olet sopinut heidän dynamiikkaansa? Onko seksi keskittynyt sinuun enemmän kuin pariskunnan toiseen puoliskoon?
3kimppa 3. pyörän näkökulmasta
4
1008
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kolmaspyörä vaan pariskunnan mies. Meillä seksi keskittyy seuraavasti.
2M 1N Seksi keskittyy vain vaimooni.
2N 1M Seksi keskittyy vuoroin vaimooni ja toiseen naiseen. Lopussa naiset keskittyyvät minuun. - Anonyymi
Minun kohdallani tyydytin ensin naista ja mies seurasi sivusta. Myöhemmin hän liittyi mukaan ja usein panimme vuoretellen suuhun ja pilluun. Parasta oli kun nainen halusi tuplapanoa. Mies oli usein alla ja pani pilluun samalla kun minä panin takapäin peppuun. Ehkä nautinnollisin juttu oli kun yhdellä kerralla mies oli alla ja pani naista peppuun ja minä tulin päältä ja laitoin pilluun. Oli makea kyykkyasennosta laittaa nautinnollisesti ja hitaasti pilluun, kun samalla tunsi pepussa olevan kullin välilihan läpi. Pillu oli niin tiukka, kun toinen kalu oli peppureiässä.
- Anonyymi
Alkuun oli hiukan jännittävä tilanne, mutta lopussa seisoi... kiitos. Olen ollut itseäni 20 vuotta vanhemman parin kolmantena pyöränä. Emme ole muuten juurikaan missään tekemisissä, eli siis vain seksiä ja sitäkin vain vaimon kanssa. Mies ei osallistu millään tapaa.
- Anonyymi
Näistä en koskaan ole ollu innostunu josko olisin noita edes harrastuksena joskus kuvitellu tekeväni ni ukko ois saanu istua kiltisti vieressä ja katsella vai kuinka naista naidaan niin että nainen tyydytetään koska en usko noista on yksikään nainen kykenevä nauttimaan vaikka kuinka muuta väittäsivät
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337