Osaisikohan kukaan kertoa käyttökokemuksia noista sykemittareista ja mikä merkki/malli olisi sopiva kuntoilun seuraamiseen (kävely, juoksu) ja kunnon ylläpitämiseen.
Olen katsastellut sekä Polarin, että Suunnon sivuja, ja Polariltahan noita löytyy vinopino, Suunnolta oikeastaan vain pari.
Se mikä kiinnostaisi erityisesti olisi tietojen siirto koneelle, josta voisi seurata tarkemmin tietoja kunnon toivonmukaisesta kehittymisestä.
Sykemittarin hankinta
3
780
Vastaukset
- se on
Polar on johtava sykemittarien valmistaja.
Suunto on vasta nyt alkanut valmistaa sykemittareita myös.
Suunnon vimpaimet ovat vielä Polariakin tyyriimpiä, ja sopivat paremmin esim. vaelluksille tms.
Niissähän on kaikenmaailman korkeuserojen näyttöä, kompassia ja ties mitä. - Juggis
Ainakaan Suuntoa en suosittele. Alle 100 kertaa ranteessa ja hihna poikki. Varaaosaa ei saa. Niitä ei enää valmisteta.
- SuuntoOnPop
Minulla on käytössäni edelleen Suunto Ambit, jonka ostin heti silloin kun ne tulivat markkinoille. Eikä siinä ole edelleenkään mitään vikaa. Akkukin on lähes kuin uudessa! Ja voin sanoa, että se laite on kokenut liikettä sekä kylmässä että kuumassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896