Pyöräilin 50 kilometriä,ja nyt laihdun

Anonyymi-ap

Kulutus oli huavein aktiivisuusrannekkeen mukaan 1400 kaloria,lenkillä meni aikaa tasan 3 tuntia ja keskinopeus noin 17 km tunnissa.
Hyvin yksinkertainen ja toimiva ohjelma,kuluttaa liikunnalla 1500 kaloria päivässä ja syödä samaan aikaan 1000 kaloria vähemmän kuin ennen.

4 päivää 1800 kal jonka aikana kulutus 3500 kal
Sitten 2300 ja kulutus 3000-3500 kal
- kalorivaje vähintään 1000 kal päivässä
Laihtuu noin 3 kiloa kuukaudessa

23

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Muistini mukaan olet nyt laihdutellut tuota neljää kiloasi seitsemän vuotta – tehden samassa ajassa yli 3 000 aloitusta tänne Suomi24:ään.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla ei tätä tule,koska syön dieetin aikana paljon.
        Tämä johtuu vain liian vähästä syömisestä.
        Toinen asia mikä nyt pelaa on hormoonitoiminta eikä sekään ole mikään pikkujuttu

https://vm.tiktok.com/ZNdYmwLVr/

• Anonyymi
        UUSI

Tiesitkö sitä että jos ei ole varovainen,käy huonosti.
        Sitten on kaikenlaisia esteitä ja haluttomuutta laihduttamiseen ,sairastelua,ei aikaa liikkua,tarve syödä herkullisemmin yms

• Anonyymi
      UUSI

Voisin hiihtää 50 km, kun ottaisin paljon evästä ja makuupussin mukaan. Jos aamupäivällä lähtisin, olisin maalissa ennen iltaa.
      Eikä minnee asumattomalle seudulle vaan tekisin ladun taajaman ympärille pakkasiltana jähmettymään.
      Seuraavana päivänä maksaisin jollee urheilijalle, että hiihtää sen lenkin kovettumaan ensin mun hiihtovuoruani.

Sukset ja sauvat ostin kirpparilta 10 ekulla. jelle

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Kun harrastaa kävelyä joka päivä tunnin niin myös sillä laihtuu kuukaudessa kolme kiloa tai enemmänkin.

• Anonyymi
        UUSI

Niin laihtuu,jos syö vähän ja on reilusti ylipainoinen.
        Ei se mikään terveellinen tapa ole laihduttaa.Paremmin laihtuu pysyvästi ja terveellisesti kun syö paljon ja liikkuu paljon.
        Minäkin olen niin muutaman kerran laihduttanut,mutta kokemukset on ollut erittäin huonot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin laihtuu,jos syö vähän ja on reilusti ylipainoinen.
        Ei se mikään terveellinen tapa ole laihduttaa.Paremmin laihtuu pysyvästi ja terveellisesti kun syö paljon ja liikkuu paljon.
        Minäkin olen niin muutaman kerran laihduttanut,mutta kokemukset on ollut erittäin huonot.

Aivan. Minulla on vajaa 10 kiloa normaalipainoon. Siis susta on epäterveellistä että sä syöt noin 1800 kcal ja käyt tunnin rauhallisella kävelyllä joka päivä. Ja se on susta epäterveellinen tapa laihtua. Tämä selvä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Minulla on vajaa 10 kiloa normaalipainoon. Siis susta on epäterveellistä että sä syöt noin 1800 kcal ja käyt tunnin rauhallisella kävelyllä joka päivä. Ja se on susta epäterveellinen tapa laihtua. Tämä selvä

Jos laihdut tuolla tavalla vain puoli kiloa kuukaudessa,siitä ei pitäisi olla mitään haittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos laihdut tuolla tavalla vain puoli kiloa kuukaudessa,siitä ei pitäisi olla mitään haittaa.

Kuukaudessa lähtee tuolla tavalla muutama kilo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan varma asia että suurella määrällä liikuntaa pystyy laihtumaan turvallisesti suurempia määriä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan varma asia että suurella määrällä liikuntaa pystyy laihtumaan turvallisesti suurempia määriä.

Laihduinkin nopeammin mitä ajattelin,enkä ole syönyt yhtään alle 2300 kalorin päivää,ja vasta 2 päivää pyöräilyä 50 km päivässä.😏
        Iso ero ennen ja jälkeen kuvissa 10 päivän ajalta
        Olen syönyt myös karkkiakin,suklaata ja suklaakeksejä joka päivä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laihduinkin nopeammin mitä ajattelin,enkä ole syönyt alle 2300 kalorin päivää,ja vasta 2 päivää pyöräilyä 50 km päivässä.😏

• Anonyymi
      UUSI

Paperillehan saa lukuja miten vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta mistä saa propaania?

• Anonyymi
        UUSI

Nestekaasua saadaan raakaöljystä jalostamalla. Propaani on raakaöljystä jalostettua hiilivetyä.
        ja sitä voi ostaa esim k-raudasta, tokmannilta, prismasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nestekaasua saadaan raakaöljystä jalostamalla. Propaani on raakaöljystä jalostettua hiilivetyä.

Onko terveellistä saada siitä kaikki protoonit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko terveellistä saada siitä kaikki protoonit?

Ei sun tartte ostaa esim k-raudan kaikkia nestekaasuja. Ostat sen verran kuin tarvitset ja sulle on sille käyttöä. Etkö sä oikeesti osaa käyttää sun aivoja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et osannut selittää omin sanoin, vaan jouduit copy-pasteamaan hakukoneen ensimmäiseltä ehdottamalta sivulta.

• Anonyymi
      UUSI

Laihduinkin nopeammin mitä ajattelin,enkä ole syönyt alle 2300 kalorin päivää,ja vasta 2 päivää pyöräilyä 50 km päivässä.😏

• Anonyymi
      UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Laihduitko yhtä nopeasti kuin ajattelit?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      205
      1987
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      17
      1619
    3. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1345
    4. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1275
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1161
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      40
      906
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      307
      903
    9. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      60
      883
    10. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      53