Kulutus oli huavein aktiivisuusrannekkeen mukaan 1400 kaloria,lenkillä meni aikaa tasan 3 tuntia ja keskinopeus noin 17 km tunnissa.
Hyvin yksinkertainen ja toimiva ohjelma,kuluttaa liikunnalla 1500 kaloria päivässä ja syödä samaan aikaan 1000 kaloria vähemmän kuin ennen.
4 päivää 1800 kal jonka aikana kulutus 3500 kal
Sitten 2300 ja kulutus 3000-3500 kal
- kalorivaje vähintään 1000 kal päivässä
Laihtuu noin 3 kiloa kuukaudessa
Pyöräilin 50 kilometriä,ja nyt laihdun
52
406
Vastaukset
- Anonyymi
Muistini mukaan olet nyt laihdutellut tuota neljää kiloasi seitsemän vuotta – tehden samassa ajassa yli 3 000 aloitusta tänne Suomi24:ään.
- Anonyymi
Minulla ei tätä tule,koska syön dieetin aikana paljon.
Tämä johtuu vain liian vähästä syömisestä.
Toinen asia mikä nyt pelaa on hormoonitoiminta eikä sekään ole mikään pikkujuttu
https://vm.tiktok.com/ZNdYmwLVr/ - Anonyymi
Tiesitkö sitä että jos ei ole varovainen,käy huonosti.
Sitten on kaikenlaisia esteitä ja haluttomuutta laihduttamiseen ,sairastelua,ei aikaa liikkua,tarve syödä herkullisemmin yms
- Anonyymi
Voisin hiihtää 50 km, kun ottaisin paljon evästä ja makuupussin mukaan. Jos aamupäivällä lähtisin, olisin maalissa ennen iltaa.
Eikä minnee asumattomalle seudulle vaan tekisin ladun taajaman ympärille pakkasiltana jähmettymään.
Seuraavana päivänä maksaisin jollee urheilijalle, että hiihtää sen lenkin kovettumaan ensin mun hiihtovuoruani.
Sukset ja sauvat ostin kirpparilta 10 ekulla. jelle - Anonyymi
Jotenkin hullulta tuntuu että pyöräillään näinkin pitkiä matkoja kuin 12.000 kilometriä.😳
https://youtu.be/6RosZaBes8I?si=wHnomH3HzBIwhL37 - Anonyymi
Kun harrastaa kävelyä joka päivä tunnin niin myös sillä laihtuu kuukaudessa kolme kiloa tai enemmänkin.
- Anonyymi
Niin laihtuu,jos syö vähän ja on reilusti ylipainoinen.
Ei se mikään terveellinen tapa ole laihduttaa.Paremmin laihtuu pysyvästi ja terveellisesti kun syö paljon ja liikkuu paljon.
Minäkin olen niin muutaman kerran laihduttanut,mutta kokemukset on ollut erittäin huonot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin laihtuu,jos syö vähän ja on reilusti ylipainoinen.
Ei se mikään terveellinen tapa ole laihduttaa.Paremmin laihtuu pysyvästi ja terveellisesti kun syö paljon ja liikkuu paljon.
Minäkin olen niin muutaman kerran laihduttanut,mutta kokemukset on ollut erittäin huonot.Aivan. Minulla on vajaa 10 kiloa normaalipainoon. Siis susta on epäterveellistä että sä syöt noin 1800 kcal ja käyt tunnin rauhallisella kävelyllä joka päivä. Ja se on susta epäterveellinen tapa laihtua. Tämä selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Minulla on vajaa 10 kiloa normaalipainoon. Siis susta on epäterveellistä että sä syöt noin 1800 kcal ja käyt tunnin rauhallisella kävelyllä joka päivä. Ja se on susta epäterveellinen tapa laihtua. Tämä selvä
Jos laihdut tuolla tavalla vain puoli kiloa kuukaudessa,siitä ei pitäisi olla mitään haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laihdut tuolla tavalla vain puoli kiloa kuukaudessa,siitä ei pitäisi olla mitään haittaa.
Kuukaudessa lähtee tuolla tavalla muutama kilo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan varma asia että suurella määrällä liikuntaa pystyy laihtumaan turvallisesti suurempia määriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan varma asia että suurella määrällä liikuntaa pystyy laihtumaan turvallisesti suurempia määriä.
Laihduinkin nopeammin mitä ajattelin,enkä ole syönyt yhtään alle 2300 kalorin päivää,ja vasta 2 päivää pyöräilyä 50 km päivässä.😏
Iso ero ennen ja jälkeen kuvissa 10 päivän ajalta
Olen syönyt myös karkkiakin,suklaata ja suklaakeksejä joka päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihduinkin nopeammin mitä ajattelin,enkä ole syönyt alle 2300 kalorin päivää,ja vasta 2 päivää pyöräilyä 50 km päivässä.😏
Anonyymi kirjoitti:
Laihduinkin nopeammin mitä ajattelin,enkä ole syönyt alle 2300 kalorin päivää,ja vasta 2 päivää pyöräilyä 50 km päivässä.😏
Olen syönyt myös karkkiakin,suklaata ja suklaakeksejä joka päivä.Tuossa lenkki
https://files.catbox.moe/wood2h.png - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa lenkki
https://files.catbox.moe/wood2h.pngTässä 10 päivän tulos,vasta 2 päivää 50 kilometriä pyöräilyä
https://files.catbox.moe/f5i4u4.mp4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa lenkki
https://files.catbox.moe/wood2h.pngTässä 50 kilometriä,nyt pyöräilin 55 kilometriä ja kulutetut kalorit siitä 1500
https://litter.catbox.moe/yh9wws.png - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä 10 päivän tulos,vasta 2 päivää 50 kilometriä pyöräilyä
https://files.catbox.moe/f5i4u4.mp4Siinä on siis pihtimittaustulokset,vyötärön ympärysmitta,paino.
Minähän olen ollut ennen lihava.
- Anonyymi
Paperillehan saa lukuja miten vaan.
- Anonyymi
Mutta mistä saa propaania?
- Anonyymi
Nestekaasua saadaan raakaöljystä jalostamalla. Propaani on raakaöljystä jalostettua hiilivetyä.
ja sitä voi ostaa esim k-raudasta, tokmannilta, prismasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nestekaasua saadaan raakaöljystä jalostamalla. Propaani on raakaöljystä jalostettua hiilivetyä.
ja sitä voi ostaa esim k-raudasta, tokmannilta, prismastaOnko terveellistä saada siitä kaikki protoonit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko terveellistä saada siitä kaikki protoonit?
Ei sun tartte ostaa esim k-raudan kaikkia nestekaasuja. Ostat sen verran kuin tarvitset ja sulle on sille käyttöä. Etkö sä oikeesti osaa käyttää sun aivoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitä voi ostaa esim k-raudasta, tokmannilta, prismastaEt osannut selittää omin sanoin, vaan jouduit copy-pasteamaan hakukoneen ensimmäiseltä ehdottamalta sivulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osannut selittää omin sanoin, vaan jouduit copy-pasteamaan hakukoneen ensimmäiseltä ehdottamalta sivulta.
anteeksi etten ole propaanin asiantuntija. Olen pahoillani että yritin edes auttaa sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi etten ole propaanin asiantuntija. Olen pahoillani että yritin edes auttaa sua
Kunhan halusit vain lässyttää. Et pidä muista ihmisistä eivätkä muut ihmiset pidä sinusta.
- Anonyymi
Olen syönyt myös karkkiakin,suklaata ja suklaakeksejä joka päivä.- Anonyymi
Laihduitko yhtä nopeasti kuin ajattelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihduitko yhtä nopeasti kuin ajattelit?
Näyttää laihtuvan nopeasti.En ole tehnyt näitä rasvanpolttoreenejä ainakaan kahteen vuoteen.
Minulla nousee sykkeet vasta kahden tunnin jälkeen kovemmalle rasvanpolttoalueelle 125-127 välillä jopa 135 Sain nostettua sykkeitä kun muutin polku tekniikkaa.Normaalisti poltetaan painamalla jalkaa alas ja tein nyt sen toisin päin eli nostan jalkaa lukkopolkimella ja näin sain kammet hyvin rullaamaan.
Sen ansiosta syke nousi alkumatkastakin 15 lyöntiä.
Nämä entiset pienet reenit ja hyötyliikunta piti vain yllä samaa painoa viimeiset kolme kuukautta.
- Anonyymi
Horjuin postilaatikollemme lähes 0.5 km matkan. Naapurini näki hänet. Toi kotoaan teepussin ja keitti siitä makeat teettoset.
Eikä vähän. Kuolleen Turre hurttansa jäämistöstä toi vielä rapeita koirankeksejä hänen elinvoimansa palauttamiseksi.
Nyt on lähes kuollut ex-karpaasi niin väkevä, että pääsee Ryynäsille syömään pakaistettua kaalikeittoa...ehkä sumppiakin puolikuppia.
Tämä kaikki laupeutesta ja ihmisrakkautesta! Eläköön Ryynäset kauan onnessa ja vauraudessa kaulaansa myöten rypien.
. anselmi harakka.- Anonyymi
Selvästikin tässä on nyt otettu koronarokotteita oikein urakalla.
- Anonyymi
onko aloittaja nainen?
- Anonyymi
Ei vaan 65 v eläkeläismies joka tykkää liikaa pikkutytöistä. Toinen käsi ei ole toiminut vuosiin kun pitäis töihin mennä mutta ei vaivaa kun pyöräilee 50 km tai hitsaa autonromuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan 65 v eläkeläismies joka tykkää liikaa pikkutytöistä. Toinen käsi ei ole toiminut vuosiin kun pitäis töihin mennä mutta ei vaivaa kun pyöräilee 50 km tai hitsaa autonromuja.
Itse asiassa hän ei ole vielä täyttänyt 65:tä vuotta eikä ole edes eläkkeellä. Hän ei ole osoittanut tietääkseni mitään mielenkiintoa teini-ikäisiä kohtaan. Sen sijaan teini-ikäiset tytöt tällä palstalla lukevat tarkasti hänen joka ainoa viestinsä ja jättävät joka ketjuun pissamerkkinsä, jotta joku vanhempi koiras huomaisi. He eivät ole nähtävästi kiinnostuneita ikätovereistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa hän ei ole vielä täyttänyt 65:tä vuotta eikä ole edes eläkkeellä. Hän ei ole osoittanut tietääkseni mitään mielenkiintoa teini-ikäisiä kohtaan. Sen sijaan teini-ikäiset tytöt tällä palstalla lukevat tarkasti hänen joka ainoa viestinsä ja jättävät joka ketjuun pissamerkkinsä, jotta joku vanhempi koiras huomaisi. He eivät ole nähtävästi kiinnostuneita ikätovereistaan.
Naisvihaaja aka Nepsy-Esa havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kyseessä olla hauras vanhus.
- Anonyymi
Olen 64 vuotias mies ja vastaan 30 vuotiaasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sen sijaan teini-ikäiset tytöt tällä palstalla lukevat tarkasti hänen joka ainoa viestinsä ja jättävät joka ketjuun pissamerkkinsä, jotta joku vanhempi koiras huomaisi."
Miksi noin luulet että joku teini olisi kiinnostunut vanhoista käppänöistä? Eikö joka paikkaan kuseminen ole sekin oikeammin koiraiden tapa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sen sijaan teini-ikäiset tytöt tällä palstalla lukevat tarkasti hänen joka ainoa viestinsä ja jättävät joka ketjuun pissamerkkinsä, jotta joku vanhempi koiras huomaisi."
Miksi noin luulet että joku teini olisi kiinnostunut vanhoista käppänöistä? Eikö joka paikkaan kuseminen ole sekin oikeammin koiraiden tapa?Koska käyttäytyminen viittaa naissukupuoleen, nuoreen ikään ja keskushermoston kehittymättömyyteen. Jos heillä olisi paljon ikätovereita, ei tällaiseen riittäisi tarmo. Pilailijan kirjoitukset ovat välillä hyvin pitkiä ja intensiivisiä ikään kuin hänellä olisi taustalla jännitystiloja tai pakkoneuroottisia oireita joita yrittää kirjoittamalla purkaa.
Miksi sitten itse väität puolestasi noin vaan faktana, että MKH on pikkutytöistä tykkäävä 65-vuotias eläkeläismies? Tuollainen on rumaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska käyttäytyminen viittaa naissukupuoleen, nuoreen ikään ja keskushermoston kehittymättömyyteen. Jos heillä olisi paljon ikätovereita, ei tällaiseen riittäisi tarmo. Pilailijan kirjoitukset ovat välillä hyvin pitkiä ja intensiivisiä ikään kuin hänellä olisi taustalla jännitystiloja tai pakkoneuroottisia oireita joita yrittää kirjoittamalla purkaa.
Miksi sitten itse väität puolestasi noin vaan faktana, että MKH on pikkutytöistä tykkäävä 65-vuotias eläkeläismies? Tuollainen on rumaa."Miksi sitten itse väität puolestasi noin vaan faktana, että MKH on pikkutytöistä tykkäävä 65-vuotias eläkeläismies? Tuollainen on rumaa"
Onko rumaa olla 65?
Epäilyttävää se on kun laihdutuskeskustelussa ensimmäinen asia mikä tulee mieleen on tyttöjen alapää. Miksi sinä ajattelet niin paljon tyttöjen alapäätä? Ja miksi ryntäät selittämään mitään toisten puolesta? Oletko itse tuo ahmatti? Massiivikalori on itse jo monta vuotta sitten kertonut olevansa 60 v. Eihän kukaan työikäinen tai työssäkäyvä ehdi hiihtää ja pyöräillä koko valveillaoloaikaa, ja sen lopun syödä koko ajan. Tai piilottaa karkkeja kellariin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska käyttäytyminen viittaa naissukupuoleen, nuoreen ikään ja keskushermoston kehittymättömyyteen. Jos heillä olisi paljon ikätovereita, ei tällaiseen riittäisi tarmo. Pilailijan kirjoitukset ovat välillä hyvin pitkiä ja intensiivisiä ikään kuin hänellä olisi taustalla jännitystiloja tai pakkoneuroottisia oireita joita yrittää kirjoittamalla purkaa.
Miksi sitten itse väität puolestasi noin vaan faktana, että MKH on pikkutytöistä tykkäävä 65-vuotias eläkeläismies? Tuollainen on rumaa."Koska käyttäytyminen viittaa"
Käyttäytymisesi viittaa kyllä sellaisiin kiinnostuksiin jotka on luokiteltu laittomiksi ja lapsia vahingoittaviksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itse asiassa hän ei ole vielä täyttänyt 65:tä vuotta eikä ole edes eläkkeellä."
Mistä tämän tiedät, jos et ole tuo henkilö itse?
Työkyvytön sitten, tai takana laitoshoito tai vapausrankkari. Eikös se toinen käsi ollutkin täysin käyttökelvoton? On varmaan vedetty tumppuun niin ahkerasti 😆. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi sitten itse väität puolestasi noin vaan faktana, että MKH on pikkutytöistä tykkäävä 65-vuotias eläkeläismies? Tuollainen on rumaa"
Onko rumaa olla 65?
Epäilyttävää se on kun laihdutuskeskustelussa ensimmäinen asia mikä tulee mieleen on tyttöjen alapää. Miksi sinä ajattelet niin paljon tyttöjen alapäätä? Ja miksi ryntäät selittämään mitään toisten puolesta? Oletko itse tuo ahmatti? Massiivikalori on itse jo monta vuotta sitten kertonut olevansa 60 v. Eihän kukaan työikäinen tai työssäkäyvä ehdi hiihtää ja pyöräillä koko valveillaoloaikaa, ja sen lopun syödä koko ajan. Tai piilottaa karkkeja kellariin.MKH ei ole sanallakaan puhunut mitään pikkutytöistä. Miksi siis kirjoitella tuollaista sontaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten itse väität puolestasi noin vaan faktana, että MKH on pikkutytöistä tykkäävä 65-vuotias eläkeläismies? Tuollainen on rumaa.Naisvihaaja havaittu.
NV on 99 % varmuudella itse tuo hiihtävä Massiivikalorihöpöttäjä, sillä kenelläkään ei voi riittää motivaatio puolustaa apinan raivolla tuon hiihtäjän kummallisuuksia joka ikisessä avauksessa. Sama omituisuuksien puolustaminen on jatkunut nyt vuosia, saman ajan kuin höpö on pudottanut viimeisiä viittä kiloaan.
Viimeksi tuo NV yritti maalittaa toisessa avauksessa useiden tuntemaa Veijoa, jolloin MKH ei kirjoittanut yllättäen lainkaan. Omituisesti MKH palasi heti, kun Veijon maalittaminen loppui ja NV on taas 100 % ajastaan hiihtäjän aloituksessa. Molempia (NV + MKH) kiinnostaa samat rumat sanat ja samat tahallaan väärinkirjoitukset sekä tyttöjen genitaalit.
1 % todennäköisyydellä henkilöt eivät ole yksi ja sama ihminen. Wikihöpöstä voi käydä tarkastamassa sellaisen henkilön ominaisuudet, joka esiintyy useampina henkilöinä.
- Anonyymi
--- Ei sun tartte ostaa esim k-raudan kaikkia nestekaasuja. Ostat sen verran kuin tarvitset ja sulle on sille käyttöä. Etkö sä oikeesti osaa käyttää sun aivoja.
Voisinko käyttää sun aivoja?
Miten voisin käyttää mun aivoja,jos en saa liikunnasta tarpeeksi propeeneja ja aivojen protoonit valmistetaan juuri noista proteeseista???Pakko on liikkua jotta saisin vielä aivot.
Pakko on lisäksi laihduttaa vaikka olen veitsenteräväksi kehittynyt oikeasta herkullisesta ruuasta.Asennan kaikki ilmastopellit 1ellä kädellä ja auton hitsaukset myös ja tavoite on saada 100ata krammaa protoonia aivoja varten.Hiihto alkaa olla vaikeaa kun ei ole lunta mutta polkupyörän ketjut on jo öljyssä.Tykkään vesihiihdosta heti kun jäät lähtee,nyt se ei ole mukavaa kylmässä ja veneen ropelli menee poikki koko ajan.
Enään 5iisi kiloa laihduttaa koska oleb vasta yrittänyt 6uusi vuotta eli painoa nyt 68san kiloa.Nyt pyöräilemään enään 50iisi kilometriä ennen sadetta ja pimeätä. - Anonyymi
Tässä 10 päivän tulos,vasta 2 päivää 50 kilometriä pyöräilyä
https://files.catbox.moe/f5i4u4.mp4
Päivitä tämän filmin tämän kuukauden lopussa jos onnistuu.
Tähän tyyliin tehtynä vatsalihakseni näkyy veitsenterävänä jo seuraavan kuukauden lopussa.
Minulla on kaikenlaisia tehokkaita rasvanpoltto reenejä mitä en ole yhtään vielä edes yhtään käyttänyt.
Syön mahan täyteen kerran päivässä,niin paljon kuin mahaan. mahtuu hyvää ruokaa ja pienempiä määriä monta kertaa päivässä.Kakkukahvit,juon 2 kertaa päivässä.Ruokailun jälkeen syön myös jälkiruoan.
Joka päivä syön myös karkkia ja suklaata,ja suklaakeksejä.
Nämä kaikki netin ohjeet on täyttä potaskaa.
Minä suunnittelen aina itse ohjelmat.
En ole harrastanut yhtään mitään voimaharjoittelua.
Se ei pidä yhtään paikkansa että laihduttajan pitää harrastaa enimmäkseen voimaharjoittelua ja airoobinen liikunta vähentää lihasmassaa.Kaikki mitä olen laihtunut on läskiä.- Anonyymi
Laiskat ihmiset lihoo ja ahkerat on laihoja
vaikka he syövät paljon.😧 - Anonyymi
Tuossa oli Pilailian kirjoittama viesti.
- Anonyymi
Harvoin näet lihavaa pyöräilijää, varsinkaan Ranskan ympäriajossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578