Toinen koittaa luoda välille syvempää yhteyttä tavalla joka vie toista poispäin. Kumpikin koittaa vääriä metodeja ja ajattelee toisen välttelevän. Kumpikin luulee väärin, vaikka tunteet on melkoiset molemmilla.
Herkälle ei toimi venkoilu. Suoraa toimintaa tai hieman rohkeampia vihjeitä.
Ajatellaankohan me ristiin
40
514
Vastaukset
- Anonyymi
Voi se juuri meillä noin mennytkin… olettanut että molemmat haluaa vältellä … se vasta olis turhaa ollut. Mulla jo sydän kipuillut mokoma asian johdosta. Oletko mies läheltä?
- Anonyymi
Olen nainen
- Anonyymi
17:22:49 kirjoittaja jatkaa ja täsmentää: olen nainen.
Toinen joka mainitsi olevansa nainen oli sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17:22:49 kirjoittaja jatkaa ja täsmentää: olen nainen.
Toinen joka mainitsi olevansa nainen oli sivusta.Kirjoitin yhteen kohtaa Sivusta, koska vastasin naisen kommenttiin..
Aloitus on miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen
Herkälle ei toimi venkoilu? Herkissä on omat haasteensa muutenkin. Enempi sanoisin, et jos ei löydy ymmärrystä silloin parempi vaan ottaa etäisyyttä? Turha tunteilu ei toimi herkän kanssa, jollei toinen ole asioissa aloitteellinen, voi käydä huonostikin. Itse en osannut ottaa etäisyyttä. Nyt osaan.
Vähän kuin olisi löysässä hirressä, herkkä voi ruokkia käyttäytymisellä asioita, jotka tunteella ajattelevat ymmärtävät helposti väärin? Herkkyydessä on omat puolensa, niitä pitäisi hyvin ymmärtää, että kannattaisi itsensä uhrata siihen? Minä en ymmärtänyt, vaikka yritin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkälle ei toimi venkoilu? Herkissä on omat haasteensa muutenkin. Enempi sanoisin, et jos ei löydy ymmärrystä silloin parempi vaan ottaa etäisyyttä? Turha tunteilu ei toimi herkän kanssa, jollei toinen ole asioissa aloitteellinen, voi käydä huonostikin. Itse en osannut ottaa etäisyyttä. Nyt osaan.
Vähän kuin olisi löysässä hirressä, herkkä voi ruokkia käyttäytymisellä asioita, jotka tunteella ajattelevat ymmärtävät helposti väärin? Herkkyydessä on omat puolensa, niitä pitäisi hyvin ymmärtää, että kannattaisi itsensä uhrata siihen? Minä en ymmärtänyt, vaikka yritin.No siis olen itse herkkä ja hän myös.
- Anonyymi
Laitan sulle tällä viikolla viestin, jos jaksat odottaa.
- Anonyymi
Tottakai mä odotan. Mähän en tällä hetkellä muuta teekään. Milloin odotan mitäkin, mutta odottelu on ollut teemana jo hetken aikaa. Kyllä me tästäkin selvitään...
Palataan. ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai mä odotan. Mähän en tällä hetkellä muuta teekään. Milloin odotan mitäkin, mutta odottelu on ollut teemana jo hetken aikaa. Kyllä me tästäkin selvitään...
Palataan. ❤️Mä odotan sua aina rakas♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä odotan sua aina rakas♥️
No, laita sitten se jokin viesti!
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, laita sitten se jokin viesti!
T. NainenLaita sä!😂
- Anonyymi
Välttely ei kyllä vie mihinkään. Ehkä se tarkoittaa jotakin ❤️
- Anonyymi
Sivuuttaminen on aika näkyvää. Yrittääkö hän sitten viestiä sillä ettei välitä. Silloin ei tipu välittämistä toiseltakaan.
- Anonyymi
Ai että kun tulee lähelle ja iholle niin on välttelyä?
- Anonyymi
Ei kannata siis ihan kaikkea päätellä kun ei tilannetta tunne.
- Anonyymi
Jos hän välttelee tietoisesti ja näkyvästi se tarkoittaa ettei häntä kiinnosta. Jos esimerkiksi jättää vastaamatta viesteihin, niin eikö se kerro jo aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän välttelee tietoisesti ja näkyvästi se tarkoittaa ettei häntä kiinnosta. Jos esimerkiksi jättää vastaamatta viesteihin, niin eikö se kerro jo aika paljon.
Ja sit tulee kuitenkin livenä ihan iholle kiinni?
- Anonyymi
Musta se on vähän törkeää että irl elämässä sanotaan ja tehdään asioita suoraan mut sit viestit sun muut jää vähälle ettei vaan jää kiinni. Ja pahin olisi jos tähän päälle vielä sanoo asioiden olevan toisin..
Kyllä rehellisyyttä tarvitaan. Eroa.- Anonyymi
Mutta toiset punnitsee asiat omalla tavallaan ja siihen voi olla erilaisia syitä. Voi olla riskejä joita ei uskalleta ottaa.
Uskon että on vahva syy mutta kyllä se toinen on vähän puupää silti. Kaikella rakkaudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toiset punnitsee asiat omalla tavallaan ja siihen voi olla erilaisia syitä. Voi olla riskejä joita ei uskalleta ottaa.
Uskon että on vahva syy mutta kyllä se toinen on vähän puupää silti. Kaikella rakkaudella.Motiiveja? Hmmmmm ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motiiveja? Hmmmmm ei oo
Mä en tosiaan tiedä.. Heittelen erilaisia ajatuksia vaan ilmoille jotta sais aiheesta keskustelua enempi. Näkökulmia.
- Anonyymi
Jotenkin mahdotonta lukea niistä yleismaailmallisista viesteistä välittämistä. Ihan mahdotonta. Syvempää yhteyttä oli, mutta ei tasapuolista välittämistä ❤️
- Anonyymi
Syvempää yhteyttä ei voi luoda kuin fyysisessä lähikontaktissa, koska siellä yritetään saada myös kehojen välille yhteys. Muualla se jää sanojen väliseksi yhteydeksi ei varmasti tunnistettavien anonyymien kanssa.
- Anonyymi
Olen yrittänyt olla rohkea omalla tavalla. Olen yrittänyt näyttää, että välitän. En tohdi tehdä tällä hetkellä enempää. Ei siellä ole fiksua olla tunteikas ja herkkä. Olisinpa fiksu.
- Anonyymi
Herkkyys puskee läpi jos on herkkä ihminen. Se saa juoksemaan joskus pakoon omia tunteitaan. Mä ainakin aistin välittämistä ja vetovoimaa, mut miksi ne sanat meillä jää kurkkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkyys puskee läpi jos on herkkä ihminen. Se saa juoksemaan joskus pakoon omia tunteitaan. Mä ainakin aistin välittämistä ja vetovoimaa, mut miksi ne sanat meillä jää kurkkuun.
Mua vähän pelottaa, että näytän ihan tyhmältä, jos uskallan puhua suoraan. Jonain päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vähän pelottaa, että näytän ihan tyhmältä, jos uskallan puhua suoraan. Jonain päivänä.
Mulle tulee tyhmä olo kans välillä jo muutenkin kun olen niin ilmiselvä.
- Anonyymi
Yrität kiertää sen kanavan, jonka kautta yhteys olisi mahdollista. Yritätkö viestiä että haluat unohtaa. Näin sen tulkitsen ❤️
- Anonyymi
Ehkä se tosiaan menee näin. Siksi hän haluaa mut pois kuvioista varmaan...
Nainen Sivusta - Anonyymi
Unohtaa? Oliks toi joku Vitsi 😅😆
- Anonyymi
Hän kyllä tykkää huomiosta ja ottaa sitä mielellään vastaan mutta ei ole koskaan valmis antamaan mitään takaisin 😂❤️
- Anonyymi
En anna mitään kellekään
- Anonyymi
Taidan unohtaa koko miehen.. Höhähä. Huono vitsi. En pysty.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna mitään kellekään
Niinhän se toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna mitään kellekään
Joo, sillee saa kaiken huomion itselleen ja saa kiusattua kaikkia niitä perään vinkuvia. Sellainenko on ok?
- Anonyymi
Jos oikeasti välittää toisesta niin haluaa sen jotenkin näyttää ❤️ Ei siinä tee mieli pitää toista epätietoisuudessa.
- Anonyymi
Aika tyhjentävä aloitus. Onko edes rohkeammista vihjeistä siinä vaiheessa enää hyötyä, pattitilanne jatkuisi. Suora lähestyminen, niin helpolta kun se kuulostaakin.
- Anonyymi
Suoraan vaan niin päästään asiaan
- Anonyymi
Niin…aika usein ollaan menty ristiin…ehkä mulla on ihmisiä hylkivä magneettikenttä?😉
- Anonyymi
Jos hän haluaa ottaa etäisyyttä niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849