Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin astuu Kultakiertue autoon. Ne tunnistaa KULTAKIERTUE tekstistä ja piirretyn ukon kuvasta. Onneksi olin käynyt aiemmin parissa muussakin paikassa kysymässä tarjousta niin en tullut huijatuksi. Tarjosivat kultakoruista vain 30% siitä mitä muut kullanostajat sekä lähes 2 viikon maksuaikaa !!??!!. . Myyjä kertoi ihme selityksiä hinnoista ja haukkui muita alan kilpailijoita. Ei herättänyt luottamusta. Harmittaa tuommoiset huijarit varsinkin vanhusten puolesta joilla ei ole välttämättä osaamista vertailla ja kilpailuttaa eri toimijoita...
Kultakiertue ostoautoista varoituksen sana
7
969
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti maksoivat kahdesta kultasormuksesta 30 €, täyttä kusetusta.
- Anonyymi
Menin lankaan ja möin Kultakiertueen autoon. Kävin ihan mielenkiinnosta kysymässä myöhemmin muilta kullanostajilta hintoja ja tajusin vasta silloin että Kultakiertue maksaa noin puolet siitä mitä muut maksavat. Eikä siinä vielä kaikki!! Niillä on maksuaika lähes viikko eli todennäköisesti niillä ei ole edes rahaa maksaa ennen kuin ovat itse myyneet kultakorut eteenpäin ja saaneet niistä rahaa. Omasta kokemuksestani jäi erittäin huono maku ja suosittelen kiertämään.
- Anonyymi
Kultakiertue yritti huijata!! Arvioivat valkokultaisen ranneketjun hopeaketjuksi. En myynyt. Kuinkahan monta ne on jo ehtinyt huijata??
- Anonyymi
Totta. Tarjosivat 14k alle 25€ gramma. Suomessa näyttää olevan laillista ryöstöä kun kukaan ei valvo mitä kullasta asiakkaille maksetaan. Jos et ole tajua hinnoista mitään niin myyt näille halvalla ja kultakiertueen tyypit nauraa sulle partaansa päivän päätteeksi,
- Anonyymi
Miksi pitäisi valvoa? Ostaja saa tarjota mitä vaan. Myyjän pitää olla itse tarkkana ja ottaa selvää vertaamalla mikä on päivän hinta. Nyt näyttää hinta olevan14k kulta gramma 43, 45€ - 44,37€.
Hinnat muuttuvat päivän kuluessa melkeinpä tunneittain. Rehellisiä ostajiakin löytyy jotka maksavat oikean hinnan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi valvoa? Ostaja saa tarjota mitä vaan. Myyjän pitää olla itse tarkkana ja ottaa selvää vertaamalla mikä on päivän hinta. Nyt näyttää hinta olevan14k kulta gramma 43, 45€ - 44,37€.
Hinnat muuttuvat päivän kuluessa melkeinpä tunneittain. Rehellisiä ostajiakin löytyy jotka maksavat oikean hinnan.Täysin totta että myyjän kannattaa vertailla mitä kullasta oikeasti maksetaan ja valita rehellinen ostaja. Kultakiertue tarjoaa härskisti alihintaa ja kokeilee kepillä jäätä myykö asiakas.
- Anonyymi
Varasin ajan Kultakiertue-autolle, kun äsken puhelinmyyjä soitteli. Aattelin, että testaavat ja arvioivat kultakoruni, tekevät sitten tarjouksen. Ei ole akuuttia tarvetta myydä! Kunhan vaan testaan heidän rehellisyyttä ja toimintaa 😄. Laitan tänne sit viestiä kokemuksestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111