Ettei ehdi seurustella?
Voiko ystävyys aiheuttaa sen?
14
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan minulle voi käydä niin, koska en halua seurustella kenenkään kanssa koskaan! Näin päätin jo silloin kun olin eroamassa lasteni isästä monia vuosia sitten.
- Anonyymi
No toinen kysymys: onko se sairasta, jos ystävä roikkuu minussa kuin takiainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Keskustelu olisi silloin varmaan paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän saattaa olla läheisriippuvainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ja naiset taitavat kokea tämän eri tavalla? Miehillä tuntuu olevan naiset ystäviä tärkeämpiä noin parikymppisinä, itse jäin silloin aika ulkopuoliseksi monissa tilanteissa? Kaikki porukka kohtaamiset olivat sellaisia, et parit oli pareina juttelemassa ja itse tunsin oloni ulkopuoliseksi.
Nyt vanhempana ymmärtänyt yskän ehkä paremmin? Parina olo antaa paljon enemmän anteeksi omaa käyttäytymistä, kun on aina joku tukemassa ja turvaamassa sinua. Yksin joudut tilanteissa kantamaan itse vastuuta siitä, miten muut sinut kokevat ja monesti yksin ollessa sinut voidaan kokea outona tai jopa homona?
Luottamus katoaa helposti toisiin silloin, kun kokee ulkopuolisuutta tai jollei koe olevansa samanarvoinen frendiensä kesken. Asioita koetaan eri tavoin ja tässä minusta suuri poikkeavuus yksin ollessa kuin parina. Yksin oleva ei viihdy tilaisuuksissa, jossa tämä selkeästi esillä. Näin itse koen.
Yksin oleva voi ajatella myös, et onko kelvollinen suhteeseen, epäileväinen varsinkin, jos mielikuva siitä on liian pinnallisen oloinen ulospäin. Ehtisin seurustelemaan, jos kohtaisin sellaisen, jonka kanssa viihtyisi ja olisi hyvä olla, mut onko sellaisia olemassa.
Nyt vanhempana ymmärtänyt, että niitä voi olla olemassakin, kun naisetkin osaavat ajatella asioita syvemmin, eikä niin ulkonäkö keskeisesti kuin nuorempana olisi tapana? Ihmiset muuttuvat kokemansa mukana, toiset traumatisoituneita ja toiset oppivat sen, että kaikki eivät ole samanlaisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se roikkumista kirjaimellisesti vai onko se sitä, että jatkuvasti on yhteydessä?
- Anonyymi
Parempi kun pidät ystäväs si mulla ole edes viitaimystä yrittää panemaan päädytte kuitenkin kunnensimmäinen vastoinkäyminen seurustelu suhteessa sattuu eteen mu onnea varmman oli loistoyksilö se ystävä syitä miksi mulla on vai kavereita mu sitäkin luotettavampia kuin mitä nuo bestikset ystävinä on
- Anonyymi
Ystävä voi luvata auttaa mutta ei ole tosipaikan tullen antamassa lupaamaansa apua. Sanoo että voit luottaa oon aina sun apuna. Sitten toinen kysyy apua eikä sitä koskaan tule. Onko tämä läheisriippuvuutta ? Ei vaan kusipäinen epäluotettava ystävä joka tekee toiselle vain hallaa.
- Anonyymi
Joo ei tällainen touhu ainakaan luottamusta lisää ihmisten välille.
- Anonyymi
Ei mun mielestäni.
Mut sitten on niitä jotka unohtavat ystävät kun alkaa seurustella tai edes tapailemaan jotakuta.
Aika pskaa sellanen. - Anonyymi
Pettäminen aiheuttaa sen ettei ole aikaa seurustella . Ystävä voi joutua kantanaan salaisuutta pettämisestä , helvettiä se on . Joten seurusteluun aikaa jää vähän ja ystävyys roskiin , mitä jää se on kunkin om valinta.
Terve seurustelu alkaa seurustelevien tutustumisella jos tähän väliin ystävän laittaa ei seurustelusta tule mitään . Ystävyys voi olla katkolla tai taka alalla jos haluaa satsata toisen ihmisen tuntemiseen ehkä johtaa jopa vakavaan suhteeseen . Sitten tämän jälkeen ystävyys . - Anonyymi
ei vain toistenpäin. Mulla on tuolla toisessa kohtaa kommentti omasta kokemuksesta.
OIin aikanaan paljon chatissa ja tuli tutustua vastakkaiste sukupuolta oleviin ihmisiin. Mentiin chatista messengeriin, vaihdettiin numerot ehkä kuvat... juteltiin aika kovia asioitakin..... Sitten toinen ilmottaa että on alkanut seurustelemaan ja on menossa naimisiin.... kaveruus ei muutu mihinkään....... lukekaa se toisesta ketjusta, mutta ei se yksinoleva voi alkaa spämmäämään tekstiviesteillä ja hyvin näkyy ihmiset unohtuvan sitlä naimisissa olevaltakin.... ja unohdettua kaveria vaikkakin virtuaalista on todella vaikea saada enää takas, koska kynnys kasvaa! - Anonyymi
Jos aiheuttaa niin miksi seurustelka edes eikö se tarkoita että kaverit on tärkeämpiä
- Anonyymi
Kyllä minä parisuhdettakin kaipaan. Tuo yksi ystäväni roikkuu minussa kuin takiainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203153- 162042
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371854Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3581842- 311457
- 301390
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 181032
- 641029
- 54987