hahaahah huume kassa lapin poliisi laitoksella satoja kiloja huumeita lappiin ja siinä se istuu ahh

Anonyymi-ap

hahaah eheh onneksi joku kertoo

8

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

poliisilaitkosella hahaheheh oi oi

• Anonyymi

miten se kiittilä huume labarotorio voi siitähän jo ilmoitettiin lapin poliisille 4 vuotta sitten..varmaan hyvin..--eli mitä tästä opimme poliisit on ostettu.

• Anonyymi

kai tuon lbran osityteenki vois julkasta ksok näyttää ettei sillä oo mitään vitun väliää..

• Anonyymi

eli tossa oli osoite ,,ei vitun väliä eli se huume labra on immeljärven lähellä..

juu löytyy näkee ton sokea rettaakin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli tossa oli osoite ,,ei vitun väliä eli se huume labra on immeljärven lähellä..

juu löytyy näkee ton sokea rettaakin..

ohoohhoo niin kallista autoo tossa ihme et poliisitb tajua..liittykö tohon rata ajoonn huumeissahnen ne aja siellporcheilla metäss..yms..

• Anonyymi

kävihän ne naimassa siinä huora bordellissa 6 vuootta ennekö lakkauttivat sen ja kauhee meteli siitäki..on niilä huonot akat ko huorissa pittää juossa.

• Anonyymi

nythän niillä on kymppikortteli vierssä humeota ja huori siinee van polliisit..hejhehheheahahehehh korruptioita,,ahahahheh

• Anonyymi

ex torniolais poliisi mukana bisneksessä,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4473
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3075
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2971
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2695
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2675
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2095
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      2081
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe