hahaah eheh onneksi joku kertoo
hahaahah huume kassa lapin poliisi laitoksella satoja kiloja huumeita lappiin ja siinä se istuu ahh
8
184
Vastaukset
- Anonyymi
poliisilaitkosella hahaheheh oi oi
- Anonyymi
miten se kiittilä huume labarotorio voi siitähän jo ilmoitettiin lapin poliisille 4 vuotta sitten..varmaan hyvin..--eli mitä tästä opimme poliisit on ostettu.
- Anonyymi
kai tuon lbran osityteenki vois julkasta ksok näyttää ettei sillä oo mitään vitun väliää..
- Anonyymi
eli tossa oli osoite ,,ei vitun väliä eli se huume labra on immeljärven lähellä..
juu löytyy näkee ton sokea rettaakin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli tossa oli osoite ,,ei vitun väliä eli se huume labra on immeljärven lähellä..
juu löytyy näkee ton sokea rettaakin..ohoohhoo niin kallista autoo tossa ihme et poliisitb tajua..liittykö tohon rata ajoonn huumeissahnen ne aja siellporcheilla metäss..yms..
- Anonyymi
kävihän ne naimassa siinä huora bordellissa 6 vuootta ennekö lakkauttivat sen ja kauhee meteli siitäki..on niilä huonot akat ko huorissa pittää juossa.
- Anonyymi
nythän niillä on kymppikortteli vierssä humeota ja huori siinee van polliisit..hejhehheheahahehehh korruptioita,,ahahahheh
- Anonyymi
ex torniolais poliisi mukana bisneksessä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703