Heh. 😄 Tämähän menee mielenkiintoiseksi.
Tällä kertaa minulla olisi muutama kysymys seuraavasta tekstistä:
"Muista pysyä itsesi takana, äläkä vaan myönnä että olet jälleen tehnyt itsestäsi narrin tinkaamalla naista esittävän sedän kanssa vsin koska sinulla on toiseen naiseen kohdistuva toksinen pakkomielle ja terve ”tuhota hänet” kuten olet uhonnut. Miten sujuu?"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18910160/exan-kaytos-hammentaa-(taas)#comment-135172311
Seuraavat asiat mietityttävät:
1. Mistä tuon kommentin kirjoittaja tietää kirjoittajien sukupuolen, ja miksi kirjoittajien sukupuoli on hänelle niin tärkeää? Minä ainakin kirjoittaisin aivan nämä samat jutut, vaikka minulla heiluisi Vilhemi tuolla alakerrassa. 🤔
2. Miksi hän on niin huolissaan siitä, etteivät muut tee itsestään narria? Siitä hän ei kuitenkaan ole missään vaiheessa huolissaan, että olisi itsestään tehnyt narria missään vaiheessa... 🤭
3. Kuka tämä "toinen nainen" on ja miksi minulla on toksinen pakkomielle häneen? Miten tämä pakkomielle käytännössä näkyy teksteissäni? 😂 Entä miksi haluan tuhota tämän naisen?
Kaikki saavat vastata, myös tuo puheeksi ottamani kommentin kirjoittaja. Epäilen että hänen taiteen harjoittamisensa on valtion tukemaa. 🇫🇮
P.s. Minua saa myös kehua! 🐈⬛ Siitä pidän aivan erityisesti, mutta tietty harhaiset huomionosoitukset käyvät myös. Ette kylläkään osaa kehua niin hyvin kuin Mikkojuhan aikoinaan. 😕 Hän sanoi minua kerran joutseneksi! 🤩 Ja mieheni mielestä olen ihanin nainen maailmassa. 😎
Mutta anyway. Kenelle naiselle minä olen katkera, miksi, ja miten aion hänet tuhota? 😄
🦄
Yksäristä väitettyä -- sana on vapaa
10
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan liian vaikeaa, on vaan sekavia arvauksia.
Aloittaja oli epäluuloinen ja halusi tietoja. Mieheksi väittäjä oli kuin stephen king, vähän 'päissään' vainoharhainen puhuja, kuten joku alter ego, ehkä sitten naispuoleinen.
Toksinen? Tarkoitatko itsensä myrkyttämistä?
Sinua kehua?
Palkkaisin sinut asianajajakseni. Saattaisin kyllä myös pilata puolustukseni, ellen pitäisi sitä oikeudenmukaisena.- Anonyymi
"Toksinen? Tarkoitatko itsensä myrkyttämistä?"
Luulen että toksisuus tuossa yhteydessä tarkoitti asenteeltaan vahingoittavaa, epätervettä tai epätasa-arvoista.
Ikään kuin tuo harhainen tyyppi ITSE ei olisi toksinen! 😂 Voiko tuollaista ihmistä olla edes olemassa? 🤭 Vai ovatko nuo psykoosin oireita? Senkö vuoksi hän on tuollainen?
"Sinua kehua?
Palkkaisin sinut asianajajakseni. Saattaisin kyllä myös pilata puolustukseni, ellen pitäisi sitä oikeudenmukaisena."
Kiitos! Kehusi on ylenpalttisuudessaan vavahduttava ja ystävällisyydessään vailla erikoistapauksia. 😄 Muistelkaamme lämmöllä tätä kehua kunnes toisin säädetään.
✨⚖️ 🦄 ⚖️✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toksinen? Tarkoitatko itsensä myrkyttämistä?"
Luulen että toksisuus tuossa yhteydessä tarkoitti asenteeltaan vahingoittavaa, epätervettä tai epätasa-arvoista.
Ikään kuin tuo harhainen tyyppi ITSE ei olisi toksinen! 😂 Voiko tuollaista ihmistä olla edes olemassa? 🤭 Vai ovatko nuo psykoosin oireita? Senkö vuoksi hän on tuollainen?
"Sinua kehua?
Palkkaisin sinut asianajajakseni. Saattaisin kyllä myös pilata puolustukseni, ellen pitäisi sitä oikeudenmukaisena."
Kiitos! Kehusi on ylenpalttisuudessaan vavahduttava ja ystävällisyydessään vailla erikoistapauksia. 😄 Muistelkaamme lämmöllä tätä kehua kunnes toisin säädetään.
✨⚖️ 🦄 ⚖️✨No kiitos:)
Voiko olla olemassa? No kyllähän se on. Voiko tuollaisiin pimeisiin pohjattomiin silmiin edes tuijottaa uppoamatta sen kauheuden kauneuteen... se on jo jotain, mitä ei itsekään tiedä edes olevan, tai tietää itsensä paljon muita paremmin.
Enkä puhu itsestäni, en.
En minä tiedä, aivan päättomiä juttuja. Pitäisi kai lukea tuo ketju kokonaisuudessaan, mutta mitä silmäilin kommentteja, niin suurin osahan oli mustamaalamiseksi tarkoitettuja litistely-yrityksiä.
Mielestäni et ole koskaan ollut pakkomielteinen, katkera kenellekään saati halunnut tuhota ketään.
Olet oikeudenmukainen. Arvostan pitkäjännitteneisyyttäsi ja viisauttasi. Tuo mitä joku sanoi ottavansa sinut puolustusasianajajakseen, oli kyllä mainio slogan.
Mikkojuhan sanoi kauniist. Olet Joutsen, omalla tavallasi.
En ole vain varma, oletko sinäkään erehtymätön. Oletko joskus sivaltanut jota kuta aiheettomasti tai perusteettomasti? En ole varma. Ihan kuin olisin joskus havainnut sellaisen kommentin. Mutta koska palstaan niin vähän ja lukeminenkin on jäänyt, niin varma asiasta en ole.- Anonyymi
"En minä tiedä, aivan päättomiä juttuja. Pitäisi kai lukea tuo ketju kokonaisuudessaan, mutta mitä silmäilin kommentteja, niin suurin osahan oli mustamaalamiseksi tarkoitettuja litistely-yrityksiä."
Niin. Logiikka ontuu. Pääasiassa kai tämä palsta on tarkoitettu viihteeksi, osalle myös vakavaksi keskustelupaikaksi. Mutta miten paljon täytyy mennä aivoissa solmuun, että alkaa olettaa perättömiä asioita vieraista ihmisistä? 😄 Mitä sellaisen kirjoittaja saa siitä itselleen? Luulisi että vain entistä pahemman mielen!
No, antaa tulla vain. Minä nostan lippusalkoon kaikki havaitsemani mustamaalaukset, kuten tein aikoinani kirjoittajalle, joka kohdisti minuun seksuaalista häirintää. Muistan vielä, miten palstan hallinto ystävällisesti poisti ikävimmät herjaukset.
"Mielestäni et ole koskaan ollut pakkomielteinen, katkera kenellekään saati halunnut tuhota ketään."
Kiitos! 😍 Tämä oli mukava kuulla näin raskaan ja väsyttävän päivän päätteeksi.
Pakkomielteeseen, katkeruuteen tai tuhoamishaluun vaadittaisiin sellainen olotila, että itsellä olisi epämukava olo. Minulla on pääosin tosi hyvä olo, ja minun puolestani kaikki elolliset olennot saavat vapaasti jatkaa kiertoradallaan. (Anteeksi kanoille, lehmille ja possuille: teitä minä syön välillä. 🥺)
"Olet oikeudenmukainen. Arvostan pitkäjännitteneisyyttäsi ja viisauttasi. Tuo mitä joku sanoi ottavansa sinut puolustusasianajajakseen, oli kyllä mainio slogan."
Kiitos kiitos! Minä arvostan sinun ystävällisyyttäsi ja analyyttisyyttäsi.
"Mikkojuhan sanoi kauniist. Olet Joutsen, omalla tavallasi."
On kamala palstaikävä Mikkojuhania. 😩
"En ole vain varma, oletko sinäkään erehtymätön. Oletko joskus sivaltanut jota kuta aiheettomasti tai perusteettomasti? En ole varma. Ihan kuin olisin joskus havainnut sellaisen kommentin. Mutta koska palstaan niin vähän ja lukeminenkin on jäänyt, niin varma asiasta en ole."
En ole erehtymätön. Välillä pusken metsään huolella. Onneksi maailmassa on muita ihmisiä, jotka osoittavat parempaan suuntaan. Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän pystyn osoittamaan muillekin suuntaa.
Sivaltamisesta: asiakeskeisillä ihmisillä on synnynnäinen kyky kuulostaa tylyltä! 😂 Onneksi mieheni on opettanut minua kohteliaammaksi. Pyrin ottamaan mallia siitä, miten hän osaa käsitellä muita ihmisiä niin, että nämä reagoivat aina iloisesti ja hymyillen. ☺️
🦄
- Anonyymi
Mistä aloittaja itse on saanut niin vahvan oletuksen siitä että kyseessä edes on olettamansa henkilö jota syyttää juuri samasta kuin itse toimii? Nyt oletuksena on että tuo palstailija on joku tuttusi mutta koko tuo päätelmä romuttuu jos hän ei olekaan vaan esimerkiksi se toinen osapuoli tai jopa aivan muu.
- Anonyymi
Niin anteeksi mitä? 😂😂
🦄
- Anonyymi
Jaa a empä tiedä ketä hän mahtanee tarkoittaa mutta musta on kivempaa katsoa kuinka tuhoavat itse itsensä anna kaksi vaihtoehtoa ja vielä osaavat niistäkin valita sen väärän mu hienosti kasvatettu kotona itsenäiseksi sanoisinko
- Anonyymi
Yksäri on kuin palstojen Tami Tamminen.
- Anonyymi
Prkl
Mä luin koko ajan että kyse on ysäreistä.
Olen sanasokea.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849