Hieno juttu että kunta on organisoimassa keskustaajaman siivoustalkoot.
Kunnan voisi aktiivisesti kannustaa (käskyttää) myös kuntalaisia viemään pois ympäri kylää olevat hylätyt autonromunsa. Niitä löytyy niin yritysten (esim. Jolman porukan autohajottamo keskustaajamassa) kuin yksityishenkilöidenkin pihoilta. Ja romulla on hintakin, näinä ankeina aikoina mpnet pellolaiset saisivat rahaakin nurkkiensa putsauksesta. Ei huono.
Pellossa siivotaan - hienoa!
20
978
Vastaukset
- Anonyymi
Soitettu ja eivät yhtä autoa hae no olkoot siinä
- Anonyymi
8-9 romuautoa löytyy yksittäisiltä pihoilta kyläkeskuksesta. ja Pellon keskustassa olevan jolman autohajottamon pihalta samanverran. eikhän joku romukuski veis ne pois. ja maksais jo niistä jotaki.
pellon kunta järjestää roskien kerräämis talkoot kyllä, mutta ei näihin oikeisiin roskiin uskalla kajota. tai viitti.- Anonyymi00017
Hengitä sieki ,älä ressaa muitten asioista ! Eikö ole muita murheita 🥱
- Anonyymi
Missä on keskustaajama pellossa, en ole vielä löytänyt.
- Anonyymi
Niin toiselle son romuauto toiselle harrastusväline joka odottaa rakentamista kisoihin
- Anonyymi00019
vähä niinkuin akkas
- Anonyymi
Kyllä tuo hakettamo keskellä kylää on ihsn väärässä paikassa liekö edes kasvotuk
- Anonyymi
joo, ei pellossa ole minkäänlaista rakennusvalvontaa. voipi rakentaa tai harjoittaa mitä tahansa hommaa missä tahansa, keskelä kyllää on hajottamo, haketustehdas, pölliautojen varikko jne. tekniselä puolella varmaan työtekijöistä pula ko tämmöstä päässy tapahtumaan
- Anonyymi
No voi voi jos sinua haittaa kaikki muiden tekemiset, niin kannattaa katsoa omat komerot, pihat ja varastot ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi jos sinua haittaa kaikki muiden tekemiset, niin kannattaa katsoa omat komerot, pihat ja varastot ensin.
Niin ja ensin oman mielen sopukat ja ajatus maailma, siitähän lähtee kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ensin oman mielen sopukat ja ajatus maailma, siitähän lähtee kaikki
Juuri niin, kaikki on omasta sisäisestä ajattelu maailmasta kiinni. Positiivinen ja negatiivinen, kumpaa haluaa kukin ruokkia, niin se kasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, kaikki on omasta sisäisestä ajattelu maailmasta kiinni. Positiivinen ja negatiivinen, kumpaa haluaa kukin ruokkia, niin se kasvaa
Samaa mieltä täällä! Jo tutkimustenkin mukaan vilua ja nälkää on mukavampi kärsiä onnellisena eikä ne pommitkaan putoa iloisten ihmisten päälle kuten on nähty Ukrainassa.
- Anonyymi
Mutta Pello on kesällä hieno kylä jokivarressa. Joen läheisyys ja pitäkää siistinä niin ajetaan ohi toisenkin kerran.
- Anonyymi
Parempi ajaa ohi kuin pahki.
- Anonyymi
Rytöläjiä Pellon kylän tontit täynnä, kertoo paljon paikkakunnan henkisestäkin tilanteesta. Eivät jaksa tai ymmärrä siistiä nurkkiaa! Ei se kannatte.
- Anonyymi00016
No mene veikkosten sinä siistimään jos niin vaivaa 🤣
- Anonyymi
Mitä taajamaa pitäs siivota ????
- Anonyymi00018
Voi voi , ottaako noin pattiin 😱
- Anonyymi00020
Täällähän eletään kuin pellossa
- Anonyymi00021
Pello ei tällä menola elä pitkhääään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429