Pellossa siivotaan - hienoa!

Anonyymi-ap

Hieno juttu että kunta on organisoimassa keskustaajaman siivoustalkoot.

Kunnan voisi aktiivisesti kannustaa (käskyttää) myös kuntalaisia viemään pois ympäri kylää olevat hylätyt autonromunsa. Niitä löytyy niin yritysten (esim. Jolman porukan autohajottamo keskustaajamassa) kuin yksityishenkilöidenkin pihoilta. Ja romulla on hintakin, näinä ankeina aikoina mpnet pellolaiset saisivat rahaakin nurkkiensa putsauksesta. Ei huono.

20

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soitettu ja eivät yhtä autoa hae no olkoot siinä

    • Anonyymi

      8-9 romuautoa löytyy yksittäisiltä pihoilta kyläkeskuksesta. ja Pellon keskustassa olevan jolman autohajottamon pihalta samanverran. eikhän joku romukuski veis ne pois. ja maksais jo niistä jotaki.

      pellon kunta järjestää roskien kerräämis talkoot kyllä, mutta ei näihin oikeisiin roskiin uskalla kajota. tai viitti.

      • Anonyymi00017

        Hengitä sieki ,älä ressaa muitten asioista ! Eikö ole muita murheita 🥱


    • Anonyymi

      Missä on keskustaajama pellossa, en ole vielä löytänyt.

    • Anonyymi

      Niin toiselle son romuauto toiselle harrastusväline joka odottaa rakentamista kisoihin

      • Anonyymi00019

        vähä niinkuin akkas


    • Anonyymi

      Kyllä tuo hakettamo keskellä kylää on ihsn väärässä paikassa liekö edes kasvotuk

    • Anonyymi

      joo, ei pellossa ole minkäänlaista rakennusvalvontaa. voipi rakentaa tai harjoittaa mitä tahansa hommaa missä tahansa, keskelä kyllää on hajottamo, haketustehdas, pölliautojen varikko jne. tekniselä puolella varmaan työtekijöistä pula ko tämmöstä päässy tapahtumaan

      • Anonyymi

        No voi voi jos sinua haittaa kaikki muiden tekemiset, niin kannattaa katsoa omat komerot, pihat ja varastot ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi jos sinua haittaa kaikki muiden tekemiset, niin kannattaa katsoa omat komerot, pihat ja varastot ensin.

        Niin ja ensin oman mielen sopukat ja ajatus maailma, siitähän lähtee kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ensin oman mielen sopukat ja ajatus maailma, siitähän lähtee kaikki

        Juuri niin, kaikki on omasta sisäisestä ajattelu maailmasta kiinni. Positiivinen ja negatiivinen, kumpaa haluaa kukin ruokkia, niin se kasvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, kaikki on omasta sisäisestä ajattelu maailmasta kiinni. Positiivinen ja negatiivinen, kumpaa haluaa kukin ruokkia, niin se kasvaa

        Samaa mieltä täällä! Jo tutkimustenkin mukaan vilua ja nälkää on mukavampi kärsiä onnellisena eikä ne pommitkaan putoa iloisten ihmisten päälle kuten on nähty Ukrainassa.


    • Anonyymi

      Mutta Pello on kesällä hieno kylä jokivarressa. Joen läheisyys ja pitäkää siistinä niin ajetaan ohi toisenkin kerran.

      • Anonyymi

        Parempi ajaa ohi kuin pahki.


    • Anonyymi

      Rytöläjiä Pellon kylän tontit täynnä, kertoo paljon paikkakunnan henkisestäkin tilanteesta. Eivät jaksa tai ymmärrä siistiä nurkkiaa! Ei se kannatte.

      • Anonyymi00016

        No mene veikkosten sinä siistimään jos niin vaivaa 🤣


    • Anonyymi

      Mitä taajamaa pitäs siivota ????

    • Anonyymi00018

      Voi voi , ottaako noin pattiin 😱

    • Anonyymi00020

      Täällähän eletään kuin pellossa

    • Anonyymi00021

      Pello ei tällä menola elä pitkhääään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe