Dogville, jossa Nicol3 Kidman... muistin että aika hyvä oli, katsoin uudestaankin netflixistä.
Nothing is wwhat it seems... minä olen dootti, wli i-diootti..
Mutta tämä on varmaa: vanhuus vähentää viisautta.
Nothing is what it seems vähän elokuva tuo vanha...
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Piditkö siitä oikeasti! Jos sen haluaisi katsoa uudestaan, niin ottaisin ensin jotain klaustrofobiaa hälventävää.
Mikä siinä oli mielestäsi parasta? - Anonyymi
Parastasta oli tuo miten köyhistä tulee korruptenouta ja itsekkäitä kun saa vähänkään rahaa... siis... niin
tuo poinrri eli jokaisessa on paholainen jo synryessäänkin tjsjsp
Mutta eri asiaan.. kun rokotteita ja noita, niin pitääkö aina varoittaa: KOHTA PISTÄÄ.... sitten potilas peloissaan odottaa milloin pisrtää se piikki...- Anonyymi
Ei sellaista ole mukava katsella, vaan todellakin ahdistavaa. Olen nähnyt sen ilmiön olevan oikeastikin olemassa ja toteutuvan käytännössä.
Ehkä sinua pitäisisi ottaa tiukasti kiinni niskasta, tuikata olematon pikki salassa ja taputtaa olalle, ettei tainnut tuntua lainkaan.
- Anonyymi
ihmisen itsekkyys,oikeasti Dogville-elokuvassaq esiintyy
- Anonyymi
Tiaiset, ne pikkulinnut ovsr pasholaisen ssnsnssyyajia asinas tiytityy on helbvevin kutsu heh
Jooh niin qwell rareryly aome me sewe aince somwe kkk.. nwgotiariroe I can make old man cry just by talkinn.. - Anonyymi
Talirinrin ririrys on Helvevin Kellot soi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711