Tule takaisin.Sinua on kova ikävä. Päivisin käyn odottelemassa aloituksiasi. En ole saanut pitkään aikaan enää toivotella Sulle kauniita unia. 😥🥰
Mustasudelle
14
216
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusaajat on karkoittaneet sen. Susirinssin läsnäolo loi koko suhteet-palstalle sielun.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mäkin luulisin, että sudella menee nyt paremmin. Parhaat täältä lähtee, ei voi mitään.
Olen siis sivusta. Kuinka voisin oppia elämään tätä elämääni? Tuntuu että jään joko tuleen makaamaan tai sabotoin itseäni onnen saavuttamiseksi. Omasta tutusta ja turvallisesta kuplasta pitäisi jotenkin uskaltautua ulos ja heittäytyä mitään miettimättä. Elämä voisi tulla paremmaksi sen myötä ja todennäköisesti tulisikin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mäkin luulisin, että sudella menee nyt paremmin. Parhaat täältä lähtee, ei voi mitään.
Ei voi tietää miten hänellä menee
- Anonyymi
Susi jättäny lähtemättömän jäljen
Ehkä hän vielä palaa joskus- Anonyymi
Toivotaan hänen vielä palaavan. 🤗
- Anonyymi
Oikein hyvää yötä sushukalle Näe kauniita unia ja muistele meitä.✨🌌🌆
- Anonyymi
Hei palstajengiläiset ! Miten saatais susi takaisin?👍😊👍
- Anonyymi
Ainaski mää luppaan, etten tulis räkyttämmään mittään ilikijjää sujelle. Empä oo ennenkään tulukuttanu hävyttömyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaski mää luppaan, etten tulis räkyttämmään mittään ilikijjää sujelle. Empä oo ennenkään tulukuttanu hävyttömyyksiä.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
no menkää hoitoon jos palsta on joku elämä
- Anonyymi
Ei sus oo minnekkään männy. Se kyttää anona ja uudella nikillä. 🤫
- Anonyymi
Anteeks mä ekana luin jotta uudella kikkelillä...No mikä se uus nikki sitte niinku ois?😎🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks mä ekana luin jotta uudella kikkelillä...No mikä se uus nikki sitte niinku ois?😎🤔
No ehän se sitä kerro! 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814