Tähän asti sitkeästi vedonlyöntitilastossa 6. sijalla ja voittotodennäköisyydellä 4% sinnitellyt Erika Vikman on vihdoin lähtenyt putoamaan alaspäin. Nyt Vikmanin sijoituksena 7. sija ja voittotodennököisyys on 3%.
KAJn vedonlöyntitilastoissa on ykkösenä ja voittotodennäköisyys on 37%
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
KAJ voittoon 37% todennäköisyydellä. Vikman putoaaaaaaa
Anonyymi-ap
5
237
Vastaukset 5
- Anonyymi
KAJn todennäköisyys tänään 39%
- Anonyymi
Yritin kuunnella netin välityksellä kaikki osallistujamaiden laulut. Ei oikein mikään kolahtanut.
Ehkä Ukraina, Norja, Espanja pääsevät 10 parhaan joukkoon. Monella naisella aivan mahtava lauluääni, mutta itse kappale liian vaikea, eikä jää mieleen. - Anonyymi
Kaj on paras🥰
- Anonyymi
Erika on hieman tyhmä, kuten ankkahuulet kertovat.
Olisi vääryys, jos noin tyhmä voittaisi viisuilut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161335Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101287- 991051
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103945
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh21739- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607