Jääkiekko js bisse

Anonyymi-ap

Jääkiekko & bisse ovat klassikoita. Ilman bisseä ei ole jääkiekkoa ja ilman jääkiekkoa ei ole kivaa.

(naurua)

43

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jääkiekkokysymys

Jos zippailee bisseä pelin aikana, niin mitä erätauoilla tehdään?

a) Käydään pissalla

b) käydään kirjoittelemassa keskustelupalstalle

c) haetaan kaupasta lisää bisseä?

(hihitystä)

• Anonyymi

Erätauolla föönataan hiukset jotta saadaan vastapuolen kannattajien sekulaarinen humalatila ensiotilan humalaan.

• Anonyymi

Lätkä on kaappihomojen urheilulaji. Pilliveivarin laihat teinipojat pukevat yllensä hartiasuojat sekä myös munasuojat luullen sen jälkeen olevansa kovempiä neitejä kuin ovat lätkämimmit.

Tosimies sekä karvarintainen Urko harrastaa shakkia taikka snookkeria kuten toivoryynänen viettää aikaansa pitkn loputtomina talviöinä sekä myös Juhannusyönä välistä vällynalta.

Topi on aivan surkea tässä Go-pelissä vaan ei sillä ole väliä kun Topi on ilman sellaisen pelin taitoakin vallan shurmaava naistenmies sillä Topi on eri haka pienoismallien rakentaja.

• Anonyymi

Kas

Sieltä minulle tuotiinkin täsmälleen oikeaan lämpötilaan johdettua olutta suoraan parvekkeelta.

Pienen miinuksen tekee tuo arkinen asu, joka on…

arkinen.

(hirn)

• Anonyymi

Prkl!

Siis on törkeän vaikea juoda purkkiolutta tällaisissa hanskoissa.

Siis mitä pirua?

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prkl!

Siis on törkeän vaikea juoda purkkiolutta tällaisissa hanskoissa.

Siis mitä pirua?

(hirn)

Sulla on vain vääränkokoiset hanskat räpylöissäsi. Vaihda hanskat pienempään kokoon niin toplppakaljan juonti helpottuu.

• Anonyymi

Yleisökysymys

Minkä joukkueen pelipaita Funeaulla on päällään kaikissa lätkäpeleissä?

(hihitystä)

• Anonyymi

No tietenki Oulun Kärppien ! Kuka pöljä nyt tuota ei tietäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietenki Oulun Kärppien ! Kuka pöljä nyt tuota ei tietäisi.

Mielenkiintoinen vastaus.

Ihan näin mielenkiinnon vuoksi, niin kuinka päädyit tällaiseen tulokseen?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen vastaus.

Ihan näin mielenkiinnon vuoksi, niin kuinka päädyit tällaiseen tulokseen?

(hihitystä)

Siksi koska olen ittekkin Oulun Kärppien kannattaja jo vuodesta seitkytäluvulta asti. HIFK:n viinamiehet pelasivat siihen aikaan viisiminuutia sitä oikeata jääkiekkoa ja lopun ottelua sitten pelasivat lätkää kun eivät krapulaolotilassaan kyenneet pysymään pystyssä jääkiekkokaukalossa.

Kiira Korpi joka on tyttö on paljon parempi luistelija kuin on joku Matti Hagman taikka Iso punainen kolmonen elikätten Lalli Partiainen. Lalli oli väkivaltainen persu joka hakkasi ja pahoinpiteli jokaisen kaunoluistelijan jonka vain näki ilmestyneenä näkökenttäänsä. "Toivoryynänen" tietää myös näitä lätkäasioita vaikka onkin tomaatinkasvattaja sekä myös maissinviljelijä Malmilta taikka sitten Oulunkylästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska olen ittekkin Oulun Kärppien kannattaja jo vuodesta seitkytäluvulta asti. HIFK:n viinamiehet pelasivat siihen aikaan viisiminuutia sitä oikeata jääkiekkoa ja lopun ottelua sitten pelasivat lätkää kun eivät krapulaolotilassaan kyenneet pysymään pystyssä jääkiekkokaukalossa.

Kiira Korpi joka on tyttö on paljon parempi luistelija kuin on joku Matti Hagman taikka Iso punainen kolmonen elikätten Lalli Partiainen. Lalli oli väkivaltainen persu joka hakkasi ja pahoinpiteli jokaisen kaunoluistelijan jonka vain näki ilmestyneenä näkökenttäänsä. "Toivoryynänen" tietää myös näitä lätkäasioita vaikka onkin tomaatinkasvattaja sekä myös maissinviljelijä Malmilta taikka sitten Oulunkylästä.

Kunnon meno, prkl

Saatana ei laatikkoon leikkimään mennä, sinne mennään väsäämään isoja ihmiskasoja.

Kyllä jämpti on näin.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon meno, prkl

Saatana ei laatikkoon leikkimään mennä, sinne mennään väsäämään isoja ihmiskasoja.

Kyllä jämpti on näin.

(reps)

Yes sano kreikkalainen kun ranskaa puhui.

Tämä sarjakuvataiteilija Enki Bilal on tehnyt hersyvän hauskan sarjakuvan "lätkänpelaamisesta". Tasapelin sattuessa laskettiin kuolonuhrit ja se joukkue joka tappoi enemmän vastapuolen pelaajia voitti Lätkämatsin. Siinä sitä sitten on urheiluhenkeä jaloimmillaan jos missä !

• Anonyymi
        UUSI

Tässä kysymyksessä on nyt aivan selvästi jokin koira eli kompa haudattuna.

Miten vaan vaan vastaan jotta Funeulla on lätkämatsissa tissiliivit päässänsä sekä hihitystä sydänalassa. Mummoboxerit jäivät molaarivartioiden naulakkoon vaikka tosiasiassa vartiat haluavat nuuhkia puhtaiasia kielontuoksuja sekä häiväksyksen verran purppuraa kun ovat niin ihastuneita Fueouhin.

• Anonyymi

Ai niin kohta alkaa taas mm-kisat koko kk ajaksi vähintään oh nou 😳🙈🙈

• Anonyymi

Jihuu!

Vihdoinkin saadaan vipinää ruutuun kaiken muun paskan tilalle.

Kannatetaan!

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jihuu!

Kannatetaan!

(hirn)

Vai joko ne on alkaneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai joko ne on alkaneet

Alkavat 9 toukokuuta. Meinaan seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkavat 9 toukokuuta. Meinaan seurata.

En jaksa otoittaa tuota päivää vaan alan jo heti huomenna bissee kittaamaan kuin Obelix konsanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jihuu!

Kannatetaan!

(hirn)

Jääkiekko on kyllä tosipaskaa

• Anonyymi

Palautetta

- Muija hei!

- Niin, kulta.

- Vie tämä kinkkien nuudelimössö pois ja laita ribsejä uuniin.

- Haluatko myös olusen?

- No tietenkin. Ja heitä noi lökäpöksyt pois, kun tuut.

- Laitanko luihin kastiketta?

- Mjams….

(hihitystä)

• Anonyymi

Turpa kii muija taikka muuten turpa turpoaa sillä nyt alkaa latkäkisat joissa tarjotaan bisseä sekä hemaisevia sheeliideripimatsuja joten kannataisi sunkin kiinnittää hyvinkin paljon huomiota tuohon sun bissemahaasi kun tarjoilet mulle bissee.

Mä oon kato räuhäjedba ja sä oot vain mun väliaikainen bööna ! Tulix selväks vai lähdenkö paremmille patjoille goisaan sillä on noita naisia koko Maailma täynnä.

• Anonyymi

Ei nykylätkässä mitään kulmia ole siksi kun kulmatappeluissa tulee raatoja sekä verta pelikaukaloon. Tämän takia ovat latkakaukalon kulmat nykyään loivennettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykylätkässä mitään kulmia ole siksi kun kulmatappeluissa tulee raatoja sekä verta pelikaukaloon. Tämän takia ovat latkakaukalon kulmat nykyään loivennettu.

Ai jaa

Ai siis kaukalo oli ennen kenkälaatikon kannen kokoinen ja muotoinen?

Ei vittu mä olen väärällä vuosituhannella…Ja siellä väärällä sataluvulla.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa

Ai siis kaukalo oli ennen kenkälaatikon kannen kokoinen ja muotoinen?

Ei vittu mä olen väärällä vuosituhannella…Ja siellä väärällä sataluvulla.

(naurua)

Kenkälaatikkohan tuo lätkäkaukalo oli Bill Hikkokin aikana.

• Anonyymi

Vappusimaa olen aikonut valmistaa enne kuin Lätkäkisat alkavat. Kuinka teillä muilla on jotta hekotteletteko kuin Taneli vai onko simat kiljuksi asti käynneet.

• Anonyymi

No prkl!

Mulla on olohuoneessa tarjoilija. En mun tarvitse tietää mistä se tänne bisseä ja viinaa kantaa (ja sipsejä).

Ei kiinnosta tyyliin nada, kunhan roudaa.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No prkl!

Mulla on olohuoneessa tarjoilija. En mun tarvitse tietää mistä se tänne bisseä ja viinaa kantaa (ja sipsejä).

(hirn)

On teillä kapitalisteilla sitten erinomaisen hyvät lätkäkatsomot. Mulla on vaan tietokoneessa oleva TV-kortti sekä iso "mela".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No prkl!

(hirn)

No hablar ustes por favor !

• Anonyymi

Naiset pelaa parempaa lätkää kuin miehet. Miksi näin sillä kyllähän miehet ovat ärjympiä sälleja kuin mitä ovat naiset.

• Anonyymi

Taiteellisia kirjoitusmuotoja omaavat kirjoitukset tekoäly poistaa kun ei tekoäly hoksaa niiden sisältämiä monitulkintaisia uloittuvuuksia. Jos tekoäly valitsisi kirjallisuuden Nobel -palkinnon niin sen saisi joko Putin taikka Trump.

• Anonyymi

Mjaa-a

Joo siis mä olen itse miettinyt tätä ihan samaa, mutta sain vain toisen tuloksen.

Tekoäly valitsisi itsensä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Joo siis mä olen itse miettinyt tätä ihan samaa, mutta sain vain toisen tuloksen.

(hihitystä)

Mä oon muuten - jos joku ei sitä tiedä - ohjelmoinnut joskus vuosituhannen vaihteessa näitä geneettisiä algoritmeja ihan vaan huvin vuoksi ja läpällä. Topi se osaa yllättää vaikka ihan vaan pissalla käydessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

(hihitystä)

Bob Dylan on tekoälyn valitsema kirjallisuuden Noppelipalkinnon saanut.

• Kun mä olin siella aitiossa, niin tosi tosissaan monta pulloo, kolme pulloo jouduin juomaan, yli 4 prosenttista, niin ei siinä autolla enää ajettu. Onneks on verstaat tuolla kaupungilla, niin pääs sinne yöks. Tai ei nyt siellä sorvien välissä tarvinnu nukkua, vaan siellä ullakko kamarissa päätalon puolella.

Siis HPK KooKoo pelas sillon.

• Anonyymi

Kyllä sitä latkäkatsomoissa ryyppää vaikka 40 %:sta ennekuin natsivartijat poistavat hilluroitsijakannattajan katsomosta. Tämä tie vie turmioon jos ei katsomossa saa kannattaa omaa lätkäjengiä.

• Anonyymi

Joo ... voi tuo asia noinkin olla vaan ruisleivän päälle laitetaan voita sekä cheddar taikka tilsit juustoa ynnä unkarilaista paprikaa. Ruisleipä jää kitalakeen kiinni jos eivät nuo edellä mainitut edellytykset toteudu.

Lätkästä en mitään tiedä vaan ruisleivästä tiedän sen jotta se on hyvää massulle.

• Anonyymi

Sm-liigassa saadaan tällä kaudella uusi Suomen mestari, toivottavasti se on KalPa.

• Anonyymi

Jää-Kekkonen ja Urho-Kalja.

hmh särkypää, päänsärky etupään särky kai liittyy silmäjuttuun kun siis kun oli leikkaus alkoi tulla valoa enemmän silmistä aiheuttaa kai, luulen.

Vähän aikaa voi aiheuttaa jotta aivojen datan käsittely tottuu suurempaan määrään kun näkee enemmän ja paremmin.

• Anonyymi

tuntuu monasti että se urheilu taikka tapahtuma mikä lie onkin toissijainen että se ryyppääminen on siinä se pääasia

• Anonyymi

Onneksi on myös Euroopassa tenniksen massakenttä kausi parhaillaan ja sitä katsotaan todellakin ilman bisseä. Jääkiekko ja jalkapallo on noita bisselajeja mut tennis ei.

• Anonyymi

Viikon päästä on kesä jolloinka punkku vaihtuu roseéksi !

• Anonyymi

Oisko jännempää, jos pelaajat biiseissä ja katsomo bissettä?
      Vilma
      Ihan vaan pikkasen kuvittelin.

• Anonyymi
      UUSI

jou jääkiekkojoukkueenn imi voisi olla Kansasin Tornadot.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      45
      1409
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1295
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      953
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      83
      867
    5. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      838
    6. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      11
      835
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      801
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      791
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      710
    10. Mitä ajattelet yleensä

Kun näet kaivattusi?
      Ikävä
      50
      705
    Aihe