"Sinkku" on väännös englannin kielen sanasta "single" ja monille ihmisille sillä on joitakin sivumerkityksiä jotka toisinaan aiheuttavat kiusallisia tilanteita.
Monissa yhteyksissä toimivampi neutraali suomenkielinen määre on "pariton" jonka vastakohtana "parillinen". Näin myös saadaan kyseinen sosioseksuaalisen statuksen määre loogisesti samaan ryhmään käsitteiden "pariutuminen", "parinvalinta", "parinmuodostus", "parisuhde", "pariskunta" yms. kanssa.
Finglish käsite "sinkku" on monessa yhteydessä hankala
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa
- No kukas se sinä olet?
- Yks vaan.
(hihitystä) - Anonyymi
Onko se vielä esim ns itsellinen nainen ?
- Anonyymi
Parittomia sukkia ei kai juurikaan varastoida. Matonkuteiksi tai polttoon.
Single -levy säilyy lokerossaan muiden sinkkujen kanssa. Pariutuminen vaikeaa silläkin.
Mies 65 Olen 67v eronnut nuorimies ja koen käsitteen "sinkku" kelvottomana kuvaamaan itseäni. Mutta voinhan olla GOMWAND. (grand old man, with assets, no dog).
https://www.forbes.com/sites/jackkelly/2024/06/20/the-rise-in-dinks-sinks-dinkwads-kippers/- Anonyymi
Et pidä vaivasenluista.
Miksi luita sanotaan vaivaisiksi. Ei mitään fiilistä. Rikki mikä rikki. Muttei rikinkeltaista.
Ei edes taivas.
Vilma
Uudisnimeksi ainokainen. 67 v olet ainokainen.
- Anonyymi
hyvä jooh noniin vauveli siis minä Babyface, on silmäf operoitu... ei pidä riehaantusw kun näkee hyvin, kun lepoaikaa 2viikkoa ja noin 1kk jotra kunnolla sitten tarkistus lääkärillä mieluusrii...
Babyface, niin kuin joku lempinimeni joku Mafian nimi, lwmpinimi... - Anonyymi
Aina voidaan ottaa käyttöön wanhan kansan termejä kuten impi, naikkonen, nuorikko...
tai sitten joku uuden sukupolven keksimä termi giggidi giggidi tai vastaava ääliömäisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653