Menis heillä koko kesä näin huonosti.
https://www.facebook.com/reel/1841755369725182?locale=fi_FI
Huonoa kesää kaikille karavaanareille
10
540
Vastaukset
- Anonyymi
Et taida oikein pitää karavaanareista? Mikähän sinua heissä riepoo? Onko kateuspahalainen ottanut sinusta niskalenkin?
- Anonyymi
Sitähän se yleensä on :) Kateus on kauhia tauti.
- Anonyymi
Aloittaja, et vaan saanut läpilahoa vaunuasi katsastuksesta läpi ja siksi v--uttaa niin vallan mahdottomasti vapusta jouluun asti! Otamme osaa koko kirjoittajajoukko. Kyllä se siitä lakkaa helpottamasta, kun heität vaunusi roskalavalle.
- Anonyymi
Tuleeko niin huono kesä, että joutuu vaunua vetäessä alentamaan nopeutta.
- Anonyymi
Aina kun joku takana alkaa osoittamaan mieltään niin pitää alentaa nopeutta.
- Anonyymi
Epäilisin rumatikki Kotkan häirikkö narsun avaukseksi. Vihaa kaikkia karavaanareita kun erotettiin SF karavaanareista kun ihan ite sekoili mut nyt haluaa kostaa kaikille karavaanareille. Älä kommentoi ! ! Älä ruoki narsu seekopää trollia ! !
- Anonyymi
Palstavahti Kuopiosta on aloittanut ryyppäämisen klo 22,02
On tainnut tulla kylmä Elnakissaan , johtuen rumatikistä
- Anonyymi
Mätänikö vaunusi vai veikö sen naapurin Jussi vaimosi kanssa?
- Anonyymi
Palstavahti, onko Kallavesi jo sulanut??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161