Palstan miehille

Anonyymi-ap

Mitäs mieltä täällä ollaan luomunainen vai sitten korjailtu ja tekojuttuja suosivat naiset? Kiva kuulla mutta asiallisia kommentteja vaan ei mitään ilkeilyä mihinkään suuntaan. 😊😊

38

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tahdot kuulla? Toki tahtomattakin kuulet😄 pitää olla silikonit,töröhuulet jne. Hanki ne ensi sijassa niin saat arvoisesi tyhjäpään✌🤷‍♀️

• Anonyymi

No tämä oli juurikin miehille ei naisille nyt. Ja en ole hankkimassa kyllä yhtään mitään noista ehkä tyhjäpäätäkään sillä en itsekään ole tyhjä. Minussa ei mitään muuta kuin luomua mutta miesten kommentteja voisi olla kiintoisaa lukea ja yli päänsä saada miehiä täällä vähän kuuluviin.

• Anonyymi

Miksi aihe kiinnostaa?

• Anonyymi

No ei mitään erityistä syytä muuta kuin kiva ois kuulla miesten mielipiteitä asiasta. Ihan siinä missä täällä puhutaan paljon omituisimmistakin jutuista.

• Anonyymi

Mikä aihe tätä palstaäijää ei kiinnostaisi teidän miesten mietteiden suhteen, totinen rienaaja? Voimia pöndelle🥱

• Anonyymi

No tekojutut on ihan tyhymää.

• Anonyymi

Natural on parhautta

• No luonnollinen tietenkin. Eihän niissä tekojutuissa mikään innosta.

• Anonyymi

Ei minua haittaa jos naisella on silikonitissit. Luonne kuitenkin ratkaisee koska en minä naisen tissien kanssa seurustele vaan sen naisen kanssa.

• Mulle kuitenkin. Se silikoni saa pysyä siellä työmaalla. En halua työasioita kotiin.

• Anonyymi

en tiedä mut nämä jotka korjailevat itseään julkkisket maailmalla ja täällä alkavat kaikki muistuttamaan toisiaan ja kukaan ei näytä enää itseltään persoonallisuus katoaa ei hyvä

• Anonyymi

Asun ihanan luomunaisen kanssa ja parempaa ja seksikkäämpää ei ole.

• Anonyymi

Hyvän näköinen on aina hyvännäköinen

• Anonyymi

sormeenkin niin laitetaan nappula-jurru sellainen jota tietokone näyträä verenpainett jne jos leikkaus nonoiin hoh

• Anonyymi

jooh niin v ähän vaativampi ojoku leikkaus niin sormeen laitetaanpi sellainen sydänkäyrä sellainen juttu naapula

• Anonyymi

joku gtuollainenkin että silmien paineet 14-15t mitä tarkoigaa häh

• Anonyymi

Kukas kaunokainen kyselee? Ota yhteyttä.

• Anonyymi

kun noniin hulluakin joku niin saieaanhoitajat jooh laitan hänelle lisää silmään Belladonn.. puusuruajurrua..

iujwasaru buub hijy hauskakin juttu kun tyttöjwen kanssakin joku hassu tietokonepeli-jurru..

• Anonyymi

Tiedoksi palstan miehille:

Teillä ei ole asiaan mitään sananvaltaa. Nainen saa olla juuri sellainen kuin haluaa.

Voitte pitää tietynlaisista naisista ja olla pitämättä toisenlaisista, mutta teillä ei ole oikeutta kertoa kenellekään yksittäiselle naiselle tai millekään naisryhmälle, millaisia heidän tulisi olla.

Aloittajalle tiedoksi:

Yllä selostamani ero on hyvä mainita jo aloituksessa, jotta kenellekään miehelle ei muodostu sellaista harhakäsitystä, että heillä olisi oikeus kommentoida kenenkään yksittäisen naisen ulkonäköä.

🦄

• Anonyymi

Aloittaja itse kysyi. Sinä et ole kaikkien naisten kuningatar enempää kuin Peter Dinklage on kaikkien lyhytkasvuisten kuningas tai Jesse Jackson mustien. Te vain kaikessa omahyväisyydesänne luulette niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja itse kysyi. Sinä et ole kaikkien naisten kuningatar enempää kuin Peter Dinklage on kaikkien lyhytkasvuisten kuningas tai Jesse Jackson mustien. Te vain kaikessa omahyväisyydesänne luulette niin.

En ole väittänyt olevani kaikkien naisten kuningatar. Olen väittänyt olevani vain feministi.

🦄

• Anonyymi

Ap sanoi jos luet ettei saa asiattomia viestejä kenestäkään kirjoittaa että vain täysin asiallista ja ilman arvosteluja suuntaan tai toiseen. Niin en ymmärrä mikä siinä meni nyt pieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap sanoi jos luet ettei saa asiattomia viestejä kenestäkään kirjoittaa että vain täysin asiallista ja ilman arvosteluja suuntaan tai toiseen. Niin en ymmärrä mikä siinä meni nyt pieleen.

Minä kirjoitin asiallisesti. En ymmärrä, mikä siinä sinun mielestäsi meni pieleen.

En ole myöskään arvostellut ketään. Kerroin vain, millainen käyttäytyminen ei ole hyväksyttävää.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitin asiallisesti. En ymmärrä, mikä siinä sinun mielestäsi meni pieleen.

En ole myöskään arvostellut ketään. Kerroin vain, millainen käyttäytyminen ei ole hyväksyttävää.

🦄

Sinun asialinen tapasi on väheksyä muita. Sinulta ei ole pyydetty neuvoja eikä tiedonantoa, eikä niitä kaivattu. Eikä kenenkään tarvitse julistautua lyhytkasvuisten tai mustien kuninkaaksi, jos vain käyttäytyy niin, Teidän Erinomaisuutenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ap:n aloituksessa mikä sinusta yksäri meni pieleen nyt etkö ymmärtänyt kysymystä? Hänhän oli täysin asiallinen eikä halunnut missään nimessä mitään asiattomia viestejä. Ei hän ajanut takaa mitään huonoa. Kaikki ei täällä ole huonon hakijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun asialinen tapasi on väheksyä muita. Sinulta ei ole pyydetty neuvoja eikä tiedonantoa, eikä niitä kaivattu. Eikä kenenkään tarvitse julistautua lyhytkasvuisten tai mustien kuninkaaksi, jos vain käyttäytyy niin, Teidän Erinomaisuutenne.

"Sinun asialinen tapasi on väheksyä muita."

Osoita minulle, millä perusteella viestissäni oli väheksyntää. Pelkkä sinun toteamuksesi asiasta ei tee viestistäni väheksyvää.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap:n aloituksessa mikä sinusta yksäri meni pieleen nyt etkö ymmärtänyt kysymystä? Hänhän oli täysin asiallinen eikä halunnut missään nimessä mitään asiattomia viestejä. Ei hän ajanut takaa mitään huonoa. Kaikki ei täällä ole huonon hakijoita.

"Ap:n aloituksessa mikä sinusta yksäri meni pieleen nyt etkö ymmärtänyt kysymystä? Hänhän oli täysin asiallinen eikä halunnut missään nimessä mitään asiattomia viestejä. Ei hän ajanut takaa mitään huonoa."

Mikään ei mennyt pieleen.

Mielestäni on asiatonta olettaa, että mies saisi määritellä, millainen naisen tulee olla. Aloittaja ei missään vaiheessa kannustanut ketään sellaiseen, eikä syyllistynyt siihen myöskään itse.

Mutta minä halusin etukäteen huomauttaa, ettei kenelläkään ole oikeutta kommentoida toisen ulkonäköä arvioivasti.

Pidin tätä huomautusta aiheellisena, koska aloituksen kysymyksen olisi voinut ymmärtää myös kehotuksena siihen, että miehillä olisi oikeus kommentoida naisten ulkonäköä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ap:n aloituksessa mikä sinusta yksäri meni pieleen nyt etkö ymmärtänyt kysymystä? Hänhän oli täysin asiallinen eikä halunnut missään nimessä mitään asiattomia viestejä. Ei hän ajanut takaa mitään huonoa."

Mikään ei mennyt pieleen.

Mielestäni on asiatonta olettaa, että mies saisi määritellä, millainen naisen tulee olla. Aloittaja ei missään vaiheessa kannustanut ketään sellaiseen, eikä syyllistynyt siihen myöskään itse.

Mutta minä halusin etukäteen huomauttaa, ettei kenelläkään ole oikeutta kommentoida toisen ulkonäköä arvioivasti.

Pidin tätä huomautusta aiheellisena, koska aloituksen kysymyksen olisi voinut ymmärtää myös kehotuksena siihen, että miehillä olisi oikeus kommentoida naisten ulkonäköä.

🦄

Aloittaja ei todellakaan kehoittanut arvostelemaan kenenkään ulkonäköä vaan ihan muusta asiallisista mielipiteistä oli kyse ei ulkonäöstä eikä kenenkään ihmisen mistään hyvyydestä tai huonoudesta. Ei pidä ymmärtää asioita väärin ihan tahallaan. Heti laitoin että pelkkiä asiallisesti kirjoitettuja ja kerroin myös itsestäni aika alussa yhden naisen viestistä joka ei osannut olla asiallinen. Miehet olleet ihmeen ja hyvin asiallisia mielestäni. Ja hyvin käyttäytyviä nyt ainakin ne jotka kirjoittaneet ja suuri kiitos heille siitä. 🙏🏻😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei todellakaan kehoittanut arvostelemaan kenenkään ulkonäköä vaan ihan muusta asiallisista mielipiteistä oli kyse ei ulkonäöstä eikä kenenkään ihmisen mistään hyvyydestä tai huonoudesta. Ei pidä ymmärtää asioita väärin ihan tahallaan. Heti laitoin että pelkkiä asiallisesti kirjoitettuja ja kerroin myös itsestäni aika alussa yhden naisen viestistä joka ei osannut olla asiallinen. Miehet olleet ihmeen ja hyvin asiallisia mielestäni. Ja hyvin käyttäytyviä nyt ainakin ne jotka kirjoittaneet ja suuri kiitos heille siitä. 🙏🏻😊

"Ei pidä ymmärtää asioita väärin ihan tahallaan."

En ole ymmärtänyt mitään tahallani väärin, enkä omasta mielestäni edes lainkaan väärin.

Ei pidä syyttää perättömistä asioista!

Olen edelleen sitä mieltä, että aloituksessa olisi pitänyt olla valmiina se disclaimer, jonka minä ystävällisesti ketjuun lisäsin. ☺️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ymmärtänyt mitään tahallani väärin, enkä omasta mielestäni edes lainkaan väärin.

Olen edelleen sitä mieltä, että aloituksessa olisi pitänyt olla valmiina se disclaimer, jonka minä ystävällisesti ketjuun lisäsin. ☺️

🦄

Ok sovitaan sitten niin ja kiitos sulle kun sen lisäsit siten. Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ihme inttäjä ja right-fighter olet. Vaikka muut luovuttavat, se ei tarkoita että olisit oikeassa. Kukaan ei vain jaksa inttää kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme inttäjä ja right-fighter olet. Vaikka muut luovuttavat, se ei tarkoita että olisit oikeassa. Kukaan ei vain jaksa inttää kanssasi.

...meni siis yksärille eli rightfighterille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut mutta en aio keskustella kanssasi mielipiteestäsi, joka sinulla on minusta. Mielestäni se on epäolennaista tämän ketjun aiheen kannalta. En myöskään kauheasti välitä siitä, mitä minusta ajattelet.

Oma kommenttini liittyi ketjun aiheeseen.

🦄

• Anonyymi

Ei vaan ymmärrä näitä silikoni/ botox tapauksia, hirveen näkösiä. Toisaalta ne miehet jotka näihin putoo, niin no samaa voi sanoa. Yleensä naiset vetää enemmän överiks. On sitten näit miehiäkin, tai eipä taida enään miehiä olla jotka myös överöi.
      Puistattavaa.

• Anonyymi

Hyvin tehdyt korjailut eivät koskaan paljastu -> näyttää luomulta. Miehet menevät aina tuohon samaan halpaan.

Vasta kun ulkonäön muokkaaminen menee överiksi sen huomaa. Rypytön kuminaama, täyteaineturbohuulet.

Juuri oli lehdessä juttua naisesta, joka laittaa isoja summia ulkonäköönsä näyttääkseen luonnolliselta. Ja näytti kyllä kuvissa hyvinkin laitetulta. Ei ollut ihan onnistunut se luomuilu.

xLiner

• Anonyymi

Pidän tavallisista naisista. Ilman meikkejä ja rakennekynsiä. Tavallinen "naapurin tyttö" saunan raikkaana ilman mitään "korjailuja" on se ihanne. Ihan tavallinen nainen.

• Anonyymi

Enpä tiedä, kovin miehet sanoo yhtä ja tekee toista. Voiko niitten sanaan luottaa.

Kerrankin eräs mies oli mielinkielin ja kaveerasi kovin koulussa, kun sitten yks kerta olin lyhythihaisessa työpaidassa ja tatuointini näkyi. Ei sen koommin lierunnut, hyvä kun huomenta enää sanoi.

Toinen jännä juttu on, että tuttavat huomaa rintavarustukseni kutistuneen, mutta toteaa minun laihtuneen. Kukaan ei kehtaa sanoa mitään rintavarustuksen pienuudesta. 😊

Ei rinnat laihdu, ne lössähtää kun ihminen laihtuu. Eikä mun ikäisellä terhakoidu kerran lössähdettyä, kuin leikkaamalla. Sen kyllä huomaa.

Ihmiset on.

Jasu

• Minulla on jonkinlainen kauneusleikkausfobia. En voisi ikinä olla ihmisen kanssa, joka on tehnyt kauneusleikkauksen. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, mutta fobiaa on vaikea voittaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2231
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2211
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2073
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1386
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1151
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1076
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1056
    Aihe