Olipa kerran suuri valtuustoryhmä, perspyllykät.
Heitä oli joukko arvokasta vanhaa kaartia olevia nimiä, 100% ehdokkaista meni vaaleissa läpi.
Koko valtuustokausi oli yhtä riitelyä ja tivolia, mikään ei mennyt ns. putkeen. Alueella oli pari muuta pienempää ryhmää, joissa oli hiukan, hmm. keskitasoisempaa porukkaa ja läpimeno oli heikkoa.
Nämä kaikki nerot keksivät yhdistyä söpöihin perpyllyköihin, hankkivat muutaman tuoreen kasvon ja ajattelivat ottaa kunnan haltuunsa, koko listan voimin.
No, kaikkihan meni ihan perseelleen ja ilmaan jäi pyllykästä vain haiseva pikku tuhnu, ei siis edes pierun vertaa. No, sankarit tietysti syyttää äänestäjiä, omasta epäonnestaan ja heitä kohtaan tapahtuneesta väärinymmärryksestä. Nerojen johtoryhmä kokoontuu ja perpyllykät jaetaan seuraavia vaaleja ajatellen, kolmeen osaan.
Nyt puuttuu enää hyvät nimet, onneksi joukossa on yrittäjäneuvos pariskunta, joka voi suunnutella(ei tuhnutella) porukalle uudet nimet. Kaiken pohjana on ppyl, eli perspyllykät. Toinen ketju saa nimen pkan, eli tuttavallisemmin perskannikat. Kolmas ketju nimetään paljon ovelammin ja äänestäjät ei osaa yhdistää heitä aiemmin mainittuihin. Kolmas ketju on kkan, eli karvaiset kannikat.
Kun tämä nerojen aivopieru, oikea huttu-ukon törähdys pääsi ilmoille, päätettiin asian kunniaksi järjestää kaiken kansan juhla, lisäksi pidettiin kaupan pihalla oikein kunnon lättykestit.
Sen pituinen se.
Olipa kerran ryhmä
3
475
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä? Saako saman suomeksi?
- Anonyymi
Kunagi oli suur volikogu rühm, sitapead.
Tegemist oli omanimelise väärtusliku vana kaardiväe grupiga, 100% kandidaatidest pääses valimistest läbi.
Kogu volikogu ametiaeg oli üks nääklemine ja lõbus, kõik ei läinud nii nagu plaanitud. torusse. Piirkonnas oli paar väiksemat seltskonda, kus oli natuke kõike muud, hmm. Rahvast oli keskmine ja läbilaskvus kehv.
Kõik need geeniused mõtlesid välja armsate persikute ühingu, said värske näo ja mõtlesid valla üle võtta, koos kogu nimekirjaga.
Noh, kõik läks jamaks ja õhku jäi vaid väike haisev suitsupahv, mis pole isegi peeruga võrreldav. Ei, kangelased süüdistavad valijat enda õnnetuses ja nendega juhtunud aruandluses. Juhtkond ja geeniuste perpyllykä on valimisi silmas pidades jagatud kolme ossa.
Nüüd on puudu vaid head nimed, õnneks on nende hulgas paar ärinõustajat, kes oskavad grupile uusi nimesid soovitada (mitte näppida). Kõige alus on ppyl ehk perspyllykät. Teist ahelat nimetatakse pkaniks või tuttavamalt perskannikatiks. Kolmandat nimetatakse palju nutikamalt ja valijad ei oska neid sõnadega otse välja öelda. Kolmas kett on kkan ehk karvane kannikat.
Kui see geeniuste ajupeer, see tõeline kaabaka väljapuhang paljastati, otsustati asja auks rahvapidu korraldada ja poehoovis peeti tõeline pidu.
See on selle pikkus.
- Anonyymi
Kevät tullee ja taas ollaan kahella karvala .Tosin toiset on kokoajan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122878Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3491138- 1111053
- 891007
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66904
- 46894
- 53881