Mä en siis ymmärrä kiintiö- kirjoittejoita lainkaan.
Jos on sielu (tms), niin miksi sanoa mitään, jos ei ole mitään syytä.
En ymmärrä.
(hirn)
Vitun tylsää
73
542
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentti
Kun itsestämme riippumattomat voimat ottavat yhteen, niin jälki on katastrofaalista.
Haluatteko esimerkkejä.
(reps)- Anonyymi
Sanojen idea
Kun saimme toisiimme yhteyden (4.5 miljardin vuoden jälkeen), niin olettaisin olevani läsnä siinä missä sinä
Mitä tunnen näitä raapustelijoita täällä, on olematon otos sanojen maailmoista, jollaisia on lukematon määrä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanojen idea
Kun saimme toisiimme yhteyden (4.5 miljardin vuoden jälkeen), niin olettaisin olevani läsnä siinä missä sinä
Mitä tunnen näitä raapustelijoita täällä, on olematon otos sanojen maailmoista, jollaisia on lukematon määrä.
(hihitystä)Sun näytelmissä on hankala näytellä, kun hirnut sarkastisesti kaikelle. Jos taas kutsut toisia rohkeasti ilmaisemaan itseään täällä, on sekin jotenkin haastavaa ilmapiirin ollessa eräällä tapaa rajaton ja osin kielteinen.
Sanat ovat tosiaan sanotut, ehtyneet, loppu, slut. Tai sitten ne ovat panttautuneina joidenkin avainsanojen takana.
Tarvitaan jotain rajaa (ehkä) turvallisuuden muodostumiseksi. - Anonyymi
Jos on tylsää, valitse tv1 telkkarista ja katso elämän väriä Paavin hautajaisissa Roomassa klo. 14:15 asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tylsää, valitse tv1 telkkarista ja katso elämän väriä Paavin hautajaisissa Roomassa klo. 14:15 asti.
Ex cathedra
En tarkoittanut sitä aivan noin konkreettisesti. Missä tässä olikaan undo-painike?
(reps)
- Anonyymi
niin tuo black sabbathin laulu NIB, looking to eye you see who I am my name is lufer, please take my hand.
silmä-näköjuttu tuokin rimputus-laulu... siis jooh parantelua silmien kanssa, muta kai hyvin onnistunut leikkaus luulen kun ei mitään huonoja oireita, normia jotain - Anonyymi
Donna kuin Bella-Donna joku silmä puudutusjutukin agropiini silmiin
hoh - Anonyymi
jos kerron jotain kaupungin seikkailujuttujani niin... voi joitain ihmis-eläimiäkin huvittaa jutut mitä siekailuja....
- Anonyymi
vähän ehkä huonosti suunniteltu joku hoitajien vessa on kuin asiakkaiden vessa vierekkäin nooh... isiso suuri terveystalo juttu muttaniin..
..niin menin joskus vahingossa hoitajien pukuhuoneeseen, oli ovi aiki no oli sielläkin vessa, sitten niin jotkin hoitajat; miksi tämä ovi on auki joku herra meni pissimään sinne niin - Anonyymi
Jos hirnillä ei kerran juurikaan ole sanottavaa, lienee viisaampaa, ettei sano mitään.
- Anonyymi
Mjaa
Onko se viisasta?
Mieti hetki
ja palataan asiaan sen jälkeen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Onko se viisasta?
Mieti hetki
ja palataan asiaan sen jälkeen.
(hihitystä)On se kumma
On se muuten kumma kun ei aamuisin kaikilla oikein pää tunnu pelaavan.
Niin että tuleeko niitä speksejä vai ei?
(hirn) - Anonyymi
Anna palstasedän hiristä itsensä kanssa kirjoitellen, harmiton mies siinä mielessä. Sinä taas et ole harmiton naisoletettu
- Anonyymi
Juuri niin, jos on sielu, ei ole syytä sanoa mitään. Miksi sinä olet koko ajan äänessä?
- Anonyymi
Hiljainen tyhjä mieli ei ole sitä, mitä kohden keväisin haluaisi lähestyä. Sen voi tehdä josssakin muualla, kuin kirjoittamalla palstalle. Rikoit sen itsekin.
- Anonyymi
Palstasetä, eli aloittaja taitaa pyöritellä jonkun marginaalin päätä- kuulutko sinä niihin?
- Anonyymi
Olikohan tälläkin rattimiehellä tylsää? En osaa sanoa muuta kuin idiootti oli asialla. Jos on jonkun teidän tuttava, sanokaa terkkuja, idiootti oli asialla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011193877.html
Jasu- Anonyymi
Onnettomuudesta puhuminen tuntuu jotenkin ihan väärältä.
Jokainen voi vain pelätä näitä, mutta omalla varovaisuudella ei voi kohtaamisia estää. Tilanteet tulevat ja menevät nopeasti ohi, eikä edes rekkaria ehdi ottaa talteen muita varoittaakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnettomuudesta puhuminen tuntuu jotenkin ihan väärältä.
Jokainen voi vain pelätä näitä, mutta omalla varovaisuudella ei voi kohtaamisia estää. Tilanteet tulevat ja menevät nopeasti ohi, eikä edes rekkaria ehdi ottaa talteen muita varoittaakseen.Se oli tahallaan aiheutettu möhläily. Että ärsyttää moiset ihmiset nykyään. Onnettomuus ei tosiaan kuvasta tapahtumaketjua, kun tahallaan ajaa kuin idiootti. Liekö jossain aineussa ollut.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tahallaan aiheutettu möhläily. Että ärsyttää moiset ihmiset nykyään. Onnettomuus ei tosiaan kuvasta tapahtumaketjua, kun tahallaan ajaa kuin idiootti. Liekö jossain aineussa ollut.
JasuEipä vienyt ketään mukanaan tällä kertaa, monesti on toisin
- Anonyymi
eipä näkynyt Aleksia eli Alexander Stubbia paa cin haurajaisissa.
- Anonyymi
jos joku niin paavi hwrääkin arkustaan ja tuijottelee vimmatusti kuin joku niin zombie..
- Anonyymi
Tuo oli hyvä idis!
Toinen hyvä sommitelma on JD Vancen makuuhuone, jossa tämä uinuu pehmolelu syleilyssään vaaleansininen pyjama päällään, jonka on saanut joululahjaksi vaimoltaan. Vaimo on työmatkalla.
Äkkiä herra Vance herää kummalliseen mutinaan. Hän vilkaisee makuuhuoneen hämärään ja huomaa vaimonsa flyygelin ruuvituolilla hahmon, joka muistutti etäisesti paavia.
J D kiljaise.
(hihitystä)
- Anonyymi
Korrespondenssi
Kun näytölleni lipuu pieniä mustia merkkejä, äänihuuleni avautuvat js vapauttavat sielustani jotain, mikä ei lainkaan näytä pieniltä mustilta merkeiltä.
Huikeeta
(reps)- Anonyymi
Mjoo
On vaikea olla minä.
Jos minua haluaa esittää, niin tulisi olla minä, mutta sellaista taakkaa en kelleen soisi, sillä soistuvat alat mättähillä ovat esihistoriamme haamut, jotka uinuvat kuin kehdossaan, kaukana meistä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
On vaikea olla minä.
Jos minua haluaa esittää, niin tulisi olla minä, mutta sellaista taakkaa en kelleen soisi, sillä soistuvat alat mättähillä ovat esihistoriamme haamut, jotka uinuvat kuin kehdossaan, kaukana meistä.
(hirn)Sans effort
Nyt kun tarkemmin ajattelen, vielä vaikeampaa olisi olla Melania Trump.
Purjehtisin kasuaalisti kommunismista kapitalismiin, styylaisin jonkun "potentiaalin" kanssa, ja lopulta minusta tulisi First Lady. Kaiken aikaa siristäisin silmiäni salaperäisesti ja pitäisin käsivarteni puuskassa.
What can I do about it?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sans effort
Purjehtisin kasuaalisti kommunismista kapitalismiin, styylaisin jonkun "potentiaalin" kanssa, ja lopulta minusta tulisi First Lady. Kaiken aikaa siristäisin silmiäni salaperäisesti ja pitäisin käsivarteni puuskassa.
What can I do about it?
(hihitystä)Mjoo
Kun luin oman läppäni, niin koin enemmän.
Kiitos rakentavasta palautteesta.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sans effort
What can I do about it?
(hihitystä)Huipulla tuulee, saa siristelemään silmiään ja täytyyhän sitä puolison koskettelultakin suojautua jollain tavoin. Joka suhteessa on omat ongelmansa, kuten suhteettomuus 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huipulla tuulee, saa siristelemään silmiään ja täytyyhän sitä puolison koskettelultakin suojautua jollain tavoin. Joka suhteessa on omat ongelmansa, kuten suhteettomuus 😁
...erityisesti tässä tapauksessa 🙂
Muistan kun joskus lapsena olin tylsistynyt, enkä keksinyt mitään tekemistä. Oi kuinka kaipaan noita aikoja. Tylsistyminen on luksusta.
- Anonyymi
En ymmärrä tylsyyttä. On niin paljon mielenkiintoista. Lapsesta asti olen viihtynyt parhaiten omien ajatusteni kanssa.
- Anonyymi
Kiintiökirjoittelijat, mutta niin noh kun koko palstojenkin taekoitus on viihde jotta on hauskaa höpötellä.
- Anonyymi
kiintiökirjailija, kuin kustantamo jos vaatii kirjoittamaan aina uusia romaaneja, väkisin vääntämällä jotain tarinaa niin aika huono novellikin syntyy sitten.
itse kun niin jooh silmäleikkausjuttu, olen ollut kokonaan ilman silmälaseja, , kun no niin joku ammarrilainen leikkasi silmiä, niin ainakin valoherkkyys on sellainen silmissä kyllä vielä vähän. - Anonyymi
keksi uusia harrasteita, itse kun olen harjoitellu aika paljon pistooliammuntaakin ilmapistoolijutulla, pitkäpiippuinen aika tarkkakin olympiapistoolityylisesti yhdellä kädellä.
Mietin että joku tuliase.. Magnum Researcin Desert Eagle, revolverimallinen joku heiltä hauskempi kuin automaattipistooli sirfne - Anonyymi
.. kyllä revolverimallinen hauskempi pyssy kun se rulla nin harrasteaseenakin, kuin jolu Glock...
Colt Python joku pitkä piippuinen voisi olla kanssa
pyssy kuin likaiken Harri, Dirty Harry.. - Anonyymi
Mjoo
Kun vielä tarvitsee sanoja kommunikointiin, eksyy upottaviin erämaihin, joissa taistellaan maailmojen järjestyksestä.
Lukeminen on paljon helpompaa.
Saanko luvan?
(hirn)- Anonyymi
Toiset oppivat lukemaan pakosta, toiset vahingossa.
Sitten he tuottavat tänne ajatelmia, joiden vaikutukset ovat katastrofaalisia.
Olen umpikujassa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset oppivat lukemaan pakosta, toiset vahingossa.
Sitten he tuottavat tänne ajatelmia, joiden vaikutukset ovat katastrofaalisia.
Olen umpikujassa.
(reps)Kelatkaa
Juuri kun olin varma, että hahmotin ulottuvuuteni rajat, edessäni avautui Alppiharjun erämaa.
Miten täältä pääsee pois?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelatkaa
Juuri kun olin varma, että hahmotin ulottuvuuteni rajat, edessäni avautui Alppiharjun erämaa.
(reps)En käytä karttoja, joissa on grafiikkaa. Ne näyttävät epäilyttäviltä.
Minussa on navigaattori.
Miten voin auttaa?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä karttoja, joissa on grafiikkaa. Ne näyttävät epäilyttäviltä.
Minussa on navigaattori.
Miten voin auttaa?
(hirn)Ihanaa
Menen heti naimisiin kanssasi, sillä täydellisyydet yhdessä itsensä kanssa yksilöityvät eroksi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa
Menen heti naimisiin kanssasi, sillä täydellisyydet yhdessä itsensä kanssa yksilöityvät eroksi.
(hihitystä)Missä häät pidetään
Tämä onkin jo kinkkisempi homma, sillä en pidä kiviseinistä, koska en ole asunut muualla kuin sellaisten ympäröimänä. Ja vielä katto päälle.
Mitä itse vaadin, on puutarha, sen ylitse näkymä veteen.
Myös taivas voisi olla kirkas.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa
(hihitystä)Minkä merkkinen koira sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä häät pidetään
Tämä onkin jo kinkkisempi homma, sillä en pidä kiviseinistä, koska en ole asunut muualla kuin sellaisten ympäröimänä. Ja vielä katto päälle.
Mitä itse vaadin, on puutarha, sen ylitse näkymä veteen.
Myös taivas voisi olla kirkas.
(hirn)Mjoo
Kyllä Funis on ihan kamala äijä, ei osaa edes kesärenkaita vaihtaa.
Ei jatkoon.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä merkkinen koira sulla on?
Öm
Siis Maine Coon, mutta hän on sen verran ärhäkkä, että tunnen olevani itse koira.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa
(hihitystä)Outoa
Joskus tuntuu kuin itseni kanssa keskustelu olisi todellisempaa kuin kesäterassien syväluotaavat teesit. Tuotan ja vastaanotan viestejä loputtomassa loopissa, jossa ei ole häiriötekijöitä.
Kaikki muu on teeskentelyä.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa
Joskus tuntuu kuin itseni kanssa keskustelu olisi todellisempaa kuin kesäterassien syväluotaavat teesit. Tuotan ja vastaanotan viestejä loputtomassa loopissa, jossa ei ole häiriötekijöitä.
Kaikki muu on teeskentelyä.
(reps)Mjaa
Kyl mää sanosi, jotta toispuol mukkii o parempi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotko epätoivoisesti että mister hirn vastaa sinun pirtaasi sopivasti? Löytyikö muuten niitä halukkaita toteuttamaan se operaatio josta olisit voinut vaikka maksaa? En yllättyisi nuoleskelijoista, en ehkä usko kuitenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotko epätoivoisesti että mister hirn vastaa sinun pirtaasi sopivasti? Löytyikö muuten niitä halukkaita toteuttamaan se operaatio josta olisit voinut vaikka maksaa? En yllättyisi nuoleskelijoista, en ehkä usko kuitenkaan
Eli helposti lämpeävälle troijan hevoselle tiedoksi, että ”joku” lupasi tpporahaa lemmikistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli helposti lämpeävälle troijan hevoselle tiedoksi, että ”joku” lupasi tpporahaa lemmikistä
Annetaan ny peesaajille sen verran kuitenkin siimaa, että emme oleta kenenkään harkinneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiruus
Olen välitilassa ihmisen ja suden välissä. Ihmiset kyllä tarjoilevat minulle kahveja, mutta sisimmässäni kasvaa harmaa turkki.
Sitä paitsi ympärilläni on liikaa kissoja.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiruus
Olen välitilassa ihmisen ja suden välissä. Ihmiset kyllä tarjoilevat minulle kahveja, mutta sisimmässäni kasvaa harmaa turkki.
Sitä paitsi ympärilläni on liikaa kissoja.
(hihitystä)Mikä sunnuntaiaamu käydä suunnistamaan ja sääkin vähän kuin morsian🌞
Siis ihanan marginaali tapa aloittaa kasvattamaan sarantakana kulkijoita ja pieniä maissilapsia.
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sunnuntaiaamu käydä suunnistamaan ja sääkin vähän kuin morsian🌞
Siis ihanan marginaali tapa aloittaa kasvattamaan sarantakana kulkijoita ja pieniä maissilapsia.
:)Kulminaatio
Katso, ihminen! Epäilen että koiruuteni on puhjennut lukemattomiksi kupliksi, joissa näen heijastuksia itsestäni.
Voitteko väittää vastaan?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulminaatio
Katso, ihminen! Epäilen että koiruuteni on puhjennut lukemattomiksi kupliksi, joissa näen heijastuksia itsestäni.
Voitteko väittää vastaan?
(hihitystä)10:50
Koiruudet ovat ymmärrettäviä.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öm
Siis Maine Coon, mutta hän on sen verran ärhäkkä, että tunnen olevani itse koira.
(hirn)Eikö tuo koira sano miauuuu?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelatkaa
(reps)Ei Alppiharjun erämaasta pois pääse kukaan muu kuin Jeesus.
Aki Kaurismäen elokuvassa jäbikkäät matkustivat Kurvin metroasemalta jonnekkin parempaan Helsinkiin vaan ei Alppiharjusta pois pääse minnekkään muualle kuin Lintsille kun siellä on se Ympyräjunarata siinä vesitornin juurella ainakin siihen aikaan kun olin gotsahattuinen jäbä.
- Anonyymi
yuollainen niin hoitajat niin ehkä voi ottaa tuollaisen lakritan makuisen nikotiinipuekan suustaa päätä ei saisi liikuttaa.
- Anonyymi
Palstatäti
Koska palstatäti oli nainen, kukaan ei uskonut hänen olevan mies.
Toisin se oli palstasedillä.
(hihitystä)- Anonyymi
Palstatäti :)
Palstatädustä tulee mieleen lumikuningatar muumeista, kohtaus jossa kuningatar rapsuttaa pienen oravan kaulan alta ja pieni huiskuhäntä kupsahtaa tönkköjääksi onnesta.
Keväällä oravan toki nähdään pomppivan puulta puun luokse, mutta ei se enää muista olisiko se sama.
Anonyymi kirjoitti:
Palstatäti :)
Palstatädustä tulee mieleen lumikuningatar muumeista, kohtaus jossa kuningatar rapsuttaa pienen oravan kaulan alta ja pieni huiskuhäntä kupsahtaa tönkköjääksi onnesta.
Keväällä oravan toki nähdään pomppivan puulta puun luokse, mutta ei se enää muista olisiko se sama.
:)Ovara
Orvayt huypörlrjjtvät luumux preräsdä pioikin ja pitkin hambain.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovara
(naurua)Lopeta! 🤣
Tässä muutakin miettimistä 😅😀 En ymmärrä miksi törmäilen kupliin hyppelin sitten minne tahansa. Miksi mörkö istui dj:n tuolissa ja hämmentää minua😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovara
(naurua)Tuonelassa
En ole varma, olenko vielä elossa. Ainakin nauroin niin, että ikkunasta näkyvässä puussa asuvat oravat kuolivat.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta! 🤣
Tässä muutakin miettimistä 😅😀 En ymmärrä miksi törmäilen kupliin hyppelin sitten minne tahansa. Miksi mörkö istui dj:n tuolissa ja hämmentää minua😂Siksi
Sulata jäinen sydämeni, niin näytän sinulle uoman, jossa jää juoksee seinästä toiseen, maan alla vavahdellessa ja oravien pidellessä kaiteista kiinni.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi
Sulata jäinen sydämeni, niin näytän sinulle uoman, jossa jää juoksee seinästä toiseen, maan alla vavahdellessa ja oravien pidellessä kaiteista kiinni.
(hirn)Hmm..
Onko oikein sanailla minut hiljaiseksi ☝️.
Minulla on monta elämää, katsotaan mitä saan aikaiseksi. Mutta minun on varottava, on vain hetki haltijoiden pukuja kantaa. Toisin kuin luulisi, olen vain lihaa ja luuta.
See you, jäät luokseni seinästä seinään, pus pus.
Palstasedän tulisi sulkea tuo sepaluksensa niin hänetkin voisi sen jälkeen ottaa todesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovara
(naurua)Oravahan on siis se rottaeläin jolla on hyvin kaunis häntä, kuten Tove kirjoitti.
- Anonyymi
Näin keväällä ei kannata istuskella missään terasseilla. Tulkaa palstalle ja kirjoitelkaa. Täällä kaikki naiset ovat ja odottavat teitä kirjoitustaitoisia miehiä.
Palstamies- Anonyymi
Mjaa
Käsittääkseni kirjoitustaito on jotain muuta kuin kielioppia, mutta siinä on hyvä alku.
(naurua) - Anonyymi
Mä osaan kirjoittaa kaunokirjoituksella kauppalistani siksi kun maikat sen mulle opettivat huutamalla sekä muullakin senkaltaisella vihapuheella mitä ei tänä päivänä hyväksyttäisi kouluopetuksessa.
Mä alan persuksi niin saamme vanhat hyvät ajat takaisin mainitemattakaan Suomea. Ai kuinka ihanaa ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Käsittääkseni kirjoitustaito on jotain muuta kuin kielioppia, mutta siinä on hyvä alku.
(naurua)Tarzan oppi kirjoitustaidon siellä puumajassa missä hänen vanhempansa mätänivät raatoina. Apinoiden kuningas ei tajunut kieliopista mitään vaan aivan erinomaisesti osasi kirjoittaa sukunsa nimen Greystock muodossa Tarzan.
Tarzan söi huulipunat ja oli naimisissa apinan kanssa. Siinä sitä on esikuvaa nuorisolle.
- Anonyymi
jotenkin hassuakin juttua kun jotkin ryrör kuin jorain siskoja rai sewekkuja asirren
- Anonyymi
Mjoo
En tiedä mitä tässä ketjussa on tapahtunut, mutta minä en ole syyllinen siihen.
(hihitystä)- Anonyymi
Sota on rauhaa
Kaunokirjoitus on sitä, että sekä kirjoittajaa että lukijaa v*t*ttaa. Kirjoittaja säästää aikaa sillä, että kirjoittaa ensin koko sanan alusta loppuun ja liu'uttaa sen jälkeen kynänsä takaisin sanan alkuun, jonka jälkeen hän lisää kirjoittamaansa sanaan viivat, pisteet ja muut pikkuoravat.
Lukija ei saa tekstistä mitään selvää.
(reps)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056