Siis onko kukaan löytänyt herkälle ja kuivalle kasvojen iholle ( tai vaikka koko vartalolle tarkoitettua , mutta pitää sopia erityisesti kasvoille ) sopivaa voidetta ?
Apteekista kaupataan kalliita, toki ovat varmasti hyviäkin mutta jos voidetuubi on 30 - 50 ml ja hinta on 35 - 45€ hujakoilla niin pitää löytyä halvempi vaihtoehto!
Riittäisköhän ihan perusvoide ? Marketista LV , Erisan ?
Pakko alkaa kiristää kukkaronnyörejä kunnolla.
Kuivalle ja herkälle iholle halpa, mutta hyvä voide
Anonyymi-ap
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan tiedä mitään…. Ei ketään kiinnosta……☹️🤪🥳
- Anonyymi
Minä olen käyttänyt Erisania ja LV:ta. Ihan hyviä ovat. Nytkin on käytössä LV48 h kosteuttava kasvovoide. Notkea, nopeasti imeytyvä ja tuoksuton. Riittoisakin. Muitakin halpoja on, Citymarketeissa isot valikoimat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936