Hirvee hinta!!

Anonyymi-ap

Miksi Levin ylikalliit mökit ja "älyttömän hienot" lomahuoneistot eivät mene kaupaksi? Onko porvarilta loppunut rahat? Leipäjonossa nähdään!

30

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä turhaan jännitä, ei meillä rahat lopu.
      Kerro vaan missä tuollainen leipäjono on ja miten sinut sieltä tunnistaa niin osaa tulla moikkaa.

• Anonyymi

Onko porvarilta leipä loppunut? Ei muuta ku mänehän jonon jatkeeks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko porvarilta leipä loppunut? Ei muuta ku mänehän jonon jatkeeks.

Ei tarvitse jonottaa kodka robokuljetus tuo leipää lisää 20min. sisään jos se pääsee loppumaan, ja lähetti tuo juuri sellaista sapuskaa kun haluat, ja vieläpä tasan silloin kuin sitä haluat.

• Anonyymi

Kommareila sitä rahaa on mutta ne kitupiikit ei sitä käytä vaan sossujnossa ryöstävät oikeitten kansalaisten rahoja. Riettaan rökäleet.

• Anonyymi

Porvari nukkuu huonosti ja kadehtii köyhän leivänmurutkin.

• Anonyymi

En käsitä mitä järkeä on ostaa lomapaikka Leviltä. Paljon tasokaampia paikkoja on tarjolla. Levi on melkoinen rupula.

• Anonyymi

Se niin, että Levi on jo nähty!
      Turistit siellä vielä piipahtavat, mutta eivät he mökkejä osta. Mökkien ostajat hakevat uusia rauhallisempia ja yksilöllisempiä paikkoja. Kohta alkaa ale-aika, jos vielä kiinnostaa paikka, niin odottele vielä tovi!
      Odotettavissa vähemmän paskaa Ounasjokeen!!

• Anonyymi

JOO, ei mää kaupaks ku neliö hinnoissa on monta tonnii liikaa. Ahneella on .....sen pituinen se

• Anonyymi

Mitenkä ahneus vaikuttaa sen pituuteen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä ahneus vaikuttaa sen pituuteen??

Se vaikuttaa siten notta ahneella se on tosi pieni niiku sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaikuttaa siten notta ahneella se on tosi pieni niiku sulla

Harmi että petyit sen pituuteen. Siinäkin kaks puolta, olisko sulla ollut liian väljä, kun tuntui pieneltä partnerin se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi että petyit sen pituuteen. Siinäkin kaks puolta, olisko sulla ollut liian väljä, kun tuntui pieneltä partnerin se

Oletko varma kumpi kirjoittaja on??? Huuto naurua!!!!

• Anonyymi

he jotka on ostaneet noita kalliita osakkeita ja mökkejä eivät tule saamaan koskaan rahojaan takaisin. Ostajien oma häpeä mitäs on maksaneet,turha itkeä.

• Anonyymi

En mä ole koskaan ostanut mökkiä, autoa, moottoripyörää tai venettä, että saisin niistä jotain voittoa tai omat pois myydessäni. Hankin niitä vain omaan käytöön ja omaksi ilokseni. Myyn vaihdan nitä kun kyllästyn, tulee jotain uutta kiinnostavaa tai jos vaikka auto alkaa lähenee katsatus ikää. Ei elämästä tule mitään jos kaikista hankinnoista yrittää saada voittoa tai omansa pois. Raha on luotu liikkumaa....

• Anonyymi

Ylläs on paljon parempi paikka ostaa mökki.

• Anonyymi

No ei ole…yllästä on aivan turha hehkuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole…yllästä on aivan turha hehkuttaa

Vähän löysää argumentointia. Kysy etelän asiakkailta. Eli minulta ja muilta. Kaikki fiksut ja varakkaat haluavat mieluummin Ylläkselle. Sillä ei ole väliä mitä mieltä sinä olet.

• Anonyymi

Mökin osto Ylläkseltä on varmaan ihan hyvä idea, mutta jos haluaa hankkia jotain tasokkaampaa niin silloin Levi.

• Anonyymi

Ylläkselle tulevat etelän koulutetut ja varakkaat. Levi on Suomen junttila, samaa kastia kuin ruotsinlaivojen buffetissa alkoholisoituvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläkselle tulevat etelän koulutetut ja varakkaat. Levi on Suomen junttila, samaa kastia kuin ruotsinlaivojen buffetissa alkoholisoituvat.

"karvaita sanoi kettu pihlajanmarjoista"? Jossa sulla ei ole varaa käydä Levillä, niin ymmärtääkseni se on sinun probleema, ei meidän jotka esim. asumme täällä. Hyvähän täällä on asustella ja hinnat tuntuvat kalliilta niille, joilla ei ole rahaa. Yksinkertaista eikö vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"karvaita sanoi kettu pihlajanmarjoista"? Jossa sulla ei ole varaa käydä Levillä, niin ymmärtääkseni se on sinun probleema, ei meidän jotka esim. asumme täällä. Hyvähän täällä on asustella ja hinnat tuntuvat kalliilta niille, joilla ei ole rahaa. Yksinkertaista eikö vain?

Jos on vähänkään järjissään, kiertää Levin, kaukaa. Silikoonipersuuksien nousukkaiden Sodoma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläs on kalliimpi kuin Levi. Ei minulla ole ongelmaa käydä siellä. Paikka vaan on paljon parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläs on kalliimpi kuin Levi. Ei minulla ole ongelmaa käydä siellä. Paikka vaan on paljon parempi.

Lisäksi kannattaa kuulla asiakasta. Eikä vaan kuvitella että kaikki mitä olet mieltä on jotenkin priimaa ajatusta.

• Anonyymi

ne on kuule koiran koppeja ei ne kelpaa rikkaille.

• Anonyymi

Ravintoloiden hinnat, mm. olut, ovat nousseet niin korkeiksi, että en tule enää Leville maailmancupin aikaan. Suomi syöksyy itse ahdinkoon.

• Anonyymi

Kyllä minuakin on tuo kaljan hinta harmittanut jo pitemmän aikaa, seurakuntakin sitä ruokaa jakaa mutta kaljat joutuu ite maksaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minuakin on tuo kaljan hinta harmittanut jo pitemmän aikaa, seurakuntakin sitä ruokaa jakaa mutta kaljat joutuu ite maksaan.

Kotikalija ei maksa mittää

• Anonyymi

Leviä on myyty sijoittajien paratiisina. Nyt kun totuus pikkuhiljaa valkenee, niin Syntisen Laulun Maasta tulee itkun ja parkun maa. Ootellaan nyt ko nuita alakaa pallaa, sitten kortit katelhan.

Tulevan työttömyystalven aikana kannattaa suorittaa Kansantalouden Perusteet 1 ja 2.

• Anonyymi

Lisäksi uusin painos OrpoPurra sotatalous 1 ja 2, joissa perustellaan veroalea yli 10.000 euroa kuukaudessa ansaitsevien veroalea (eivät tule siltikään toimeen kuin vekkulivedolla). Woltti tuo, Nordea vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi uusin painos OrpoPurra sotatalous 1 ja 2, joissa perustellaan veroalea yli 10.000 euroa kuukaudessa ansaitsevien veroalea (eivät tule siltikään toimeen kuin vekkulivedolla). Woltti tuo, Nordea vie.

Nuo maksava veroillaan sekä sinun että Kittilän kunnan tukiaiset.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      444
    3. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    4. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    8. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    9. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    Aihe