Miten lähestyä naisia? Vinkkejä ujolle miehelle.

Anonyymi-ap

Onko vinkkejä ujolle miehelle, miten lähestyä naisia? Tuntuu siltä, että silloin, kun pitäisi keksiä jotain sulavaa sanottavaa, mieleen ei tule mitään. Pää on tyhjä eikä keksi mitä sanoisi. Ikäänkuin jäätyy.

Mikä neuvoksi ujolle miehelle, joka haluaa lähestyä naisia, mutta tosipaikan tullen ei tiedä ollenkaan, mitä sanoa?

68

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää hieman nähdä vaivaa ja suunnitella edeltäkäsin aiheet, josta keskustelua syntyisi, jos ei muuten ole sanavalmis. Ei se helppoa välttämättä ole.

• Anonyymi

Meille vai teille toimii aina. Ekan 10 minsan jälkeen kun heittää tuon.

• Anonyymi

Sano: Anteeksi olen ujo. Mutta jos haluat että olen hiljaa suutele.

• Anonyymi

Alat vain jutella niiden naisten kanssa, jotka tulevat juttelemaan sinulle. ☺️

Ei miehen tarvitse aina olla se, joka lähestyy naista.

🦄

• Anonyymi

Niinpä, nainenhan voium vaikka antaa itsestään tyrkyn kuvan, kuten tykkäät palstasedän naisenaesiintymisperformansseissa tiedottaa

• Anonyymi

Nimenomaan , nainen juuri se ujo mies on usein kunnollinen ja paras muuten sängyssäkin , kuka ny edes jonkun vonkaajan matkaan haluaisi lähteä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, nainenhan voium vaikka antaa itsestään tyrkyn kuvan, kuten tykkäät palstasedän naisenaesiintymisperformansseissa tiedottaa

Mutta ethän sinä voi tietää, olenko minä oikeasti nainen? Miksi et yhtään välitä siitä?! 😯

Tyrkyksi nimittäminen on niiiin patriarkaattia. Samat asiat miehen toimesta ovat normaaleja, naisen toimesta tyrkkyjä.

Minä en ole koskaan piitannut ihmisistä, jotka huolehtivat tyrkkyydestä. Omastaan tai muiden.

Siinähän ihailevat sitten matkustajan paikalta, kun oma elämä vilisee silmissä ohi. 😄

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan , nainen juuri se ujo mies on usein kunnollinen ja paras muuten sängyssäkin , kuka ny edes jonkun vonkaajan matkaan haluaisi lähteä .

Tää on niin totta. Ujot miehet, heillä se vaativuus itseä kohtaan on niin korkealla ja ihan turhaan. Ovat parempia kumppaneita kuin ne joka paikassa örveltävät muut yliaktiiviset sekopäät.

Oot vaan kuin olisit jonkun kaverin kanssa ja juttelet niitä näitä. Kuulostelet vähän millaisista asioista nainen on kiinnostunut.

Ja se tärkein asia ujot on hirveen itsekriittisiä ilman syytä. Kaikki ollaan erilaisia ja tärkeintä että löytää sen jonka seurassa on hyvä olla. Keskustella voi vaikka mistä. Olisko ujo nainen paras ujolle miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on niin totta. Ujot miehet, heillä se vaativuus itseä kohtaan on niin korkealla ja ihan turhaan. Ovat parempia kumppaneita kuin ne joka paikassa örveltävät muut yliaktiiviset sekopäät.

Oot vaan kuin olisit jonkun kaverin kanssa ja juttelet niitä näitä. Kuulostelet vähän millaisista asioista nainen on kiinnostunut.

Ja se tärkein asia ujot on hirveen itsekriittisiä ilman syytä. Kaikki ollaan erilaisia ja tärkeintä että löytää sen jonka seurassa on hyvä olla. Keskustella voi vaikka mistä. Olisko ujo nainen paras ujolle miehelle?

Lapsesta asti on opetettu suorittamaan ja olemaan hyvä. Perfektionistille on vaikea paikka, kun pitäisi saada seuraa. Kahden ihmisen kohdatessa tilanne ei olekaan perfektionistin hallinnassa ja paineet saada ilta onnistumaan kympin arvoisesti ovat kovat.

Ujolla suorittajalla on paineet siitä, ettei naisella ole hetkeäkään tylsää kanssani, mikään puheenaihe ei saa olla naiselle pitkästyttävä. Kaiken on tähdättävä siihen, että naisen ilta on unohtumaton elämys ja tajunnanräjäyttävä matka. Kympin arvoinen suoritus. Ei mikään ihme, ettei saa sanaa suustaan, kun pitäisi mennä puhumaan naiselle. Jotenkin arvaa jo etukäteen, ettei iltaa pysty suorittamaan kympin arvoisesti, vaikka tekisi mitä.

Tällainen tilanne on pelottava ujolle perfektionistille. Miten antaa naiselle hänen elämänsä paras nautinto jo ensimmäisellä kerralla? Mahdotonta. Niinpä perfektionisti menee täysin lukkoon, kun tietää jo etukäteen, että täydellisen onnistumisen tilastollinen todennäköisyys on minimaalinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsesta asti on opetettu suorittamaan ja olemaan hyvä. Perfektionistille on vaikea paikka, kun pitäisi saada seuraa. Kahden ihmisen kohdatessa tilanne ei olekaan perfektionistin hallinnassa ja paineet saada ilta onnistumaan kympin arvoisesti ovat kovat.

Ujolla suorittajalla on paineet siitä, ettei naisella ole hetkeäkään tylsää kanssani, mikään puheenaihe ei saa olla naiselle pitkästyttävä. Kaiken on tähdättävä siihen, että naisen ilta on unohtumaton elämys ja tajunnanräjäyttävä matka. Kympin arvoinen suoritus. Ei mikään ihme, ettei saa sanaa suustaan, kun pitäisi mennä puhumaan naiselle. Jotenkin arvaa jo etukäteen, ettei iltaa pysty suorittamaan kympin arvoisesti, vaikka tekisi mitä.

Tällainen tilanne on pelottava ujolle perfektionistille. Miten antaa naiselle hänen elämänsä paras nautinto jo ensimmäisellä kerralla? Mahdotonta. Niinpä perfektionisti menee täysin lukkoon, kun tietää jo etukäteen, että täydellisen onnistumisen tilastollinen todennäköisyys on minimaalinen.

No jospa sä ootkin jo paras juttu naiselle. Kun sulla on noin tähtitieelliset kriteerit itsellesi niin… tietäisittepä vaan te miehet minkälaisia miehiä me naiset joudutaan katteleen. Humalaisia ja käytös kuin teinillä… ym. 🙄😧🫩

Jos vaan ottaisitte ihan relax ja ei kannata kauheen vakavissaan aluks eli kun ette ehkä itsekkään tiedä tuleeko siitä sit mitään kun tutustuukin siihen kokonaisuuteen ulkonäköön sekä persoonaan. Niiden molempien pitää toimia hyvin yhteen mutta vaatii vähän aikaa että saa käsityksen koko ihmisestä ja persoonasta myös.

Rakkaus tulee jos on tullakseen. Siksi kannattaa lähteä sillee rennon rauhallisesti eli vähän ett katotaan ny mitä täst tulee. Yhteistä tekemistä, keskustelua että oppii tuntemaan ja sit jos jossain kohtaa alkaa tuntumaan niitä värinöitä ja kaipausta sydämentykytystä ihanaa hullaantumisen tunnetta niin 👍😍💋🫂

• Anonyymi

Ajattele niin, että lähestyt naista. Siis yhtä naista.

Lähelle ei ole menemistä jollet saa lupaa. Tämä vaikuttaa olevan monelle palstalla sinkkuuttaan ihmettelevälle miehelle yksi ihmetyksen aihe. Kehonkieli kyllä kertoo, onko lähestyminen ok. Eli hae katsekontaktia ennen hyökkäämistä... Ja lue käyttäytymisestä onko lähestymisesi hyväksyttävää.

Kaikkien kanssa ei juttua synny vaikka mitä tekis, ei vaan synkkaa yhteen. Toisten kanssa taas on oikein helppo jutella. Huumorintajuissa ja kiinnostuksen kohteissa on niin paljon eroja. Ja sitten jokin piirre toisessa voi puolin ja toisin aiheuttaa epämiellyttäviä fiiliksiä missä tutustumisen vaiheessa tahansa. Tai vaikka hyviä fiiliksiä. Ei voi tietää, jollei mene jutulle 😊

xLiner

• Anonyymi

Heh, kävelin kerran nuorempana yökerhossa yhden hyvännäköisen miehen eteen. Hän hymyili minulle hetken, ja sen jälkeen aloimme suudella. 😂 Puhuimme sitten vähän myöhemmin.

Oliko nopeaa toimintaa? 🤣🤣

Seurustelimme puolisen vuotta. Ja syistä, joita en aio kertoa tässä, on ihan hyvä, ettei suhde kestänyt pidempään.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, kävelin kerran nuorempana yökerhossa yhden hyvännäköisen miehen eteen. Hän hymyili minulle hetken, ja sen jälkeen aloimme suudella. 😂 Puhuimme sitten vähän myöhemmin.

Oliko nopeaa toimintaa? 🤣🤣

Seurustelimme puolisen vuotta. Ja syistä, joita en aio kertoa tässä, on ihan hyvä, ettei suhde kestänyt pidempään.

🦄

Niin... 😁...

Aiai... Noinhan se sitten sujuu, kun joku siinä kuuluisassa kemiassa napsahtaa kohdilleen. Ei tarvitse vaihtaa sanaakaan.

Luultavasti vaan tuon tempun taitajat käyttävät lahjaansa mieluusti useimminkin.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... 😁...

Aiai... Noinhan se sitten sujuu, kun joku siinä kuuluisassa kemiassa napsahtaa kohdilleen. Ei tarvitse vaihtaa sanaakaan.

Luultavasti vaan tuon tempun taitajat käyttävät lahjaansa mieluusti useimminkin.

xLiner

Kyllä siinä puoli vuotta sitten seurusteltiin, mutta onneksi ei sen enempää. 🥵 Kohtelu ei aina ollut kovin arvokasta. 😞

Nykyään en siedä minkäänlaista huonoa kohtelua sukupuoleni vuoksi. ✌️😎

🦄

• Anonyymi

No näin naisena en nyt heti hermostu jos asiallisesti joku mies lähestyy. Ja tällaisena rauhallisena tyyppinä en kauhean ylienergisiä miehiä jaksa. Ujo introvertti sopis hyvin jos lisäksi alkoholin käyttö kohtuullista tarkoittaa meikäläiselle ettei joka viikonloppu kännissä.
        Mielestäni ujot miehet ovat monesti hyvin symppiksiä.

• Anonyymi

MInulla ainakin toimi seuraava: menin vain juttelee ihan mitä vain, vaikka sekavaa settiä. Ei toiminut, mutta kun tarpeeksi usein juttelee naisille, lopulta ei enää ujostele, ja yhtäkkiä sitä osaakin ajatella, mitä sanoo. Pää ei olekaan enää tyhjä!

• Anonyymi

Kaikki vinkit hyviä tässä ketjussa. Kiitos niistä. Kaipaan selvästikin lisää harjoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vinkit hyviä tässä ketjussa. Kiitos niistä. Kaipaan selvästikin lisää harjoitusta.

Jos, miettii liikaa, niin kynnys nousee.
        Mutta oikeasti, voi jutella vaikka siitä kuuluisasta säästä, jotain siitä paikasta missä näette... Ei tarvitse koko keskustelua miettiä valmiiksi. Ihan joku heitto voi saada juttelun alkuun, joko sillä tai seuraavilla kerroilla.

• Sanotaan että esiintymispelkoon auttaa se, että kuvittelee yleisön olevan alasti.
      Sama temppu varmaan auttaa tässäkin tapauksessa.

Riisut vaan rohkeasti naisen katseellasi.

:P

• Anonyymi

Esiintymispelko

Havahduin kummalliseen tosiasiaan, sillä en eläessäni ole tehnyt aloitetta kenenkään suhteen.

Tässä mielessä olen täysin samassa lähtöruudussa kuin aloittaja (Mi lie piruparka).

Ajatella

(hihitystä)

• Siinä naista riisuessa tulee varmasti mieleen jotain sanottavaa.

Esimerkiksi jos sanoo, että "sulla on hyvä perse", on ainakin 20% mahdollisuus, että keskustelu jatkuu.
        Tisseistä ei kannata puhua.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Siinä naista riisuessa tulee varmasti mieleen jotain sanottavaa.

Esimerkiksi jos sanoo, että "sulla on hyvä perse", on ainakin 20% mahdollisuus, että keskustelu jatkuu.

Mjoo

Naiselle ei kannata sanoa mitään.

Kun sanoo kaiken sanottavansa muille, niin nainen ilmestyy eteesi kuin tyhjästä.

Katsokaas kun nainen on varsin yksinkertainen olento, jonka varaan perustuu kaikki.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Siinä naista riisuessa tulee varmasti mieleen jotain sanottavaa.

Hitsin pimpulat!

Sullahan on kissa profiilissasi!

(Siis mä olen ihan sokea näille profiileille, sillä niissä nyt ei ole mitään tähdellistä.

Olet piristävä poikkeus.

Ja kukas hän on?

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Hitsin pimpulat!

Sullahan on kissa profiilissasi!

(Siis mä olen ihan sokea näille profiileille, sillä niissä nyt ei ole mitään tähdellistä.

Olet piristävä poikkeus.

Ja kukas hän on?

(hihitystä)

Netistä adoptoin kuvan...

Palstalla kissan nimi oli alkujaan Carl-Gustaf.
        Nimi istui kuvaan täydellisesti.

Carl-Gustaf ei kuitenkaan taipunut kauniisti eri sijamuotoihin, joten nimi oli pakko vaihtaa.
        Näin syntyi Gattino

Nyt on kissalla suuhun sopiva nimi.
        Vain keskustelu puuttuu.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Netistä adoptoin kuvan...

Palstalla kissan nimi oli alkujaan Carl-Gustaf.
        Nimi istui kuvaan täydellisesti.

Carl-Gustaf ei kuitenkaan taipunut kauniisti eri sijamuotoihin, joten nimi oli pakko vaihtaa.
        Näin syntyi Gattino

Nyt on kissalla suuhun sopiva nimi.
        Vain keskustelu puuttuu.

Etiikka

Jos minä laittaisin kuvan profiiliini (jollaista ei ole), kärsisin tuloksesta, sillä niin epäoikeutettu teko sellainen olisi.

Mutta minulla on kuva profiilissani, ja olen siihen erityisen tyytyväinen.

Katsokaas kun kuvan ottaa aina ja poikkeuksetta toinen näkökulma. Osittain siksi pidän ihmisistä, sillä vaihtelu virkistää, sanotaan.

(reps)

• Anonyymi

Lähestyn naista

Olen lähestynyt naista nyt jo kolmattakymmentä vuotta, sen yhdeksättä kuukautta ja seitsemättä päivää.

Kello on vartin yli kuusi.

Telakoituminen on millintarkkaa hommaa, ja nappuloita paljon.

(hirn)

• Anonyymi

Funeau

Funeau on suuri avaruusseikkailija, joka tehtävällään on piipahdellut niin tähdissä kuin kuissa, eksoissa ja magnetariaateissa. Funeau on kiertänyt galaksit, ollut galaksi ja syönyt aamupuuroksi galakseja.

Funeau on maailmojen tyyny, muro lapsille, jotka hapuilevat huomista. Funeau osoittaa, missä maito on.

Eli toivotan onnea ja menestystä matkalla minuuteen.

(reps)

• 😂
        On se rakettitiedettä.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

😂
        On se rakettitiedettä.

On on

Siis tämä on niin vakava paikka, että heikompia hirvittää.

Juuri tämän vuoksi me olemme saaneet rankimman mahdollisen koulutuksen lisääntyäksemme.

Seuraavaksi ajattelin avaruuspurjehtia Seulasten tähtijoukkoon, koska niiden asetelma kiinnostaa minua.

(hirn)

• Anonyymi

Menet vain naisen eteen ja kajautat kovalla äänellä: mä pokaan sut!

• Anonyymi

Väärä tapa.

Ei ole tod mikään ihme se että tätä palstaa kutsutaan sinkkupalstaksi.

Paras tapa kellistää lumoavan kauniit naiset on unohtaa heidät.

Jos et lainkaan heitä noteeraa, niin kohta he ovat ovellasi.

Sama pätee hevosiin.

Kokeile joskus, niin opit jotain.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä tapa.

Ei ole tod mikään ihme se että tätä palstaa kutsutaan sinkkupalstaksi.

Paras tapa kellistää lumoavan kauniit naiset on unohtaa heidät.

Jos et lainkaan heitä noteeraa, niin kohta he ovat ovellasi.

Sama pätee hevosiin.

Kokeile joskus, niin opit jotain.

(hirn)

Vaikea hevonen

Olipa kerran kiukkuinen tamma, joka pillastui kaikesta, söi laudat ympäriltään ja potkaisi kaksi lannanluojaa sairaalaan.

Kukaan ei uskaltanut sen luokse, sitä letittää tahi sukia.

Eräs kengittäjä sanoi minulle näin:

Mene hakaan ja käännä selkäsi vimmaiselle. Älä tee mitään. Seiso selkä hevoseen ja ole vaiti. Älä liiku.

Näin tein ja yllättäin ystäväni sai uuden ystävän, minä täydellisen.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea hevonen

Olipa kerran kiukkuinen tamma, joka pillastui kaikesta, söi laudat ympäriltään ja potkaisi kaksi lannanluojaa sairaalaan.

Kukaan ei uskaltanut sen luokse, sitä letittää tahi sukia.

Eräs kengittäjä sanoi minulle näin:

Mene hakaan ja käännä selkäsi vimmaiselle. Älä tee mitään. Seiso selkä hevoseen ja ole vaiti. Älä liiku.

Näin tein ja yllättäin ystäväni sai uuden ystävän, minä täydellisen.

(hihitystä)

Sanoitko sinä juuri minua täydelliseksi? 😎

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoitko sinä juuri minua täydelliseksi? 😎

🦄

Mjaa

Ei oikein raksuta, mutta nyt naksahti.

Joo siis kun mä luen, niin en ymmärrä kuvia. Ja päinvastoin.

Mussa on jokin valuvika, sillä moniajo ei onnistu.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Ei oikein raksuta, mutta nyt naksahti.

Joo siis kun mä luen, niin en ymmärrä kuvia. Ja päinvastoin.

Mussa on jokin valuvika, sillä moniajo ei onnistu.

(hihitystä)

Superhyvä esimerkki

Kun ajan autoa ja jauhan purukumia, niin ajan kolarin.

Siis tämä ei ole vitsi, vaan arkipäivää.

Vakuutusyhtiöni rakastaa minua.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Superhyvä esimerkki

Kun ajan autoa ja jauhan purukumia, niin ajan kolarin.

Siis tämä ei ole vitsi, vaan arkipäivää.

Vakuutusyhtiöni rakastaa minua.

(reps)

Minä ajan purukumia ja jauhan autoja.

Samanaikaisesti. 💪

🦄

• Kannattaa lukea yksi kirja, sen jälkeen ymmärtää lukea useita. Melkein mikä tahansa kirja joka käsittelee aihetta "how to flirt with women" ja jonka yhtenä kirjailijana on mies, kelpaa.

Itse ostan eniten kirjoja Amazonista, tässä tämän aihepiirin valikoimaa, skippaa naiskirjailijat, ne ovat yleensä fëmakkoja ja siis valehtelevat tai ovat naisia jotka kirjoittavat kuvitelmistaan/luuloistaan: https://www.amazon.de/s?k=how+to+flirt+with+women&s=review-rank&ds=v1

• Anonyymi

Mjoo

Hieman aiheesta poiketen: Oletko sukua Koipireisimiehelle?

Itse ihastuin heti ensi näkemältä häneen, ja olin aivan myyty.

(hihitystä)

• Anonyymi

Miksi tuollaisia kirjoja suosittelet kun ne ei oo sullakaan toiminut

• Anonyymi

Elokuvassa Robert Redford oli hevoskuiskaaja. Tuo kohtaus valloitti naiset.

Baaritiskillä on hyvä kokeilla omaa naiskuiskaajan taitoa. Supisee vaan korvaan mukavia ja lipoo kielellä nipukkaa.

• Anonyymi

Ai

Mä en ole nähnyt tätä kuuluisaa leffaa, koska minun ei (luultavasti) tarvitse.

Kieltämättä ammottava aukko sivistyksessäni.

(hirn)

• Anonyymi

Juu tuo vois toimia. Tosin en oo tainnu koko leffaa ees kattoo ett miten robertti siinä toimii mut muelenkiintoinen ajatus. Tosin vaatii mieheltä paljon ns. harmaita aivosoluja.

• Anonyymi

Niin ei kannata ajatella naisia pelottavina hirviöinä vaan kanssa-olioina.
      Ihmis-olioina.

• Anonyymi

👍😊

• Anonyymi

Varmaankin sairaalan aulassa hyvin humalaista nuorta naista. Ei tarvitse mitään puhua.

• Anonyymi

jos ajattelee naisia pelottavina hirviöinä, pelottaa kovin paljon lähestyäkään
      hirviö yliavaruudesta

mutta niin jonkinlainen itsetunto on hyvä jotta ei turhaan yritä ajatella mitä toinen ajattelee omista tekosistasi, ei ole narsismin merkki terveellinen tuollainen

• Anonyymi

No, ne on nyt #metoo hirviöitä.

• Anonyymi

Jännämiehet vie naiset. Opettele sä vaan olemaan ilman.

• Anonyymi

Olen kyllä huomannut tämän asian. "Nice guys always finish last"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä huomannut tämän asian. "Nice guys always finish last"

Aiheesta riittää sanontoja:
        "The good die young"
        Well-regarded people who are morally upright, kind, and beneficent tend to die at a younger age than do most people.

Silti asia jaksaa ihmetyttää ainakin, kun näkee pariskuntia. Miettii, miten hekin ovat tavanneet? Miten kumppanin löytäminen on toiselle niin helppoa ja toiselle niin vaikeaa? Kun varaat leffalippua, tuntuu koko leffasali olevan täynnä pariskuntia. Ympäri salia on varattuna aina kaksi paikkaa vierekkäin. Moni menee leffaan kaverin kanssa: seurustelukumppanin ja saman sukupuolisen kaverinsa kanssa.

Toki leffaan voi yksinkin mennä. Harvinaista lienee kuitenkin se, jos käy aina yksin leffassa. Ei ketään kaveria lähtemään mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheesta riittää sanontoja:
        "The good die young"
        Well-regarded people who are morally upright, kind, and beneficent tend to die at a younger age than do most people.

Silti asia jaksaa ihmetyttää ainakin, kun näkee pariskuntia. Miettii, miten hekin ovat tavanneet? Miten kumppanin löytäminen on toiselle niin helppoa ja toiselle niin vaikeaa? Kun varaat leffalippua, tuntuu koko leffasali olevan täynnä pariskuntia. Ympäri salia on varattuna aina kaksi paikkaa vierekkäin. Moni menee leffaan kaverin kanssa: seurustelukumppanin ja saman sukupuolisen kaverinsa kanssa.

Toki leffaan voi yksinkin mennä. Harvinaista lienee kuitenkin se, jos käy aina yksin leffassa. Ei ketään kaveria lähtemään mukaan.

Pihalla

Jos ymmärtäisit, millainen mahdollisuus henkilökohtaiseen rikkauteen yksin elokuvateatterissa on leffaan, niin et marisisi siitä täällä, koska et kehtaisi.

Elokuva ei ole suunnattu minnekään. Leffa on vapaa.

R&A

(hirn)

• Anonyymi

Jännämiehet ei kelpaa🥱 ei niitä kauaa jaksa katella sellasia tyhjäpäisiä bimboja. Ei niitä kukaan jaksa.

• Anonyymi

Ota aina maksullinen nainen niin tulee paljon halvemmaksi ja on helppoa

• Anonyymi

Voi teitä vasta-alkajia. Aikoinaan menin yökerhossa murisemaan paikan kauneimman naisen pöytään. Hetken muristuani kysyin, että lähdetäänkö nussimaan?

Hän vain tuumasi, että juodaan nämä kaljat ensin.

>simiti<

• Anonyymi

Minulle sopii iskurepliikiksi.
      - Lähdetäänkö hiihtämään?
      - Mennäänkö golfaamaan?
      - Lähdetkö sieniretkelle?
      - Millaisista menoista pidät?
      Mutta juodaan nyt vain tänään nämä lasit ja tutustutaan. Nuo muut ovat odottamassa.
      Pano ei tule ensimmäisenä mieleen. Orgasmiin ei tarvitse miestä. Läheisyys, hellyys ja hyvänä pito tulee kyseeseen jos sitä antaa sellainen johon on edes vähän tykästynyt. Kiire ei sovi mihinkään suhteen alussa.

• Anonyymi

Sanoisit.
        Heipparallaa.
        Olen käynyt aiemminkin täällä.
        Enpä ole sinua nähnyt.
        Tässä vaiheessa toisen pitäisi jo jotain sanoa, jos ei, siirry seuraavaan.
        Vilma

• Törmäsin kerran varattuna ollessani kirjaimellisesti mieheen baarin ovella, jota pahoittelin. Hän totesi vain: "Ei se mitään. Minuun saa törmäillä."

Hymyilin ja hymähdin.

Mikäli olisin ollut sinkku, niin olisin varmasti kivan kommentin sanoneeseen mieheen törmännyt leikkimielisesti uudelleen ja sanonut jotain kivaa takaisin.

Hyvä ujo mies. Kokeile tuota kikkaa.

• Anonyymi

10:32
        Joo. Muttei kannata törmätä lasiesineiden joissa on jotain nestettä, kanssa.
        Sellaisesta eivät naiset tykkää.
        Olen joskus pyrstölläni ravintolan matalahkolta pöydältä pyyhkimään parin miehen drinksut kumoon. Oihjoih, anteeks. En yrittänyt tehdä vaikutusta, mutta kun naisella aliarviointi itseni.
        Et ei sillaikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

10:32
        Joo. Muttei kannata törmätä lasiesineiden joissa on jotain nestettä, kanssa.
        Sellaisesta eivät naiset tykkää.
        Olen joskus pyrstölläni ravintolan matalahkolta pöydältä pyyhkimään parin miehen drinksut kumoon. Oihjoih, anteeks. En yrittänyt tehdä vaikutusta, mutta kun naisella aliarviointi itseni.
        Et ei sillaikaan.

Joo, tuopin tai drinkkilasin sisältö sylissä ei varmaan tee kovinkaan moneen vaikutusta.

• Nooh.. osa naisista haluaa jännämiehen ja osa ei.

Kummanlaisen naisen sinä haluat? Varmaankin naisen joka tykkää kilteistä ja kunnollisista.. ainakin olettaisin.

Ensinnäkin tuo harjoituksen puute estää sinua. Ja toisekseen kuinka pahana pidät sitä että olisit ihan vaan rehellinen?
      ESIM. " Olet kiinnostava,mut sori mä oon ujo"

Jännäjenna tuhahtaa mutta aito ja lämmin ihminen varmasti ymmärtää tilanteesi. Saattaa jopa pitää rehellisyyttäsi ihastuttavana.

• Anonyymi

Olen oppinut kunnioittamaan sairaanhoitajiakin aika paljon, kaikille sattuu jotain juttuja joutuu menemään sairaalaan... potilas on väärä nimitys nykyaikainen nimitys olisi asiakas.

• Anonyymi

potilas=karannut sotilas

• Anonyymi

kokeile vaikka tuollaista: saanko arvata etunimesi?

Vaikka vuosia tuntenut sinänsä itse kokeilen arvata joidenkin naisten nimiä, kuin ulkonäön perusteellakin, kun en tiedä.

• Anonyymi

Kannattaa harkita, millä nimellä aloittaa.

• Anonyymi

Tuosta en pitäisi.

- Sheena

• Anonyymi

Montako mimmiä olet tuolla tekniikalla kaatanut?

• Anonyymi

Ennen kuin lähestyy naista kannattaa selvittää itselleen minkälaista naista lähestyy ja missä paikassa tuollaisia naisia mahdollisesti on. Korostan myös itsetuntemusta. Kun nämä ovat kohdallaan, lähestyminen on luontevaa.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6568
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3920
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3345
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1804
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      996
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      930
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe