Mielestäni pilaavat tunnelmaa. Ja Garminin vilkuilu myös. Juoksukilpailut olivat hauskempia kun jokainen joutui säätämään vauhtinsa ihan itse ilman apujäniksiä. Moni lähti ylikovaa matkaan, toiset taas ihan hölkkäillen, mutta silti lopussa paras voitti.
Jänikset juoksutapahtumissa
7
171
Vastaukset
- Anonyymi
Jodlaajan täyen vauhin alotukset oli parasta
- Anonyymi
Pace tekee paskoja digipokseja, mutta ilahduttaa juoksukarkeloita.
- Anonyymi
Jäniskevennys on aina paikoillaan.
Peltojänis saavuttaa jopa 70 km/h nopeuden juostessa, metsäjänis on jopa nopeampi. Kettu ei tervettä jänistä juoksemalla nappaa.
Susi-Kalle hiihti suden hapoista kankeaksi, mutta jänis otetaan aina vaanimalla tai jäniskoiran ajosta. Hapoille sitä ei saa ihminen kuin moottorikelkalla suuren järven jäällä tai avoimessa tunturissa.- Anonyymi
Kuule gepardi nappaa siun jänön helposti.
- Anonyymi
Homosapiens on petoeläimistä hitain ja kankein.
- Anonyymi
Mikko on sub 4 ammattijänis
- Anonyymi
Väärin jänistetty. Tasavauhtisella suorituksella kaikki väsyvät viimeisellä kympillä ja tipahtavat kyydistä. Jäniksen pitäisi tähdätä 3.50 aikaan ensimmäisellä puolikkaalla ja sitten vähitellen hyytyä lisää ja lisää kohti 4h aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151