Omistautua päihteille.
Sunnuntai on hyvä päivä
24
214
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, maanantai on sitten kurjaakin kurjempi. Sunnuntai on hyvä päivä katsoa jumalanpalvelusta ja lepäillä. Käydä ulkoilemassa tms.
- Anonyymi
Jumalanpalvelus? 😆 Menen mieluummin teatteriin satuja katsomaan.
- Anonyymi
Mä lenkkeilen joka päivä, paitsi kipeänä ei tietenkään saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalanpalvelus? 😆 Menen mieluummin teatteriin satuja katsomaan.
No mene, parempaa sekin kuin viinan kittaus :}
- Anonyymi
Sunnuntai on hyvä päivä.
- Anonyymi
Joko ne torspot laitetaan nippuun vai mikä tässä palstaäijän avauksessa on posetiivista?
- Anonyymi
Mikä on lepopäivä.
Lepopäivä on sellainen, ettei tarvitse mennä minnekään, eikä tehdä mitään.
Lepopäivä ei ole päivä, jolloin on työpäivä tai opiskelupäivä.
Jos ei ole töissä tai opiskelemassa, niin lepopäivä ei ole päivä, kun on siivouspäivä, kaupassa käyntipäivä tai mitä tahansa muuta työtä, kuten ruohonleikkuu, polttopuiden teko, lumityöt ja muut pihatyöt.
Sekään ei ole lepopäivä, jos lähdet vaikka kaupan/myymälän tarjoamalle grillimakkara/kahvitarjoilule, koska menet silloin kauppaan/myymälään, kuten kaupassa käyntipäivänä.
Sekään ei ole lepopäivä, kun valmistat ruokaa, koska ruoan valmistukseen ja syömiseen menee helposti yli tunti aikaa.
Lepopäivään ei kuulu myöskään missään yleisötapahtumissa käynti, matkailu tai muu meno, koska silloin pitää lähteä kotoa jonnekin ja lepopäivä nimenomaan on vaan olla kotona lähtmättä yhtään minnekään.
Lepopäiviä ei ole viikossa juurikaan, kuin yksi tai vähemmän. - Anonyymi
ällä ole tyhmä kuin Rimo...
tyhmä kuin Timo.
yeuröb tta byieua bausua rtrrlhö uua jyb böub yyrususJUB QWEEÖ NASEBTA GEUTÖ BUUB - Anonyymi
NIIN NOH, TYTÖT YMMÄERTÄÄ MIRFÄ TARKOITN, KUN NIIN AUTTAA..
JOKU tIMO-_iNKERI rIMPAUTTAA KOHTA kONNEVEDELTÄ JOKU PAPPARAINEN
MUSIIKKIJUTTUJOKU... - Anonyymi
NIIN NOH CRAZY PEOPLE... JOS NIIN MENE nukkumaan vain jotkut pikkuhous vain peiton alla jaloissasi..
crazy people noniin, mutta viileätä jos pienet housut. - Anonyymi
Myös karvakäsien pitsa maistuu.
- Anonyymi
Olen omistautunut viikonlopun jälkipolvelle.
Sieltä totuuksia kuulee.
Vilma- Anonyymi
Kyllä jälkipolvenkin kanssa voi pämpätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jälkipolvenkin kanssa voi pämpätä.
12:24
< 10 vuotias. Toimin kyllä lapsen ehdoilla.
Olen liki streittari, joten pämppäily on historiaa, mitä voi muistella ja naureskella joillekin virhearvioinneille.
Vilma
- Anonyymi
tuossaqpa haqssu idea tytöillekin, kokeile menä nukkumaan pwiton alle pelkästään pikkuhousut jaloissa.
- Anonyymi
niin no hassu tunemuskin kun jos menee nukkumaan pelkästtän alusahousuilla peiton alle
Sillä tavoinkin tytöillekin hassuakin w3ehkä - Anonyymi
Itse kävin lähiliikuntapuistossa, tein salaattia ja paistoin pari juustotaskua. Kivennäisvesiä juon. Aamulla töihin.
- Anonyymi
niin no hassu juttukin jos nukkuu peitön alla pelkäsrfään pikkuhousut päällä, kun niin tosiaan yrittänytkin auttaa tyttöjä joillain hauskoilla ideoilla.
- Anonyymi
Sunnuntai on hyvä päivä vetää kunnon treenit. 1,5 h puntilla, nyt nappas jalkoihin niin että jollei huomenna ole domsseja niin tää äijä on kuallu.
xLiner - Anonyymi
ajattelin laittaa joain säälämpöjäkin no wei sitten mutta niin hassu juttu tytöillekin.. jos nukkuu pelkäsytään pikkuhousug ja satiinia jotain peitto tuntuu hauskalle... s
- Anonyymi
niimpä jooh jos joku peitto päällä ja nukkuu jotain satiinia tai silkkiä peitto ja sitten pwlkästään alushoust jaloidsa.
- Anonyymi
jos tunttuu oikein houkuttaallekinmennä peiton alle nukkumaan jos mukava peitto jne
- Anonyymi
niin yfrihäisin piridtääkin masentuneita tygtgtöjäkin jutuillani en ole Timo-Iinkwei Kannonkirves
Kaapissa on kossua, jota ajattelin nautiskella. En vain ole vielä saanut aikaiseksi. Ehkä sitten yöllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056