Täällä liputetaan lapsen kirkosta erottamisen sekä elämänkatsomustiedon opetukseen siirtymisen puolesta. Että elokuussa eeteehen.
Mutta jos nyt jo toukokuussa ilmoittaa, että lapsi siirtyy elokuussa uskonnosta ET-opetukseen, onko pelättävissä, että kuluvan lukuvuoden uskonnon numero laskee kostoksi siitä?
Pitääkö pelätä uskonnon numeron puolesta?
27
298
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla riitelemättä koulussa
Kouluaisella ei ole vaikutusvaltaa mutta voi jäädä nalkkiin filosofeeraajaksi ja raa mattuvirheiden etsijäksi kuin Msalo
Ei pidä julistaa ateismia tms
Jos haluaa syventää ateismiaan voi pyrkiä luonnontieteiden ptofessoriksi ilman että sanoo sanaakaan raamatusta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18918960/#comment-135213275 - Anonyymi
Enpä usko, että uskontoa opettanut luokaopetta siitä hermostuu. Eikä yläkoulun aineenopettajakin. "Rankaisu" olisi epäeettistä.
- Anonyymi
Uskonnon numerolla ei ole erityisempää arvoa, sillä päästötodistuksen tulee ETn numero.
- Anonyymi
Aivan ihan sama. Korkeintaan 8. lk kevään numerolla voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihan sama. Korkeintaan 8. lk kevään numerolla voi olla.
Kyllä peruskoulun päättötodistuksen arvioi yksin ET-opettaja. Voi vaatia jotain lisänäyttöä 8. lk asioista?
- Anonyymi
Ei todellakaan! Hitsi.
- Anonyymi
Ei. Alakoulussa opettaja voi olla sama. Tai oma luokanopettaja.
- Anonyymi
Tai naapuriluokan luokanopettaja.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla huolissaan.
- Anonyymi
So what, mitä väliin? Uusi ura urkenee.
- Anonyymi
Pelko pois, Rosemarie.
- Anonyymi
Eivät opettajat virkavirheeseen ryhdy?
- Anonyymi
Ollessa huoleton, vaparit valveill on.
- Anonyymi
Hyvä kysymyksenasettelu.
- Anonyymi
Niitä numeroista, kuten myös liikunnan, ruotsin ja käsitöitä ei kannata numeroa tehdä. Ne ovat pelkkiä tahroja paperilla, eivätkä vaikuta myöhempään elämään.
- Anonyymi
Hyvä että liputetaan. Elokuussa eeteehen on hyvä.
- Anonyymi
Haistattaminen perustellumpaa
- Anonyymi
Jonkun peruskoulun luokan ussan numerolla ei oke merkitystä. 9. luoka ET-numerolla on.
- Anonyymi
Böö! No ei pelota.
- Anonyymi
ET on vaihtoehto uskonnonopetukselle.
Mulla oli uskonto kymppi. Siihen aikaan ei ollut ET-opetusta. Mulla luki yo-todistuksesa, että vapautettu uskonvapauslain nojalla uskonnon opetuksesta.
Kukaan ei koskaan ole siitä mitään kysynyt missään työhaastattelussa.
Näin jälkeenpäin, se oli silti ainoa kymppi! Puukotin keskiarvoani selkään! - Anonyymi
Jos kehtaa, mitä siitä. Tuskin kehtoo.
- Anonyymi
Nooh, ei olla lapsellisia puolin ja toisin.
- Anonyymi
Heitä pelkää en, mä kuulun liittoon.
- Anonyymi
NO ei. Ja nythän numerot on jo kirjoitettu todistukseen.
- Anonyymi
Nyt aiempikin uskoo.
- Anonyymi
Luvuista puhuminen on salaisesta ministeriön satukirjasta muutenkin vaietuimpia aiheita. TEMU- viittomakieli jääkin mykille siten viimeiseksi viestintämuodoksi. Toisiin viitaten.
- Anonyymi
Todistukset jaetaan kai lauantaina.
Vaihtoilmoitus mieluusti heti loman alussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004