Meikkaaminen

Anonyymi-ap

Onko se totuuden piilottelua?

70

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meikkaako se mies😬😱

• Monessa aasian maassa miehetkin meikkaavat. Ja niin meikkaavat Hollywood julkkiksetkin. Ei kun vaan opettelemaan, jos kateeksi käy.

• Anonyymi

"Ja niin meikkaavat Hollywood julkkiksetkin. "

Niin ja siihen päälle pitäis olla vielä vähintään 130 kilon penkkipunnertaja. Eikös tuo ole niitä vähimmäisvaatimuksia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Pahimillaan se on sitä ja parhaimmillaan korostaa hyviä puolia.

• Anonyymi

Jos tämä on naisille yleisempää ja vaikka mies ei meikkaisi, hän joutuu jokatapauksessa piilottelemaan totuutta tutustuessaan naiseen. Tottakai miestä kiinnostaa seksi, mutta joutuu ainakin aloituksessa valitsemaan sanat "oikein" ja mahdollisesti vielä pitkäänkin sen jälkeen, kun keskustelu on saatu alkuun. Siinäkin, kun joutuu jotakin piilottelee, jos ei halua hyypiön mainetta, joka nykyään on jo paljon vakavampi asia kuin vaikkapa 20 vuotta sitten.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tämä on naisille yleisempää ja vaikka mies ei meikkaisi, hän joutuu jokatapauksessa piilottelemaan totuutta tutustuessaan naiseen. Tottakai miestä kiinnostaa seksi, mutta joutuu ainakin aloituksessa valitsemaan sanat "oikein" ja mahdollisesti vielä pitkäänkin sen jälkeen, kun keskustelu on saatu alkuun. Siinäkin, kun joutuu jotakin piilottelee, jos ei halua hyypiön mainetta, joka nykyään on jo paljon vakavampi asia kuin vaikkapa 20 vuotta sitten.

Todellavaikeeta

Vai sellasia kuvitelmia tänään. Ei läheskään kaikkien naisten kanssa tarvitse tuota piilotella, eivätkä läheskään kaikki miehet ole seksistä kiinnostuneita. Sulla on hirveän pinttyneet stereotyyppiset sukupuolikuvitelmat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sellasia kuvitelmia tänään. Ei läheskään kaikkien naisten kanssa tarvitse tuota piilotella, eivätkä läheskään kaikki miehet ole seksistä kiinnostuneita. Sulla on hirveän pinttyneet stereotyyppiset sukupuolikuvitelmat.

Mutta kun palstasedällä on aina todella vaikeeta. Entäpä sulla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun palstasedällä on aina todella vaikeeta. Entäpä sulla?

Mulla on ihan normaalia oloa.

• Anonyymi

Ei, korkeintaan pieni valkoinen valhe jonka voi huoleti hyväksyä :)

• Anonyymi

Meikkaaminen on totuuden korostamista.💅👀👄💃
      Vilma

• Anonyymi

Hieno näkökulma! 😁👍

Todellakin. Jos silmät, huulet ja iho ovat jo valmiiksi kauniit, miksi ei tekisi niistä vieläkin kauniimpia?

Huomautan vielä, etten pidä meikkaamista vain naisten etuoikeutena.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno näkökulma! 😁👍

Todellakin. Jos silmät, huulet ja iho ovat jo valmiiksi kauniit, miksi ei tekisi niistä vieläkin kauniimpia?

🦄

"Huomautan vielä, etten pidä meikkaamista vain naisten etuoikeutena."

Jaa 🙂, kyllä mun puolestani voit pitää sitä nimenomaan naisten etuoikeutena, en kauheasti ota nokkiini tämäntyyppisestä oikeuksieni polkemisesta, joustava luonne nääs 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa 🙂, kyllä mun puolestani voit pitää sitä nimenomaan naisten etuoikeutena, en kauheasti ota nokkiini tämäntyyppisestä oikeuksieni polkemisesta, joustava luonne nääs 😁

Sinä et ehkä ota nokkiisi, mutta meikkaavat miehet ottaisivat. Sitä en halua.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Tähän tuli vaan sellainen mieleen, tiedän, että nyt menee ehkä vähän ohi aiheen ja puhun tosiaan nyt muistakin asioista kuin pelkästään meikkaamisesta, mutta mua kyllä kiinnostaa, millainen mies "saa olla" tai mitä mieheltä "odotetaan", jos haluaa nimenomaan laajentaa mahdollisuuksia, eikä tarvitse tyytyä pelkkään yhteen porukkaan, vaikka juuri kyseisessä porukassa meikkaaminen olisi "sallittua" tai jopa toivottuakin.

Jos haluat olla pelkästään yhtä "meikkaavien" porukkaa ja löytää kumppanin kyseisestä porukasta, sitten tietysti noudatat tämän porukan "sääntöjä". Minä itse olen aina ajatellut näin, että meikkaaminen, kun ei vähimmässäkään määrin ole minun juttu, miksi etsisin kumppania sellaisesta porukasta, jossa meikkaaminen on suorastaan toivottua.

Kyllä minua hetero miehenä kiinnostaa yleensä "perinteisellä tavalla" hyvännäköinen nainen ja naisen meikkaamisesta: se on lähtökohtaisesti tietysti naisen oma asia. Mun ongelma saattaa toki olla se, että jos nainen on "liian hyvännäköinen", en koe itse riittäväni kyseiselle naiselle varsinkin, jos naisella on vielä osaamistakin "kaikessa liikaa" tai nainen on mulle "liian vahva". Jos siis menen hyvännäköisen naisen kanssa salille ja näen "liian isot" raudat, voi olla, että on haaste jatkaa tuttavuutta.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Tähän tuli vaan sellainen mieleen, tiedän, että nyt menee ehkä vähän ohi aiheen ja puhun tosiaan nyt muistakin asioista kuin pelkästään meikkaamisesta, mutta mua kyllä kiinnostaa, millainen mies "saa olla" tai mitä mieheltä "odotetaan", jos haluaa nimenomaan laajentaa mahdollisuuksia, eikä tarvitse tyytyä pelkkään yhteen porukkaan, vaikka juuri kyseisessä porukassa meikkaaminen olisi "sallittua" tai jopa toivottuakin.

Jos haluat olla pelkästään yhtä "meikkaavien" porukkaa ja löytää kumppanin kyseisestä porukasta, sitten tietysti noudatat tämän porukan "sääntöjä". Minä itse olen aina ajatellut näin, että meikkaaminen, kun ei vähimmässäkään määrin ole minun juttu, miksi etsisin kumppania sellaisesta porukasta, jossa meikkaaminen on suorastaan toivottua.

Kyllä minua hetero miehenä kiinnostaa yleensä "perinteisellä tavalla" hyvännäköinen nainen ja naisen meikkaamisesta: se on lähtökohtaisesti tietysti naisen oma asia. Mun ongelma saattaa toki olla se, että jos nainen on "liian hyvännäköinen", en koe itse riittäväni kyseiselle naiselle varsinkin, jos naisella on vielä osaamistakin "kaikessa liikaa" tai nainen on mulle "liian vahva". Jos siis menen hyvännäköisen naisen kanssa salille ja näen "liian isot" raudat, voi olla, että on haaste jatkaa tuttavuutta.

Todellavaikeeta

Ei huolta! Kyllä meillekin löytyy miehiä, jotka aina haluamme olla kaikessa parhaita. ☺️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno näkökulma! 😁👍

🦄

Mä olen kyllä huomannut, että sä luulet, että miehiä ja naisia koskisi täsmälleen samat lainalaisuudet, vaikka käytännössä nämä ovat paljon monimutkaisemmat enkä nyt puhu pelkästään meikkaamisesta.

Mietitäänpä vaikkapa presidenttiä: onko yhtä "itsestään selvää", että nainen "saa olla" suoraan sanoen "liiankin hyvännäköinen" ja samalla presidentti?

Entä, jos nainen on "liiankin hyvännäköinen" ja samalla pääministeri?

Minä olen joskus yrittänyt opiskella psykologiaa, mutta varsin hyvin tiedän tämän, kuinka "miehekästä" on miehelle olla esimerkiksi psykologi. Ensinnäkin jo se, jos psykologia itsessään on jo vaikeaa, sitten vielä rasitusta tulee siitäkin, kun miettii, kuinka "miehekästä" tämä on.

Asiaa kun voi katsoa vähän pitemmällekin, kun valintoja tekee: esimerkiksi kuinka "itsestään selvää" miespsykologi on Pohjoismaiden ulkopuolella? Entä Länsi-Euroopan ulkopuolella?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huolta! Kyllä meillekin löytyy miehiä, jotka aina haluamme olla kaikessa parhaita. ☺️

🦄

Sun mies on hyvä "miehekkäissä" lajeissa. On varmaan ollut jo peruskoulusta alkaen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen kyllä huomannut, että sä luulet, että miehiä ja naisia koskisi täsmälleen samat lainalaisuudet, vaikka käytännössä nämä ovat paljon monimutkaisemmat enkä nyt puhu pelkästään meikkaamisesta.

Mietitäänpä vaikkapa presidenttiä: onko yhtä "itsestään selvää", että nainen "saa olla" suoraan sanoen "liiankin hyvännäköinen" ja samalla presidentti?

Entä, jos nainen on "liiankin hyvännäköinen" ja samalla pääministeri?

Minä olen joskus yrittänyt opiskella psykologiaa, mutta varsin hyvin tiedän tämän, kuinka "miehekästä" on miehelle olla esimerkiksi psykologi. Ensinnäkin jo se, jos psykologia itsessään on jo vaikeaa, sitten vielä rasitusta tulee siitäkin, kun miettii, kuinka "miehekästä" tämä on.

Asiaa kun voi katsoa vähän pitemmällekin, kun valintoja tekee: esimerkiksi kuinka "itsestään selvää" miespsykologi on Pohjoismaiden ulkopuolella? Entä Länsi-Euroopan ulkopuolella?

Todellavaikeeta

"Mä olen kyllä huomannut, että sä luulet, että miehiä ja naisia koskisi täsmälleen samat lainalaisuudet, vaikka käytännössä nämä ovat paljon monimutkaisemmat enkä nyt puhu pelkästään meikkaamisesta."

En ole väittänyt, että uskoisin tuollaista.

Sen sijaan en usko kahteen seuraavaan asiaan:

1. En usko että on olemassa mitään kaikkia miehiä tai kaikkia naisia koskevia lainalaisuuksia. On olemassa vain lainalaisuuksia, jotka pätevät joissain ryhmissä mutta ei toisissa.

2. Minun ei tarvitse välittää niistä lainalaisuuksista, jotka ovat voimassa ryhmissä, joihin en kuulu tai halua kuulua. Toki tuntuu pahalta, että jotkut varta vasten kannattavat epätasa-arvoa, mutta niin kauan kuin minun ei tarvitse olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, en koe asiaa henkilökohtaisena ongelmana.

"Mietitäänpä vaikkapa presidenttiä: onko yhtä "itsestään selvää", että nainen "saa olla" suoraan sanoen "liiankin hyvännäköinen" ja samalla presidentti?

Entä, jos nainen on "liiankin hyvännäköinen" ja samalla pääministeri?"

Kautta linjan oikeistopuolueissa, joista yhteen itsekin kuulun, tuollainen asia ei ole ongelma. En itse asiassa usko, että se olisi ongelma muillekaan puolueille, jos ei oteta huomioon niitä pieniä marginaalipuolueita.

"Minä olen joskus yrittänyt opiskella psykologiaa, mutta varsin hyvin tiedän tämän, kuinka "miehekästä" on miehelle olla esimerkiksi psykologi. Ensinnäkin jo se, jos psykologia itsessään on jo vaikeaa, sitten vielä rasitusta tulee siitäkin, kun miettii, kuinka "miehekästä" tämä on.

Asiaa kun voi katsoa vähän pitemmällekin, kun valintoja tekee: esimerkiksi kuinka "itsestään selvää" miespsykologi on Pohjoismaiden ulkopuolella? Entä Länsi-Euroopan ulkopuolella?"

Minä olen hyvin miehisellä alalla. Tuon alan ihmisillä ei ole ongelmaa sen suhteen, että naiset toimivat siellä. Jos olisit itse psykologian alalla, olen varma, että kukaan siellä ei pitäisi asiaa outona.

Ja muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää. ✌️😎

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun mies on hyvä "miehekkäissä" lajeissa. On varmaan ollut jo peruskoulusta alkaen.

Todellavaikeeta

Kumpikaan meistä ei pidä sukupuolta niin tärkeänä asiana kuin moni muu.

Kyllä, mieheni on ollut nuorena korkean tason urheilija useissa lajeissa. Mutta hän myös työskentelee naisvaltaisella alalla, on luonteeltaan herkkä ja hoivaava ja osaa leipoa hyvin.

Minä olen samanlainen: teen asioita, joista pidän ja joissa olen taitava, täysin riippumatta siitä, miltä jalkojeni väli näyttää.

Ja valitettavasti siedän huonosti muunlaisia ihmisiä lähipiirissäni. Mutta onneksi saan valita seurani. 🤔

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno näkökulma! 😁👍

🦄

Ettei vaikuta tyrkyltä, joka kuvittelee itsestään liikoja? Mitä sinä esteetikko nyt tämän palstasedän hahmoille herjaat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

No sehän on nainen kiva kuulla, se voi vähentää jollekin naiselle, joka on oikeasti palstasetä esim sellaista lapsellista huutelua, että kukaan mies ei huoli sinua. Se olisi aika teiniä käytöstä, eikö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikaan meistä ei pidä sukupuolta niin tärkeänä asiana kuin moni muu.

Kyllä, mieheni on ollut nuorena korkean tason urheilija useissa lajeissa. Mutta hän myös työskentelee naisvaltaisella alalla, on luonteeltaan herkkä ja hoivaava ja osaa leipoa hyvin.

Minä olen samanlainen: teen asioita, joista pidän ja joissa olen taitava, täysin riippumatta siitä, miltä jalkojeni väli näyttää.

Ja valitettavasti siedän huonosti muunlaisia ihmisiä lähipiirissäni. Mutta onneksi saan valita seurani. 🤔

🦄

Onko tämä mainitsemasi mies fiktiivinen henkilö? Onko hän sellainen hyvin koulutettu feministi, kuten kehut osaavasi mm palstalaisia kouluttaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä mainitsemasi mies fiktiivinen henkilö? Onko hän sellainen hyvin koulutettu feministi, kuten kehut osaavasi mm palstalaisia kouluttaa?

Hän ei kuvailisi itseään feministiksi. 😁 Hän kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, ja se näkyy hänen toiminnassaan. 😍 En ole "kouluttanut" häntä tasa-arvon kannattajaksi; hän oli sellainen jo tavatessamme.

Ei ole fiktiivinen henkilö. Ihan oikeasti tuhisee söpösti vieressäni joka yö. 😍

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on nainen kiva kuulla, se voi vähentää jollekin naiselle, joka on oikeasti palstasetä esim sellaista lapsellista huutelua, että kukaan mies ei huoli sinua. Se olisi aika teiniä käytöstä, eikö?

En ymmärrä mitä sinulla on minua vastaan. No, jotkut nyt kiehuvat ihan siitä, että joku ei ole ihan samanlainen kuin kaikki muut. 😁 Oletan että tässä on nyt siitä kyse.

Niin, minä olen ollut huonosti kelpaava nainen. Ei siinä ole mitään salattavaa. Mutta ei se haittaa; asiat ovat hyvin nyt, ja tuo yksi ihana mies halusi minut elämäänsä. Minulle riittää, että yksi halusi minut, kaikista maailman naisista.

Sen jälkeen voit vielä miettiä, onko oma käytöksesi kaikilta osin asiallista.

🦄

• Anonyymi

Se on rumuuden peittämistä/piilottamista.

• Anonyymi

No. Teepä rumuuden ylistyslaulu.
        ...
        Neitosista ken on rumin, nainen ken on hirmuisin...
        Nainen jonka vuoksi syömmet huokaa iltaisin
        Tiedän ken on kaikkein rumin...
        Vilma

• Anonyymi

Mhuu

Homxesshyt mnbssaslvst nhbcasas kobo snabba svviili

(naurua)

• Minulle se on kauneuden korostamista. Joillakin se voi olla piilottelua.

• Anonyymi
        UUSI

Koetko olevasi tällainen luonnonkaunis naisena esiintyvä mies?

• Anonyymi

Minulle se on vain homeyen snabbää syveivyviiliä :)

• Anonyymi
        UUSI

Nyt ei kuulosta palstaäijä kovin hyvältä grilliltä, jos sieltä saa vain homeista snäppää?

• Anonyymi

Kannattaa ottaa sellanen silikoni maalipytty. Minulla on omat tissit silmät ripset kynnet. Pylly. Jos en kelpaa. En kelpaa. Ei kiinnosta. Saan päiväni kulumaan kyllä. Vaikka toisen miehen kanssa😁 T. Tosi nainen vailla feikkaamista

• Anonyymi
        UUSI

Arvaa palstasetä mitä? Minäkin katsoin taakseni ja huomasin, että minulla on arse

• Anonyymi

"Pinotexiä pintaan niin wanhakin näyttää nuoremmalta." - Maalimainos televiisiossa 70/-80 luvulla. Sitä hoettiin aina kun kinkut lätkivät pakkelia naamaan.

• Anonyymi

Periaatteessa kai pukeutuminenkin on ”totuuden” piilottelua 😄

• 🅟ukeutuminen voi olla hoikilla nuorilla kaunottarilla kauneuden vilauttelua, ja usein onkin.
        🦵 🦵

• Anonyymi
        UUSI
        Toephile kirjoitti:

🅟ukeutuminen voi olla hoikilla nuorilla kaunottarilla kauneuden vilauttelua, ja usein onkin.
        🦵 🦵

Kyllä toimii molempiin suuntiin niin kuin meikkauskin 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Toephile kirjoitti:

🅟ukeutuminen voi olla hoikilla nuorilla kaunottarilla kauneuden vilauttelua, ja usein onkin.
        🦵 🦵

Muuten theophile olis mun nikki jos olisin nikattu tai ei olis käytössä. Varpaat on niin hyhyi 😂

• Anonyymi

Se on totuuden piilotettua korostamista 😉

• Anonyymi

sigen on baativmpi jufru jos ei oikein itsekän tiedä minkälainen olis joku hauska

• Anonyymi

Saan tehdä ihan, mitä haluan.
      Omistan itseni.
      En ole holhouksen alainen.
      Ihan sama, olisiko metrin ripset ja vesimelonin kokoiset silikonit, pumpatut pakarat, ja tuuman paksuinen pakkeli.
      Vilma
      Ei mitään noista.

• Anonyymi

En tiedä. Uskoisin, että jollain se on "rumuuden" piilottelua, sen ulkonäön jota itse pitää nätimpänä meikillä, kun ilman. Joillekin vaan fakkiutunut tapa, mitä ei edes mieti tai perystele itselleen millään. Ulkoa omaksuttu trendi.

Turhaa se minusta on AINA.

Jasu

• Anonyymi

Ehkä se on totuuden muovailua. 😅

Jasu

• Anonyymi

Nuoremmalle se saattaa olla suojakuori, itseluottamuksen pönkittäjä, kevenee ajan mittaan.
        Vastaukset nimimerkille neljän tyttären kasvua lähietäisyydeltä seuraillut 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoremmalle se saattaa olla suojakuori, itseluottamuksen pönkittäjä, kevenee ajan mittaan.
        Vastaukset nimimerkille neljän tyttären kasvua lähietäisyydeltä seuraillut 😁

Toki, se on helposti sitä myös vanhemmille naisille. Kokee, ettei itsenään ole yhtä "vahvoilla", kun meikattuna ja tietyn tyylisenä. Itsetunto on asia joka ei kehity kaikille koskaan siitä mitä on, vaan siitä mitä haluaa näytellä olevansa. Silloin tarvii erilaisia maskeja suojakseen. Kokeakseen vahvaksi itsensä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toki, se on helposti sitä myös vanhemmille naisille. Kokee, ettei itsenään ole yhtä "vahvoilla", kun meikattuna ja tietyn tyylisenä. Itsetunto on asia joka ei kehity kaikille koskaan siitä mitä on, vaan siitä mitä haluaa näytellä olevansa. Silloin tarvii erilaisia maskeja suojakseen. Kokeakseen vahvaksi itsensä.

Jasu

Silloin imee helposti eri rooleja ja testailee mikä tuntuu miltäkin. Siksihän trenditkin on niin suosittuja, ihmiset kokee tarvetta olla jonkunlaisia laumassa lauman kaltaisia. Sama tukkatyyli, samat rytkyt jne. Eikä kuuntele itseään ja sisintään, vaan miettii vau näyttää coolilta mäki haluun.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin imee helposti eri rooleja ja testailee mikä tuntuu miltäkin. Siksihän trenditkin on niin suosittuja, ihmiset kokee tarvetta olla jonkunlaisia laumassa lauman kaltaisia. Sama tukkatyyli, samat rytkyt jne. Eikä kuuntele itseään ja sisintään, vaan miettii vau näyttää coolilta mäki haluun.

Jasu

Se sitten ajan kanssa hioontuu ja ei mieti onko coolia vai ei, kun on vaan hyvä olla miettimättä miltä muitten silmissä näyttää. Sellanen wanna be something muitten silmissä jää pois, kun löytää ittensä. Ei enää mieti hetkeekään muitten silmiä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se sitten ajan kanssa hioontuu ja ei mieti onko coolia vai ei, kun on vaan hyvä olla miettimättä miltä muitten silmissä näyttää. Sellanen wanna be something muitten silmissä jää pois, kun löytää ittensä. Ei enää mieti hetkeekään muitten silmiä.

Jasu

Vanhin tytöistä oli hauska tapaus nuorempana , oikea ultrameikkaaja, lisäksi mangavillitys oli vaivoina. Ne kun yhdistyivät niin tulokset olivat aika villejä toisinaan 🙂, aamumeikin tekokin kesti varmaan kaksi tuntia per lähtö.
        Nykyään aika kevyellä maskilla mennään, mutta on vieläkin jääräpäinen... äidiltään vissiin perinyt 😇

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhin tytöistä oli hauska tapaus nuorempana , oikea ultrameikkaaja, lisäksi mangavillitys oli vaivoina. Ne kun yhdistyivät niin tulokset olivat aika villejä toisinaan 🙂, aamumeikin tekokin kesti varmaan kaksi tuntia per lähtö.
        Nykyään aika kevyellä maskilla mennään, mutta on vieläkin jääräpäinen... äidiltään vissiin perinyt 😇

Voi kääk. 😳 2h?!?! En ikinä pystyisi istumaan meikkaamassa 2h.😅

Mulle jo 2 min alkaa olla siinä ja siinä peilin edessä.

Mun likat ei kumpikaan meikkaa, ei ole edes vihjannut haluvansa. Pikemminkin päinvastoin. Ehkä sekin testi aika vielä yläasteella tulee.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun likat ei kumpikaan meikkaa, ei ole edes vihjannut haluvansa. Pikemminkin päinvastoin. Ehkä sekin testi aika vielä yläasteella tulee.

Jasu

Mä lähinnä vilkaisen peiliin, hyvä on ja menoksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Kyllähän siihen leikkiin näyttäis vähän kaikki lähtevän ennemmin tai myöhemmin, kokeilemaan ainakin. Ovat saaneet tehdä ihan mitä haluavat.

Yhden kerran olen vinkannut että nyt on kyllä liian väkevä aine käytössä kun meikinpoistoaine näytti tekevän lähestulkoon palovammoja, uskoi isukkia ainakin sillä kertaa ja vaihtoi miedompaan.
        Enhän minä niistä tököteistä mitään tiennyt, päättelin vain näkemästäni 🧐

• Anonyymi
      UUSI

millä nimellä tytöt kutsuvat niitä pyöreitä valkoisia meikkilappuja mitä putkenmuotoisissa on, puuvilla juttuja

kun niin silmäleikkaukseni oli sellaisia voi käyttää kun kastelee kylmällä vedellä sitten pyyhkiä silmiä sellaisella varovaisesti jos tarttee.

mutta jooh hyvin onnistunut leikkaus, valoherkkyys-päänsärkykykin poistui.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitat varmaan vanulappuja. Ovat kyllä käteviä moneenkin asiaan.

• Anonyymi
      UUSI

Onko kirjoittajilla hopeisia hiuksia.
      Värjäättekö, sävytättekö eli peitättekö harmaat?
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

ekspotiaalinen extraverri, aina tulee joku seikkailu joku sairaalareissukin, taksienkin kanssa jotain juttuja aina, ja toisen asiakkaiden Ellen sanoisi potilaidenkin kanssa juttuja.

kun niin.. siekailumatka aina tuollaiset vähän

• Anonyymi
      UUSI

Ei välttämättä. Se voi olla muitakin asioita, mm. itseilmaisua.

• Anonyymi
      UUSI

On se toisen totuuden korostamista (silmien väri korostuu ripsivärin ympäröimistä silmistä). On se totuuden piilottamista (meikki silottaa ihossa mahdollisesti näkyviä erivärisyyksiä sekä poskipuna ja silmänalusvoide häivyttää väsyneisyyttä kasvoista)

• UUSI

Tätäkin on tutkittu, mm: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18408870/

Käännöstä:

Miksi naiset käyttävät meikkiä: Viitteitä psyykkisistä perinnepiirteistä

Synopsis: Meikki toimii stimuloimalla kolmea aistiamme: kosketusta (joka kattaa kaikki kehon pintatuntemukset), haju (tuoksu) ja näkö (prosessi tulla kauniiksi ja näyttää kauniilta). Näiden aistien positiivinen stimulaatio meikin avulla voi aiheuttaa sekä aisti- että psykologista nautintoa.

Jotta ymmärtäisimme naisten suhdetta meikkiinsä, haastattelimme eri naisryhmiä heidän elämänlaadun ja meikkitottumusten osalta. Sitten neljän hyvin validoidun psykometrisen itsekyselyn avulla tutkimme mahdollista suhdetta meikkaamistarpeen ja erityisten psykologisten ominaisuuksien välillä. Ensimmäiset tulokset osoittivat selvästi, että meikki voisi tukea kahta vastakkaista "ylös"-toimintoa, eli "naamiointi" vs. "viettely."

Psykologisten profiiliensa osalta tulokset osoittivat, että funktionaaliseen luokkaan "naamiointi" kuuluvat naiset ovat ahdistuneempia, puolustavampia ja emotionaalisesti epävakaampia kuin funktionaalisen luokan "viettely" kuuluvat naiset, jotka näyttävät olevan seurallisempia, itsevarmempia ja ulospäin suuntautuneempia. [...]

Heh, tässä dokussa olevissa kyselyissä on hassun hauskoja naiskahtavia "ajatelmia", saatan käännellä niitä jos oikein innostus.

• Anonyymi
        UUSI

Kun vien jätteitä roskikseen stimuloin itseni aina ripsivärillä...
        Vilma
        Muutoin on naku olo. Eihän sitä roskikselle nakuna.

• Anonyymi
      UUSI

jos ei jaksa ollenkaan ajarwellakaan jotain kaupungin tyttöjwn jurruja

laitan säätierdon ämmöt huciksi

ulkolämpö 20. 9 sisä 14.3 nyt onpi

• Anonyymi
      UUSI

niin tyttöjjenmielesarä minä wn qwaq JAKSA EDEA AJAFELLAKAN OTAIN HASSUJA JURRUJA

• Anonyymi
      UUSI

Joillain on sitäkin mutta joillekin tuottaa mielihyvää ja joillakin on taas työ jossa ei sillätavalla välttis ole hyväksi näyttää ihan siltä kui olis heinäladosta tai auton alta heränny

• Anonyymi
      UUSI

MUTTA JOOH JOKU HAUSK ROKKIJUTTU TYTÖILLEWKIN JOKU sAMMY Hagar voi okoeilla nopea empoinwen eokki juttu

• UUSI

Ensin iho pitäisi hoitaa kuntoon. Mikään maailman meikeistä ei näytä hyvältä epäpuhtaalla iholla.
      Kevyesti ja siististi ehostaminen piristää itseä ja antaa huolitellun kuvan. Pitäisi ehdottomasti välttää ylilyöntejä. Eihän kukaan halua näyttää Tikkurilan värikartalta.

• Anonyymi
        UUSI

Mä olen katsellut, miten tv:ssa naisia on meikattu.
        Poskipunissa ei onnistuta ollenkaan; kummallisissa kohdin epämääräiset läntit, jotenkin tahraisia nassuja.
        R.P. on meikannut itsensä jollain värittömällä vahalla. Karmeen näköistä. Miksei kukaan neuvo?
        Silmäpussit lähtee vain nukkumalla.
        Vilma

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen katsellut, miten tv:ssa naisia on meikattu.
        Poskipunissa ei onnistuta ollenkaan; kummallisissa kohdin epämääräiset läntit, jotenkin tahraisia nassuja.
        R.P. on meikannut itsensä jollain värittömällä vahalla. Karmeen näköistä. Miksei kukaan neuvo?
        Silmäpussit lähtee vain nukkumalla.
        Vilma

Ensinnäkin alus- ja meikkivoide pitäisi levittää tasaisesti. Peite- ja korostusvoide, sekä poskipuna pitäisi osata häivyttää siististi, ettei jäisi laikkuja.
        Tämä vaatii harjoittelua ja pitkäjännitteisyyttä.

• Anonyymi
      UUSI

kpli lumsokiyyi ;PY pojrökassa oööaööa emt' kps moo åeötosaldeoööa poleom öeollaoöee lumso'--

• Anonyymi
      UUSI

Ostin kerran 49 €:n paletin, jossa oli varjostus- ja korostusvärejä. Kyllä minä siinä mietin, että tuon rahan olisi voinut laittaa myös osakkeisiin.

🦄

• UUSI

En tiedä ku meikkaan erittäin harvoin
      Ja sillonki huonosti🤔

• Anonyymi
      UUSI

Eli alusvoide on sama, kuin auton pohjamaali? Ja sen päälle usea kerros, kuten auton maalauksessa. Tulee mieleen automessujen esittelyt, joissa kotteron vierellä patsastelee nainen tai toinen. Molemmat maalattuja, puunattuja, pyntättyjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      45
      1409
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1305
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      963
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      83
      867
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      11
      845
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      838
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      801
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      791
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      720
    10. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      712
    Aihe