Älä sorru miellyttämiseen!
https://youtu.be/qeTSBq4tF-E
Mies ei omista sinua!
30
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ei omista nainenkaan. Mieskin voi lopettaa sen miellyttämisen.
- AnonyymiUUSI
Itse voin joskus leikilläni tällaista sanoa, mutten sitä tarkoita. Toinen juttu aina vaaka kupissa, miten toinen sen kokee? Tällaisella asialla leikkiminen voi olla toiselle hyvä juttu ja toiselle tosi huono juttu. Siksi leikkiminen ei ole aina hyvästä.
- Anonyymi
mierin wrrä mikä oliai joku noeampi twmpoinwn jokus eokki juttru
musiikki - Anonyymi
joku jno+ea tempionwn erokki-juttu murta niin hassuakin wehkä kun muutama päivä vaan jostain niin silmäleikkauksista.
paranee hyvin.....hmmm - Anonyymi
Niin, huoraa mieluummin. Jaa persettäsi kaikille halukkaille ja sinua arvostetaan.
- Anonyymi
Mistäs sinä vanhoillislestaadiolainen neitsytmies heräsit? Miten ois avioliitto ennen seksiä kun ei vapaa seksi miellytä? Ketä ajattelit kosia?
- Anonyymi
Tuleeko silloin ongelmia, jos mies haluaakin omistaa naisen? Vai onko tämä vain yhden naisen väittämä? Että haluaa olla itsenäinen ja itsekäs? Välillä kuullut jopa naisen sanovat, että haluaa omistaa sinut?
Kyllä se nainen omistaa aina miehensä. Mies voi luulla olevansa laivan kapteeni, mutta nainen se siellä vaan vetelee naruista.
- Anonyymi
Kukaan ei omista toista ihmistä.
- Anonyymi
Mies etsii äitiänsä..
- Anonyymi
En ole parisuhdetta ajatellut minään omistuskuviona.
Tasavertaisuutta, mutta niin, että arkea toteutetaan taipumusten mukaan ja vähän niin, että mikä on mieluista.
Saa ihan viihtyä yhdessä.
Vilma - Anonyymi
Omistushalu on toksisuutta ja kaukana rakastamisesta.
- Anonyymi
Mhtt
Mrjjhhioll öb hfdsitreghft refleli.
(rebls) - Anonyymi
Jos maksan kaikki viulut, niin kyllä se luo naiselle tiettyjä velvoitteita. En välttämättä omista häntä, mutta viimeinen sana on kyllä aina minulla.
- Anonyymi
Eli ammut sen jos käy vieraissa
- Anonyymi
Sillai ne dustyt old fartit tekee. Kohta luetaan taas lehdistä kun nuori nainen on lopetettu kuin koira kun ei pessyt lattioita kun sentään mies maksaa kaiken.
- Anonyymi
16:00
Vaikuttaa kamalalta.
Kylmää.
Ei rakkaudellista.
Vilma
Velvoitteita? Ostit?
- Anonyymi
kerronko jonkin jännän jutun niin no tytöill hassukin juttu ehkä, kun niin ailmäleikkausjurru... niin nukkeessakaan ei sisi koskea silmiin niin musrar aueinkolasit pääaaä.
nuögöb ikusu hijy höbbö bioea eijju.nysuujju rtrlukkejub,,
Sanny Hagaein aika hy ä fuollainwn
i dont need love - Anonyymi
Naiset ovat illuusio. https://www.youtube.com/watch?v=M2POToPtAbY
Miehet rakastavat ideaa naisesta. Mies joka rakastaa naista, ei voi koskaan ymmärtää tätä. Jos hän ymmärtäisi naista, hän ei koskaan rakastaisi.- AnonyymiUUSI
Onko idea naisesta jotenkin platoninen, ideoiden maailma?
Voiko platoninen suhde olla intohimoinen?
Kyllähän siinä tiedostetaan, että mies on mies ja nainen on nainen, noin enemmistökuviona ajatellen. Eivät he mitään olmeja tai kummajaisia ole.
Vil a
- Anonyymi
Ei minua omista kukaan muukaan. Vain minä itse itseni. Silläpä en siedäkkään käytöstä, jos joku käyttäytyy kuin omistaisi minut.
Jasu - Anonyymi
Nyt laitteet kiinni menee todella intiimiksi.
- Anonyymi
Tuolta toisesta tuli mieleen, ettei miehen miellyttäminen ole ollenkaan asian tarkoitus, vaan miehen hallinta ja ohjaileminen. Voihan se olla tosiaan tilanteen pakko ja pakollista jossakin mielessä. En ole koskaan ajatellut sitä sillä tavalla. Mitä edes väliä, ellei muukaan ole mahdollista.
- Anonyymi
Niezchen mukaan naiset käyttävät manipulaatiota taktiikkana, koska heillä ei ollut suoraan voimaan perustuvaa valtaa. Kyse on vain erilaisista selvitytymis taktiikoista ja romanttinen rakkaus on itsessään valhetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niezchen mukaan naiset käyttävät manipulaatiota taktiikkana, koska heillä ei ollut suoraan voimaan perustuvaa valtaa. Kyse on vain erilaisista selvitytymis taktiikoista ja romanttinen rakkaus on itsessään valhetta.
No hyi! Ideaa miehen ideasta naisesta on helppo inhota, sillä aina on joku joka "rakastaa" miestäsi itseäsi paremmin 😆😀😂
- AnonyymiUUSI
Omistaminen tarkoittaa myös sitä, että alkaa määräämään mitä toinen saa esim. harrastaa ja tehdä.
Jos mies ei saa omistaa naista naisten mielestä, niin ei myöskään nainen saa omistaa miestä eli jos mies käyttää aikaansa tietokone/pelinosolin kanssa, niin miehelle tulee antaa siihen vapaus, eikä rajoittaa.
Eihän nainenkaan hyväksy, ettei mies ei päästä naista naiystäviensa kanssa kahvilaan lattea nauttimaan ja tuppervaara iltoihin, joita naiset harrastaa.
Se on ihan sama, kuin nainen rajoittaisi miehen harrastuksia. - AnonyymiUUSI
OIKEIN NIIN JOA JOKU EDYRÖJWN JURRU NIIN QI IEEW JAKSA ESES AJATWLLAKKAAN JORAIN NIIN
- AnonyymiUUSI
💕💕
- AnonyymiUUSI
Mutta minähän olen miellyttävä. Ainakin silmille hyppivien aivan selvästi masokististen miesten mielestä. Aina haluavat saman henkisen rökityksen uudelleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451409Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761305Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86963- 83867
- 11845
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186838Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74712