Mies ei omista sinua!

Anonyymi-ap

30

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei omista nainenkaan. Mieskin voi lopettaa sen miellyttämisen.

• Anonyymi
        UUSI

Itse voin joskus leikilläni tällaista sanoa, mutten sitä tarkoita. Toinen juttu aina vaaka kupissa, miten toinen sen kokee? Tällaisella asialla leikkiminen voi olla toiselle hyvä juttu ja toiselle tosi huono juttu. Siksi leikkiminen ei ole aina hyvästä.

• Anonyymi

mierin wrrä mikä oliai joku noeampi twmpoinwn jokus eokki juttru

musiikki

• Anonyymi

joku jno+ea tempionwn erokki-juttu murta niin hassuakin wehkä kun muutama päivä vaan jostain niin silmäleikkauksista.

paranee hyvin.....hmmm

• Anonyymi

Niin, huoraa mieluummin. Jaa persettäsi kaikille halukkaille ja sinua arvostetaan.

• Anonyymi

Mistäs sinä vanhoillislestaadiolainen neitsytmies heräsit? Miten ois avioliitto ennen seksiä kun ei vapaa seksi miellytä? Ketä ajattelit kosia?

• Anonyymi

Tuleeko silloin ongelmia, jos mies haluaakin omistaa naisen? Vai onko tämä vain yhden naisen väittämä? Että haluaa olla itsenäinen ja itsekäs? Välillä kuullut jopa naisen sanovat, että haluaa omistaa sinut?

• Kyllä se nainen omistaa aina miehensä. Mies voi luulla olevansa laivan kapteeni, mutta nainen se siellä vaan vetelee naruista.

• Anonyymi

Kukaan ei omista toista ihmistä.

• Anonyymi

Mies etsii äitiänsä..

• Anonyymi kirjoitti:

Mies etsii äitiänsä..

Ja nainen isäänsä.

• Anonyymi

En ole parisuhdetta ajatellut minään omistuskuviona.
      Tasavertaisuutta, mutta niin, että arkea toteutetaan taipumusten mukaan ja vähän niin, että mikä on mieluista.
      Saa ihan viihtyä yhdessä.
      Vilma

• Anonyymi

Omistushalu on toksisuutta ja kaukana rakastamisesta.

• Anonyymi

Mhtt

Mrjjhhioll öb hfdsitreghft refleli.

(rebls)

• Anonyymi

Jos maksan kaikki viulut, niin kyllä se luo naiselle tiettyjä velvoitteita. En välttämättä omista häntä, mutta viimeinen sana on kyllä aina minulla.

• Anonyymi

Eli ammut sen jos käy vieraissa

• Anonyymi

Sillai ne dustyt old fartit tekee. Kohta luetaan taas lehdistä kun nuori nainen on lopetettu kuin koira kun ei pessyt lattioita kun sentään mies maksaa kaiken.

• Anonyymi

16:00
        Vaikuttaa kamalalta.
        Kylmää.
        Ei rakkaudellista.
        Vilma
        Velvoitteita? Ostit?

• Anonyymi

kerronko jonkin jännän jutun niin no tytöill hassukin juttu ehkä, kun niin ailmäleikkausjurru... niin nukkeessakaan ei sisi koskea silmiin niin musrar aueinkolasit pääaaä.

nuögöb ikusu hijy höbbö bioea eijju.nysuujju rtrlukkejub,,

Sanny Hagaein aika hy ä fuollainwn

i dont need love

• Anonyymi

Naiset ovat illuusio. https://www.youtube.com/watch?v=M2POToPtAbY

Miehet rakastavat ideaa naisesta. Mies joka rakastaa naista, ei voi koskaan ymmärtää tätä. Jos hän ymmärtäisi naista, hän ei koskaan rakastaisi.

• Anonyymi
        UUSI

Onko idea naisesta jotenkin platoninen, ideoiden maailma?
        Voiko platoninen suhde olla intohimoinen?
        Kyllähän siinä tiedostetaan, että mies on mies ja nainen on nainen, noin enemmistökuviona ajatellen. Eivät he mitään olmeja tai kummajaisia ole.
        Vil a

• Anonyymi

Ei minua omista kukaan muukaan. Vain minä itse itseni. Silläpä en siedäkkään käytöstä, jos joku käyttäytyy kuin omistaisi minut.

Jasu

• Anonyymi

Nyt laitteet kiinni menee todella intiimiksi.

• Anonyymi

Tuolta toisesta tuli mieleen, ettei miehen miellyttäminen ole ollenkaan asian tarkoitus, vaan miehen hallinta ja ohjaileminen. Voihan se olla tosiaan tilanteen pakko ja pakollista jossakin mielessä. En ole koskaan ajatellut sitä sillä tavalla. Mitä edes väliä, ellei muukaan ole mahdollista.

• Anonyymi

Niezchen mukaan naiset käyttävät manipulaatiota taktiikkana, koska heillä ei ollut suoraan voimaan perustuvaa valtaa. Kyse on vain erilaisista selvitytymis taktiikoista ja romanttinen rakkaus on itsessään valhetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niezchen mukaan naiset käyttävät manipulaatiota taktiikkana, koska heillä ei ollut suoraan voimaan perustuvaa valtaa. Kyse on vain erilaisista selvitytymis taktiikoista ja romanttinen rakkaus on itsessään valhetta.

No hyi! Ideaa miehen ideasta naisesta on helppo inhota, sillä aina on joku joka "rakastaa" miestäsi itseäsi paremmin 😆😀😂

• Anonyymi
      UUSI

Omistaminen tarkoittaa myös sitä, että alkaa määräämään mitä toinen saa esim. harrastaa ja tehdä.
      Jos mies ei saa omistaa naista naisten mielestä, niin ei myöskään nainen saa omistaa miestä eli jos mies käyttää aikaansa tietokone/pelinosolin kanssa, niin miehelle tulee antaa siihen vapaus, eikä rajoittaa.
      Eihän nainenkaan hyväksy, ettei mies ei päästä naista naiystäviensa kanssa kahvilaan lattea nauttimaan ja tuppervaara iltoihin, joita naiset harrastaa.
      Se on ihan sama, kuin nainen rajoittaisi miehen harrastuksia.

• Anonyymi
      UUSI

OIKEIN NIIN JOA JOKU EDYRÖJWN JURRU NIIN QI IEEW JAKSA ESES AJATWLLAKKAAN JORAIN NIIN

• Anonyymi
      UUSI

💕💕

• Anonyymi
      UUSI

Mutta minähän olen miellyttävä. Ainakin silmille hyppivien aivan selvästi masokististen miesten mielestä. Aina haluavat saman henkisen rökityksen uudelleen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      45
      1409
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1305
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      963
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      83
      867
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      11
      845
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      838
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      801
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      791
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      720
    10. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      712
    Aihe