Ikäkriisiä pukkaa

Minulla on tällä hetkellä ulkoinen habitus ihan hakusessa. Ensin ukkouduin ja en välittänyt vaatetuksesta ollenkaan. Sitten minulle tuli sellainen kamala kukkakuosikausi.

Nyt pitäisi laittaa vaatekaappi uusiksi. Haluaisin hommata sellaisia raskaampaan (siis todella ääriraskaaseen) metalliin viittaavia mustia paitoja yms. Mutta kehtaako 36-vuotias vanha setä enää kulkea moisissa vaatteissa, vai onko se noloa ja epätoivoista ikääntymistä vastaan taistelua?

64

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pue päällesi juuri tasan sitä mitä itse haluat ja paskat nakkaa siitä mitä muut siitä miettivät.

• Anonyymi

On se, kun tekee asiasta yksinkertaisen ja päättää itse olla kuten on.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se, kun tekee asiasta yksinkertaisen ja päättää itse olla kuten on.

Jasu

Minä hetero mies ajattelen myös näin: jos etsin naista ulkomailta tai teen tuttavuutta Suomessa asuvaan ulkomaalaiseen naiseen tai naiseen, joka on käymässä Suomessa, tottakai sillä on merkitystä, millainen mies on. Vaikka meillä puhuttaisiinkin näin, että saamme olla sellaisia kuin olemme, kuinka itsestään selvää tämä on eri puolilla maapalloa.

Toddellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hetero mies ajattelen myös näin: jos etsin naista ulkomailta tai teen tuttavuutta Suomessa asuvaan ulkomaalaiseen naiseen tai naiseen, joka on käymässä Suomessa, tottakai sillä on merkitystä, millainen mies on. Vaikka meillä puhuttaisiinkin näin, että saamme olla sellaisia kuin olemme, kuinka itsestään selvää tämä on eri puolilla maapalloa.

Toddellavaikeeta

Kovin rasittavaksi menee elämä, jos etsii seuraa, jonka seurassa joutuu sitten lopunikäänsä esittämään jotain muuta. Karseaa elämää, mutta onnea valitsemallesi tielle.

• Anonyymi

Ainoa mitä itse vähän karsastan on tuollainen vaatekaapin kokonaan uusiminen. Sekin vain siksi, että itse karsastan turhaa kuluttamista ja ostan vain jos sitten kanssa käytän ko. vaatteen loppuun saakka. Vaan siis sehän ei varsinaisesti minulle kuulu, vaikka muut uusisivat vaatekaappiaan jatkuvasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoa mitä itse vähän karsastan on tuollainen vaatekaapin kokonaan uusiminen. Sekin vain siksi, että itse karsastan turhaa kuluttamista ja ostan vain jos sitten kanssa käytän ko. vaatteen loppuun saakka. Vaan siis sehän ei varsinaisesti minulle kuulu, vaikka muut uusisivat vaatekaappiaan jatkuvasti.

Minä teen niin, että ostan kerralla vaatekaapin täyteen. Siten vaatteet nuhjaantuu suunnilleen samaan aikaan. Ostan kerralla taas kaiken uusiksi. Säästän vielä suunnilleen käyttökelpoiset vaatteet ja käytän niitä esim kotiasuna. Ei mene mitään hukkaan.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minä teen niin, että ostan kerralla vaatekaapin täyteen. Siten vaatteet nuhjaantuu suunnilleen samaan aikaan. Ostan kerralla taas kaiken uusiksi. Säästän vielä suunnilleen käyttökelpoiset vaatteet ja käytän niitä esim kotiasuna. Ei mene mitään hukkaan.

Ok. Itselläni on 20 vuotta vanhoja vaatteita, jotka ovat vielä erinomaisessa kunnossa. Joutuisin siis melko turhaan odottamaan nuhjautumista. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin rasittavaksi menee elämä, jos etsii seuraa, jonka seurassa joutuu sitten lopunikäänsä esittämään jotain muuta. Karseaa elämää, mutta onnea valitsemallesi tielle.

Mä veikkaan, että sulla on paljon enemmän vientiä kuin minulla. Ne, joilla valinnan varaa on, toimivat, kuten itse haluavat.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä veikkaan, että sulla on paljon enemmän vientiä kuin minulla. Ne, joilla valinnan varaa on, toimivat, kuten itse haluavat.

Todellavaikeeta

Veikkaa rauhassa, asia ei silti muutu mihinkään. Elämä, jossa joudut esittämään jotakuta toista koko loppuikäsi, on yhtä helvettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Eikä se sitäpaitsi tule edes onnistumaan, vaan tupsahdat väistämättä turvallesi siihen omaan esittämiseesi jossain kohtaa ja sitten se on bye bye sille ihmissuhteelle. Sehän se vasta tosi hyvää itsetunnolle tekeekin, kun itse tahallaan koko ajan sabotoi omaa elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaa rauhassa, asia ei silti muutu mihinkään. Elämä, jossa joudut esittämään jotakuta toista koko loppuikäsi, on yhtä helvettiä.

Edelleenkin näkee, että sinulla on "kaikkea liikaa".

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin näkee, että sinulla on "kaikkea liikaa".

Todellavaikeeta

Tuosta kommemtista taas huomaa, että sinä et tajua mistä sinä edes puhut. Mutta siis ole hyvä vain ja pilaa elämäsi esittämällä aina jotain muuta kuin olet. Sehän ei ole lopulta lainkaan minun ongelmani, eikä vaikuta mitenlään linun elämääni. Jos jotkut tampiot haluavat koko elämänsä esittää muuta kuin ovat, niin olkaa hyvät vain.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Itselläni on 20 vuotta vanhoja vaatteita, jotka ovat vielä erinomaisessa kunnossa. Joutuisin siis melko turhaan odottamaan nuhjautumista. 🙂

Miten vaatteet voi säilyä 20 vuotta? Minulla hajoaa takitkin muutamassa vuodessa, vaikka niitä harvoin pestään. Tosin ostan kerralla aika vähän vaatteita, joten niitä tulee sitten pidettyä ihan urakalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Miten vaatteet voi säilyä 20 vuotta? Minulla hajoaa takitkin muutamassa vuodessa, vaikka niitä harvoin pestään. Tosin ostan kerralla aika vähän vaatteita, joten niitä tulee sitten pidettyä ihan urakalla.

En tiedä yhtään millaista laatua sä ostat tai miten hoidat vaatteitasi. Mulla on yksi villakangastakki ja nahkatakki, jotka molemmat ovat sen parikymmentä vuotta vanhoja ja itseasiassa ostin sen nahkatakin käytettynä. Mitenhän vanha oikeasti lieneekään. Ja parit farkut on melkein tuota samaa ikäluokkaa ja myös jokunen paita ja neule mutta hyvässä kunnossa. Miltei yhtä vanhoja kenkiäkin löytyy yksi pari ja ne maiharit näyttää lähes uusilta, vaikka ovat käytössä. Niihin on pohjat toki kerran uusittu. On mulla itseasiassa myös joitain äitini vaateita 70-luvulta, jotka on yhä priimakunnossa. Ne vain ovat käytössä hyvin harvoin, joten niitä ei voi käyttövaatteiksi laskea.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toddellavaikeeta

En minä miettisi sitä missään maailmalla. Jos jossain maassa en saa olla mitä olen, en mene siihen maahan enää ikinä. Helppoa, epäystävälliset maat karsitaan pois suosiosta.

Jasu

• Anonyymi

Minä en mieti vaatteita. Mietin pikemminkin sitä, mikä ikäero olisi sopiva ja missä menee nolouden raja, vaikka olisikin täysin laillista. Myönnän, että edelleenkin itseä nuoremmat naiset kiinnostaa enemmän kuin oman ikäinen tai itseä vanhempi.

Todellavaikeeta

• Eipä siinä mitään väärää ole, jos kummatkin ovat aikuisia. Yhdellä tutulla miehellä on itseään 20 vuotta vanhempi nainen, enkä ole koskaan paheksunut heidän juttuaan, vaikka osa katsookin kieroon.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Eipä siinä mitään väärää ole, jos kummatkin ovat aikuisia. Yhdellä tutulla miehellä on itseään 20 vuotta vanhempi nainen, enkä ole koskaan paheksunut heidän juttuaan, vaikka osa katsookin kieroon.

Tutustuiko mies naiseen 20-24 iässä vai vanhempana?

Minä, kun aloin siinä 30 iän jälkeen huomata, kuinka olisin "maailman onnellisin" mies, jos saisin hyvännäköisen 20-24 vuotiaan tyttöystävän. Eihän tämä tietenkään onnistunut ja nyt siitä on jo vähän enemmän aikaa kun täytin 30, joten realismia toki, että naisenkin ikä olisi hyvä vähän nousta esimerkiksi 25-29 vuoteen tai jopa 30-34 vuoteen. Sinkkunahan edelleenkin olen, joten enpä ole löytänyt hyvännäköistä 25-29 vuotiasta enkä 30-34 vuotiasta.

Mulla itsellä oli nuorempana ehkä jopa helpompi kiinnostua itseä vanhemmasta naisesta. Sanotaanko nyt siinä vähän ennen 30 ikää mua ei haitannut vaikka ikäeroa olisi enemmänkin. Ehkä 20 vuotta vanhempi nainen on ollut mulle kuitenkin se ehdoton maksimi.

Ajattelin silloin 20-30 iässä, että itse yksinäisenä miehenä olen monelle "normaalille" oman ikäiselle naiselle "liian surkea". Onhan monella "normaalilla" nuorella naisella koulutus tai ainakin opiskelee ja lisäksi laaja ystäväpiiri ja varmasti on seurustellut. Ajattelin näin, että jos nainen on minua jonkin verran vanhempi "kaikki" on pikemminkin itsestään selvää.

Vaikka saatoin siinä 20-24 vuotiaanakin haaveilla itseä vanhemmasta naisesta, toki tuossa iässä 20 vuoden ikä ero oli varmasti likaa: ehkä pikemminkin näin, että itse 24 vuotiaana "ihannenainen" siinä 34.

Todellavaikeeta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustuiko mies naiseen 20-24 iässä vai vanhempana?

Minä, kun aloin siinä 30 iän jälkeen huomata, kuinka olisin "maailman onnellisin" mies, jos saisin hyvännäköisen 20-24 vuotiaan tyttöystävän. Eihän tämä tietenkään onnistunut ja nyt siitä on jo vähän enemmän aikaa kun täytin 30, joten realismia toki, että naisenkin ikä olisi hyvä vähän nousta esimerkiksi 25-29 vuoteen tai jopa 30-34 vuoteen. Sinkkunahan edelleenkin olen, joten enpä ole löytänyt hyvännäköistä 25-29 vuotiasta enkä 30-34 vuotiasta.

Mulla itsellä oli nuorempana ehkä jopa helpompi kiinnostua itseä vanhemmasta naisesta. Sanotaanko nyt siinä vähän ennen 30 ikää mua ei haitannut vaikka ikäeroa olisi enemmänkin. Ehkä 20 vuotta vanhempi nainen on ollut mulle kuitenkin se ehdoton maksimi.

Ajattelin silloin 20-30 iässä, että itse yksinäisenä miehenä olen monelle "normaalille" oman ikäiselle naiselle "liian surkea". Onhan monella "normaalilla" nuorella naisella koulutus tai ainakin opiskelee ja lisäksi laaja ystäväpiiri ja varmasti on seurustellut. Ajattelin näin, että jos nainen on minua jonkin verran vanhempi "kaikki" on pikemminkin itsestään selvää.

Vaikka saatoin siinä 20-24 vuotiaanakin haaveilla itseä vanhemmasta naisesta, toki tuossa iässä 20 vuoden ikä ero oli varmasti likaa: ehkä pikemminkin näin, että itse 24 vuotiaana "ihannenainen" siinä 34.

Todellavaikeeta

Tämä tuttavamies oli himpun verran alle 40, joten nainen oli 60-vuotias. Onhan se iso ikäero, mutta mikäs siinä jos homma toimii.

• Anonyymi

Pue mitä haluat, ei kuulu muille yhtään habituksesi. Keksiköön oikeita ongelmia, eikä muutten habitus, jos joku narisee.

Jasu

• Minulla on huono itseluottamus :(

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla on huono itseluottamus :(

Tuossa suositeltiin kivijalkaa ja epäiltiin oletko jo täysi-ikäinen ajattelemaasi "muodonmuutokseen".

Kivijalkakauppa on sillä tapaa hyvä, että sieltä voi saada neuvoja.

Pukeutuminen ei katso ikää. Tai katsoo siis sillä tavalla, että kaikenikäisten täytyisi julkisilla paikoilla vältellä alastomuutta.

Tietyllä tavalla koko repertuaarin vaihtaminen kerralla voi olla hyväkin vaihtoehto. Ja tuo sinun viittauksesi omaan itseluottamukseesi ei ole kommenteissasi tunnistettavissa.

Kokonaisuus on tärkein, ei se pelkkä paita!

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla on huono itseluottamus :(

Niin se mullakin on ollut kauan ja vuosia. Nyt on jo jonkin aikaa ollut päinvastoin. Tullu vissiin vanhaksi, kun ei yhtään hetkauta muitten mielipiteet minusta ja valinnoistani elää ja pukeutua. En edes viitti enää nykyään pahoittaa mieltäni arvostelijoista, kun niitten puheet ei uppoa enää muhun. Ei ne kiinnosta, niin ei ne silloin vaikutakkaan mitenkään. 😅

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se mullakin on ollut kauan ja vuosia. Nyt on jo jonkin aikaa ollut päinvastoin. Tullu vissiin vanhaksi, kun ei yhtään hetkauta muitten mielipiteet minusta ja valinnoistani elää ja pukeutua. En edes viitti enää nykyään pahoittaa mieltäni arvostelijoista, kun niitten puheet ei uppoa enää muhun. Ei ne kiinnosta, niin ei ne silloin vaikutakkaan mitenkään. 😅

Jasu

Sitä voi harjaantua tietoisesti sulkemalla muitten pölinät ulos mielestään tai todeta, että no minä kun tykkään elää näin ja pukeutua näin, niin mun oma olotilani on tärkeempi, kun muitten mutinat.

Jasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä voi harjaantua tietoisesti sulkemalla muitten pölinät ulos mielestään tai todeta, että no minä kun tykkään elää näin ja pukeutua näin, niin mun oma olotilani on tärkeempi, kun muitten mutinat.

Jasi

Kysyykö sulta Kamuseni kukaan voinko pukeutua näin? Tuskin, älä sinäkään siis mieti muita. Mieti mistä sinä itse tykkäät vaatteissasi. Sulla on hyvä olla niissä, se riittää. ❤️

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyykö sulta Kamuseni kukaan voinko pukeutua näin? Tuskin, älä sinäkään siis mieti muita. Mieti mistä sinä itse tykkäät vaatteissasi. Sulla on hyvä olla niissä, se riittää. ❤️

Jasu

Neuvon nyt kuin tyttöjäni. Sori, mutta välitän susta Kamuseni veliseni. 😄

Jasu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Neuvon nyt kuin tyttöjäni. Sori, mutta välitän susta Kamuseni veliseni. 😄

Jasu

En ota pahalla missään nimessä :)

Itseluottamukseni on parantunut vuosien myötä, mutta jotenkin tämä pukeutumishaave sai taas kipuilua aikaiseksi. Kiva saada näkökulmaa asiaan ja arvostan suoraa puhetta. Saa taas ajattelemisen aihetta ja sitten voi taas kehittää itseään ja itseluottamustani parempaan suuntaan.

Kiitos.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa suositeltiin kivijalkaa ja epäiltiin oletko jo täysi-ikäinen ajattelemaasi "muodonmuutokseen".

Kivijalkakauppa on sillä tapaa hyvä, että sieltä voi saada neuvoja.

Pukeutuminen ei katso ikää. Tai katsoo siis sillä tavalla, että kaikenikäisten täytyisi julkisilla paikoilla vältellä alastomuutta.

Tietyllä tavalla koko repertuaarin vaihtaminen kerralla voi olla hyväkin vaihtoehto. Ja tuo sinun viittauksesi omaan itseluottamukseesi ei ole kommenteissasi tunnistettavissa.

Kokonaisuus on tärkein, ei se pelkkä paita!

Mies 65

Kiitos ideoista ja ajatuksista. Tämä on pieni kaupunki, joten melkein ainut vaihtoehto on netistä tilaaminen.

Ja netissä on helpompi olla oma itsensä ja lörpötellä, mutta tuolla oikeassa maailmassa minulla menee pupu pöksyyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

En ota pahalla missään nimessä :)

Itseluottamukseni on parantunut vuosien myötä, mutta jotenkin tämä pukeutumishaave sai taas kipuilua aikaiseksi. Kiva saada näkökulmaa asiaan ja arvostan suoraa puhetta. Saa taas ajattelemisen aihetta ja sitten voi taas kehittää itseään ja itseluottamustani parempaan suuntaan.

Kiitos.

Se paranee jatkuvasti, kun opit tietoisesti sulkemaan muitten mielipiteitä pois, jotka eivät tue sinun hyvää oloasi ja persoonaasi. Saa olla itsekäs siinä kohtaa. Oman persoonasi ei kuulu olla muitten muovailuvahaa, ainoastaan sinun. 🤗

Hali.

Jasu

• Anonyymi

Laita vaan nuorukainen 🙂 päällesi mitä huvittaa, aina voi tietysti lähteä varovasti liikenteeseen t-paidalla, raskastekoisella vyöllä, farkuilla ja vaikkapa maihareilla.
      Vatsaa jos on vähäsen niin jykevät henkselit peliin, parta letille 😁

• UUSI

Ajattelin aloittaa pienesti paidasta ja kokeilla miltä se tuntuu päällä. Sitten voi aina siirtyä syvään päätyyn jos rohkeus riittää.

• Anonyymi

Suosittelen kivijalkakauppaketjua https://www.newyorker.de/fi/stores/ jossa on korkea hinta/laatu suhde, edullista, ja kinkut tykkää. Niissä on yleensä myöskin silmänruokaa joita voi lirkutella.

• Anonyymi

Heei, metallistit ja pellehyppyjen harrastaja räppärit hakevat kuteensa eri paikoista 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heei, metallistit ja pellehyppyjen harrastaja räppärit hakevat kuteensa eri paikoista 😂

Ostin pojalleni helkutin kalliin paidan tuolta lahjaksi. Ei käyttänyt. Väitti näyttävänsä se päällä Salkkarin Ismolta. Mutta jos haluaa näyttää siltä..edes äidin mieliksi 😂👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin pojalleni helkutin kalliin paidan tuolta lahjaksi. Ei käyttänyt. Väitti näyttävänsä se päällä Salkkarin Ismolta. Mutta jos haluaa näyttää siltä..edes äidin mieliksi 😂👍

21:49:51 😁 ha, yritän itse olla näyttämättä salkkarien Taalasmaan Karilta. Se ei kyllä ole selvinnyt että olisiko se hyvä vai huono vaihtoehto (tytärten mielipide), en ole kehdannut kysyä.. Pidän partaa varmuuden vuoksi 😂.

• UUSI

Olen tuolta joskus tilannut jotakin, mutta se ei ollut ihan oma juttuni. Mutta erityisesti tuolta saa hyviä farkkuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

21:49:51 😁 ha, yritän itse olla näyttämättä salkkarien Taalasmaan Karilta. Se ei kyllä ole selvinnyt että olisiko se hyvä vai huono vaihtoehto (tytärten mielipide), en ole kehdannut kysyä.. Pidän partaa varmuuden vuoksi 😂.

Voi teitä 🤭😂 Hauskoja nuo miesten pelkotilat, jotain yleismaallista salkkareista🤣 Kyllä Taalasmaan Kariakin olisi kiva katsella 😄👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi teitä 🤭😂 Hauskoja nuo miesten pelkotilat, jotain yleismaallista salkkareista🤣 Kyllä Taalasmaan Kariakin olisi kiva katsella 😄👍

21:49:51 No totta puhuen yhdennäköisyys on noin 10% luokkaa ja alkuperäinen vie voiton 100-0 ettei tässä suurempaa vaaraa oikeasti ole 😁

• Anonyymi

Sinähän ole suorastaan alaikäinen. Tottakai voit ostaa ikäisellesi sopivia hevimusaan viittaavia paitoja. Nehän ovat kivan näköisiä. Eikö teillä työpaikalla ole muita ikäisiäai alan musiikkiin intoutuneita?

• UUSI

En tunne ketään, joka tykkäisi samanlaisesta musiikista kuin minä. Kaikki aina kauhistelevat töissä, että mitä tämä on, kun kuuntelen toimistossa yksin ollessani musiikkia. Se on kuulemma kuin suoraan kauhuelokuvasta.

• Anonyymi
      UUSI

Pukeudu kuule just niin kuin itse haluat.

Kuulostaa jotenkin hauskalta, että sulla on viimeksi ollut kukkakuosikausi 😄. Muistelisin että sun tyylisi on vaihdelllut aikaisemminkin aika radikaalisti.

Että anna palaa vaan! Sehän on ihan sua itseäsi.

xLiner

• UUSI

Olen aina tehnyt suuria muutoksia niin vaatteiden kuin karvoituksen suhteen. On ollut irokeesiä ja punaista tukkaa. Yhteen aikaan pukeuduin sellaisiin vanhojen herrasmiesten vaatteisiin, suoria housuja yms. Minusta on hauskaa ja piristävää vaihtaa tyyliä aina kulloisenkin mielenkiinnonkohteen mukaan. Liittyy ehkä vähän autisminkirjonhäiriöön, että innostun aina jostain ihan täysillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Olen aina tehnyt suuria muutoksia niin vaatteiden kuin karvoituksen suhteen. On ollut irokeesiä ja punaista tukkaa. Yhteen aikaan pukeuduin sellaisiin vanhojen herrasmiesten vaatteisiin, suoria housuja yms. Minusta on hauskaa ja piristävää vaihtaa tyyliä aina kulloisenkin mielenkiinnonkohteen mukaan. Liittyy ehkä vähän autisminkirjonhäiriöön, että innostun aina jostain ihan täysillä.

Sinähän oot tosi rohkea tyyleinesi! 👍

Mulla ei juurikaan ole muita vaatteita kuin treenikamat ja työhön sopivat vaatteet. Tukkamallia ja väriä haluan tässä kohta vähän fiksailla, mutta sekin täytyy yrittää hoitaa suht kesyllä maulla.. työt. Ja reenien puolesta täytyy saada tukka kiinni.

xLiner

• Anonyymi
      UUSI

Miksi viestini poistettiin? Siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista.
      Ei se ole peruste poistaa, ettei pidä kirjoittajasta.

Todella lapsellista. Heikko esitys modeltakin.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI

Olikin eri ketju. Minun erehdys sori siitä. 😎

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Ei haittaa, perusteltu palaute on aina paikallaan
        -Mode- 😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Haha, ei mitään. Ja kyllä minä tiedän, että me ollaan ok. Olen aina tykännyt sinun kirjoituksistasi ja siitä että uskallat ottaa yhteen ihan kunnollakin ilman että kumpikaan loukkaantuu tai jää mitään hampaankoloon.

• Anonyymi
      UUSI

kun vanhuus iskee nii pitää alkaa ottamaan kauneusunia, päiväuniakin päivittäin.

iskee kuin moukari päähän vasara... sledgehammer ia päähän

• UUSI

En ota päiväunia, mutta nukun yleensä yöllä 7-10 tuntia. Nuorempana selvisin vähemmällä, mutta nyt huomaan unentarpeen lisääntyneen.

• Anonyymi
      UUSI

Saattaisin ajatella, jos miehellä on vain mustaa yllä kerta toisensa jälkeen, että pitääkö hän jatkuvasti yksiä ja samoja vaatteita ja aina.
      Musta on kesällä aika kuuma väri. Läkähdyttävä suorastaan.
      Myöhäsyntyistä metallia.
      Vilma

• UUSI

Olen aina pitänyt raskaasta musiikista kaikissa sen muodoissa. Mutta metallityylistä pukeutumista en ole vielä koskaan kokeillut. Ehkä osin sen takia, että se oli muotia omassa nuoruudessani, enkä halunnut olla niin kuin kaikki muut.

Mutta tuo aurinko pointti on. En muistanutkaan kuinka kuuma joskus nuorena tuli mustalla paidalla. Toisaalta toinen käsivarteni on täynnä mustaa väriä tatuoinnista ja sitä tahtoo kesällä kuumottaa.

• UUSI

Mulla on noilla 50-60 vuotiaille kavereilla paljon noita mustia paitoja. Ja miksei sais olla, olihan 70 80 luku raskaanrokinaikaa.

• Anonyymi
        UUSI

Jokainen saa ja voi pukeutua miten itse haluaa ja sehän on jokaisen omaa persoonallisuutta.
        Minusta raskas tuli 90-luvulla enempi esille, koska muistan lapsestani sen ja Tuskan ja tuskan ja festarit.
        Vilma

• UUSI

Kaipaisin juuri tuollaisia vanhan ajan tyylisiä bändipaitoja, mutta 2010-luvun bändeillä. Mitä olen katsellut eri vaihtoehtoja, niin aika vaikea yhdistelmä löytää vaatetusta.

Mukava kuulla, että vielä aikuiseen ikään ehtineet ihmiset ovat uskollisia omalle henkilölkohtaiselle tyylilleen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei koskaan moisia ollu.mielestäni ihmisille yksitapa selitellä omaa huonoa käytöstään

• Anonyymi
        UUSI

13:05
        Nyt en ymmärtänyt yhtään, mitä yritit kertoa.
        Vilma

• UUSI

On noloa. Se on sillä lailla, että tekee vanha setä mitä tahansa, niin se on noloa. Mutta ketä se kiinnostaa. Joten ihan rauhassa voit pukeutua uraanipaitoihin.

• UUSI

Jotenkin enemmän mietin, että tuomitseeko oman ikäiset ja sitä vanhemmat.

• Anonyymi
      UUSI

"kehtaako 36-vuotias vanha setä "
      Että mitä? 36v ei ole vanha setä. Ja vaikka olisikin, ikä ei liity pukeutumiseen.

- Sheena

• UUSI

Ai. Minusta tuntuu niin vanhalle, kun moni työkaveri on huomattavasti itseäni nuorempia. Tosin moni on huomattavasti vanhempi, mutta kyllä huomaan jo tippuneeni nuorisojuttujen ulkopuolelle, enkä ymmärrä mistä he puhuvat.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Ai. Minusta tuntuu niin vanhalle, kun moni työkaveri on huomattavasti itseäni nuorempia. Tosin moni on huomattavasti vanhempi, mutta kyllä huomaan jo tippuneeni nuorisojuttujen ulkopuolelle, enkä ymmärrä mistä he puhuvat.

Se on juuri kiva, kun työkaverit ovat ihan eri-ikäisiä, tulee sopivaa vaihtelua.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

ihan hyvä joku voisi olla hauskalle tuntuva joku peittojuttukin

laitan säälämpöjä mitähän nyt

20.6 19.3 aika korkea ulkolämpiö

• Anonyymi
      UUSI

Ostin just niittivyön ja Kiss -paidan. Ikä 52. Niin harmahtavaa ja tylsää porukkaa tässä ikäluokassa, että pitää erottautua. Tylsyys ei kiinnosta ketään.

• Anonyymi
      UUSI

Pukeudu just silleen mikä susta itsestäs tuntuu hyvältä. Ei niillä muiden mielipiteillä niin väliä ole. Tärkeintä, että itse viihdyt vaatteissas.

Mä ehdin luoda tossa ihan oman alotuksen tästä, mutta huomasin, että tämä sopis oikeestaan melko hyvin tähän sun alotuksees. Eli olis tossa käymössä muksun koululla, kun niillä oli siellä esityksiä. Hihitelin siinä mielessäni kun ne mitä ilmeisimmin koulut it teinit pukeutuivat kuten minä. Ei asia tosin ihan yllätyksenä mulle tullut, sillä tässä nyt on useampikin puolituttu teinityttö ja nuori nainen kehunut mm. farkkujani ja kysellyt mistä olen ne ostanut. Ikävä kyllä olen joutunut sanomaan niiden olevan vintagea ja yhtä ikäloput kuin minäkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      45
      1409
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1305
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      963
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      83
      867
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      11
      845
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      838
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      801
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      791
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      720
    10. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      712
    Aihe