Herkuttelemallakin voi laihtua ja kasvattaa lihasta

Anonyymi-ap

Tässä yksi joka on kasvattanut lihasta herkuttelemalla.Syömällä vähemmän tätäkin samaa ruokaa laihtuu.
Miehellä annoskoko noin 1,3 kiloa 1000 kaloria kasvista ja lihaa.Saahan se syödä tuon lisäksi vielä noin 3000 kaloria.
Minulle riittää itsellä annoskooksi 600 g ja proteenit siitä 50 g+ jälkiruoka + kakkukahvit.
Suunnittelen aina itse ruokalajit joissa käytän Paljon perunaa,lihaa,kasviksia,juureksia yms

https://vm.tiktok.com/ZNd2tP6ds/

22

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se syö illalla vielä tuon proteenijäätelön ja päivällä sekä illalla herkullisia suklaa yms proteenipirtelöitä.
      Minä en niitä syö ollenkaan tavallisena 😮‍💨laihduttajana.KOSKA kalorit täytyy pysyä nyt alle 2500

https://vm.tiktok.com/ZNd2tafTP/

• Anonyymi

Mies ylittää lihan syönti suositukset 12 kertaisesti syömällä lihaa 600 g päivässä.
      Jos se syö muutakin lihaa päivän aikana ne ylittyy vieläkin enemmän.

• Anonyymi

Mutta mistä saa proteesit ?

• Anonyymi

Syömällä sitä laihtuu,ei olemalla syömättä.Jos laihduta syömättömyydellä,sinusta tulee luuranko.😂

Lihas kasvaa syömällä PALJON

• Anonyymi

Ei se lihas tuosta vaan kasva, vaikka söisit kuinka PALJON. Maha kyllä kasvaa.

• Anonyymi

Kyllä se silloin kasvaa jos tekee samanaikaista voimaharjoittelua.Se tulee läskinä jos vain makaat sohvalla.

• UUSI

En kyllä nimittäisi tuota herkutteluksi.

Ihan käypää ruokaa kyllä ja ja vähän samantyyppistä tulee tehtyä itsekin mutta pakasteranskalaisista. 200 g pakasteranskalaisia tai uunijuureksia ja 100 g broilerisuikaleita on noin 600 kcal. Päälle vielä salaatti.

• Anonyymi
        UUSI

Minä syön perunat aina VAIN keitettynä,silloinkin kun en laihduta.Kyllä niihin makua saa hyvin mausteillakin,ei siinä tarvitse käyttää yhtään rasvaa.

Olen ollut monesti ennenkin sitä mieltä ettei kannata syödä pikkulinnut ruokaannoksia.
        Täälläkin joku käy aina välillä kommentoimasta lautaskoon pienentämistä.
        Tuossa kommenttikentässä sanoo syövänsä nämä 600 g lihaa+ kasvikset yms 600 g yht 1,2 kg 1000 kal
        Kulutus miehellä varmasti noin 4000 päivässä eli SAA syödä vielä tuon lisäksi lisää 3000 kaloria päivässä.
        Se riippuu siitä miten paljon kuluttaa energiaa päivässä miten paljon SAA syödä.😳
        Esim hidas kävely juoksumatolla kuluttaa vain 100 kaloria
        Ja kovavauhtinen juoksu 800 kaloria.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä syön perunat aina VAIN keitettynä,silloinkin kun en laihduta.Kyllä niihin makua saa hyvin mausteillakin,ei siinä tarvitse käyttää yhtään rasvaa.

Olen ollut monesti ennenkin sitä mieltä ettei kannata syödä pikkulinnut ruokaannoksia.
        Täälläkin joku käy aina välillä kommentoimasta lautaskoon pienentämistä.
        Tuossa kommenttikentässä sanoo syövänsä nämä 600 g lihaa kasvikset yms 600 g yht 1,2 kg 1000 kal
        Kulutus miehellä varmasti noin 4000 päivässä eli SAA syödä vielä tuon lisäksi lisää 3000 kaloria päivässä.
        Se riippuu siitä miten paljon kuluttaa energiaa päivässä miten paljon SAA syödä.😳
        Esim hidas kävely juoksumatolla kuluttaa vain 100 kaloria
        Ja kovavauhtinen juoksu 800 kaloria.

Ruokaa pitää vähentää vasta sitten kun paino alkaa jumittamaan.Suuremman osan ajasta pitää kuitenkin syödä PALJON 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokaa pitää vähentää vasta sitten kun paino alkaa jumittamaan.Suuremman osan ajasta pitää kuitenkin syödä PALJON 😏

Eikä sitä sittenkään saa vähentää terveellistä ruuasta vaan herkuista ja lisätä vähän liikuntaa esim tekemällä toinenkin kevyt liikuntasuoritus

• Anonyymi
      UUSI

Pilailija > Minulle riittää itsellä annoskooksi 600 g ja proteenit siitä 50 g+ jälkiruoka + kakkukahvit.

Jälkiruoka ja kakkukahvit pitää valita oikeasta ja hyvästä ruuasta, jotta myös niissä on tarvittava määrä protooneja. Jälkiruuaksi voi ottaa pääsiäisenä mämmiä ja vappuna tippaleipiä ja munkkeja. Kakun pitää olla protooni-pitoista kuten ovat protooni-pitoisia mansikka-kermakakku sekä toffee-suklaakakku. Kahvin määrä pitää olla kohtuudessa, koska muutoin kofeeni-pitoisuus nousee korkeaksi ja lihoo.

Pilailja > Suunnittelen aina itse ruokalajit joissa käytän Paljon perunaa,lihaa,kasviksia,juureksia

Minulla on sellainen maksullinen ravinto-ohjaaja, joka mittaa tarvittavat protoonien ja kefiirien määrät kakku- ja muista kahveista. Maksan tästä ohjauksesta 2000 euroa vuodessa, ja paino on jo nyt lähtenyt normalisoitumaan. Mitään painonnousua ei ole ollut havaittavissa viimeiseen pariin kuukauteen.

Pilailija > Esim hidas kävely juoksumatolla kuluttaa vain 100 kaloria Ja kovavauhtinen juoksu 800 kaloria.

Noin sanoi myös minun maksullinen kunto-ohjaajani. Hän sanoi että hidas liikunta ei ole niin tehokasta kuin kova liikunta ja kevyet painot eivät paina niin paljon kuin raskaat painot. Maksan tästä neuvonnasta 200 euroa kuukaudessa, ja kyllä onkin sitten hyvät neuvot koko rahalla.

On hienoa että täällä vahvistetaan ilmaiseksi kaikki se tieto, josta itse maksan rahalla. Se vain vahvistaa käsitystäni, että maksan ihan oikeasta asiasta, jossa protoonien ja kefiirien määrä pysyy vakiona suonistossa. Ja paino on alkanut melkein jopa normalisoitumaan.

• Anonyymi
      UUSI

Aloituksen tekijälle sellainen kysymys, että mistä kopioit noita tekstejäsi? Nehän eivät ole omiasi, vaan kopioit niitä ja jopa muokkaat niitä tekstinkäsittelyohjelmalla.

Miksi teet niin, vai onko kyseessä vain huomionhakuisuus, ajanviete vai sairaus? Teet siis kopioituja provosoivia avauksia, joihin myös vastailet itse mukamas muiden ihmisten rooleissa. Teetkö kaiken lääkärin määräyksestä?

• Anonyymi
        UUSI

Ei ne ole mitään kopioita vaan kaikki on omasta päästä.😧

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sen kommenteista huomaa kuka on alkuperäinen aloittaja.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 𝑘𝑎𝑟𝑣𝑎𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑝𝑎𝑙𝑙𝑖 𝑙𝑖ℎ𝑎𝑣𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈ voi mennä hiihtämään.

https://aijaa.com/DCqfpg

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miesvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miesvihaaja havaittu.

Aloittajalla on menossa jälleen uusi vaihe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on meneillään tunteensiirtoreaktio. Saatetaan kyseenalaiseksi kaikki tarvittava. Itkettävää toimintaa Naisvihaajalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole mitään kopioita vaan kaikki on omasta päästä.😧

Aloittaja on taas aivan sekaisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on taas aivan sekaisin.

Kyllä se totta on että herkuttelemalla pystyy laihtumaan,JOS herkuttelee oikealla tavalla.
        Lihominen johtuu tuosta samasta asiasta eli väärillä tuotteilla herkuttelusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se totta on että herkuttelemalla pystyy laihtumaan,JOS herkuttelee oikealla tavalla.
        Lihominen johtuu tuosta samasta asiasta eli väärillä tuotteilla herkuttelusta.

Miksi aloittaja vihaa naisia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      39
      2173
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      224
      1736
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1608
    4. 78
      1358
    5. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      118
      1293
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      90
      1284
    7. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      103
      1203
    8. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1185
    9. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      75
      1097
    10. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1090
    Aihe