Sinuun ihastunutta naista, jos et ole tosissasi. Se ei nosta itsetuntoa vaan se kiusoittelu ja eipäs juupastelu tuntuu pahalta ja kiusaamiselta.
Sillä on päinvastainen vaikutus mitä luulis usein.
Se ei kaikille ole arjen hauskaa... Se vois rakastuttaa syvemmin.
Herkät sielut vahingoittuu ja luottamus kärsii tämmöisestä.
Kanna siis IHAN OIKEASTI se vastuu. Lopeta tuollainen. Ala-arvoista touhua ja toisen pilkkanaan pitämistä.
Jos vielä tietää toisen tilanteen ja tunteet sekä kehtaa vielä tuolla tavalla leikkiä toisella niin ansaitsee kyllä selkäsaunan ja vähintään henkisen selkäsaunan ja kovan puhuttelun.
J miehelle.
Häpeäisit mitä olet saanutkaan aikaan.
Kanna vastuu äläkä flirttaile ja kiusoittele
30
401
Vastaukset
- Anonyymi
Haistan myös hyväksikäyttöä ja epärehellisyyttä tässä koko jutussa.
Monta merkkiä kertoo sen niin en halua olla tekemisissä enää kovin kauaa. Pakosta vielä toki voin olla hetken.
Täytyis kertoa vaimolle, mutta varmaan hyvin langat käsissä ja valheiden verkko kurottuna niin jäisi kakkoseksi.
T. Aloittaja- Anonyymi
Mikä on aloittajasetä suhteesi tähän ns j-mieheen, eli tähän itse luomaasi anomaliaan- hän flirttailee ja mitä muuta duunailee,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on aloittajasetä suhteesi tähän ns j-mieheen, eli tähän itse luomaasi anomaliaan- hän flirttailee ja mitä muuta duunailee,
Kuule nyt se suu kiinni. 😬 Työpiirit.
T. Aloittaja nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J miehen vaimon pitäisi saada tietää touhut.. Niinpä..
T. Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on suurensuuria harhoja. Muista uusia reseptit ettei pääse nuo harhat niskan päälle tuon enempää. Olet sä kyllä melko harmiton vielä kun vain palstalla temmellät. Miltähän näytät livenä..
Puutarhatontulta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule nyt se suu kiinni. 😬 Työpiirit.
T. Aloittaja nainen.No mutta kyllähän sinun täytyy aloittajaäijä kertoilla vähän tarkemmin, eikä äyskiä menemään. Millaiset työkiirit jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on suurensuuria harhoja. Muista uusia reseptit ettei pääse nuo harhat niskan päälle tuon enempää. Olet sä kyllä melko harmiton vielä kun vain palstalla temmellät. Miltähän näytät livenä..
Puutarhatontulta?En osaa itse arvioida tätä, arvoisa miesaloittaja- lehtokurpalta vaikka? Mikä ajatus sinua nyt sattuu miellyttämään. Olen nainen, joten keksi siihen liittyviä solvauksia ja anna tunteiden tulvahtaa. Joku nk helpotus sekin varmasti on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J miehen vaimon pitäisi saada tietää touhut.. Niinpä..
T. SivustaTietää jo , milläs nyt etenet? Loppuko kortit pimut ja 🤣 pjelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kyllähän sinun täytyy aloittajaäijä kertoilla vähän tarkemmin, eikä äyskiä menemään. Millaiset työkiirit jne
Oot melko sekasin. Miks teet tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää jo , milläs nyt etenet? Loppuko kortit pimut ja 🤣 pjelle
Aijaa. No hyvä. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa itse arvioida tätä, arvoisa miesaloittaja- lehtokurpalta vaikka? Mikä ajatus sinua nyt sattuu miellyttämään. Olen nainen, joten keksi siihen liittyviä solvauksia ja anna tunteiden tulvahtaa. Joku nk helpotus sekin varmasti on
Taidat gubbe olla elähtäneen retoriikkasi ja vaihtuvien feminiininaamioleikkien pauloissa. Give it a rest, sonny
- Anonyymi
Mä joko ihastun täysillä ja haluan kaiken tai en ollenkaan..
Ymmärrän aloittajaa.- Anonyymi
Edesvastuutonta kiusaamista ja löysässä hirressä roikuttamista sekä tunne että muissa asioissa. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edesvastuutonta kiusaamista ja löysässä hirressä roikuttamista sekä tunne että muissa asioissa. T. Aloittaja
Mitä muita asioita on olemassa miesaloittaja kuin tämä tunne_asia? Haluan oppia uutta ja näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muita asioita on olemassa miesaloittaja kuin tämä tunne_asia? Haluan oppia uutta ja näin.
Olen edelleenkin nainen. Oot ihan äärimmäisen sekasin. Mene hoitoon.
- Anonyymi
”Sinuun ihastunutta naista, jos et ole tosissasi. Se ei nosta itsetuntoa vaan se kiusoittelu ja eipäs juupastelu tuntuu pahalta ja kiusaamiselta.
Sillä on päinvastainen vaikutus mitä luulis usein.” Sekö on aloittajaäijä suurin fantasmasi, naisen kiusaaminen tunteilla tai jotain muuta huttupuuroa. Kyllä tätä settiä kelpaa anaalisoida- Anonyymi
No kun ei ole näin. Minua yks mies töistä kiusaa tällä tavalla. Minusta on loukkaavaa tuo mieheksiluuleminen jota pakkomielteen tavalla harrastat. Miten edes ehdit jokaiseen juttuun pilaamaan naisten kirjoituksia tällä vauhdilla ?
Trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole näin. Minua yks mies töistä kiusaa tällä tavalla. Minusta on loukkaavaa tuo mieheksiluuleminen jota pakkomielteen tavalla harrastat. Miten edes ehdit jokaiseen juttuun pilaamaan naisten kirjoituksia tällä vauhdilla ?
Trolli.Mitä tämä mainitsemasi pilaaminen pitää sisällään sinun ”naisen” eli palstamiehen elämänkulkua ajatellen? Eikö ole muuta mistä hakea mielihyvää?
- Anonyymi
Heti jos joku nainen sanoo miehestä totuuden palstalla niin joku keksi että on kyse Gubbendaalista. Erikoinen tapa viedä huomio pois olennaisesta.
- Anonyymi
Ja tämä olennainen olisi tämän palstaäijän, eli aloittajan liturgiaa noudattaen mikä? Oletan että olet aloittaja, mutta spinnataan ny simulaation vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä olennainen olisi tämän palstaäijän, eli aloittajan liturgiaa noudattaen mikä? Oletan että olet aloittaja, mutta spinnataan ny simulaation vuoksi.
Trollaa lisää. Saapa aloitus näkyvyyttä.
- Anonyymi
Tämä mieheksiluulija on vain yksi palstasedän sivupersoona joka yrittää uskotella olevansa ainoa nainen joka tänne kirjoittaa. Sanakirja känsäisessä kourassa ja elin toisessa tänne obsessiokuumeensa huuruissa viskoo syytöksiä joka ikiseen ketjuun ja tekohengittää kuolevaa foorumia spämmillään
- Anonyymi
Se eipäs juupastelu on se mitä naiset itse harrastaa ja jos kyse on musta ni suosittelen kiinnittämään erityistä huomiota omiin ajatuksiin mitä kuvittelee luulee multa haluavansa niiden perusteella mä alan laskea todennäköisyyttää pettämiseen ja oppiessani tuntemaan toisen varmuudella tiedän millä todennäköisyydellä saan pettämään oma tapani varmistua siitä että itse tiedän varmuudella että toisen ainakin turha sen jälkeen arvostella yhtään mitä minä teen itse rikkoi itse asettamansa rajat jo ajat si siinä kohti kun mä touhuan omiani mä kun en hyväksy kaksinaismoralismia elämässäni toista voi vastia tai pakottaa tekemään ainakaan mitään sellaista mihin ei edes itse pysty mutta usein naisilla kuuluu luonteeseen ainakin suomalaisilla naisilla selviää viimeistään siinä kohti kun miehenä erehdyt vastimaan naiselta yhtään mitään kokeillu senkin jo monesti
- Anonyymi
Jokainen kantaa vastuun omista tunteistaan ja harhaluuloistaan. Ihastuneen silmin voi normaalikin käytös vaikuttaa flirttailulta.
- Anonyymi
On kokemusta niistäkin jotka oikeasti tekee tuota ja kun jää kiinni syytetään sitä ketä on kiusoiteltu.. Näin väistää vastuun. "en tehnyt mitään sen oli tuo toinen itse vaan.." "väkisin painostettuna toimin näin"
Vaikka todellisuudessa miehet tietävät TASAN tarkkaan mitä tekevät.
Tää tapahtuu usein sillon kun toinenkin tarttuu mukaan leikkiin ja tulee pakoreaktio.
Ja joo, joskus toki voi olla noinkin, mutta on aina absurdia väittää harhaluuloiksi jos et edes tunne tapausta lähemmin.
- Anonyymi
Millä tavalla hän on flirttaillut?
- Anonyymi
Ei väliä enää. Sattuu liikaa. Haluan ottaa etäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei väliä enää. Sattuu liikaa. Haluan ottaa etäisyyttä.
Ok trolli
- Anonyymi
Ihastuin navigaattorin naiseen, se sanoo kaikki sanat mitä haluan kuulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682302Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2352238- 1201508
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj411289- 1321261
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77932