Historiaa viimevuosilta.
Jäin työttömäksi tämän vuoden alussa.
Sitä ennen olin 3 kk vuokrafirman kautta hommissa.
Jota ennen olin 12 kk työvoimakoulutuksessa.
Sitä ennen viimeisen 5 vuoden aikana olen ollut työssä ja työttömänä, sitten että enemmän työssä kun työttömänä.
Olen tippunut työmarkkinatuelle jota maksettu noin 50 päivää.
Ikää jo 55 vuotta. Vain rakennusalan töitä osaan ja raksalla ei ole juurikaan hommia tällä hetkellä.
Mitä tuossa työnhakukeskustelussa suunnitellaan. Olen päihteetön, terve ja työhön menossa heti kun niitä löytyy. En katso olevani kuntouttavaan toimintaan kuuluva.
Tuli kutsu työnhakukeskusteluun
7
241
Vastaukset
- Anonyymi
Työnhaku. Kertoo asian. Ehkä heillä sinulle työpaikka tai keskustellaan opiskeluvaihtoehdoista.
- Anonyymi
Käskevät hakea yhtä työpaikkaa kk ei muuta.☝️
- Anonyymi
Mulla oli uusi virkailija ja se vaan halusi nähdä....hohoijaa
- Anonyymi
Virkailijalla oli lakisääteinen pakko tavata sinut…..hohhoijaa
- Anonyymi
Haluaa nähdä jos ei ole aiemmin nähnyt että onko työnhakija jotenkin kelvollinen tai kelvoton. Onko silminnähden raihnainen tms. Sitten sovitaan että palataan asiaan kolmen kuukauden kuluttua ja haettava 4 työpaikkaa kuussa.
- Anonyymi
Etköhön sinä tiedä mitä työnhakukeskustelussa tapahtuu kun olet ollut työttömänä ennenkin.
- Anonyymi
Ei hätää, seuraat vain tämän palstan työttömien viisastenkerhon ohjeita niin kaikki menee hyvin. Ei kannata mennä tapaamiseen ja kaikki mahdollisuudet ja keinot työvoimaviranomaisten yhteydenottoyrityksiin tulee estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22617150Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912194Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415980Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644852MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144785Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193957Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843575Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1353004S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581425- 851021