Soutelu vai suutelu?
Kumpi mieluisampaa
70
454
Vastaukset
- Anonyymi
Mie yhdistäisin ne🥰🩷💕
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ottaa vaan huomioon et vene voi keikkua suutelu etäisyydelle siirtyessä
Täytyy mennä lattialle konttaus asentoon ja laittaa hiukset ponnarille
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy mennä lattialle konttaus asentoon ja laittaa hiukset ponnarille
Painopiste mahdollisimman alhaalla niin auttaa
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Painopiste mahdollisimman alhaalla niin auttaa
Joo, siiten voi nojata käsillä miehen reisiin
- Anonyymi
Soutelu, ehdottomasti soutelu.
Ajattelin ostaa pumpattavan kajakin, ja tehdä jotain täysin uutta.
Suutelot, ne on jo nähty.
AV- Anonyymi
Mitä tarkoittaa av?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Pumpattava ois kuljettelun kannalta parempi
Joustavampi, mahtuu pienempään tilaan.
Tytär on jo 9-vuotias joten hänelle tulee nyt opettaa uusia taitoja. Luonnossa liikkumista, vesillä oloa, kalastamista jne. Tähän tarkoitukseen kajakki on hyvä vaihtoehto.
Voi meloa tai "soutaa" vaikka saareen ja olla siellä yötä yhdistäen monta kokemusta mitä pienten lasten "selviytymisestä" tulisi tiedostaa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Joustavampi, mahtuu pienempään tilaan.
Tytär on jo 9-vuotias joten hänelle tulee nyt opettaa uusia taitoja. Luonnossa liikkumista, vesillä oloa, kalastamista jne. Tähän tarkoitukseen kajakki on hyvä vaihtoehto.
Voi meloa tai "soutaa" vaikka saareen ja olla siellä yötä yhdistäen monta kokemusta mitä pienten lasten "selviytymisestä" tulisi tiedostaa.
AVTavallinen kajakki ainakin on pirun kiikkerä, tiiä sitten miten pumpattava
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tavallinen kajakki ainakin on pirun kiikkerä, tiiä sitten miten pumpattava
Oppi on hyvä ottaa joskus vaikeimman kautta, elämä on siten helpompaa...
AV
- Anonyymi
Äänekäs suuteleminen on ällöttävää. Sellainen maiskutus on etovaa. Suutelu on parhaimmillaan aistillista, tunnepohjaista,äänetöntä,liukuvaa. Kuin rasvattua. Se ei pidä kitka ääniä se.🤷♀️
- Anonyymi
Mä valitsen soutelun vaikka mä en osaa soutaa.
- Anonyymi
Mä soudan kovaa mut aina menee voltille☹️
No en oo vielä päässy suutelee, niin sitä odotellessa soudellaan. Olihan siinäkin alku hankalaa, meni vähän mutkitellen, mutta sitten rupes sujuu ja lopulta soutelin niin kuin papparainen.
pujotteIija kirjoitti:
Minä kun soutelin pitkän tauon jälkeen, niin veneen kiikkeryys yllätti
No mun mielestä, vene taas tuntu tukevalta kanootin jälkeen. Kattelin just vanhoja valokuvia, niin huomasin kyllä mitä oli kanootista otettu, kun oli vinossa. Onneks ne on helppo korjata kun on digitoitu.
Tolla papparaisella tarkotin älväs joukkueen vanhinta siinä Posion suuri seikkailu ohjelmassa.
Riippu veneestä ja soudetaanko myötä- tai vastavirtaa; jos järvellä tai merellä niin myös aalokon korkeus vaikuttaa.
Mielikuvat menneisyydestä kuitenkin painavat vaakakupin tuonne suutelemisen puolelle. Toisaalta täällä meri on välillä auki joten souteleminen on ainakin osan vuotta realistinen toive jos siitä nauttii.pujotteIija kirjoitti:
Merellä lienee yleensä isompi aallokko, koskaan en ole merellä soutanut
Itsekkin merellä soudellut vain sen verran kuin verkkojen tai katiskan laskuun tai nostoon on tarvinnut. Enemmän sitten merellä purjehtinut.
Järvissä ja joissa sitten olen kyllä melontaa harrastanut.
Molemmat on kivaa puuhaa ja molempien harrastamisesta on jo tovi, niin paha sanoa kumpaakaan sen mieluisammaksi. Välillä on kiva soudella, välillä suudella.
Kumpaakin voi tehdä niin sisällä kuin ulkonakin, joskin soutulaite keskellä olohuonetta voi olla jossain määrin kosmeettinen painajainen ja sinällään saattaa vähentää suuteloinnin mahdollisuuksia pitkän päälle, olkoonkin että soutelulla saa suuteloinnin mahdollisuuksia huomattavasti parantavaa lihasta.
Lopputulos: Kumpaakin kannattaa harrastaa eri tavoin niin paljon kuin mahdollisuuksia tulee ja fysiikka sietää.Olohuoneessa kun soutelee niin aallokko ei haittaa. Aika vähällä käytöllä on soutulaitteeni ollut
pujotteIija kirjoitti:
Olohuoneessa kun soutelee niin aallokko ei haittaa. Aika vähällä käytöllä on soutulaitteeni ollut
Näen kyllä myös jonkin verran mahdollisia synergiaetuja, jos olisi sekä soutulaite että daami samassa taloudessa... Mutta ne visiot menee akselille K-18, joten jätän ne nyt häveliäisyyssyistä puhtaasti oman mielikuvitukseni murehdittaviksi.
randombypasser kirjoitti:
Näen kyllä myös jonkin verran mahdollisia synergiaetuja, jos olisi sekä soutulaite että daami samassa taloudessa... Mutta ne visiot menee akselille K-18, joten jätän ne nyt häveliäisyyssyistä puhtaasti oman mielikuvitukseni murehdittaviksi.
Soutulaitteella vois hoitaa lämmittelyt :D
pujotteIija kirjoitti:
Soutulaitteella vois hoitaa lämmittelyt :D
Vähintäänkin lämmittelyt 😁
- Anonyymi
Vähintäänkin lämmittelyt 😁
Sulla on kans aina tuhmat mielessä. Edes soutulaite ei saa olla rauhassa. Sitä kuuluu käyttää siihen, mihin se on suunniteltu 😇
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kans aina tuhmat mielessä. Edes soutulaite ei saa olla rauhassa. Sitä kuuluu käyttää siihen, mihin se on suunniteltu 😇
AletheiasMitkä tuhmat mielessä? Taitaa vain oma mielikuvituksesi nyt laukata, kun kevätkin on kohta kukkeimmillaan, tunnetusti iskee rajummin naaraisiin.
Minähän puhuin vain soutulaitteen monikäyttöisyydestä, jos taloudessa on pariskunta ja siihen liittyy esim. se, että toinen soutaa ja toinen on lisäpainona, mutta muitakin liikunnallisia hybridiversioita on mahdollista toteuttaa kaksin 😁- Anonyymi
Mitkä tuhmat mielessä? Taitaa vain oma mielikuvituksesi nyt laukata, kun kevätkin on kohta kukkeimmillaan, tunnetusti iskee rajummin naaraisiin.
Minähän puhuin vain soutulaitteen monikäyttöisyydestä, jos taloudessa on pariskunta ja siihen liittyy esim. se, että toinen soutaa ja toinen on lisäpainona, mutta muitakin liikunnallisia hybridiversioita on mahdollista toteuttaa kaksin 😁Älä nyt yritä kääntää tätä päälaelleen. Tiedän tasan tarkkaan, mitä sulla oli mielessä 😌 Kevät saa selkeästi sun ajatukset pörräämään ihan taivaissa. Mun ajatukset on taasen tasaiset kuin tyyni meri 😇😇😇
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt yritä kääntää tätä päälaelleen. Tiedän tasan tarkkaan, mitä sulla oli mielessä 😌 Kevät saa selkeästi sun ajatukset pörräämään ihan taivaissa. Mun ajatukset on taasen tasaiset kuin tyyni meri 😇😇😇
AletheiasVäittämäsi perusteella ei ole ihme, että kirjautumisesi valheellisella nimimerkillä on estetty, mikä taasen osoittaa sen, että modet eivät ole sivistymättömiä 😂
Mehän vaan Pujiksen kanssa puntaroitiin soutulaitteen monikäyttöisyyttä asuintiloissa verrattuna perinteiseen soutuveneeseen ja päädyttiin siihen, että soutulaite etenkin parisuhdeasumisessa voi olla paljon soutuvenettä monipuolisempi aparaatti 🤗- Anonyymi
Väittämäsi perusteella ei ole ihme, että kirjautumisesi valheellisella nimimerkillä on estetty, mikä taasen osoittaa sen, että modet eivät ole sivistymättömiä 😂
Mehän vaan Pujiksen kanssa puntaroitiin soutulaitteen monikäyttöisyyttä asuintiloissa verrattuna perinteiseen soutuveneeseen ja päädyttiin siihen, että soutulaite etenkin parisuhdeasumisessa voi olla paljon soutuvenettä monipuolisempi aparaatti 🤗Höpö höpö, mun kirjautuminen ei onnistu, kun en muista enää salasanaa eli ikämuistin tekosia 😆 Salasanan uusiminen olisi ratkaisu,, mutta se ei toimi eli siinä kohdin syyttää sormi osoittaa s24:ää.
Noh, en voi sanoa olevani eri mieltä teidän kanssa. Onhan se monikäyttöinen. Sopisikohan se sinkkukotiinkin? 😁 Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, mun kirjautuminen ei onnistu, kun en muista enää salasanaa eli ikämuistin tekosia 😆 Salasanan uusiminen olisi ratkaisu,, mutta se ei toimi eli siinä kohdin syyttää sormi osoittaa s24:ää.
Noh, en voi sanoa olevani eri mieltä teidän kanssa. Onhan se monikäyttöinen. Sopisikohan se sinkkukotiinkin? 😁Kaikkien selitysten isoäiti, kuulostaa ihan trumpilaiselta "en minä mutku muut" 😂
Varmasti soutulaite toimii sinkkukodissakin, riippuu ihan lisävarusteista. Ja ilman lisävarusteitakin sopii sinkkukotiin, jos välillä saa mukaan treenikaverin 😉- Anonyymi
Kaikkien selitysten isoäiti, kuulostaa ihan trumpilaiselta "en minä mutku muut" 😂
Varmasti soutulaite toimii sinkkukodissakin, riippuu ihan lisävarusteista. Ja ilman lisävarusteitakin sopii sinkkukotiin, jos välillä saa mukaan treenikaverin 😉Olen katsonut liikaa Karoline Leavittin tiedotustilaisuuksia, alkaa opit tarttua 😂 Nainen puhuu täyttää soopaa ja ohjaa huomion aina jonkun muun virheisiin (olipa ne aitoja virheitä tai ei) sellaisella tarmolla ja naurettavalla itsevarmuudella, että fiksummatkin uhkaa mennä lankaan 😅
Eli soutulaite ja treenikaveri hankintalistalle 😁 Treeni kuin treeni tekee ihmiselle hyvää 😇 Anonyymi kirjoitti:
Olen katsonut liikaa Karoline Leavittin tiedotustilaisuuksia, alkaa opit tarttua 😂 Nainen puhuu täyttää soopaa ja ohjaa huomion aina jonkun muun virheisiin (olipa ne aitoja virheitä tai ei) sellaisella tarmolla ja naurettavalla itsevarmuudella, että fiksummatkin uhkaa mennä lankaan 😅
Eli soutulaite ja treenikaveri hankintalistalle 😁 Treeni kuin treeni tekee ihmiselle hyvää 😇Leavitt on ottanyt hyvin mallia kanssasiskoltaan Zaharovalta, kuin kaksi marjaa, "totuuden torvet" vailla vertaa. Pakko kyllä ihailla leidien pokkaa, ihan sama mitä lehdistötilaisuuksissa tulee vastaam. Ja tämäkin selittää hyvin sitä mikset pääse kirjautumaan rekatulla nimimerkilläsii 😂
Soutulaite, lisävarusteet ja treenikaveri, lyömätön yhdistelmä ja syke 140 taattu joka vedolla 👏- Anonyymi
Leavitt on ottanyt hyvin mallia kanssasiskoltaan Zaharovalta, kuin kaksi marjaa, "totuuden torvet" vailla vertaa. Pakko kyllä ihailla leidien pokkaa, ihan sama mitä lehdistötilaisuuksissa tulee vastaam. Ja tämäkin selittää hyvin sitä mikset pääse kirjautumaan rekatulla nimimerkilläsii 😂
Soutulaite, lisävarusteet ja treenikaveri, lyömätön yhdistelmä ja syke 140 taattu joka vedolla 👏Täytyy todella ihailla sitä varmuutta, jolla nämä leidit päästävät suustaan suoranaisia valheita ja tekevät silmänkääntötenppuja tuosta vain 😅 Ei siihen kaikkien pokka riitäkään. Mun poika nyt ei ainakaan, kun nauraisin omille puheilleni alle minuutissa 😁
140 on aika pliisu, jos oikein kunnon treenistä on kyse. Ehkä sellainen intervallitreeni olisi paras 🙃😇 Anonyymi kirjoitti:
Täytyy todella ihailla sitä varmuutta, jolla nämä leidit päästävät suustaan suoranaisia valheita ja tekevät silmänkääntötenppuja tuosta vain 😅 Ei siihen kaikkien pokka riitäkään. Mun poika nyt ei ainakaan, kun nauraisin omille puheilleni alle minuutissa 😁
140 on aika pliisu, jos oikein kunnon treenistä on kyse. Ehkä sellainen intervallitreeni olisi paras 🙃😇Kyllä ne leidit on melkoisia uskon sotureita, muuten ei pokka pitäisi.
140 on ihan hyvä näin vanhalle miehelle, vaikka toki se saattaa joka toisella vedolla ponnahtaa paljon ylemmäskin. Ja siinähän se intervalli sitten tulikin jo 😁- Anonyymi
Kyllä ne leidit on melkoisia uskon sotureita, muuten ei pokka pitäisi.
140 on ihan hyvä näin vanhalle miehelle, vaikka toki se saattaa joka toisella vedolla ponnahtaa paljon ylemmäskin. Ja siinähän se intervalli sitten tulikin jo 😁No mutta etkö sä ole henkisesti ja fyysisesti huomattavasti nuoremman oloinen, niin 140 ei ole sulle luku eikä mikään 😁
Olin tänään polkulenkillä vanhan kehoni kanssa. Nyt on jalat tönköt ja valkoiset lenkkarit (tiedän, typerä valinta keväiseen metsään) ihan kuraiset metsän jäljiltä. Siinä on mulle riittävästi intervallia tälle päivää 😅
Joko sun mökkikausi on muuten korkattu? Anonyymi kirjoitti:
No mutta etkö sä ole henkisesti ja fyysisesti huomattavasti nuoremman oloinen, niin 140 ei ole sulle luku eikä mikään 😁
Olin tänään polkulenkillä vanhan kehoni kanssa. Nyt on jalat tönköt ja valkoiset lenkkarit (tiedän, typerä valinta keväiseen metsään) ihan kuraiset metsän jäljiltä. Siinä on mulle riittävästi intervallia tälle päivää 😅
Joko sun mökkikausi on muuten korkattu?Henkisesti kyllä, fyysisesti... No ei puhuta siitä 😁
Suosittelen kyllä pitämään intervallitreenit sisätiloissa, niin pysyy valkoiset lenkkaritkin paremmin puhtaana. Tai siis ainakaan eivät kuraannu... 😇
Nope, mökkikausi on vielä jäissä, ei ole ehtinyt. Ehkä viikon päästä, ehkä kahden, tiiä häntä 🤷♂️- Anonyymi
Henkisesti kyllä, fyysisesti... No ei puhuta siitä 😁
Suosittelen kyllä pitämään intervallitreenit sisätiloissa, niin pysyy valkoiset lenkkaritkin paremmin puhtaana. Tai siis ainakaan eivät kuraannu... 😇
Nope, mökkikausi on vielä jäissä, ei ole ehtinyt. Ehkä viikon päästä, ehkä kahden, tiiä häntä 🤷♂️Eikö fyysinen ikä ole tavallaan sama kuin henkinen ikä? 😁 Sanoo nuut mitä sanoo 🤭
No mistäs ne lenkkarit nyt sisätiloissa likaantuis? Soutulaitteen öljystä? Treenijuomasta? 🤔 😉 Parasta tietty kun lenkkarit pysyis puhtaana, kova työ pestä niitä 😬
Älä vain sano, että sulla on ollut niin paljon töitä, ettei ole ehtinyt sen takia? Anonyymi kirjoitti:
Eikö fyysinen ikä ole tavallaan sama kuin henkinen ikä? 😁 Sanoo nuut mitä sanoo 🤭
No mistäs ne lenkkarit nyt sisätiloissa likaantuis? Soutulaitteen öljystä? Treenijuomasta? 🤔 😉 Parasta tietty kun lenkkarit pysyis puhtaana, kova työ pestä niitä 😬
Älä vain sano, että sulla on ollut niin paljon töitä, ettei ole ehtinyt sen takia?No en tiedä naisoletetuista, mutta kyllä ainakin omalla kohdalla huomaa (jo nyt...), että vaikka pää koittaa viedä, ei kroppa aina enää ole samalla sivulla, ei välttämättä edes samassa teoksessa 😂
Niin, harvemmin mistään, mutta voihan siitä soutulaitteesta joskus hydrauliikkaäljyjä roiskahdella reippaamminkin, jopa lenkkareille 🤷♂️😇
Ei tässä liikaa töitä ole, mutta sen verran ettei ole hyvällä omatunnolla voinut ottaa pidennettyjä viikonloppuja, niin ei sitten ole hotsittanut lähteä mökille "pikavisiitille". Ja oli tossa rouheampi flunssan pätkäkin, 4 päivää lämmöt yli 39, niin se veti loputkin lähtöhalut, vaikka nk. talviloma silloin olikin. Tunnollinen duunari... 😂
Toki mun kohdalla 38 lämmöt on pahempi kuin 39, kun 38:ssa sattuu joka paikkaan ja 39:ssä ei enää oikeastaan ole kuin kuuppa hiukan himmeänä. En olisi mokomaa edes huomannut, mutta yhtenä yönä heräsin aivan jäässä ja puin lisää päälle, parin tunnin päästä heräsin läpimärkänä. Aamulla piti sitten mittaroida että mitähän hittoa taas on meneillään.
- Anonyymi
Pariairokaksikko.
Soutajat vastakkain.
Liike ei liene tärkeintä pussatessa.
Mies 65 - Anonyymi
Ehdottomasti suutelu, mutta hyvää suutelointia vain on hyvin harvoin tarjolla.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Kyllähän sitä enemmänkin suutelisi, mutta kun ei etänä onnistu
Vähän noinkin ja jostain syystä kohdalleni ei ole koskaan osunut kummoista suuteloijaa.
- Anonyymi
Suutelu on intiimiä, soutelu ilman suutelua on sen välttelyä. Ei sillä, etteikö niin haluaisi tehdä
No mutta mites teillä Pujottelija? :)- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Suutelu johtaa selvästi
No tietysti :) itse suutelisin aina, ellen joutuisi tylyttämään.
- Anonyymi
Moni hukkunut löydetään huulet töröllä.
- Anonyymi
Kas, saipahan naurahtaa tällä palstalla. Hyvä heitto!
Olen autismin kirjolla. En tykkää mistään stimulaatiosta suulla. En syönyt edes lapsena tuttia. Suutelu on aina ollut minulle hankalaa. Mielellään en suutele suulle. Jos pussaan, pussaan mielummin johonkin muuhun kohtaan kuin suoraan suulle.
- Anonyymi
kannattaisi olla moottori kuitenkin veneessä mukana vaikka lähtisikin souteleman huviksi, jos joku erittäinkin arvaamaton järvi, moottori voi olla hyödyksi jos joutuu myrskyn armoille
- Anonyymi
kerran olimme veljien kanssa kalastamassakin, sitten alkoi nousemaan sen näköisiä myrskypilviä, ajettava lujaa jotta pääsemme kotirantaanmyrskyn alta
uistimet pois vedestä nopeasti. - Anonyymi
Suutelua on päivittäin ja soutelua harvoin. Ehkä soutelu sitten.
- Anonyymi
Soutelu ehdottomasti. Liman vaihto ei kiinnosta yhtään.
- Anonyymi
Onhan se tosiaan aika alkukantaista.
Muistan ensimmäisen suudelman. Se tuntui ihan madolta suussa, enkä pitänyt siitä. Olin alle kouluikäinen ja poika samanikäinen.
Kumpikaan meistä ei pitänyt siitä, vaan teimme niin pojan isosiskon houkuttelemana. Sen lisäksi hän kertoi siitä kaikille ja minun isä oli todella vihainen, kun se hänen korviinsa jotakin kautta meni.
Melkoisen kiero suunnitelma pojan isosiskolta, joka ei kuitenkaan ollut itsekään kuin alakouluikäinen. Se on jäänyt vähän ihmetyttämään.
- Anonyymi
itselläni ideoita jo jouluksikin, kun tuokin ohjelma amerikkalaisten Junkylar Empiw, niin hauskoj jouluvaloja, c ilkkuviakin takavaloista vilkkuviakin.
Mikä toinen juttu kun ehkä pitäisi kirjoittaa tuolle Dopnald Trumpin tyttärelle, Ivankalle, mutta niin hänenkin posti menee jonkin NSA salaisen palvelun kautta, vaikka harmitonta juttua koska Presidentin tytör - Anonyymi
Ihmiseen on tullut tekovika. Niskasta puuttuu silmä.
Olisi huomattavasti helpompaa soutelu, kun yksi silmä tuijottaisi, mihin on menossa; kaislikon pöheikköön vai kiville vai päätyykö laskemaan koskea.
Suutelemiseen ei siitä hirveästi ole iloa. Toinen saattaisi kietoessaan syleilyyn peittää takanäkymän.
Ehkä jollain on joskus ollut resessiivisenä ominaisuutena niskassa silmä ja kääntynyt ja siitä syntynyt kykloopin käsite.
Vilma
Pussailu on kivaa.- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Pitäs olla kääntyvä penkki, niiku kaivureissa
Ja nykytakseissa pitäisi olla katapultti-istuin.
Lyhyillä laskutelineillä varustettu ei tahdo päästä sähkötaksista, sillä ovat korkeampia kuin ennen.
Vilma - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Pitäs olla kääntyvä penkki, niiku kaivureissa
Peili lippalakissa voisi toimia.
- Anonyymi
olen miettinyt aika paljon miten paran masentuneita nuoria naisia niin whkä jollain hauskalla tetokone pelilläkin whkä
nytta vögöb ubgittavaa iujea oarabenusaujub hi jesöjyyb akjyyb ikuau hirra buub
¨ Lisään vielä että tästä aiheesta tulee mieleen Pave Maijasen kappale "Lähtisitkö".
https://www.youtube.com/watch?v=4D0fBHLRzO0- Anonyymi
Siitä taas tulee mieleen sarjahukuttaja.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pekka_Seppänen_(rikollinen) - Anonyymi
Souda, souda, Sini Sorsa,
souda tähän rantaan;
pesäs tänne rakenna sen
Ritva Koivun kantaan!
Siis Häh?
- Anonyymi
.. joku paukutti musiikka kyllä vappuaattona, eilen kovaaa
mikä kääntyvä penkki kaivurissa, kuin YRAKKA-NUPPI ZETORISSA. - Anonyymi
tiedättekö mikäö joku hauskakin juttu kun silmäleikkauksia... tiedät voi kaihertaa silmiä ei ole vaaeallista, menee ohi
- Anonyymi
Soutelu kaiketi eikä varsinaisesti sekään.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1428006
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t424529törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/494127Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4212128Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811860- 351508
- 321497
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2001343En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k151218Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331197