Kumpi mieluisampaa

Soutelu vai suutelu?

70

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie yhdistäisin ne🥰🩷💕

• Ottaa vaan huomioon et vene voi keikkua suutelu etäisyydelle siirtyessä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Ottaa vaan huomioon et vene voi keikkua suutelu etäisyydelle siirtyessä

Täytyy mennä lattialle konttaus asentoon ja laittaa hiukset ponnarille

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy mennä lattialle konttaus asentoon ja laittaa hiukset ponnarille

Painopiste mahdollisimman alhaalla niin auttaa

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Painopiste mahdollisimman alhaalla niin auttaa

Joo, siiten voi nojata käsillä miehen reisiin

• Anonyymi

Soutelu, ehdottomasti soutelu.
      Ajattelin ostaa pumpattavan kajakin, ja tehdä jotain täysin uutta.
      Suutelot, ne on jo nähty.

AV

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa av?

• Pumpattava ois kuljettelun kannalta parempi

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Pumpattava ois kuljettelun kannalta parempi

Joustavampi, mahtuu pienempään tilaan.
        Tytär on jo 9-vuotias joten hänelle tulee nyt opettaa uusia taitoja. Luonnossa liikkumista, vesillä oloa, kalastamista jne. Tähän tarkoitukseen kajakki on hyvä vaihtoehto.
        Voi meloa tai "soutaa" vaikka saareen ja olla siellä yötä yhdistäen monta kokemusta mitä pienten lasten "selviytymisestä" tulisi tiedostaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Joustavampi, mahtuu pienempään tilaan.
        Tytär on jo 9-vuotias joten hänelle tulee nyt opettaa uusia taitoja. Luonnossa liikkumista, vesillä oloa, kalastamista jne. Tähän tarkoitukseen kajakki on hyvä vaihtoehto.
        Voi meloa tai "soutaa" vaikka saareen ja olla siellä yötä yhdistäen monta kokemusta mitä pienten lasten "selviytymisestä" tulisi tiedostaa.

AV

Tavallinen kajakki ainakin on pirun kiikkerä, tiiä sitten miten pumpattava

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Tavallinen kajakki ainakin on pirun kiikkerä, tiiä sitten miten pumpattava

Oppi on hyvä ottaa joskus vaikeimman kautta, elämä on siten helpompaa...

AV

• Anonyymi

Äänekäs suuteleminen on ällöttävää. Sellainen maiskutus on etovaa. Suutelu on parhaimmillaan aistillista, tunnepohjaista,äänetöntä,liukuvaa. Kuin rasvattua. Se ei pidä kitka ääniä se.🤷‍♀️

• Sellasta se on kun kiihkeäksi menee

• Anonyymi

Mä valitsen soutelun vaikka mä en osaa soutaa.

• Anonyymi

Mä soudan kovaa mut aina menee voltille☹️

• Pienellä harjoittelulla oppii nopeasti

• No en oo vielä päässy suutelee, niin sitä odotellessa soudellaan. Olihan siinäkin alku hankalaa, meni vähän mutkitellen, mutta sitten rupes sujuu ja lopulta soutelin niin kuin papparainen.

• Minä kun soutelin pitkän tauon jälkeen, niin veneen kiikkeryys yllätti

• pujotteIija kirjoitti:

Minä kun soutelin pitkän tauon jälkeen, niin veneen kiikkeryys yllätti

No mun mielestä, vene taas tuntu tukevalta kanootin jälkeen. Kattelin just vanhoja valokuvia, niin huomasin kyllä mitä oli kanootista otettu, kun oli vinossa. Onneks ne on helppo korjata kun on digitoitu.

Tolla papparaisella tarkotin älväs joukkueen vanhinta siinä Posion suuri seikkailu ohjelmassa.

• Riippu veneestä ja soudetaanko myötä- tai vastavirtaa; jos järvellä tai merellä niin myös aalokon korkeus vaikuttaa.

Mielikuvat menneisyydestä kuitenkin painavat vaakakupin tuonne suutelemisen puolelle. Toisaalta täällä meri on välillä auki joten souteleminen on ainakin osan vuotta realistinen toive jos siitä nauttii.

• Merellä lienee yleensä isompi aallokko, koskaan en ole merellä soutanut

• pujotteIija kirjoitti:

Merellä lienee yleensä isompi aallokko, koskaan en ole merellä soutanut

Itsekkin merellä soudellut vain sen verran kuin verkkojen tai katiskan laskuun tai nostoon on tarvinnut. Enemmän sitten merellä purjehtinut.
        Järvissä ja joissa sitten olen kyllä melontaa harrastanut.

• Molemmat on kivaa puuhaa ja molempien harrastamisesta on jo tovi, niin paha sanoa kumpaakaan sen mieluisammaksi. Välillä on kiva soudella, välillä suudella.
      Kumpaakin voi tehdä niin sisällä kuin ulkonakin, joskin soutulaite keskellä olohuonetta voi olla jossain määrin kosmeettinen painajainen ja sinällään saattaa vähentää suuteloinnin mahdollisuuksia pitkän päälle, olkoonkin että soutelulla saa suuteloinnin mahdollisuuksia huomattavasti parantavaa lihasta.

Lopputulos: Kumpaakin kannattaa harrastaa eri tavoin niin paljon kuin mahdollisuuksia tulee ja fysiikka sietää.

• Olohuoneessa kun soutelee niin aallokko ei haittaa. Aika vähällä käytöllä on soutulaitteeni ollut

• pujotteIija kirjoitti:

Olohuoneessa kun soutelee niin aallokko ei haittaa. Aika vähällä käytöllä on soutulaitteeni ollut

Näen kyllä myös jonkin verran mahdollisia synergiaetuja, jos olisi sekä soutulaite että daami samassa taloudessa... Mutta ne visiot menee akselille K-18, joten jätän ne nyt häveliäisyyssyistä puhtaasti oman mielikuvitukseni murehdittaviksi.

• randombypasser kirjoitti:

Näen kyllä myös jonkin verran mahdollisia synergiaetuja, jos olisi sekä soutulaite että daami samassa taloudessa... Mutta ne visiot menee akselille K-18, joten jätän ne nyt häveliäisyyssyistä puhtaasti oman mielikuvitukseni murehdittaviksi.

Soutulaitteella vois hoitaa lämmittelyt :D

• pujotteIija kirjoitti:

Soutulaitteella vois hoitaa lämmittelyt :D

Vähintäänkin lämmittelyt 😁

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Vähintäänkin lämmittelyt 😁

Sulla on kans aina tuhmat mielessä. Edes soutulaite ei saa olla rauhassa. Sitä kuuluu käyttää siihen, mihin se on suunniteltu 😇

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kans aina tuhmat mielessä. Edes soutulaite ei saa olla rauhassa. Sitä kuuluu käyttää siihen, mihin se on suunniteltu 😇

Aletheias

Mitkä tuhmat mielessä? Taitaa vain oma mielikuvituksesi nyt laukata, kun kevätkin on kohta kukkeimmillaan, tunnetusti iskee rajummin naaraisiin.
        Minähän puhuin vain soutulaitteen monikäyttöisyydestä, jos taloudessa on pariskunta ja siihen liittyy esim. se, että toinen soutaa ja toinen on lisäpainona, mutta muitakin liikunnallisia hybridiversioita on mahdollista toteuttaa kaksin 😁

• Anonyymi

Mitkä tuhmat mielessä? Taitaa vain oma mielikuvituksesi nyt laukata, kun kevätkin on kohta kukkeimmillaan, tunnetusti iskee rajummin naaraisiin.
        Minähän puhuin vain soutulaitteen monikäyttöisyydestä, jos taloudessa on pariskunta ja siihen liittyy esim. se, että toinen soutaa ja toinen on lisäpainona, mutta muitakin liikunnallisia hybridiversioita on mahdollista toteuttaa kaksin 😁

Älä nyt yritä kääntää tätä päälaelleen. Tiedän tasan tarkkaan, mitä sulla oli mielessä 😌 Kevät saa selkeästi sun ajatukset pörräämään ihan taivaissa. Mun ajatukset on taasen tasaiset kuin tyyni meri 😇😇😇

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt yritä kääntää tätä päälaelleen. Tiedän tasan tarkkaan, mitä sulla oli mielessä 😌 Kevät saa selkeästi sun ajatukset pörräämään ihan taivaissa. Mun ajatukset on taasen tasaiset kuin tyyni meri 😇😇😇

Aletheias

Väittämäsi perusteella ei ole ihme, että kirjautumisesi valheellisella nimimerkillä on estetty, mikä taasen osoittaa sen, että modet eivät ole sivistymättömiä 😂

Mehän vaan Pujiksen kanssa puntaroitiin soutulaitteen monikäyttöisyyttä asuintiloissa verrattuna perinteiseen soutuveneeseen ja päädyttiin siihen, että soutulaite etenkin parisuhdeasumisessa voi olla paljon soutuvenettä monipuolisempi aparaatti 🤗

• Anonyymi

Väittämäsi perusteella ei ole ihme, että kirjautumisesi valheellisella nimimerkillä on estetty, mikä taasen osoittaa sen, että modet eivät ole sivistymättömiä 😂

Mehän vaan Pujiksen kanssa puntaroitiin soutulaitteen monikäyttöisyyttä asuintiloissa verrattuna perinteiseen soutuveneeseen ja päädyttiin siihen, että soutulaite etenkin parisuhdeasumisessa voi olla paljon soutuvenettä monipuolisempi aparaatti 🤗

Höpö höpö, mun kirjautuminen ei onnistu, kun en muista enää salasanaa eli ikämuistin tekosia 😆 Salasanan uusiminen olisi ratkaisu,, mutta se ei toimi eli siinä kohdin syyttää sormi osoittaa s24:ää.

Noh, en voi sanoa olevani eri mieltä teidän kanssa. Onhan se monikäyttöinen. Sopisikohan se sinkkukotiinkin? 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, mun kirjautuminen ei onnistu, kun en muista enää salasanaa eli ikämuistin tekosia 😆 Salasanan uusiminen olisi ratkaisu,, mutta se ei toimi eli siinä kohdin syyttää sormi osoittaa s24:ää.

Noh, en voi sanoa olevani eri mieltä teidän kanssa. Onhan se monikäyttöinen. Sopisikohan se sinkkukotiinkin? 😁

Kaikkien selitysten isoäiti, kuulostaa ihan trumpilaiselta "en minä mutku muut" 😂

Varmasti soutulaite toimii sinkkukodissakin, riippuu ihan lisävarusteista. Ja ilman lisävarusteitakin sopii sinkkukotiin, jos välillä saa mukaan treenikaverin 😉

• Anonyymi

Kaikkien selitysten isoäiti, kuulostaa ihan trumpilaiselta "en minä mutku muut" 😂

Varmasti soutulaite toimii sinkkukodissakin, riippuu ihan lisävarusteista. Ja ilman lisävarusteitakin sopii sinkkukotiin, jos välillä saa mukaan treenikaverin 😉

Olen katsonut liikaa Karoline Leavittin tiedotustilaisuuksia, alkaa opit tarttua 😂 Nainen puhuu täyttää soopaa ja ohjaa huomion aina jonkun muun virheisiin (olipa ne aitoja virheitä tai ei) sellaisella tarmolla ja naurettavalla itsevarmuudella, että fiksummatkin uhkaa mennä lankaan 😅

Eli soutulaite ja treenikaveri hankintalistalle 😁 Treeni kuin treeni tekee ihmiselle hyvää 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Olen katsonut liikaa Karoline Leavittin tiedotustilaisuuksia, alkaa opit tarttua 😂 Nainen puhuu täyttää soopaa ja ohjaa huomion aina jonkun muun virheisiin (olipa ne aitoja virheitä tai ei) sellaisella tarmolla ja naurettavalla itsevarmuudella, että fiksummatkin uhkaa mennä lankaan 😅

Eli soutulaite ja treenikaveri hankintalistalle 😁 Treeni kuin treeni tekee ihmiselle hyvää 😇

Leavitt on ottanyt hyvin mallia kanssasiskoltaan Zaharovalta, kuin kaksi marjaa, "totuuden torvet" vailla vertaa. Pakko kyllä ihailla leidien pokkaa, ihan sama mitä lehdistötilaisuuksissa tulee vastaam. Ja tämäkin selittää hyvin sitä mikset pääse kirjautumaan rekatulla nimimerkilläsii 😂

Soutulaite, lisävarusteet ja treenikaveri, lyömätön yhdistelmä ja syke 140 taattu joka vedolla 👏

• Anonyymi

Leavitt on ottanyt hyvin mallia kanssasiskoltaan Zaharovalta, kuin kaksi marjaa, "totuuden torvet" vailla vertaa. Pakko kyllä ihailla leidien pokkaa, ihan sama mitä lehdistötilaisuuksissa tulee vastaam. Ja tämäkin selittää hyvin sitä mikset pääse kirjautumaan rekatulla nimimerkilläsii 😂

Soutulaite, lisävarusteet ja treenikaveri, lyömätön yhdistelmä ja syke 140 taattu joka vedolla 👏

Täytyy todella ihailla sitä varmuutta, jolla nämä leidit päästävät suustaan suoranaisia valheita ja tekevät silmänkääntötenppuja tuosta vain 😅 Ei siihen kaikkien pokka riitäkään. Mun poika nyt ei ainakaan, kun nauraisin omille puheilleni alle minuutissa 😁

140 on aika pliisu, jos oikein kunnon treenistä on kyse. Ehkä sellainen intervallitreeni olisi paras 🙃😇

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy todella ihailla sitä varmuutta, jolla nämä leidit päästävät suustaan suoranaisia valheita ja tekevät silmänkääntötenppuja tuosta vain 😅 Ei siihen kaikkien pokka riitäkään. Mun poika nyt ei ainakaan, kun nauraisin omille puheilleni alle minuutissa 😁

140 on aika pliisu, jos oikein kunnon treenistä on kyse. Ehkä sellainen intervallitreeni olisi paras 🙃😇

Kyllä ne leidit on melkoisia uskon sotureita, muuten ei pokka pitäisi.

140 on ihan hyvä näin vanhalle miehelle, vaikka toki se saattaa joka toisella vedolla ponnahtaa paljon ylemmäskin. Ja siinähän se intervalli sitten tulikin jo 😁

• Anonyymi

Kyllä ne leidit on melkoisia uskon sotureita, muuten ei pokka pitäisi.

140 on ihan hyvä näin vanhalle miehelle, vaikka toki se saattaa joka toisella vedolla ponnahtaa paljon ylemmäskin. Ja siinähän se intervalli sitten tulikin jo 😁

No mutta etkö sä ole henkisesti ja fyysisesti huomattavasti nuoremman oloinen, niin 140 ei ole sulle luku eikä mikään 😁

Olin tänään polkulenkillä vanhan kehoni kanssa. Nyt on jalat tönköt ja valkoiset lenkkarit (tiedän, typerä valinta keväiseen metsään) ihan kuraiset metsän jäljiltä. Siinä on mulle riittävästi intervallia tälle päivää 😅

Joko sun mökkikausi on muuten korkattu?

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta etkö sä ole henkisesti ja fyysisesti huomattavasti nuoremman oloinen, niin 140 ei ole sulle luku eikä mikään 😁

Olin tänään polkulenkillä vanhan kehoni kanssa. Nyt on jalat tönköt ja valkoiset lenkkarit (tiedän, typerä valinta keväiseen metsään) ihan kuraiset metsän jäljiltä. Siinä on mulle riittävästi intervallia tälle päivää 😅

Joko sun mökkikausi on muuten korkattu?

Henkisesti kyllä, fyysisesti... No ei puhuta siitä 😁

Suosittelen kyllä pitämään intervallitreenit sisätiloissa, niin pysyy valkoiset lenkkaritkin paremmin puhtaana. Tai siis ainakaan eivät kuraannu... 😇

Nope, mökkikausi on vielä jäissä, ei ole ehtinyt. Ehkä viikon päästä, ehkä kahden, tiiä häntä 🤷‍♂️

• Anonyymi

Henkisesti kyllä, fyysisesti... No ei puhuta siitä 😁

Suosittelen kyllä pitämään intervallitreenit sisätiloissa, niin pysyy valkoiset lenkkaritkin paremmin puhtaana. Tai siis ainakaan eivät kuraannu... 😇

Nope, mökkikausi on vielä jäissä, ei ole ehtinyt. Ehkä viikon päästä, ehkä kahden, tiiä häntä 🤷‍♂️

Eikö fyysinen ikä ole tavallaan sama kuin henkinen ikä? 😁 Sanoo nuut mitä sanoo 🤭

No mistäs ne lenkkarit nyt sisätiloissa likaantuis? Soutulaitteen öljystä? Treenijuomasta? 🤔 😉 Parasta tietty kun lenkkarit pysyis puhtaana, kova työ pestä niitä 😬

Älä vain sano, että sulla on ollut niin paljon töitä, ettei ole ehtinyt sen takia?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö fyysinen ikä ole tavallaan sama kuin henkinen ikä? 😁 Sanoo nuut mitä sanoo 🤭

No mistäs ne lenkkarit nyt sisätiloissa likaantuis? Soutulaitteen öljystä? Treenijuomasta? 🤔 😉 Parasta tietty kun lenkkarit pysyis puhtaana, kova työ pestä niitä 😬

Älä vain sano, että sulla on ollut niin paljon töitä, ettei ole ehtinyt sen takia?

No en tiedä naisoletetuista, mutta kyllä ainakin omalla kohdalla huomaa (jo nyt...), että vaikka pää koittaa viedä, ei kroppa aina enää ole samalla sivulla, ei välttämättä edes samassa teoksessa 😂

Niin, harvemmin mistään, mutta voihan siitä soutulaitteesta joskus hydrauliikkaäljyjä roiskahdella reippaamminkin, jopa lenkkareille 🤷‍♂️😇

Ei tässä liikaa töitä ole, mutta sen verran ettei ole hyvällä omatunnolla voinut ottaa pidennettyjä viikonloppuja, niin ei sitten ole hotsittanut lähteä mökille "pikavisiitille". Ja oli tossa rouheampi flunssan pätkäkin, 4 päivää lämmöt yli 39, niin se veti loputkin lähtöhalut, vaikka nk. talviloma silloin olikin. Tunnollinen duunari... 😂
        Toki mun kohdalla 38 lämmöt on pahempi kuin 39, kun 38:ssa sattuu joka paikkaan ja 39:ssä ei enää oikeastaan ole kuin kuuppa hiukan himmeänä. En olisi mokomaa edes huomannut, mutta yhtenä yönä heräsin aivan jäässä ja puin lisää päälle, parin tunnin päästä heräsin läpimärkänä. Aamulla piti sitten mittaroida että mitähän hittoa taas on meneillään.

• Anonyymi

Pariairokaksikko.
      Soutajat vastakkain.
      Liike ei liene tärkeintä pussatessa.

Mies 65

• Helppo vaihtaa suuntaa, jos soutajat vastakkain

• Anonyymi

Ehdottomasti suutelu, mutta hyvää suutelointia vain on hyvin harvoin tarjolla.

• Kyllähän sitä enemmänkin suutelisi, mutta kun ei etänä onnistu

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Kyllähän sitä enemmänkin suutelisi, mutta kun ei etänä onnistu

Vähän noinkin ja jostain syystä kohdalleni ei ole koskaan osunut kummoista suuteloijaa.

• Anonyymi

Suutelu on intiimiä, soutelu ilman suutelua on sen välttelyä. Ei sillä, etteikö niin haluaisi tehdä

No mutta mites teillä Pujottelija? :)

• Suutelu johtaa selvästi

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Suutelu johtaa selvästi

No tietysti :) itse suutelisin aina, ellen joutuisi tylyttämään.

• Anonyymi

Moni hukkunut löydetään huulet töröllä.

• Anonyymi

Kas, saipahan naurahtaa tällä palstalla. Hyvä heitto!

• Olen autismin kirjolla. En tykkää mistään stimulaatiosta suulla. En syönyt edes lapsena tuttia. Suutelu on aina ollut minulle hankalaa. Mielellään en suutele suulle. Jos pussaan, pussaan mielummin johonkin muuhun kohtaan kuin suoraan suulle.

• Jostain syystä ei tee yhtään tiukkaa pussata kukkaa, mutta ei suulle.

• Anonyymi

kannattaisi olla moottori kuitenkin veneessä mukana vaikka lähtisikin souteleman huviksi, jos joku erittäinkin arvaamaton järvi, moottori voi olla hyödyksi jos joutuu myrskyn armoille

• Anonyymi

kerran olimme veljien kanssa kalastamassakin, sitten alkoi nousemaan sen näköisiä myrskypilviä, ajettava lujaa jotta pääsemme kotirantaanmyrskyn alta

uistimet pois vedestä nopeasti.

• Anonyymi

Suutelua on päivittäin ja soutelua harvoin. Ehkä soutelu sitten.

• Anonyymi

Soutelu ehdottomasti. Liman vaihto ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi

Onhan se tosiaan aika alkukantaista.

Muistan ensimmäisen suudelman. Se tuntui ihan madolta suussa, enkä pitänyt siitä. Olin alle kouluikäinen ja poika samanikäinen.

Kumpikaan meistä ei pitänyt siitä, vaan teimme niin pojan isosiskon houkuttelemana. Sen lisäksi hän kertoi siitä kaikille ja minun isä oli todella vihainen, kun se hänen korviinsa jotakin kautta meni.

Melkoisen kiero suunnitelma pojan isosiskolta, joka ei kuitenkaan ollut itsekään kuin alakouluikäinen. Se on jäänyt vähän ihmetyttämään.

• Anonyymi

itselläni ideoita jo jouluksikin, kun tuokin ohjelma amerikkalaisten Junkylar Empiw, niin hauskoj jouluvaloja, c ilkkuviakin takavaloista vilkkuviakin.

Mikä toinen juttu kun ehkä pitäisi kirjoittaa tuolle Dopnald Trumpin tyttärelle, Ivankalle, mutta niin hänenkin posti menee jonkin NSA salaisen palvelun kautta, vaikka harmitonta juttua koska Presidentin tytör

• Anonyymi

Ihmiseen on tullut tekovika. Niskasta puuttuu silmä.
      Olisi huomattavasti helpompaa soutelu, kun yksi silmä tuijottaisi, mihin on menossa; kaislikon pöheikköön vai kiville vai päätyykö laskemaan koskea.
      Suutelemiseen ei siitä hirveästi ole iloa. Toinen saattaisi kietoessaan syleilyyn peittää takanäkymän.
      Ehkä jollain on joskus ollut resessiivisenä ominaisuutena niskassa silmä ja kääntynyt ja siitä syntynyt kykloopin käsite.
      Vilma
      Pussailu on kivaa.

• Pitäs olla kääntyvä penkki, niiku kaivureissa

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Pitäs olla kääntyvä penkki, niiku kaivureissa

Ja nykytakseissa pitäisi olla katapultti-istuin.
        Lyhyillä laskutelineillä varustettu ei tahdo päästä sähkötaksista, sillä ovat korkeampia kuin ennen.
        Vilma

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Pitäs olla kääntyvä penkki, niiku kaivureissa

Peili lippalakissa voisi toimia.

• Anonyymi

olen miettinyt aika paljon miten paran masentuneita nuoria naisia niin whkä jollain hauskalla tetokone pelilläkin whkä

nytta vögöb ubgittavaa iujea oarabenusaujub hi jesöjyyb akjyyb ikuau hirra buub
      ¨

• Anonyymi

• Anonyymi

Souda, souda, Sini Sorsa,
        souda tähän rantaan;
        pesäs tänne rakenna sen
        Ritva Koivun kantaan!

Siis Häh?

• Anonyymi

.. joku paukutti musiikka kyllä vappuaattona, eilen kovaaa

mikä kääntyvä penkki kaivurissa, kuin YRAKKA-NUPPI ZETORISSA.

• Anonyymi

tiedättekö mikäö joku hauskakin juttu kun silmäleikkauksia... tiedät voi kaihertaa silmiä ei ole vaaeallista, menee ohi

• Anonyymi

Soutelu kaiketi eikä varsinaisesti sekään.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      142
      8006
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      42
      4529
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      49
      4127
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      421
      2128
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1860
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1508
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      200
      1343
    9. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      15
      1218
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1197
    Aihe