Merkkejä jos mies kiinnostunut?

Anonyymi-ap

Mitä merkkejä aikuinen, vanhempi mies antaa jos on kiinnostunut/ihastunut? Ei vain siis se yksi asia mielessä vaan aidosti kiinnostunut.

Onko miehet mukavia kenelle tahansa naiselle??

Mies tulee aina juttelemaan/aloittaa keskustelun. Kysynyt minulta kaikesta (harrastuksista, tulevaisuudesta, töistä, ihan vain kuulumisia, puhuu niitä näitä). Heittää pientä huumoria ja nauraa kanssani ja katsoo silmiin samalla kun nauraa. Kun juttelee, hän tuijottaa minua kuin muita ei olisi vieressä. En tiedä onko kaikille samanlainen. Kerran ”jäi kiinni” tuijottamasta minua kaukaa. Usein tuntuu, että katsoo minua päin jos seistään vastakkain isommassa porukassa yhdessä.
Hän on todella lempeä ja iloinen seurassani. Pari kertaa huudellut yhtäkkiä pihalla jotain kun ollaan oltu samaan aikaan ja ihan kuin tekisi ns. tikusta asiaa.

Pari kertaa isommassa porukassa ollut kylmä mua kohtaan/ ollut kuin olisin ilmaa, mutta porukasta poistuessa ulos alkanut minulle juttelemaan.

Ovatko siis miehet kaikille naisille tällaisia vai mistä tuulee?

25

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On joko ihastunut tai perus peluri. Kuulostaa tutulta. Paljonko vanhempi on?

• Anonyymi

12 vuotta vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 vuotta vanhempi.

Voi olla kiinnostunut. Kannattaa varoa, että et satuta itseäsi. Tunnustele arvoja ja tapaa, jos on pelimies tekee kaikille noin. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla kiinnostunut. Kannattaa varoa, että et satuta itseäsi. Tunnustele arvoja ja tapaa, jos on pelimies tekee kaikille noin. 🙂

Kiitos!:)

• Anonyymi

Missä nuo juttelut ja näkemiset tapahtuu? Työpaikalla?

• Anonyymi

Työpaikalla joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikalla joo

Se selittää, miksi isommassa porukassa hän on välinpitämätön. Ei halua, että teistä kahdesta tulee puheenaihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se selittää, miksi isommassa porukassa hän on välinpitämätön. Ei halua, että teistä kahdesta tulee puheenaihe.

Joo mietin samaa, on selkeästi erilainen kun muita on paikalla.

• Anonyymi

"Pari kertaa isommassa porukassa ollut kylmä mua kohtaan/ ollut kuin olisin ilmaa, mutta porukasta poistuessa ulos alkanut minulle juttelemaan."

Ei kuulosta oikealta eikä rehelliseltä! Muiden läsnäollessa ei tunne sinua eikä huomioi, mutta yksin ollessanne haluaa vain pöksyihisi, lirkuttelemalla mitä tietää sinun haluavan kuulla!
      Valtavat punaiset varoitusliput lihuvat jo selvästi lukijoillekin. Sinunkin täytyy homata ne!

Sinun ei pitäisi missään tapauksessa kiinnittää mitään huomiota enää tuohon yrittäjävalloittajaan. Se vain haluaa lisätä uuden valloituksen listaansa.

Ethän sinä halua olla numero 58, tai 59, tai 60. Ethän?

• Anonyymi

Ukkos siis lähti nuoremman perään. Kaikilla teillä vakuuttelijoilla on aina sama kohtalo. Kyllä se siitä. Ei tuo varmaan sun ukkos ollut.

• Anonyymi

Kun mies ihastuu kaunottareen, niin ihastuminen on laadultaan aina ja yksinomaan seksuaalinen ihastuminen ja seksuaalinen kiinnostuminen.

• Anonyymi

Yksi ikäiseni vanhempi mies on mielestäni kiinnostunut minusta, olen silloin tällöin nähnyt hänet ulkona liikkuessani. Kun näin hänet bussissa se kertoi minulle sen, että hän on hyvin kiinnostunut tutustumaan minuun ja myös minä häneen!

• Anonyymi

Siis valloitushaaremiinsa numeroksi 41?
        just joo! Tietenki vastaat myöntävästi koska se on sinun ihannekuva rehellisestä ihmis+suhteesta jota sinä numero 41 aina olet haavellut , hehehehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis valloitushaaremiinsa numeroksi 41?
        just joo! Tietenki vastaat myöntävästi koska se on sinun ihannekuva rehellisestä ihmis suhteesta jota sinä numero 41 aina olet haavellut , hehehehe

ukkos läks, ei se mitään, löydät jonkun oman ikäisen lato tansseista

• Anonyymi

Porukassahan ei mielenkiintoa sovi näyttää, muuten lähtee liikkeelle loanheitto.
      Että joo samasta puusta ollaan suurinpiirtein eli todennäköisesti tuntee vetoa sinne suuntaan tai vähintäänkin seura miellyttää, toimisin itsekin samoin

• Anonyymi

Kiitos kommentista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista

😂 eipä kestä, olkaa hyvä vaan

• Anonyymi

Eräs vanhempi mies on mulle tällainen, mutta hän on myös varattu. Olen hänelle varmaan pelkkä päivien piristys. Minä sen sijaan olin tyhmä ja hölmö. ❤️‍🩹
      Toivottavasti teillä tilanne toinen ja on mahdollisuus edetä ilman esteitä.

• Anonyymi

varmaan, ehkä, luulen. Keskustelkaa ihmiset!
        Sivusta

• Anonyymi

Kurja juttu. Eikö olekin niin että harvoin ne varatut naistaan jättävät toisen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurja juttu. Eikö olekin niin että harvoin ne varatut naistaan jättävät toisen takia.

Niinhän se on. Kurjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Kurjaa.

Teinit keskustelee taas diskon tapahtumista. Ihmistä ei voi varata !

• Anonyymi

Kun hengittää lähelläsi kiikeästi, hengitysääni rahisee.

• Anonyymi

Astmakohtaus? Ei kuulosta hyvälle.

• Anonyymi

Ei kuulu rahinaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe