Rydmanin puhe ottaa jyrkästi kantaa maahanmuuttoa vastaan.
Anonyymi-ap
2025-05-01 11:45:34
https://www.ts.fi/uutiset/6649257
Rydmanin puhe ottaa jyrkästi kantaa maahanmuuttoa vastaan..
– Perussuomalaiset on se poliittinen voima Suomessa, joka on ottanut tehtäväkseen tuhoisan maahanmuuttopolitiikan suunnan kääntämisen. Kun lähdimme mukaan hallitukseen, se oli ensimmäinen ja tärkein päämäärämme.
Rydman kertoo, että uusia maahanmuuttolainsäädännön kiristyksiä valmistellaan koko ajan. Hän myös kritisoi mediaa siitä, että tiedotusvälineissä puhutaan niin vähän perussuomalaisten aikaansaannoksista.
Rydman kertoo, että uusia maahanmuuttolainsäädännön kiristyksiä valmistellaan
19
271
Vastaukset 19
- Anonyymi
Eli persujen logiikan mukaan maahanmuutto saadaan kasvamaan.Saas nähdä koska ryydiksen palttoo kääntyy taas kerren.
- Anonyymi
luetko tekstiä oikealta vasemmalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luetko tekstiä oikealta vasemmalle?
hih
- Anonyymi
joko natsima afgaaneihin?
- Anonyymi
En ymmärrä kun afgaani nainen on eduskunnassa ja on olevinaan niin viisas. Mutta osasi huijata muutaman miljoonan pakolaisten kustannuksella. Mutta painettiin villaisella. Jo on röyhkeä nainen.
- Anonyymi
miten huijasi?
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
Minä maksaisin sievoisen summan, jos saisin laillisesti ampua tuon koukkunokan.
- Anonyymi
3 ulkomaalaista raiskasi jälleen alaikäisen. Nuo miehet eivät piittaa Suomen laista!
Ja heitä ei tuomittu!
Pitääkö sairaaloiden odotustiloja alkaa pelätä? Eikö voikaan luottaa, että siellä lapset ja nuoret ovat turvassa? Mitä ihmettä pitää 17-vuotiaalle tytölle vielä tuon kaiken yllä mainitun lisäksi tapahtua maailman onnellisimmassa ja tasa-arvoisessa maassa, jotta sitä Suomessa pidettäisiin raiskauksena?
On pakko kysyä, onko suomalaisessa yhteiskunnassa jotain perustavanlaatuista vinossa. Alkavatko oikea ja väärä hämärtyä? - Anonyymi
Suomea on ruvettava siistimään näistä tuhoisista valtaajista
- Anonyymi00020
Ja todella kovalla ja massiivisella kädellä.
- Anonyymi00019
jessss
- Anonyymi00021
llll
- Anonyymi00023
dedes
- Anonyymi00024
sde
- Anonyymi00025
Perussuomalaiset on se poliittinen voima Suomessa, joka on ottanut tehtäväkseen tuhoisan maahanmuuttopolitiikan suunnan kääntämisen. Kun lähdimme mukaan hallitukseen, se oli ensimmäinen ja tärkein päämäärämme.
- Anonyymi00026
Mitä asiasta jättää kirjoittamatta päälehtemme Al-Hezaar ?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398