Kemin maksulliset naiset?

Tuomo

Kemissä on kuulemma pari 20 vuotiasta opiskelijatyttöä, jotka tarjoavat "kahvipalvelua" varakkaille. Onko tietoa, keitä nämä tytöt ovat ja mistä heidät tavoittaa?

17

10148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai halusitko mainostaa

palvelujasi täällä?

• ilona

Kaikkea löytyy kunhan hinnasta sovitaan.

• photo

moro

En hae seksiseuraa mutta tarvisi erottisiin kuviin kuvaus kohteen.

Laita mail jos tiedät jonkun

• Anonyymi

Laita num

• Anonyymi
        photo kirjoitti:

moro

En hae seksiseuraa mutta tarvisi erottisiin kuviin kuvaus kohteen.

Laita mail jos tiedät jonkun

käviskö mies

• max

kyllä onkin ollut kemin tarjonta hiljaista jo pitkään. tytöt , nyt niitä yhteystietoja kehiin niin saadaan kahvihetket kukoistaan !!

• !!!!

epätoivoa? ei huolta,voit nyt kääntyä myös psykiatrinpuoleen jossa freudilaisella näkökannalla keskustellaan seksuualisesta ihmisyydestä. ja se vie rahat kans. ei huoria.

• Lolita1982

tuollaista seuraa etsiä Venäjän tai Viron puolelta? Sieltä varmaan löytyisi vähän paremmin. En tunne tuollaisia kemiläisiä enkä välitä tutustuakaan, menköön sinne itänaapuriin muiden sielunsisartensa sekaan. Samoin kuin ne, jotka tuollaista seuraa kerjäävät kun eivät muuta saa! :D

• sieki pihtaat

Kun sieki annat vain Jeesukselle!

• Lolita1982
        sieki pihtaat kirjoitti:

Kun sieki annat vain Jeesukselle!

Eiköhän minun ottamiseni ole minun ja kihlattuni välinen asia... ;)

• luottamussuhde

Heh, taidat olla puutteessa... Kyllä nuo ovat yleensä luottamussuhteita, ei niistä täällä huutele kuin ne, jotka asiasta eivät mitään tiedä. Aika moni opiskelijatyttö rahoittaa elämistään tuolla toiminnalla.

Ei tuo ole niin pahaa kuin miltä kuulostaa, paitsi siinä mielessä, että suurin osa asiakkaista on naimisissa olevia, eli tässä kaupungissa on kymmeniä naisia, joita petetään päivittäin.

• Anonyymi

Petetään ja petetään. Ainahan näin on ollut. Eikös jossain ollut tilastoa, että 10% lapsista ei ole sen miehen siementämiä, jota isäksi kutsutaan tai joka elarit maksaa.
      Aloitus koski maksullisia naisia. Kyllä niitä löytyy Torniostakin kun tietää kenelle soittaa tai osaa kapakassa sillä silmällä katsoa ja Haaparannalta löytyy lisää. Osa kotirouvista antaa ihan ilman, kunhan saavat tarpeensa tyydytettyä, kyllä se sänkyjumppaa kaipaa myös nainen.

• Anonyymi

Piripäitä ne on

• Anonyymi

Tulis Haaparandaan täälä olis kysyntää

• Anonyymi

🤭👍👍

• Anonyymi

Ei kun tässä ketjussa oli kyse naisista, ei miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tässä ketjussa oli kyse naisista, ei miehistä.

Vetäkää käteen koko sakki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe