Köyhät kyykkyyn toivoo Juuson staffi. Köyhillä ei tarvitse olla sairaalaoslveluja kun se on oma vika kun on köyhä. Köyhällä ei tarvitse olla mitään. Eihän se muuten olisi köyhä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011208178.html
Köyhät eväät Juusolla
22
395
Vastaukset
- Anonyymi
palstaneuvostomielisen sosiaalituet on KATKAISTAVA.
- Anonyymi
Persuissa on eniten sosiaalitukia saavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa on eniten sosiaalitukia saavia.
Ei pidä paikkaansa, totesi jopa vasemmistolainen Almakin telekkarissa XD
- Anonyymi
homodemari
- Anonyymi
Perse eiku persu lesbo.
- Anonyymi
Eikö se Eu mikä mikä Tynkkynen ole Heman
- Anonyymi
Köyhät ei kiinnosta oikeen ketään
- Anonyymi
Näkyyhän nuo hallitusta kiinnostavan kun keppiä antavat molemmilla käsillä
- Anonyymi
Ei se noin yksinkertaista ole , pitäisi lyödä nyrkkiä pöytään ja vaatia säätiöt verolle tulisi helposti sata miljoonaa. Jos ei kelpaa harjoitetaan hallitus.
- Anonyymi
Ei me näin mahtavaa hallitusta kyllä hajoiteta! Onneksi on viellä ainakin 2 vuotta jäljellä tehdä oikeita muutoksia järjestelmään ja lakiin.
- Anonyymi
Elämä on valintoja, johon kuuluu köyhyyskin.. Eli töihin vain ja tienaamaan omat roposet tileille, niin se köyhyyskin jää taka-alalle, suosittelen.
- Anonyymi
Kerro miten menet töihin kun kaikille ei ole töitä??? Vapaita työpaikkoja on noin 40.000 ja työttömiä noin 400.000 kun lasketaan mukaan turhilla kurseilla olevat ja 9€/päivä orjat.Ei niitä työpaikkoja tule vaikka kuinka työttömille keppiä annetaan
- Anonyymi
Youtube - kriittinen uusinta.
- Anonyymi
Ei sitä tuosta vaan mennä töihin , jos ei ole työtä tarjolla .
- Anonyymi
Pakko se on mennä koska Orpo vaatii. On töitä tarjolla tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko se on mennä koska Orpo vaatii. On töitä tarjolla tai ei.
Alkakaa yrittäjiksi ja palkatkaa ne lapatossukaverit itselle töihin.. kaikilla on sitten kivaa kun "työnantaja" maksaa erinomaista palkkaa.
- Anonyymi
Missähän viipynevät ne 100 000 uutta työpaikkaa . Työttömät lisääntyneet . Että semmosta toiveajattelua . Maalaisjärkikin jo kertoo, ettei onnistu .
Hallitus kaukana arjen todellisuudesta .- Anonyymi
Se on sitä vihreää siirtymää ja sitä on syytä tukea. Suomessa on liikaa ihmisiä työmäärään nähden, vai miten se meni?
- Anonyymi
Onneksi sikapersut ovat kohta pelkkä paskainen muisto menneisyydestä.
- Anonyymi
Kertoo aika paljon millainen ihminen kyseessä.Ei mitään inhimillisyyttä
- Anonyymi
Persut ja inhimmillisyys ovat toistensa vastakohtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja inhimmillisyys ovat toistensa vastakohtia.
No se on tullut kyllä harvinaisen selväksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863