Tämä on sun syy!

Anonyymi-ap

Ihan varmana on jonkun muun syy, kuin itseni syy. Sivistyneesti siemailin eilen muutaman lasillisen (4pulloa) punaviiniä pikkurilli ojennettuna.

Tokihan maistoin myös yhden (12) oluen. Nyt on on aivan hirmu huono olo. Miksi? Olikohan niissä juomissa mennyt päiväys jo ohi?

>simiti<

9

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Janotti siis aika paljon.

Muy Bien.

Saa herätä nainkin aamuisin katsomaan karvaisia meteorologeja ja avaruusohjelma yle1, entä maahan on törmäämässä ylivalonnopeutta liikkuva komeetta tai asteroidi Elli-Asterixi miten torjut sen hähä

• Anonyymi

Ylivalonnopeutta? Aika lujaa menee. Saatan jäädä jopa polkupyörälläni toiseksi, ellei sitten ole alamäki.
        Olikohan se sama dokkari mikä tuli aikaisemmin. Tosiaan meteorit ja sellaiset tulee niin lujaa, että ilmakehän kitka sulattaa jopa kiven. Siksihän näemme tähdenlentoja.

Toisessa avaruusdokumentissa kerrottiin yksinäisistä oikeista tähdistä jotka liikkuvat hirmu lujaa pitkin avaruutta. Muistaakseni oli kaksoistähden toinen osapuoli, jonka toinen oli lingonnut muualle.

Mitähän kaikkea jännää vielä löytyykään kosmoksesta tai merien pohjasta? Molemmat ovat kohtuullisen tutkimatonta aluetta.

>simiti<

• Anonyymi

Eikä ole. Sun syy, että herään aamuisin liian aikaisin kännykkääni räpläämään, vaikka voisi nukkua :)

• Anonyymi

Tervetullut kerhoomme. Niin raikkaaseen ja ihanaan kerhoomme. Puheenjohtajaksi valitaan yleensä se, joka herää ennen sian pierua. 🐖💨

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetullut kerhoomme. Niin raikkaaseen ja ihanaan kerhoomme. Puheenjohtajaksi valitaan yleensä se, joka herää ennen sian pierua. 🐖💨

>simiti<

No joo. Jotain sellaista tuli jo tehtyäkin pysymällä väärässä aiheessa

• Anonyymi

vahvat viinit ruokakauppoihin, miksi ei viskit ja Colt-revolveritkin ruokakauppoihin amerikkalaistyyliin

ja tuliaseiden luvanvaraisuus on turhaa, ikäraja noihin vaan laitetaan 10-vuotta

• Anonyymi

Myydäänhän maitokaupoissa jo nyt jousipyssyjä. Minä näin sellaisen ja se oli leluosastolla! Mihin tämä maailma on oikein menossa!

Oikeasti jos miettii nallipyssyjä, niin onko niitä enää missään? En ole ainakaan nähnyt. Niitä paperisia nallirullia oli kiva poksautella silloin 40 vuotta sitten.

Tokihan sitten menin vuonna -96 pioneerikoulutukseen Suomen puolustusvoimiin. Sielläkin sai pamautella kaikkeja kivoja pikku pommeja. M heksogeeniakin pystyi käyttämään sirkkelin sijaan. Se oli kivaa aikaa. Harmi kun en hakenut räjäyttäjän siviilipapereita.

Tosin kehossani voisi sitten olla nykyistäkin enemmän titaanikorjauksia. Vielä hauska muisto eräältä metsäilyleiriltä. Tuotiin ruoka kuumassa vedessä ja vakuumipaketissa. Pakkauksessa luki härän pihvi punaviinikastikkeessa. Oikeasti! Kuinka moni on syönyt häränfilettä punaviinikastikkeessa keskellä korpea käsi ylös. 🙋‍♂️

>simiti<

• Anonyymi

Minä olen kyllä grillattua häränsisäfilettä, viiniä ei ollut muuten kyllä

löydän noita räjähtäneen karkkipussin karkkeja aina jostain, kun hajosi käsiin eräs salmiakkipussi niin ne karkit levisivät vähän kaikkialle sitten, sohvatyynyjen välistäkin löytyy

• Anonyymi

Tuo on niin tuttua ajoilta jolloin en vielä osannut avata karkkipussia. Se kannattaa ihan vain vetää alaspäin siitä hammastuksesta. Ei sitä koristeeksi ole siihen laitettu.

Selitin vähän huonosti, mutta toivottavasti ymmärsit idean.
        Eli toisella kädellä pidät kiinni pussin yläosasta ja toisella kädellä vedät alaspäin siitä yläosan hammastuksen kohdalta.

Toinen ongelma on kahvipaketti. Kun tekee pikkuisen reiän siihen, että tyhjiö poistuu niin sen saa avattua ihan helposti.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe