Ihan varmana on jonkun muun syy, kuin itseni syy. Sivistyneesti siemailin eilen muutaman lasillisen (4pulloa) punaviiniä pikkurilli ojennettuna.
Tokihan maistoin myös yhden (12) oluen. Nyt on on aivan hirmu huono olo. Miksi? Olikohan niissä juomissa mennyt päiväys jo ohi?
>simiti<
Tämä on sun syy!
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Janotti siis aika paljon.
Muy Bien.
Saa herätä nainkin aamuisin katsomaan karvaisia meteorologeja ja avaruusohjelma yle1, entä maahan on törmäämässä ylivalonnopeutta liikkuva komeetta tai asteroidi Elli-Asterixi miten torjut sen hähä- Anonyymi
Ylivalonnopeutta? Aika lujaa menee. Saatan jäädä jopa polkupyörälläni toiseksi, ellei sitten ole alamäki.
Olikohan se sama dokkari mikä tuli aikaisemmin. Tosiaan meteorit ja sellaiset tulee niin lujaa, että ilmakehän kitka sulattaa jopa kiven. Siksihän näemme tähdenlentoja.
Toisessa avaruusdokumentissa kerrottiin yksinäisistä oikeista tähdistä jotka liikkuvat hirmu lujaa pitkin avaruutta. Muistaakseni oli kaksoistähden toinen osapuoli, jonka toinen oli lingonnut muualle.
Mitähän kaikkea jännää vielä löytyykään kosmoksesta tai merien pohjasta? Molemmat ovat kohtuullisen tutkimatonta aluetta.
>simiti<
- Anonyymi
Eikä ole. Sun syy, että herään aamuisin liian aikaisin kännykkääni räpläämään, vaikka voisi nukkua :)
- Anonyymi
Tervetullut kerhoomme. Niin raikkaaseen ja ihanaan kerhoomme. Puheenjohtajaksi valitaan yleensä se, joka herää ennen sian pierua. 🐖💨
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetullut kerhoomme. Niin raikkaaseen ja ihanaan kerhoomme. Puheenjohtajaksi valitaan yleensä se, joka herää ennen sian pierua. 🐖💨
>simiti<No joo. Jotain sellaista tuli jo tehtyäkin pysymällä väärässä aiheessa
- Anonyymi
vahvat viinit ruokakauppoihin, miksi ei viskit ja Colt-revolveritkin ruokakauppoihin amerikkalaistyyliin
ja tuliaseiden luvanvaraisuus on turhaa, ikäraja noihin vaan laitetaan 10-vuotta- Anonyymi
Myydäänhän maitokaupoissa jo nyt jousipyssyjä. Minä näin sellaisen ja se oli leluosastolla! Mihin tämä maailma on oikein menossa!
Oikeasti jos miettii nallipyssyjä, niin onko niitä enää missään? En ole ainakaan nähnyt. Niitä paperisia nallirullia oli kiva poksautella silloin 40 vuotta sitten.
Tokihan sitten menin vuonna -96 pioneerikoulutukseen Suomen puolustusvoimiin. Sielläkin sai pamautella kaikkeja kivoja pikku pommeja. M heksogeeniakin pystyi käyttämään sirkkelin sijaan. Se oli kivaa aikaa. Harmi kun en hakenut räjäyttäjän siviilipapereita.
Tosin kehossani voisi sitten olla nykyistäkin enemmän titaanikorjauksia. Vielä hauska muisto eräältä metsäilyleiriltä. Tuotiin ruoka kuumassa vedessä ja vakuumipaketissa. Pakkauksessa luki härän pihvi punaviinikastikkeessa. Oikeasti! Kuinka moni on syönyt häränfilettä punaviinikastikkeessa keskellä korpea käsi ylös. 🙋♂️
>simiti<
- Anonyymi
Minä olen kyllä grillattua häränsisäfilettä, viiniä ei ollut muuten kyllä
löydän noita räjähtäneen karkkipussin karkkeja aina jostain, kun hajosi käsiin eräs salmiakkipussi niin ne karkit levisivät vähän kaikkialle sitten, sohvatyynyjen välistäkin löytyy- Anonyymi
Tuo on niin tuttua ajoilta jolloin en vielä osannut avata karkkipussia. Se kannattaa ihan vain vetää alaspäin siitä hammastuksesta. Ei sitä koristeeksi ole siihen laitettu.
Selitin vähän huonosti, mutta toivottavasti ymmärsit idean.
Eli toisella kädellä pidät kiinni pussin yläosasta ja toisella kädellä vedät alaspäin siitä yläosan hammastuksen kohdalta.
Toinen ongelma on kahvipaketti. Kun tekee pikkuisen reiän siihen, että tyhjiö poistuu niin sen saa avattua ihan helposti.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865