Menenkö jälleen vastavirtaan?

Anonyymi-ap

En pidä yhtään siitä bara bada bastu lurituksesta. Eniten häiritsee se, että on Ruotsin viisuedustaja.

Siis miksi jotain maata saa edustaa toisen maan humppayhtye?
Ja tosiaan se, etten pidä siitä ei johdu ruotsinkielestä, ei edes rannikkoruotsista.

Olenhan toki ollut naimisissakin suomenruotsalaisen naisen kanssa. Hän kertoi erilaisia murteita olevan ihan hirmuna ja edes suomalaiset eivät välttämättä ymmärrä toisiaan.

Kuitenkin kuljen eri suuntaan, kuin suurimmat palstamölisijälahkolaiset. Itse pidän Erikan kappaletta paljon parempana.
https://youtu.be/PFWtYcKb7C8?si=O2X4DHQtgNsKGW5c

>simiti<

22

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tennareita mtv3 on uutisissa, mutta kun itsellä vähän niin military-style kekkulat.

nauhoihin ehdotus, pikanappula, sanotaan myöskin nimellä: sport-juttu-nauhat ei tartte solmia, noita paketteja jaa erillisinä nauhapakettein, sellainen musta nappula

• Anonyymi

Ja lisäksi. Ilman median junttimaista ja maksettua mediaa ei kukaan tiennyt koko yhtyeestä yhtään mitään.
      Ihan samanlainen oikeistomedian aivopesu käynnissä. Kuin viime EK vaaleissa, jolloin hallitus muodostettiin vähemmistön junttiäänillä.

>simiti<

• Anonyymi

kyllä kuha kiisken tunnistaa kun on lapseni sanoo kiiski

• Anonyymi

mutta noniin tuokin hassu juttu kun ahven ne rairadt kuin pieni tiikerihai

• Minun mielestä taas Erikan biisi on aivan järkyttävä. Ihan kuin täytyy pinnistellä, että pystyy kuunnella loppuun. KAJ saa Suomesta helvetinmoisen äänivyöryn, oman maan edustajaa ei pysty äänestää, niin kaikki äänet menevät Ruotsille.

• Anonyymi

Olet siis tyypillinen pedofiili junttilesta. Katellinen olet ja sen takia junttimaisesti inhoat Erikaa. Olet täysi pelle! Tapa lestahuora itsesi!

No joo, sori ensivaikutelma, mutta vastaavia kommentteja saan paljon koska en pidä siitä KAJ:n lurituksesta. Suomi on onneksi vähälukuinen maa joten tuon mölinän äänimäärä jää aika vähäiseksi.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis tyypillinen pedofiili junttilesta. Katellinen olet ja sen takia junttimaisesti inhoat Erikaa. Olet täysi pelle! Tapa lestahuora itsesi!

No joo, sori ensivaikutelma, mutta vastaavia kommentteja saan paljon koska en pidä siitä KAJ:n lurituksesta. Suomi on onneksi vähälukuinen maa joten tuon mölinän äänimäärä jää aika vähäiseksi.

>simiti<

Nyt oli todella rumaa kielenkäyttöä. Miksi minua haukut noin? menisit hoitoon.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nyt oli todella rumaa kielenkäyttöä. Miksi minua haukut noin? menisit hoitoon.

Kakarat hokee tuollaista menisit hoitoon juttua, kun jäävät alakynteen. Sori siitä, kuten presidenttimme sanoisi.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kakarat hokee tuollaista menisit hoitoon juttua, kun jäävät alakynteen. Sori siitä, kuten presidenttimme sanoisi.

>simiti<

Kakara tai ei, tuollainen ei ole tervettä. Sinulla ei ole kaikki hyvin. ”Sori siitä, sori ensivaikutelmasta” olet ihan älytön.

• Prinsessasi kirjoitti:

Kakara tai ei, tuollainen ei ole tervettä. Sinulla ei ole kaikki hyvin. ”Sori siitä, sori ensivaikutelmasta” olet ihan älytön.

Hänellä on jonkinlainen aivovamma, hän on puhunut siitä palstalla aikaisemmin. Mutta hän lienee myös humalassa välillä kirjoittaessaan palstalle. Näitä sankareita löytyy kyllä muutamia tällä palstalla. Ei kannata ehkä hirveästi välittää.

• m36-intj kirjoitti:

Hänellä on jonkinlainen aivovamma, hän on puhunut siitä palstalla aikaisemmin. Mutta hän lienee myös humalassa välillä kirjoittaessaan palstalle. Näitä sankareita löytyy kyllä muutamia tällä palstalla. Ei kannata ehkä hirveästi välittää.

Olen siitä tietoinen. Ei silti ole oikeutettu huonoon käytökseen.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Olen siitä tietoinen. Ei silti ole oikeutettu huonoon käytökseen.

Kylläpä prinsessaa osui leukaan. Ei ole kummakaan, että olet sinkkuliini. Kantsisi vähän miettiä omaa olemusta, mitä levittää ympärilleen.

Minä tiedän omat huonot puolet, mutta en koskaan syytä/hauku muita omasta toiminnastani. Sinä ilmeisesti kuulut vähemmistöön ja ihailet nykyistä kauhukabinettiakin. Hekin kannattajien kanssa hokevat mutkumarinia ja ovat täysin kyvyttömiä näkemään itsessään vikaa.

Halveksin sellaisia ihmisiä enkä sääli pätkääkään. Onneksi te juntit olette vähemmistössä. Hallituskin muodostettiin junttivähemmistön vähemmistö äänillä ja tulokset puhuvat puolestaan. Euroopan kärjestä tipuimme pahnan pohjimmaiseksi. Siinä sitä teidän junttioikeiston talousosaamista.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä prinsessaa osui leukaan. Ei ole kummakaan, että olet sinkkuliini. Kantsisi vähän miettiä omaa olemusta, mitä levittää ympärilleen.

Minä tiedän omat huonot puolet, mutta en koskaan syytä/hauku muita omasta toiminnastani. Sinä ilmeisesti kuulut vähemmistöön ja ihailet nykyistä kauhukabinettiakin. Hekin kannattajien kanssa hokevat mutkumarinia ja ovat täysin kyvyttömiä näkemään itsessään vikaa.

Halveksin sellaisia ihmisiä enkä sääli pätkääkään. Onneksi te juntit olette vähemmistössä. Hallituskin muodostettiin junttivähemmistön vähemmistö äänillä ja tulokset puhuvat puolestaan. Euroopan kärjestä tipuimme pahnan pohjimmaiseksi. Siinä sitä teidän junttioikeiston talousosaamista.

>simiti<

No sinä et minua tunne etkä tiedä minusta yhtään mitään. Tämäkään ei liittynyt politiikkaan millään tavalla. Sinä se tässä minua huorittelit ja kehotit t*ppamaan itseni, nyt koitat säälittävästi puolustautua. Minä en sinua ole haukkunut missään vaiheessa. Kaikki tulee nyt sinun puolelta tässä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No sinä et minua tunne etkä tiedä minusta yhtään mitään. Tämäkään ei liittynyt politiikkaan millään tavalla. Sinä se tässä minua huorittelit ja kehotit t*ppamaan itseni, nyt koitat säälittävästi puolustautua. Minä en sinua ole haukkunut missään vaiheessa. Kaikki tulee nyt sinun puolelta tässä.

Kommenttisi tukee kertomaani. Menisit sinäkin prinsessa peilin eteen tuon kaikki on aina muiden vika ja ite oot asenteesi kanssa. Olet perusjuntti.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi tukee kertomaani. Menisit sinäkin prinsessa peilin eteen tuon kaikki on aina muiden vika ja ite oot asenteesi kanssa. Olet perusjuntti.

>simiti<

Kuule, se ei ole minun vika että sinä haukut minua. Sinä itse yrität kääntää tämän jotenkin minua vastaan. Kerro toki, mikä tässä tekee minusta syypään?

• Anonyymi

Bara Bara ja Erika molemmat on 👎

Käärijän olisin suonut voittavan. Ruotsin Loreen läpinäkyvässä sukkahousupuvussa meni edelle, mutta ei näyttänyt ilahtuvan voitostaan. Erikalle ei varmaan tulisi mieleenkään, etteikö voittoaan ansaitsisi.

• Anonyymi

Erikan esitys kyllä oli joo hauska ja seksikäskin.

itselläni leikkaus osui hyvään aikaan kun pitkä Vaapuviikonloppu kun niin
      lepojuttua pitäisi olla yli 2 viiikkoa

• Anonyymi

mutta niin aikaa ajatella jutua kone-tietrohommeleita

• Anonyymi

Mä olen menny ai vastvirtaan pal kivempaa ainakin samaan suuntaan menijöitä on vähemmän

• Anonyymi

No tämä! Eipähän tule ketään kiilailemaan.

>simiti<

• Anonyymi

kppj moom soö,'öaååikittimo--- vaölposoa emt' kps pöoso soö,'täm ,erorpssvp kplla ,idytat öasot aoma å''ss'

meikkilaapuja nuo pehmeät valkoiset millä voin pyyhkiä silmiä

• Anonyymi

Minusta BBB on oikein saunanraikas erilaisuus.
      Vrt. tunkkainen 'mää tulen vai tuleeks mult.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe